מודעות ברמת הדף

דרושים בהייטק ופיננסים

יום רביעי, 29 בפברואר 2012

לצפייה ישירה במופע המלא של אלי ומריאנו







יום שלישי, 28 בפברואר 2012

המופע המלא - שלישיית פרוזק







אני אני אבויה עיניים עיניים אבויה נו אני רוצה אני אני אני אבויה עיניים עיניים
לא תודה אני לא רוצה ערסים
אמא שלך ערסית,מותק אני הייתי באוניברסיטה
באמת מה עשית שם?
שרת

איך קוראים לך? מישל..
לעעע איזה שם יפה בוא'נה אני לא יודע אם אתה יודע אבל מישל זה שם תנכי לעע מי היה מישל בתנ''ך?
מה זה בבור הבן של רחבה זונה אז איך קוראים לו זה? מישל הבןן זוננההההה....

בואנה תראה איזה רמקולים , אפשר לגנוב את זה לאוטו..
יאווו לירון באמא 'שך סתכל !
מה כתוב פה ? פארואזק ?

כולכם משחקים לי בבצים?

חחח לא תודה אני לא בקטע של בחורות אייי יא חביב אלבי איך אומרים בשפת הסלנג הומוסקואל? לא אני גיי איך קיבלו את זה ההורים? ההורים שלי רצו בן צלחן בסוף קבלו בן נתחן ואפילו יש לי כלב הומו איך אתה יודע שהוא הומו? לפי הווואו הואוו זהירות כלב נושך כריות
מה אתה עצבני? זה שאתה הומו אנחנו לא אשמים! , זה אמאש'ך שנתנה לך יותר מדי קוווונפלללקס, יכול להיות משהו התערבב לא טוב באשכשכים של אבאשלך זה קורה, זה קורה , "ההורים שלי קיבלו את זה קצת קשה הם תמיד רצו בן צנחן" "בסוף קיבלו בן נטחן" , אה מישל.. מה אתה בוכה מה אתה הומו?

יוליה היא רוסיה ?
לא
היא מנתניה ?
היא גם לא מנתניה
יוליה היא מברית המוצצות ?

רומאו אבא שך
מה אני אוטו?

תיגע בי אני ידקור אותך

"יש לך צחוק כמו של כלב ים אואואואואואוו ,אני יזרוק לך דגים תצאי שבעה.."

פוף
עליייייייייייייייייייייייי הוא זרק את זה עלייייייייייייייייייייי
מה אני עשיתי שהתחתנתי עם טוניסאי מה אני עשיתי?!?!!!!!!!!!!!!!!!!!!

חחחח לא ידעתי שבספר וישחת רשום אל תלבין פני חבריך ברבים כי הוא אלול לפוצץ לך תפנים

תנו לי ז תנו לו תנו לי ל מה יצא זועל מה זה זועל מדפסת


קוף קוף, אבל תגיד משהו יפה.
רוצה בננה?!

איפה הילד - מישהו שומע אותי





מילים: חמי רודנר לחן: אסף שריג מתוך האלבום "שדים".
הי, מישהו שומע אותי, הלו מישהו שומע אותי, מישהו מקשיב לי, שומע אותי 
בנאדם לשתות איתו, להעביר איתו את הלילה, כי הלילה הזה מתקרב לקיצו, מתקרב והולך

שלישיית מה קשור - שרון (מתוך מופע העשור בראשל"צ)








שלישית מה קשור - שרון מתוך הופעת העשור באמפי פארק ראשל"צ
מופע חגיגי מיוחד וחד פעמי, במסגרת פסטיבל ראשון לציון לזמר עברי 2010.


איך קוראים לך ?
מאירה .
אז תעיירי אותו

אז תעירי אותו
הוא ישן אני לא מעירה אותו!
ניסית?
לא!
אז תנסי

יש לכם כלב
שלי דממוביץ...

מה אתה צולע במוח ? XD
ההורים שלך אחים

אל תגידי לי ששש .. אלוהים ברא לי פה בזכותי חחחחחחחח

אני יכולה להיות אימא שלך
את יכולה להיות אימא של קריית עקרון יא בטטטה
 את שאת עושה ג'וגינג את לא שמה פה אייפוד את שמה טיפ דאבל קסאט יא
בטטה חחחחחחח הרג אותי
יו אני בוכה
 
 אמא חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
­חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח אני לא נווושמת !
חחחח קרעו אותי
 חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
­חחחחחחחחחחחחחח באלוהים הרג אותי איזה דפוק בראש שלי חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח



יום ראשון, 26 בפברואר 2012

מעשיה של חנין זועבי, חברת כנסת בישראל, עוברים את הגבול שוב ושוב










היום בבוקר הוגשה תלונה כנגד חברת הכנסת הערביה, חנין זועבי (حنين زعبي,), מטעם מפלגת בל"ד. לא רק שלדעתי הח"כית היא מזמן הייתה צריכה להחקר ועל חופש הפעולה שלה כבנאדם וזכויותיה כחברת כנסת ישראל להלקח על מעשיה לא פעם. למי שזוכר את חלקה במשט הטורקי, אז הייתה מעורבת בתקיפת חיילי צה"ל עם חבריה הטרוריסטים כשהייתה על סיפון הספינה המרמרה וכן, על נאומה באוניברסיטת חיפה בפני סטודנטים ערבים. דרך אגב, היא לא חברת הכנסת היחידה ויש לפעול גם כנגד חבר הכנסת אחמד טיבי (حمد الطيبي;), זאת באמצעות הגבלת חרותו ושלילת זכויותיו כחבר בכנסת ישראל לאור בגידתיו במדינה, יציאה בהצהרות אנטישמיות ואנטי ציונית ואף שיתוף פעולה עם האוייב כולל שהייה בשטח האוייב לא פעם עם נציגי אוייב.  בדבריו לרגל "יום השהיד הפלסטיני", אחמד טיבי אמר שאין הבדל בין המחבלים השהידים לבין האזרחים שנהרגו "בבית ספר," וגינה את מה שהוא כינה "הבורות הישראלית," אשר מחשיבה את השהיד שנהרג "בהגנה על אדמתו" למחבל.
שניהם שכחו שהם מייצגים את כנסת ישראל ועליהם לשרת את האינטרסים של העם הישראלי מבלי לפגוע במוסדותיה ולבזותם ומבלי ששערה משערות אזרחינו וחיילנו תפול.
הפעם, לשם שינוי, הוגשה כנגד חנין זועבי תלונה במשטרה על ידי אזרחית ישראלית יהודיה. מבחינתה, אתמול בלילה הגיעו מים עד נפש לאור התבטאותיה. הח"כית טענה כי אנחנו, הישראלים/היהודים, לחיות בפחד וכי אין לנו זכות לחיים נורמלים. האזרחית הישראלית החליטה לעשות מעשה. היום בבוקר היא הגישה כנגד הח"כית תלונה במשטרה על מעשה בגידה, הסתה לגזענות והסתה לאלימות ולמעשה טרור. על מנת שזה לא יעבור על סדר היום אנו זקוקים לעזרתכם. תשתפו במידע הזה, תפיצו את הרשומה הזו, תכניסו לתודעת הציבור ותעלו את הדבר לתודעה הציבור. מקומם של חנין זועבי ואחמד טיבי אינם בכנסת ישראל!!!






















יום שישי, 24 בפברואר 2012

אחרי מחאת הקוטג' של תנובה, לא לוקחים פסק זמן וממשיכים לשטראוס








עכשיו הצרכן הישראלי נזכר שגם שטראוס עולה לו ביוקר, לאחר שבמקרה, עשו השוואה בפייסבוק בין המחיר לצרכן של פסק זמן בארצות הברית שהתגלה כזול בחצי ממחירו לצרכן בישראל. המחאה הקודמת כנגד הקוטג' של תנובה הוזילה רק את הקוטג' בשקל בלבד. קצת מבצעים זמניים על מוצרים אחרים, הפחתה זמנית של מחיר הדלק והמחאה כנגד עלויות המחייה בישראל לעומת יכולת ההכנסה נעלמה כלא הייתה. המחירים עדיין גבוהים, הדיור עדיין אינו בר השגה וכך גם לגבי הטיטולים, המטרנה, החינוך, הגנים וכדומה. ההוצאות חונקות ולא מרויחים מספיק. בחדשות לא הראו זאת, אבל הסטודנט הסביר שנמצא בתקופת המבחנים יכול היה לאתר במקרה סרטונים ביוטיוב בו נראים חמישה אנשים מפגינים מול ביתה של עופרה שטראוס. שימו לב, 130 צפיות בלבד. טייקונים במלוא מובן המילה.








אז בהתחלה, מנכ"ל שטראוס ישראל, ציון בלס, ניסה לסבן את הציבור בשקר צורם ועלוב שמדובר במבצע של הספק המקומי. עם זאת, הספק המקומי ובעלי מכולות וסופרים בארצות הברית טוענים שמדובר במחיר הרגיל של המוצר ומדובר במוצר שנמכר הכי הרבה. אז המנכ"ל הודה באמת - שאכן המוצרים של עלית נמכרים לקמעונאי האמריקני בהרבה פחות ממחיר המכירה לקמעונאי הישראלי.


מצחיק שהמנכ"ל עוד טוען שהדבר יוצר מקומות עבודה בישראל ותורם ליצוא. בגלל זה יש לשטראוס 19 מפעלים ב-11 מדינות לפחות בשלוש יבשות שאני יודעת עליהן, כולל באירופה, בארצות הברית ובסין. הדבר לא תורם ולא יתרום לכלכלה הישראלית, ובכלל זה לא באמצעות יצירת מקומות עבודה לישראלים. לא רק שאני, באופן אישי, לא אוכלת את השקרים שלו מאחר והוא לא משקר באופן מושלם, העובדות מדברות אחרת.




לא יתכן שמוצר ישראלי  ש"מיוצר בישראל" ומיוצא לארצות הברית יעלה שם מחצית ממחירו בארץ, גם אם מדובר במוצר ספציפי ובודד. שם, במחיר קנייתה של דירה ממוצעת בתל אביב, אפשר לקנות פנטהאוז בניו יורק או וילה בבוורלי הילס. שמעתי לפני שנתיים על ישראלי שרצה לקנות דירה בהארלם. הוא סגר עם המתווך על מחיר שנראה לו הגיוני. מסתבר שהוא קנה את כל הבניין!
האמריקאים לא מטומטמים והם לא מוכרים בהפסד דווקא את מוצרי שטראוס כדי למשוך קונים. זה לא מתקבל על הדעת. מעבר לכך, לטענתו הוזלו המחירים של חמישים מוצרים ! ולפני זה אמרת שבעלי החנויות קובעים את המחירים , מה משתמע מכך? מי קובע את מחיר המדף? אם אתם מוכרים בזול לבעלי חנויות אתם אמורים לפקח שהם מוכרים לצרכן בסכום סביר שמצדיק את הורדת המחירים שלכם מול בעל החנות. בנוסף, קראתי ב"דה-מרקר" שלפני כמה שנים קיבלתם קנס על כך שפעלתם למנוע תחרות בשוק השוקולדים מצד "קדבורי" העולמית. ואכן, שטראוס שולטת היום בשוק וקדבורי איננה.



