מודעות ברמת הדף

דרושים בהייטק ופיננסים

יום שבת, 23 ביוני 2012

תפקידה של המשטרה התאגידית במסגרת המחאה החברתית






"כל מה שנאמר בתקשורת הוא מאה אחוז נכון....
אנא, חזרו לעבודותיכם... אם אין לך עבודה אתה חסר ערך!
לצרוך! לצרוך! לצרוך! תמשיכו לקנות דברים להם אתם לא זקוקים. כך אתם תומכים בכלכלה! ...
בואו לקנות משחקים עם הרס ומלחמה....
אל תחייכו. אנשים אומללים קונים יותר. אז אנא, הישארו אומללים ככל האפשר.
אבטחה פרטית באזור תאגידי שמחקה את עבודתה של ארגון הבטחון הציבורי...." כשהמאבטח מתחזה לשוטר באמצעות המדים ומבקש להזדהות על ידי מסמכים ולשלוט על הסדר, להעיף מהאזור אדם שקורא במגהפון. הוא לבוש במדים שמזכירים מדים של שוטר למרות שהוא עובד של חברת אבטחה פרטית ולא משטרה ומקבל שכר מחברה שלקוחה הוא תאגיד הנמצא בבעלות בעלי ההון. פשוט מדינת משטרה.
גם כשהמשטרה מעורבת וכמו שנאמר בסרטון, נראה שמשהו קרה למשטרה ובמקום להגן על האזרחים, הם הפכו לכנופיה תאגידית שעובדים כאנשי אבטחה בשביל תאגידים ובעלי הון.
גם כאשר יוצרים סצנה כדי למשוך תשומת לב,זה חוקי לחלוטין כי זה לא מדינת משטרה. "נולדתם חופשיים, תחיו כחופשיים ותמותו חופשיים. אתם רשאים ליצור סצנות. אתם רשאים לצעוק משמחה, אתם רשאים להתלונן ולבכות..." ואין בעל סמכות אחד או אחד שמתחזה ככזה שרשאי להגיד לכם איך להתנהג כל הזמן תמיד ולאורך זמן.



אתמול, במהלך ניסיון להקים מאהל נוסף בכיכר הבימה לקראת קיץ 2012, דפני ליף נעצרה יחד עם עוד 11 פעילים, אשר מחו לאור יוקר המחייה בארץ. בין השאר, המחאה יוצאת כנגד הריכוזיות ומעמד הטייקונים בהיררכיה הישראלית.












 היו דיווחים על אלימות משטרתית וכן, שדפני ליף נזקקה לטיפול רפואי.



כמובן, שהרבה לא תשמעו בתקשורת שנמצאת ביידיהם של אותם הטייקונים. זוהי משמעותה של ריכוזיות, שהם שולטים, בין השאר, במידע שמגיע לציבור דרך התקשורת.








זוהי תמונה עוצמתית של לוחמת. לא התחברתי אליה מלכתחילה דווקא בגלל כל ההקשר השמאלני של המחאה. אבל היא לוחמת. היא לא רוצה להיות תלויה בהוריה, למרות שהיא יכולה, דווקא כי הם יכולים להרשות לעצמם. מצד שני, בניגוד אליה, אני צריכה לעבוד ב-4 משרות, כשמתוכן 2 במשרה מלאה. אין לי על מי לסמוך, בעיקר לא על הוריי. רבים במצב דומה לשלי, כולל מקרים שהצעירים צריכים ללמוד, לשלם שכר לימוד, לממן משפחה ולסייע כלכלית להוריהם. אני לא יכולה להזדהות איתה ועם דעותיה הפוליטיות. ניסח זאת טוב ממני שרון מהתכנית ,לילה כלכלי בסטטוס שפרסם בפייסבוק:

"הנה התעוררה לה שוב משטרת המחשבות, והיא אלימה ודורסנית - גם מילולית. אני האחרון שתצליחו להשתיק. אז למען הסר ספק: אני בעד מחאה נגד יוקר המחיה, בעד פירוק מונופולים דורסניים, בעד הטלת מסים על עשירים, בעד הקלה במסים עקיפים וקל לי להזדהות עם מצוקה. אגב זו נמצאת בעיקר באופקים, בשדרות, בחצור הגלילית, בדרום תל אביב ובעוד מקומות רבים בישראל - לא ברוטשילד. קל לי להזדהות עם זוגות צעירים וצעירים פחות - שעובדים קשה, שמשרתים בצבא, משלמים מסים - ולא מצליחים לקנות דירה ב-130 משכורות. את זה חייבים לשנות ואנחנו נותנים לזה במה כמעט כל ערב. אבל אני נגד הפוליטיזציה של המאבק, גילויי האלימות ומעשים ונדליסטים. פה זה לא ספרד (מעל 20 אחוזי אבטלה) ולא יוון הקורסת. אם זו מחאה חברתית, שלא יובילו אותה נוער מר"צ וחד"ש בקריאה להפיל את הממשלה. אני בעד הנהגה אותנטית, נקייה, אחראית ועקבית. סליחה אבל קשה לשכנע אותי שמי שבא מכפר שמריהו הוא כזה. איך זה שמנהיג/ה מתעורר רק בקיץ? מה, בסתיו לא קשה לגמור את החודש? ומה בחורף? מסקרן אותי, במה עבדה דפני ליף מאז הקיץ שעבר? האם בכל פעם שתתקשה למצוא דירה במרכז תל אביב ייצאו כולם לגור באוהל? ומה למען השם היא וחבריה הקרובים מבקשים להשיג? (תשובה כללית כמו ״דיור לכל, חינוך ובריאות״ לא מספקת אותי). שורה תחתונה - אף אחד לא ילמד אותי מה זה מעמד ביניים, באתי משם, אבל ברצינות - יש הבדל בין צדק חברתי למחאה פוליטית בתוספת ניפוץ זגוגיות וזריקת ביצים על שוטרים. יום טוב, שרון"

עם זאת, אני כן מזדהה עם תחושת התסכול, מאחר ואני לא מסוגלת לשמור על הראש מעל המים, אז פשוט לעזוב את הכל ביום אחד כדי לקחת אוהל ולגור ברחוב בתל אביב, רק בגלל שלא יכולה להרשות לעצמי להשכיר ב-7,500 שקלים בחודש עבור דירת 3 חדרים בתל אביב? מי יממן אותי ואת מי שתלוי בי במהלך הזה? למזלה, הוריה מממנים אותה במאבק הזה. לא כולם התברכו בזה. אז מי שיכול להרשות לעצמו, שישתתף במחאת האוהלים. היום יוצאים שוב לרחובות, אחרי האלימות המשטרתית שבאה לידי ביטוי אתמול. אני לא יכולה להרשות לעצמי לקחת עוד משרה מלאה כדי למחות אבל אני כן זקוקה לשינוי והוא מבורך. הרשומה הספציפית הזו והבלוג כולו היא התרומה האישית שלי למאבק.



האמת, דווקא צפיתי שהמחאה הפעם תהיה אלימה, אך שהאלימות תתבטא מצד המוחים ולא מצד המשטר הפשיסטי בישראל. כנראה שהם חוששים שבישראל יקרה כמו שהתרחש במצרים, בלוב וכמו שמתרחש בסוריה. כבר מספר שבועות, הרשת מוצפת בידיעות בנוגע למקרים, בהם מנהיגי המחאה בקיץ שעבר נלקחו לחקירה על זוטות ותושאלו בנוגע לתכניות שלהם הקיץ. כנראה, שמישהו מהטייקונים מרגיש את הכיסא שלו רועד. בנוסף, גם שדרות רוטשילד נסגרו על ידי הפקחים דווקא בגלל הסימבוליות במחאה הקודמת.


ולסיום, קצת לאטמה בנוגע לחוסר קיומה של המשטרה הישראלית הפיקטיבית. הסיבה לכך שכשמתקשרים למשטרה והיא לא מגיעה, שאף פעם לא חוקרים, לא תופסים את הגנבים ולא מחזירים רכוש גנוב - כי היא לא קיימת. ואולי מדובר פשוט בחבורה של מאבטחים בשכר מטעם בעלי ההון שמפזרים מחאות חברתיות כנגד מדיניות ה"הכל בסדר" הקפיטליסטית שמטרתה להמשיך לחלוב מהאדם הקטן כסף בשקט, כדי שימשיך לעשות מילואים בשקט, ישלם מיסים גבוהים בשקט וכן הלאה. הרי הכל בסדר





יום שישי, 22 ביוני 2012

מה ההבדל בין גברים ונשים מבחינה הגדרתית?