הגברת שטראוס ציינה בפגישתה עם נציגות "ישראל יקרה לנו" שגוייסו עובדי קבלן לשטראוס בניסיון עלוב להסביר את המצב. כידוע, עובדי הקבלן הנם העבדים של העידן המודרני ויש להתנגד להעסקת עובדים באמצעות מיקור חוץ מחמת מיאוס ובמטרה למנוע העסקה בתנאי עבודה בניגוד לחוקי התעסוקה בארץ ולמנוע מהם הטבות המגיעות להם כעובדי שטראוס. עובדי הקבלן הם הראשונים שיפוטרו עכשיו כשמחיר המניה של שטראוס יורדת. אבל כמובן ששטראוס לא תדווח על הפיטורים מכיוון שמלכתחילה עובדי האאוטסורסינג לא היו מועסקים אצלה. כמובן שגם לא מגיעות להם הטבות כמו הנחת עובד על מוצרי שטראוס כי הם לא עובדי שטראוס. בנוסף לכך שהם לא יקבלו את  ההטבות הסטנדרטיות שמקבלים עובדי התאגיד כי הם לא עובדי התאגיד, הדוחות יראו שהשכר בשטראוס עולה, מאחר ומלכתחילה הוציאו למיקור חוץ עובדים שאינם עושים עבודה שקשורה לעבודת הליבה בשטראוס. מלכתחילה הם היו מרויחים שכר מינימום ואו עובדים במשרה חלקית ללא תנאי עבודה. בהתאם לכך, השכר הממוצע בשטראוס ועלותו לתאגיד עולה. מדובר באשליה מאחר והעובדים שמקבלים את השכר הכי נמוך הוצאו למיקור חוץ ונוצרת האשליה שתנאי העבודה של השכבה התחתונה בשטראוס השתפרו כשלמעשה כח האדם צומצם. 

המחאה באה בזמן טוב, דווקא לפני משלוחי המנות של פורים. אז רשתות השיווק הגדולות עוזרות לשטראוס והודיעו שבשבוע הבא הם יוצאים במבצעי ענק על כל חטיפי עלית. שימו לב, יש לכך תחליף. אני לא רואה טעם לקנות מוצרי שטראוס ומוצרי מותג נוספים בשנים הקרובות. אני מעדיפה לקנות מוצרים כחול לבן של חברות קטנות כמו כרמית כדי לתרום לתחרות בכלכלה הישראלית. אתם לא מוצאים בסופר המקומי? תתחילו לקנות בסופרים של הדתיים כמו 'יש', אושר עד ואפילו רמי לוי וויקטורי שקשורים לרשת הרביעית -תמצאו מוצרים טובים לא פחות מאלו של שטראוס.
מעבר לכך, קניה של מוצרים מחברות קטנות ולא ידועות או ממותגות תורמת לכיס שלי וחוסכת כסף שלא מגיעים לבכירים בתאגיד הענק שטראוס ולהעלות להם את השכר על גב הצרכן [העלאה שהוקפאה עד חלוף זעם] ושמעדיפה לגייס עובדי קבלן לשרותיה, כפי שציינה הגברת שטראוס. העתיקו קישור לרשומה הזו והדביקו אותו בכל מקום אפשרי על גבי רשת הפייסבוק, מומלץ במיוחד בדפים של קבוצות שבהם חברים רבים ובדפים של סלבים, כדי שאחרים ימנעו מלקנות מוצרי מותג, ובכלל זה את מוצרי שטראוס. תקנו במקום מוצרים שאינם ממותגים. בואו נציף את הפייסבוק בדף המחאה ,שלא ישאר אדם בעל פייסבוק שיטען כמו שלושת הקופים -לא ראינו, לא שמענו לא ידענו.הגיע הזמן לשים קץ לטמאות.


יום חמישי, 23 בפברואר 2012

ilarie - Xuxa





Tá na hora, tá na hora
Tá na hora de brincar
Pula, pula bole, bole
Se embolando sem parar
Dá um pulo vai pra frente
De peixinho vai pra trás
Quem quiser brincar com a gente
Pode vir nunca é demais

Ilari, lariê
O, o, o
Ilari, lariê
O, o, o
Ilari, lari , lariê
O, o, o
É a turma da xuxa que vai dando seu alô