משמעות המילה מגדר הנה ייצוג האדם כגבר או כאישה. זכר ונקבה נקבעת בהתאם לנטיה הביולוגית. המגדר, לעומת זאת,מייצג את ההבדלים החברתיים והתרבותיים. על פי גישות פמיניסטיות, החברה בנויה ממעמדות, כאשר בא לידי ביטוי מאבק כוחות ביניהן. רבות דובר על מעמד האשה בחברה ומעמד הגבר במשפחה. ואכן, המאבק מושפע ומשפיע על ההתייחסות המילולית כלפי גברים ונשים:
כאשר גברים מתגלחים, נשים מגלחות. כאשר גברים עולים במשקל, נשים משמינות. כאשר גברים מבשלים, נשים מכינות אוכל. כאשר גברים הולכים להסתפר, נשים הולכות למספרה. כאשר הגברים מודאגים, הנשים דואגות. כאשר גברים עושים, הנשים יוצאות לשופינג. כאשר גברים נוקמים, נשים מתנקמות. כאשר גברים מחרבנים, נשים מתפנות. כאשר גברים מתחתנים, נשים מוצאות בעל. כאשר גברים שומעים, נשים מקשיבות. כאשר גברים מקריחים, נשים מאבדות שיער. כאשר גברים שותים, נשים לוגמות. כאשר גברים רצים לספר לחבר'ה, נשים רצות לספר לחברה. כאשר גברים מרויחים כסף, נשים מקבלות שכר. והכי חשוב - כאשר הגברים מתים, הנשים קוברות.






יום שבת, 16 ביוני 2012

פוטושופ מם במקרה ההצפה בתחנת הרכבת בטורונטו








תקלה בתשתית הביוב במהלך שיפוצים באזור גרם לפיצוץ ולהצפת מים ברחוב לפני כשבועיים. המים, באופן טבעי, התנקזו למקום הנמוך ביותר - לתחנת הרכבת התחתית Union Station בטורנטו. בעקבות כך, תחנת הרכבת הוצפה במי ניקוז וגשמים. בעקבות כך, נופצו הרבה ממים (memes), שיפוצי פוטושופ של התמונות מהאירוע, כמו כרישים ששוחים באזור המדרגות הנעות. התוספת של הכרישים, כמובן, מזויפת. אין כרישים בתחנת הרכבת התחתית או בסביבתה והם הוספו בפוטושופ במסגרת המם שהתפשט ברשת בעקבות ההצפה. הרי המים רדודים מדי, כפי שניתן לראות בסרטון.



כמו שאפשר לראות, עשו מם של שייט קייאקים בכניסה לתחנה.



פמלה אנדרסון, מצילה בדימוס ממשמר המפרץ, אצה רצה לה להציל טובעים. איפה המצילות בארץ, איפה?



בא לכם על חופשת דיג?

מלתעות בסגנון סטיבן שפילברג בכניסה לתחנה



DOOM ברכבת התחתית - ממש עולם אחר.


תחנת הרכבת שוקעת כמו הטיטאניק








כשאת נוגעת בי - בועז שרעבי





כשאת נוגעת בי
אני מפסיק לחשוב
אני מפסיק לחשוש
כשאת נוגעת בי.

כשאת נוגעת בי
אני מתחיל לרעוד
אני מתחיל לחיות
כשאת נוגעת בי.

אני מרגיש איך כל שדי הלב
מתרחקים ומסתלקים
כשגופי בידך נרעד
כשפי אל פיך נצמד
אני מרגיש שזה
יכול להימשך לעד...

כשאת נוגעת בי
ליטוף אחר ליטוף
אני יכול לעוף
כשאת נוגעת בי.

כשאת נוגעת בי
אני פתאום תופס
את משמעות הנס
כשאת נוגעת בי.

אני מרגיש את כל שדי הלב...

כשאת נוגעת בי
אני פתאום תופס
את משמעות הנס
כשאת נוגעת בי.

כשגופי בידך נרעד
כשפי אל פיך נצמד
אני מרגיש שזה
יכול להמשך לעד...

כשאת נוגעת בי... 