יום רביעי, 22 בפברואר 2012

כתיבת סקירות ספרות אקדמיות, הכנת מצגות ואיתור מקורות אקדמיים








באפקט הפרפר, מייקי נותנת שרות ייחודי לאקדמאים בהתבסס על ניסיונה הרב בתחום עם גישה למקורות ומאגרים אקדמיים רבים:
  • איתור מקורות, מחקרים ושאלונים הרלוונטיים לנושא ובהתאם למשתני המחקר.
  • הכנת מצגות מקצועיות ואיכותיות הן לסטודנטים, מנהלים ואנשי עסקים לקראת הרצאה והן לאירועים כמו בר מצווה ובת מצווה, כנסים, ימי עיון, ימי כיף ועוד.
  • כתיבת סקירות ספרות אקדמיות ב, עבודות, סמינריונים ומחקרים כמותניים ואיכותניים. הסקירה תהיה כתובה בהתאם לדרישות הלקוח. לסקירה תצורף רשימת המקורות הביבליוגרפיים בהם נעשה שימוש במהלך הכתיבה בהתאם לשיטת ה-APA או ה-ASA / הכללים הנהוגים במדעי החברה והרוח / לפי דרישת הלקוח. במידת הצורך, לסקירה תצורף רשימת מקורות אקדמיים נוספים רלוונטיים לנושא הסקירה בהתאם לבקשת הלקוח.
  • רשימת המקורות שאותרה והמקורות בהם נעשה שימוש במהלך סקירת הספרות תכלול מקורות אקדמיים בעברית ובאנגלית, כאשר היחסיות בין השפות תהיה בהתאם למה שנמצא בהישג יד ובהתאם לבקשת הלקוח. מקורות אקדמיים בשפות נוספות, כגון צרפתית וספרדית תהיה בהתאם לדרישת הלקוח וכרוכה בתוספת תשלום. 
  • רשימת המקורות תורכב ממקורות  אקדמיים בלבד, אלא אם כן הלקוח יבקש סוגים נוספים, כגון סקירה מהעיתונות הכתובה, פסקי דין וכתבים מארכיונים. בין רשימת המקורות  שתימסר ניתן למצוא בין היתר מאמרים אקדמיים, ספרים אקדמיים, עבודות מאסטר ודוקטורנטים בעברית ובאנגלית. שרות מיוחד לדורשים סקירה משפטית, פסקי דין וחקיקה
  • במידה ותהיה גישה לפריטים מהרשימה בצורת קובץ, אציין זאת ליד הפריט ברשימת המקורות. במידה והלקוח יהיה מעוניין בקובץ המקור, הדבר יימסר לידיו בתוספת תשלום. במידה והלקוח יהיה מעוניין בעותק קשיח של המקור, ובכלל זה עותק של ספר מהרשימה או מאמר, הדבר יימסר לידיו במידה והדבר יתאפשר בתוספת תשלום.
  • סקירת ספרות ביבליוגרפית תכלול 1,000 מילים פחות או יותר ולפחות 20 מקורות ביבליוגרפים אקדמיים ומעודכנים למועד ההזמנה, כאשר לא מעט מהפריטים פורסמו בחמש השנים האחרונות. מטרת הסקירה הנה לסקור מונח או משתנה. הסקירה תתפרס על פני 3 עד 5 עמודים ויתמקדו במושג המבוקש. ניתן לבצע סקירה ספרותית באופן מקביל גם בצורות אחרות כגון סקירת השערת מחקר או נושא מחקר.   
  • לסיכום, מדובר בשרות סקירת ספרות ואו איתור מקורות ואו הכנת מצגות (פרזנטציות) מקצועיות. הרשימה הביבליוגרפית תכלול לפחות 20 מקורות ביביליוגרפים עדכניים מתוך מקורות אקדמיים כגון ספרים, מחקרים ומאמרים אקדמיים עדכניים בעברית ואו באנגלית. כל פריט ביבליוגרפי בנושא המבוקש יכיל את הפרטים הדרושים לכתיבה אקדמית על פי ה-APA או ה-ASA / הכללים המקובלים במדעי החברה או מדעי הרוח. המקורות יתמקדו במונח או בנושא המחקר באופן כללי או פרטני. ניתן להזמין איתור מקורות אקדמיים בלבד או סקירה של הספרות האקדמית הקיימת. 
  • אין לעבור על החוק ואין להפר את כללי האקדמיה.

 לפרטים נוספים צרו קשר עם מייקי - שלחו מידע למייל  shechmonis@gmail.com עם מידע כגון שם, טלפון, סוג העבודה הנדרש וכדומה. ניתן ליצור קשר גם דרך דף הפייסבוק.
 

לסיוע והנחייה בכתיבת ממנים, עבודות אקדמיות וסמינריונים  

שרותי סטטיסטיקה לסטודנטים - ביצוע ניתוח ממצאים ועיבוד ססטטיסטי למחקרים כמותיים

 
להשלים הכנסה בזכות העבודות האקדמיות, הממ"נים והסמינריונים

 
סמינריון, סמינריונים, כתיבת עבודות, שיטות מחקר, סקירת ספרות, כתיבת עבודות אקדמיות, הכנת עבודות אקדמיות, כתיבת עבודה סמינריונית, המושיע האקדמי, מטלת מנחה, עבודת סמסטר,כתיבת עבודות בתשלום, כותבי עבודות, כתיבת עבודות סמינריוניות, כתיבת עבודות לסטודנטים, כתיבת עבודות מחקר,עבודה לסטודנטים,עבודות לסטודנטים,הקלדת עבודות לסטודנטים,כתיבת תוכן,כתיבת תוכן לאתר,כתיבת תוכן לאתרים,כתיבת תוכן שיווקי,כתיבת תוכן לאינטרנט,כתיבה יוצרת,כתיבת עבודה אקדמית,עבודות אקדמיות בחינם,עבודות אקדמיות חינם,עבודה סמינריונית לדוגמא,עבודה סמינריונית בחינוך,קניית עבודה סמינריונית,סמינר הקיבוצים,סמינר ערכים,סמינר אפעל,סמינר אופקים,עבודות סמינריוניות חינם,עבודות סמינריוניות למכירה,עבודות סמינריוניות בחינוך,כתיבה שיווקית,מנהל עסקים,שיטות מחקר במדעי החברה,תרגום מאנגלית לעברית,מתרגם מאנגלית לעברית,כתיבה,כתיבה טכנית,כתיבה מדעית,כתיבה יצירתית,תקשורת,תיזה,קרימינולוגיה,סוציולוגיה,עיבודים סטטיסטיים,עבודה אקדמית,אקדמית תל אביב יפו,הכנת עבודות סמינריוניות,הכנת עבודות לסטודנטים,כללים לכתיבת עבודה סמינריונית,כללים לכתיבת עבודה אקדמית,כתיבת מאמרים,כתיבת עבודות סמינריון,כתיבת ביבליוגרפיה,מקורות,כתיבת תכנים,כתיבת נהלים,כתיבת דיון, מתודולוגיה, ניתוח סטטיסטי, סטטיסטיקה,כתיבת סיכום,מצגת, מצגות, פרזנטציה, ימי עיון, כנסים, הרצאה, כתיבת מבוא,סמרטר,יובנק,smarter,ubank,מורן אקדמיק,מאגר עבודות סמינריוניות,עבודה סמינריונית האוניברסיטה הפתוחה,האוניברסיטה הפתוחה תואר שני,סמינר לוינסקי,מכללת לוינסקי,סקר שביעות רצון,סקר שביעות רצון לקוחות,מאמרים אקדמיים,מאמרים אקדמיים בעברית,הנחיות לכתיבת עבודה סמינריונית,הנחיות לכתיבת עבודה אקדמית,סמינריון בכלכלה,אחווה המכללה האקדמית לחינוך,המכללה האקדמית תל חי,המכללה האקדמית בית ברל,המכללה האקדמית אחוה,כתיבת חיבור,איך כותבים עבודה סמינריונית,איך כותבים עבודה אקדמית,המרכז האקדמי פרס,שאלון,מכללת הדסה ירושלים,מכתב רשמי,חינוך מיוחד,לימודי חינוך מיוחד,סמינריון במשפטים,מכללת תל חי,מכללת רחובות,מכללת אורט בראודה,כתיבת ספר,שאלון שביעות רצון,עריכה,שגיאות כתיב,סמינריון בחינוך,סקר,סקר שוק,סיוע בכתיבת עבודות אקדמיות,מבנה עבודה סמינריונית,מרכז אקדמי פרס,ניתוח סטטיסטי,המכללה בקריית אונו, מכללת רמת גן, האוניברסיטת הפתוחה, כתיבת עבודות לאוניברסיטה הפתוחה, כתיבת עבודות לוינגייט,הגהה,תוכן,עבודות לסטודנטים בבאר שבע,עבודה לסטודנטים בירושלים,תוכן לאתרים,תרגום טקסטים,עבודה לסטודנטים בתל אביב,נתונים סטטיסטיים,תוכן שיווקי,מלגות לתואר שני,איך כותבים סמינריון,בניית תוכנית עסקית,השערת מחקר,שאלת מחקר,מכללה אקדמית גליל מערבי, אוניברסיטת תל אביב, עבודות ביהדות, אוניברסיטת בר אילן, סמינריונים ביהדות, לימודי עבודה סוציאלי, לימודי כלכלה, כתיבת סמינריון בכלכלה, סמינריון באנתרופולוגיה, סמינריון בחינוך, סמינריון בספורט, עבודות בשיטות מחקר, כתיבתהצעות מחקר בתשלום, הצעות מחקר, הצעת מחקר, מנהל עסקים, פסיכולוגיה, חינוך, ממן, ממ"ן, עתיבת ממנים בתשלום, כתיבת ממ"נים בתשלום,מחקרי שוק, תרגום מאמרים, לימודי תואר, כתיבת עבודות אקדמיות בתשלום, כתיבת סמינריונים בתשלום,קניית עבודות אקדמיות בתשלום, מכירת עבודות אקדמיות בתשלום, קניית סמינריונים בתשלום, מכירת סמינריונים בתשלום, דרוש כותבים לעבודה סמינריונית בתשלום, כתיבת סמינריון,כללי כתיבת סמינריון,כתיבה אקדמית בתשלום, כתיבת סמינריונים,עבודות אקדמיות חינם, כתיבת עבודות אקדמיות, עבודות אקדמאיות מוכנות,הנחיות לכתיבת עבודות סמינריוניות בפקולטות השונות, הכנת עבודות אקדמיות, כתיבת עבודות לסטודנטים, כתיבת עבודה סמינריונית,כתיבת עבודות לסטודנטים כתיבת עבודות אקדמיות כתיבת עבודה סמינריונית, אוניברסיטה, איתור מקורות אקדמיים, ביבליוגרפיה, כללי כתיבת סמינריון, כתיבת סמינריון, מקורות, סקירת ספרות, איתור מקורות, מקורות אקדמיים, סקירת ספרות, מקורות, סמינריון,סמינריונים

    יום שני, 20 בפברואר 2012

    ורק אני תמיד נשאר עני






    לפעמים קוראים לי נעבעך ולפעמים גנב
    לפעמים איזה פנתר רוכב לי על הגב
    אם צריך, אז מצלמים אותי לדף ראשןן
    מבטיחים שהמהפכה הזאת תביא שוויון (עלאק שוויון)

    אבל אני תמיד נשאר עני, תמיד נשאר עני....

    לפעמים קוראים לו לנין או רק דפני ליף
    לפעמים נפוליאון או אלדד יניב
    הוא תמיד עושה לו פסל על סוס אציל
    ובסוף עליי מלמעלה את מימיו מטיל (אני רגיל)

    אבל אני תמיד נשאר עני, תמיד נשאר עני....
    זה תפקידי, אני נשאר עני
    אצלי זה כבר טבעי, אני נשאר עני

    הם אמרו ימין או שמאל
    זה לא חשוב בכלל
    רק תגיד פה לכולם שביבי מנוול
    אז אמרתי, זה נכון הוא לא בונה ביו"ש
    אז עם מקרופון כבד דפקו לי על הראש (הנה, עד עכשיו אפשר לראות פה צלקת)

    אבל אני תמיד נשאר עני
    שמאלי או ימני, תמיד נשאר עני
    נכון, אני קצת לא פוטוגני
    וזה לא ענייני מי יכופף את מי
    כי כאן אני, תמיד נשאר עני....

    (איפה הסיום פה? אה)




    יום שבת, 11 בפברואר 2012

    איך יודעים שתקופת המבחנים הגיעה?