יום רביעי, 13 ביוני 2012

דנה אינטרנשיונל - הכל זה לטובה







עכשיו את לא רואה
מבעד לדמעות
אולי קשה לראות
זה לא שאת טועה
את לא יודעת איך
לתת לו שיילך ממך

הם מספרים לך
נותנים לך אלף דוגמאות
את שונאת שאומרים לך
הכל היה צריך לקרות

הכל זה לטובה
גם אם זה נראה עכשיו אחרת,
תהיה לך אהבה
הרבה יותר גדולה
הכל זה לטובה
חכי לפני שאת סוגרת
תהיה לך אהבה
הרבה יותר גדולה

מתחת לשמיכה
עושה אותו גיבור
בוחרת מה לזכור
הזמן שאת צריכה
נמשך כמוך אליו
הולך בעקבותיו
עכשיו

הם מספרים לך
נותנים לך אלף דוגמאות
את שונאת שאומרים לך
הכל היה צריך לקרות

הכל זה לטובה
גם אם זה נראה עכשיו אחרת,
תהיה לך אהבה
הרבה יותר גדולה

הכל זה לטובה...

הכל זה לטובה
חכי שניה עם סוף הסרט
תהיה לך אהבה
הרבה יותר גדולה

הכל זה לטובה...





Reamon - Supergirl

 
 
 
 
REAMONN - SUPERGIRL LYRICS 
 
You can tell by the way she walks 
That she's my girl. 
You can tell by the way 
She talks she woos the world. 
You can see in her eyes 
That no one is her change 
She's my girl, 
My supergirl. 



[Chorus] 

nd then she'd say: 
"It's ok, I got lost on the way 
But I'm a supergirl 
And supergirls don't cry" 
And then she'd say: 
"It's alright, I got home 
Late last night 
But I'm a supergirl 
And supergirls just fly".

 

And then she'd say 
That nothing can go wrong 
When you're in love 
What can be wrong? 
And then she'd laugh 
The night time into day 
Pushing her fear 
Further alone 



[Chorus]



And then she'd shout 
Down the line 
Tell me she's got no more time 
Cause she's a supergirl 
And supergirl's don't cry 
And then she'd scream 
In my face 
Tell me to leave, 
Leave this place 
Cause she's a supergirl 
And supergirl's just fly 

Yeah she's a supergirl, 

A supergirl. 

She's so in seeds* 

She's burning trees* 

She's so in seeds* 

She's burning streams* 

Yeah she's a supergirl 

A supergirl 

A supergirl 

My supergirl.

יום שלישי, 12 ביוני 2012

בישראל פוגעים בזכויות האדם של יהודים





האבסורד הגדול: שומרים על בתי הרוצחים בעוורתא והורסים בתי יהודים באולפנה
קראו מה שכתב אחיה של רותי פוגל

*****
חברים,
רק לפני ימים אחדים החליטה ממשלת ישראל לפנות בתי יהודים בבית אל ו"לנסר" אותם.

בצירוף מקרים נדיר, נמצאת בימים אלה על שולחנו של היועמ"ש, סוגית הריסת בתים אחרת - הבתים של רוצחי משפחת פוגל מאיתמר, שרצחו בדם קר הורים וילדים.

לפני יותר מחודש המליץ השב"כ על הריסת הבתים של הרוצחים כדי לחזק את ההרתעה. אלה אותם בתים בהם הוסתרו הרוצחים לאחר הטבח. בשמאל הקיצוני אומרים שזה לא מוסרי להרוס את הבתים, אך כשמדובר בבתי היהודים בבית אל – הם דורשים ביצוע מידי, החצופים.
*****


הכדור נמצא עכשיו בידיהם של ראשי מערכת המשפט והביטחון. הבקשה מתעכבת כבר מעל חודש! איך ייתכן שממשלת ישראל מעכבת הריסת בתים של מחבלים שפלים ומזדרזת להרוס בתי יהודים?

פנו מיד לשר הביטחון אהוד ברק:
בפייסבוק
https://www.facebook.com/Barak.Ehud
ובדוא"ל
ehudb@knesset.gov.il

וגם לשר המשפטים יעקב נאמן:
בדוא"ל
sar@justice.gov.il
ובטלפון 02-6466527
***
ישראל שלי
עושים ציונות – ודורשים להפסיק את האפליה הצינית
 
 
 

להעיר ילד בן 3 משנה עם שיר של נירוונה (Breed- Nirvana)






הילד בן ה-3 נרדם ברכב. בעם הקודמת שהעירו אותו הוא היה נרגן ועצבני. מאחר והוא אוהב את נירוונה, ניסו את להעיר אותו בדרך אחרת כדי לבדוק את התגובה שלו ולהפוך את התהליך ליותר נעים. זאת התוצאה.