    • אם אתה קם לעשות כלים במקום ללמוד, סימן שתקופת המבחנים הגיעה.
    • אם אתה עובר על התמונות מהטיול בדרום אמריקה ונזכר איזה כיף היה, סימן שתקופת המבחנים הגיעה.
    • אם אתה קם, פותח את המקרר, מוודא שהאור דולק וסוגר את הדלת, סימן שתקופת המבחנים הגיעה.
    • כשאתה בודק את הפייסבוק באופן כזה: גולל את הניוזפיד בפייסבוק עד הנקודה המוכרת האחרונה ואז עולה למעלה כדי לראות מה פורסם מאז שגוללת למטה, לוחץ ריפרש וחוזר חלילה, סימן שתקופת המבחנים הגיעה.
    • אם אתה מתלונן שהמבחן בעוד יומיים ועוד לא התחלת ללמוד, סימן שתקופת המבחנים הגיעה.
    • אם אתה לומד באופן אינטנסיבי ומרתוני את החומר הנדרש, סימן שתקופת המבחנים הגיעה.
    • אם אתה עושה מרתונים של צפייה בעונות שלמות של הסדרות האהובות ב-VOD, סימן שתקופת המבחנים הגיעה.
    • אם אתה מודה ל-FBI על כך שהורידו את מגה אפלוד, סימן שתקופת המבחנים הגיעה. 
    • אם אתה עומד ליד הקומקום ומחכה שירתח, סימן שתקופת המבחנים הגיעה.
    • אם אתה שוקל לכרות לזה שלא מפסיק להקפיץ את הרגל שלו לידך בספריה/במהלך המבחן עםהעט שלך, סימן שתקופת המבחנים הגיעה. 
    •  אם זה מרגיש לך מוזר ללבוש חזיה לאור דרישת הלבוש הצנוע, סימן שתקופת המבחנים הגיעה. 
    • אם השבוע לא שתית אלכוהול לשוכרה במסיבה, בפאב או במועדון, סימן שתקופת המבחנים הגיעה. 
    • אם כמות הקופאין בדם שלך גבוהה בהרבה מכמות האלכוהול, סימן שתקופת המבחנים הגיעה. 
    • אם אתה מוצא את עצמך עם קישקושים מהעט על הפנים והבגדים, סימן שתקופת המבחנים הגיעה. 
    • אם אתה שוקל תביעה ייצוגית כנגד מארק צוקרברג בגלל פגיעה בציונים, סימן שתקופת המבחנים הגיעה. 
    • אם את נראית כמו נעל בית, לא מאופרת, שיער פרוע ובטרנינג, סימן שתקופת המבחנים הגיעה. 
    • אם אתה נשאר במעונות בסוף השבוע כדי ללמוד, סימן שתקופת המבחנים הגיעה. 
    • אם אתה לא יוצא כהרגלך במהלך החמשוש, סימן שתקופת המבחנים הגיעה. 
    • אם הזיפים שלך מזכירים את אלו של ערפאת, סימן שתקופת המבחנים הגיעה. 
    •  אם אתה מתנדב לקחת את הכלבה שלך לטיול כל שעה עגולה, סימן שתקופת המבחנים הגיעה. 
    • אם אתה שוקל הסבה מקצועית, סימן שתקופת המבחנים הגיעה. 
    • אם אתה משכנע את עצמך שמרתון של האנטומיה של גריי יעזור לך ללמוד למבחן באנטומיה והאוס יעזור לך ללמוד לאפידמיולוגיה, סימן שתקופת המבחנים הגיעה. 
    • אם אתה מוצא את עצמך עושה ערימות של כביסה או כלים או מסדר את הארון/הבויידם במקום ללמוד, סימן שתקופת המבחנים הגיעה. 
    • אם אתה רואה פתאום משחק כדורגל "חשוב" בליגה הגרמנית, סימן שתקופת המבחנים הגיעה. 
    • אם אתה כל רגע אומר "עוד חמש דקות", סימן שתקופת המבחנים הגיעה. 
    • אם אתה נכנס כל רבע שעה לאתר לבדוק אם הכניסו ציונים, סימן שתקופת המבחנים הגיעה. 
    • אם אתה לומד לסטטיסטיקה ומחשב את הסיכוי שאתה תעבור או את ההסתברות שדברים יקרו ואתה תעבור, סימן שתקופת המבחנים הגיעה.  
    • אם אתה חולם על מערכת משוואות בארבעה נעלמים, סימן שתקופת המבחנים הגיעה. 
    • אם אתה מזהה גלי א.ק.ג בכל דבר עם מתח חשמלי או ציור של גלים, סימן שתקופת המבחנים הגיעה. 
    • אם אתהמנסה ללמוד בטירוף באוטובוס בדרך לבחינה כאילו שזה מה יעזור לך אחרי ששלושה ימים היית בפייסבוק במקום ללמוד. דווקא אז, ברקע, חבורה של ערסים משמיעה בסלולרי ובלי אוזניות שירי דיכאון ולידך יושב מישהו שמריח כאילו התפלש בזבל, סימן שתקופת המבחנים הגיעה. 
    • אם אתה מקבל זימון למילואים שמקנה לך מועד ג' ומבחינתך קיבלת טלפון מאריאלה ממפעל הפיס, סימן שתקופת המבחנים הגיעה.  
    • אם ההורים שלך מצליחים ליצור איתך קשר רק דרך הפייסבוק או המייל, סימן שתקופת המבחנים הגיעה. 
    • אם ההורים שלך מגיעים לבקר כדי למלא את המקרר עם האוכל בקופסאות שהזמנת מהם מראש, סימן שתקופת המבחנים הגיעה.  
    • אם אתה מוצא את עצמך שר "יהיה מה שיהיה" ב-5 לפנות בוקר אחרי לילה לבן, סימן שתקופת המבחנים הגיעה.  
    • אם גם הרטלין לא מצליח לדכא לך את התאבון, סימן שתקופת המבחנים הגיעה.  
    • אם אתה מבריז מכל המשמרות שלך בעבודה, סימן שתקופת המבחנים הגיעה. 
    • אם אתה מתחמק מכל האירועים המשפחתיים ומארועים של חברים, סימן שתקופת המבחנים הגיעה. 
    • אם ברוס לי לא מסוגל לעצור אותך מלהגיע למחשב אחרי שגילית שהעלו ציונים, סימן שתקופת המבחנים הגיעה.  
    • אם כולם מנותקים מהצ'אט כי "הם לומדים", אבל עדיין מגיבים כל 20 שניות על הסרטון הזה מיוטיוב של הבחור המוזר מדרום קזחסטן שיודע לנגן הפוך על צ'לו עם השיניים תוך כדי שהוא עושה ג'אגלינג לשלושה פקינזים עם רגל אחת, סימן שתקופת המבחנים הגיעה. 
    • אם רצית להתחיל ללמוד, אבל דווקא עכשיו יש שיר ממש טוב ברדיו/ יצאה השמש/ הבטטות מתחילות להתקלקל הגיע זמן להכין מרק, סימן שתקופת המבחנים הגיעה. 
    •  אם החלטת לפנק את עצמך בארוחת בוקר לפני שאתה מתחיל ללמוד, ואז בארוחה קטנה אחרי שקראת ארבעה עמודים, וצ'ופר קטן כי סיימת את הפרק, סימן שתקופת המבחנים הגיעה.  
    •  אם אחרי חודשים שאתה דוחה את ניקוי מסך המחשב המעלה אבק, פתאום דקה אחרי שהתיישבת על המחשב ללמוד, זה נראה לך בדיוק הזמן המתאים לעשות את זה, סימן שתקופת המבחנים הגיעה. 
    •  אם אתה מפהק ותוך כדי גם פולט אנחת ייאוש , סימן שתקופת המבחנים הגיעה.  
    •  אם אתה מתחיל להשליך על עצמך תופעות פסיכולוגיות שבדיוק למדת, כמו לחשוב שאתה סובל מדיסתמיה ומשתמש בפסיכוזה כמנגנון הגנה להתמודדות, סימן שתקופת המבחנים הגיעה. 
    •  אם אחרי ההערה הקודמת גם אתה הלכת לויקיפדיה לבדוק מה זה דיסתמיה, סימן שתקופת המבחנים הגיעה.  
    •  אם אתה שואל מלא אנשים אם הם התחילו כבר ללמוד למבחן? מתוך תקווה לשמוע "לא" כדי להבין שמצבך עדיין טוב, סימן שתקופת המבחנים הגיעה. 

    •  אם אתה מסכם את כל החומר ל-30 עמודים, את כל ה-30 עמודים מסכם לעמוד, את העמוד מסכם לפסקה, את הפסקה מסכם למשפט, ושאת המשפט מסכם למילה- 'בולשיט', סימן שתקופת המבחנים הגיעה.  
    •  אם ארוחת הערב שלך מורכבת מלחם,טונה ותירס מקופסאת שימורים, סימן שתקופת המבחנים הגיעה.
    •  אם8 נהיה 8 וחצי . 8 וחצי נהיה 9 . 9 נהיה 21 בערב וחוזר חלילה, סימן שתקופת המבחנים הגיעה.  
    •  אם אתה מתחיל לזהות את המשגיחות במבחנים, סימן שתקופת המבחנים הגיעה.  
    •  אם אתה אחרי שבוע שלא יצאת מהבית, וכל מה שנשאר במקרר זה פרוסת לחם יבשה, קטשופ חרדל וקצת צ'ילי מתוק, אתה מכניס את הכל לטוסטר ובטוח שיש לך ארוחת גורמה ונזכר שבצבא היו קוראים לזה טוסט רטבים, סימן שתקופת המבחנים הגיעה. 
    •  אם סטטוסים בסגנון "וואי איזה קוררר בחוץ אני מתה!!1!" באמת מחדשים לך משהו, סימן שתקופת המבחנים הגיעה.  
    •  אם אתה מתכנן את ההפגנה ביום הפתוח אחרי שהכשילו 70 אחוז במבחן, סימן שתקופת המבחנים הגיעה. 
    •  אם כמות הכביסה יורדת לאפס ואתה מחכה ליום של המבחן רק כדי לצאת מפיג'מה, סימן שתקופת המבחנים הגיעה.  

    •  אם  סיימת את כל השלבים באנגרי בירדס ועכשיו אתה מבין שאין לך כבר ברירה... אתה חייב למצוא משחק חדש להתמכר אליו אחרת תצטרך להמשיך ללמוד!!!, סימן שתקופת המבחנים הגיעה. 
    •  אם שנייה אחרי שאתה סוגר את המחשב והמחברות בסוף יום, אתה דופק התמתחות כל כך חזקה שאתה נהיה גבוה יותר ב-5 ס"מ, סימן שתקופת המבחנים הגיעה.  
    •  אם אתה חושב לעצמך איך פעם, לפני שהיה אינטרנט ופלאפונים, סטודנטים אשכרה היו יושבים כל היום ולומדים בלי הפסקות מטופשות, או שהייתה להם דרך אחרת לבזבז את הזמן, סימן שתקופת המבחנים הגיעה. 
    •  אם אתה און ליין בצ'ט של הפייסבוק 24 שעות ביממה, סימן שתקופת המבחנים הגיעה. 
    •  אם את לא מוצאת זמן להגיע למספרה לעשות צבע בשורשים אז אוספת אותו אחורה ומבטיחה לעצמך שככה אף אחד לא ישים לב, סימן שתקופת המבחנים הגיעה.  
    •  אם אתה ממחזר גרביים, סימן שתקופת המבחנים הגיעה. 
    •  אם פתאום כל הבגדים מגוהצים יפה יפה, ומסודרים בארון לפי צבעים, סימן שתקופת המבחנים הגיעה.  
    •  אם הניקוד שלך במשחקי הפייסבוק/ רשת למינהם לא מפסיק להישתפר, סימן שתקופת המבחנים הגיעה.  
    •  אם בלי לשים לב העברת שעתיים ביוטיוב, סימן שתקופת המבחנים הגיעה. 
    •  אם פתאום מעניין אותך להעשיר את הידע הכללי בחיפוש בויקיפדיה ערכים מעניינים כמו "יונת דואר", סימן שתקופת המבחנים הגיעה.  
    •  אם אתה מתלבט בין להתחפש בפורים לערפד כי לא נחשפת לשמש כבר שבועיים, לאיש זאב כי לא התגלחת כבר שבועיים, או לזומבי כי אתה מרגיש כמו גופה מהלכת, סימן שתקופת המבחנים הגיעה. 
    •  אם בזמן מעבר על החומר אתה מוצא את עצמך שואל, ולא פעם אחת :"מתי למדנו את זה?????!!!", סימן שתקופת המבחנים הגיעה.  
    •  אם הגבת למישהו על סטטוס תוך פחות מ10 שניות מרגע פרסומו, סימן שתקופת המבחנים הגיעה. 
    •  אם החנון של הכיתה הופך להיות פתאום לחבר הכי טוב שלך, סימן שתקופת המבחנים הגיעה.  
    •  אם יום לפני המבחן אתה מחליט לסדר את החדר, לעשות כביסה, לסדר את שולחן הכתיבה וללמוד שפה נוספת, כמו למשל גרמנית, סימן שתקופת המבחנים הגיעה.  
    •  אם אתה מחליט לסדר את קופסאות השימורים לפי סדר אלפבתי, סימן שתקופת המבחנים הגיעה. 
    •  אם אתה חושב שאתה לא צריך את זה ושוקל לפתוח קיוסק באבן גבירול, סימן שתקופת המבחנים הגיעה.  
    •  אם אתה מפגין יותר נוכחות באוניברסיטה, סימן שתקופת המבחנים הגיעה. 
    •  אם אתה מכיר את המשגיחים בשמם הפרטי, סימן שתקופת המבחנים הגיעה.  
    •  אם ארומה מתמלאת סטודנטים שמשכנעים את עצמם שהם חייבים לאכול, סימן שתקופת המבחנים הגיעה.  
    •  אכלת היום פסטה? גם אתמול הא? מחר החלטת לגוון עם פסטה? סימן שתקופת המבחנים הגיעה.  
    •  אם אתה קולט את עצמך צועק 'עד מתי?' ואז קולט שאתה כבר לא בצבא וסתם הבאת את כל הסבל הזה על עצמך, סימן שתקופת המבחנים הגיעה. 
    •   אם אתה מדליק סיגריה עם מחדד, סימן שתקופת המבחנים הגיעה.  
    •   אם את חופפת עם סבון נוזלי בהשפעת חוסר שינה, סימן שתקופת המבחנים הגיעה.  
    •   אם אתה מוצא את עצמך לובש כל מני תחתונים שלא ידעת שיש לך, סימן שתקופת המבחנים הגיעה. 
    •   אם קראת את הכל עד לכאן, סימן שתקופת המבחנים הגיעה. 