How to wake up a sleeping kid.
Only 3 years old!
For all you commentators and viewers, just to clarify a few things about this video.
This is my half little brother and she is my sister. My mother married a BIG Viking :) So brother looks a little more than 3 years.
The last time we woke him up in the car, he got so grumpy and cranky. And since he loves this kind of music we just had to try a new method. I think there are parents that can recognize this scene.
He is half Norwegian and half Chilean.

Negative or posetive comments, I think it's fun to read them, we are all so different:)
The language you hear is from Trondheim dialect Norway and Spanish.

Thanks for your attention!

Ps. seat belt is our fault :/
He wakes up playing the drums in his sleep. Very funny!
Eventyrlig måte å våkne opp til Nirvana musikk


והנה אבאלה שמעיר את התינוקת שלו עם השיר גאנגם סטאר




 

דיונים לוהטים בהרצאות של הרב אמנון יצחק





צרוף של קטעים מההרצאות של הרב אמנון יצחק.


הסרט 'בשליחות החוק' באורך מלא לצפייה ישירה עם ז'אן קלוד ואן דאם





שוטר סמוי חודר לבית סוהר כעבריין מורשע, על מנת לחשוף את האמת מאחורי מספר רציחות של אסירים. במקום הוא נתקל באלימות של "עמיתיו", שחיתותם של הסוהרים ואנשי הצוות, מוות ובגידה מאחורי כל סורג. כשהסוד הגדול מתגלה לו, הוא מתכנן בריחה שמעמתת אותו עם האסירים האחרים ועם עברו.

יום שבת, 9 ביוני 2012

למה הדיקטטורה עדיפה על הדמוקרטיה?


נכון - יש לנו במדינה בעיות, אבל לפחות מזל שאנחנו לא חיים בדיקטטורה! 
להלן קטע מתוך סרטו האחרון של הגאון סשה ברון כהן "הדיקטטור" שנוצר ברוח "האביב הערבי" האופף את המזרח התיכון בשנה האחרונה. בקטע, הדיקטטור נואם לפני האו"ם ומפרט בפניהם למה הדיקטטורה עדיפה על פני הדמוקרטיה הנהוגה במערב:







1. שלטון דיקטטורי ידאג שרק ל-1% יהיה את כל השפע והמשאבים של המדינה
2. שילטון דיקטטורי יעזור למקורביו העשירים להתעשר עוד יותר ע"י זה שהוא יוריד את המיסים הישירים ויעלה את המיסים העקיפים
3. שילטון דיקטטורי יבצע הסדרי חוב למקורבי השילטון שיהמרו בכספי הציבור ויפסידו אותו
4. שילטון דיקטטורי יתעלם מצרכי הבריאות והחינוך של השכבות הנמוכות
5. התקשורת תיראה כביכול חופשיה אבל תנוהל למעשה ע"י קומץ קטן של אנשים ומשפחותיהם
7. שילטון דיקטטורי ישקר לציבור לגבי הסיבות האמיתיות של יציאה למלחמה
8. שילטון דיקטטורי ישתמש באמצעי התקשורת כדי להפחיד את הציבור ולגרום לו לתמוך במדיניות שנמצאת בניגוד גמור לאינטרסים שלו

אם הסרטון הזה נתן לכם פתאום תחושה לא נוחה שאתם חיים בדיקטטורה, הפיצו הלאה.

הסרט זוהי סדום באורך מלא לצפיה ישירה




הסרט הישראלי הנצפה ביותר בכל הזמנים





זוהי סדום הוא סרט קולנוע קומי ישראלי, שיצר צוות תוכנית הטלוויזיה "ארץ נהדרת". במאי הסרט הם מולי שגב ואדם סנדרסון. הסרט יצא לאקרנים באוגוסט 2010. על פי נתוני יחסי הציבור של הסרט, היה לסרט הישראלי הנצפה ביותר ב-25 השנים שקדמו להפצתו‏, כאשר למעלה מ-557,000 כרטיסים לסרט נמכרו.‏
נינווה: "זאת פעם ראשונה שמישהי מתחמקת כשאני מביא נאד."
שרלוט: "סליחה שאני לא מתעלפת מכל נאד."
נינווה: "למה להעליב? בסך הכל נאד קטן."
שרלוט: "כן, הבעיה היא שגברים כמוך באים, מביאים נאד ובורחים."
נינווה: "אני לא אחד שמפזר נאד בכל שולחן, כשאני מביא נאד, זה מכל הלב."
שרלוט: "שמענו עליך. טוב, אני זזה, אתה מוזמן להישאר וליהנות מהנאד שלי."