    יום חמישי, 2 בפברואר 2012

    ראיתם חייל צה”ל לאחרונה?







    המכנס שלו היה שונה ממדי ב’ רגילים, עם תפירה שונה וחוט כלשהו בתחתית (אולי כתחליף לגומיות)?
    המעיל ארוך ומתנפנף, ומניילון כהה מדי?
    הוא לובש כפפות שחורות?
    האם הנשק, בהתאם לעיקול המחסנית וצורת המתפסים והכוונת הקדמית, הוא גרסא של קלצ’ניקוב?
    בקיצור, או חייל צה”ל מחופש, או לא חייל צה”ל.
     הנה כמה אופציות:

    אולי זה היה דיוק נוקהאם נ' ילדה בת 7:



    אולי זאת הייתה מדריכת אירובי מדרגה:





    באוואטאר מאיימים על ילדים פלסטינים קטנים:




    נורא מה שהמתאבקים של ה-WWE עושים לילדות פלסטיניות, פשוט נורא:




    ברור שהתמונה מזוייפת. הרי חיילי צה"ל לא מפלסטיק וברור שהנשק של החייל זה לא M16:



    ואולי זה היה חייל סורי שמתעלל בילדה סורית בת 7














    יום רביעי, 1 בפברואר 2012

    Palestinian Fraud מסע הכפשה פלסטיני כנגד חיילי צה"ל







    Just another Arab lie:

    What is their claim?  

    in the picture, an israeli soldier put his foot on the chest of an arab child from israel.  In addition, that garbage of human being aims his machine gun at her.

     

      And the truth is: 

     

     

     

     וזו התמונה במלואה:

     


    This is is a syrian soldier that is going to kill a syrian little girl. Look at his uniform and the gun for god sake!!! this is just another one of their frauds. 

     










    Anti-semitic groups are sending this fake photo, to try and give the Israeli army a bad name. This is not an IDF soldier, probably even a pro Palestinian soldier. Please share this! So everyone will know the truth!


    זהו עוד שקר ערבי: עולה הטענה הפרו  פלסטינית שזהו חייל צה"ל שמניח את רגלו על גופה של הילדה הערביה ומכוון את הנשק שלו אליה.
    האמת היא שמדובר בחייל סורי שעומד להרוג ילדה סורית. מדובר בעוד מניפולציה אנטישמית של הערבים כנגד היהודים.
    קבוצות אנטישמיות המעוניינות בהשמדת היהודים ומתנגדות לקיומה של מדינת ישראל מפיצות את התמונה הזו במטרה להביא לצבא הישראלי שם רע. שוב - לא מדובר בחייל צה"ל. החייל אינו לובש מדי צה"ל ואינו מחזיק בקלצ'ניקוב. זהו חייל סורי.

    רשיונם של רופאים עבריינים שקיבלו שוחד והטרידו מינית לא נשלל לצמיתות








    הידעתם? רופא ילדים שצורך ומפיץ סרטי סקס בהם מופיעים ילדים המבצעים אקטים מיניים לא הופך אותו לפדופיל. רופאים שהטרידו מינית ותקפו מטופלות בכך שחשפו את איבר מינם, ניסו להחדיר אותו לפיהן והזיזו את התחתונים כדי להחדיר אצבעות לאיבר מינה עדיין רשאים לעבוד. רופא שתקף את אישתו במטרה להפיל את ההריון שאותו נשאה והוא האב רשיונו נשלל לזמן קצר והוא חזר לעבוד. רופאים שזייפו מסמכים רפואיים חזרו לעבוד אחרי כמה חודשים. למה זה תקין? זה לא תקין! רופא שמנצל את סמכותו לרעה, תוקף מינית מטופלות, פועל באלימות כנגד אנשים בניגוד לשבועת היפוקרטס שלא לגרום כל נזק - אנשים כאלו צריכים לעוף מהמערכת. את לא סתם עוד עבירת משמעת - מדובר בעבירה פלילית לכל דבר.