Eminem - Lose yourself

תכוונו לירח. גם אם תפספסו, תפגעו בכוכבים.





Look, if you had one shot, or one opportunity
To seize everything you ever wanted One moment
Would you capture it or just let it slip?

His palms are sweaty, knees weak, arms are heavy
There's vomit on his sweater already, mom's spaghetti
He's nervous, but on the surface he looks calm and ready
To drop bombs, but he keeps on forgettin
What he wrote down, the whole crowd goes so loud
He opens his mouth, but the words won't come out
He's choking, how everybody's joking now
The clock's run out, time's up over, bloah!
Snap back to reality, Oh there goes gravity
Oh, there goes Rabbit, he choked
He's so mad, but he won't give up that
Easy, no
He won't have it , he knows his whole back's to these ropes
It don't matter, he's dope
He knows that, but he's broke
He's so stagnant that he knows
When he goes back to his mobile home, that's when it's
Back to the lab again yo
This this whole rhapsody
He better go capture this moment and hope it don't pass him

[Hook:]
You better lose yourself in the music, the moment
You own it, you better never let it go
You only get one shot, do not miss your chance to blow
This opportunity comes once in a lifetime yo

The soul's escaping, through this hole that it's gaping
This world is mine for the taking
Make me king, as we move toward a, new world order
A normal life is boring, but superstardom's close to post mortem
It only grows harder, only grows hotter
He blows us all over these hoes is all on him
Coast to coast shows, he's know as the globetrotter
Lonely roads, God only knows
He's grown farther from home, he's no father
He goes home and barely knows his own daughter
But hold your nose cause here goes the cold water
His hoes don't want him no mo, he's cold product
They moved on to the next schmoe who flows
He nose dove and sold nada
So the soap opera is told and unfolds
I suppose it's old partner', but the beat goes on
Da da dum da dum da da

[Hook]

No more games, I'ma change what you call rage
Tear this motherfucking roof off like 2 dogs caged
I was playing in the beginning, the mood all changed
I been chewed up and spit out and booed off stage
But I kept rhyming and stepwritin the next cypher
Best believe somebody's paying the pied piper
All the pain inside amplified by the fact
That I can't get by with my 9 to 5
And I can't provide the right type of life for my family
Cause man, these goddam food stamps don't buy diapers
And it's no movie, there's no Mekhi Phifer, this is my life
And these times are so hard and it's getting even harder
Trying to feed and water my seed, plus
Teeter totter caught up between being a father and a prima donna
Baby mama drama's screaming on and
Too much for me to wanna
Stay in one spot, another day of monotony
Has gotten me to the point, I'm like a snail
I've got to formulate a plot fore I end up in jail or shot
Success is my only motherfucking option, failure's not
Mom, I love you, but this trailer's got to go
I cannot grow old in Salem's lot
So here I go is my shot.
Feet fail me not cause maybe the only opportunity that I got

[Hook]

You can do anything you set your mind to, man



Red Band and Ninet Tayeb - Crazy - רד בנד ונינט טייב





מתוך העונה ה-2 של רד בנד - אחת מהגרסאות של השיר המקורי של ג'נרל ברקליז ולמרבה הפלא, הכי טובה מהקאברים.





I remember when, I remember
I remember when I lost my mind
There was something so pleasant about that place
Even your emotions have an echo in so much space

And when you're out there without care
Yeah, I was out of touch
But it wasn't because I didn't know enough
I just knew too much

Does that make me crazy?
Does that make me crazy?
Does that make me crazy?
Possibly

And I hope that you are
Having the time of your life
But think twice
That's my only advice

Come on now, who do you
Who do you, who do you, who do you think you are?
Ha ha ha, bless your soul
You really think you're in control?

Well, I think you're crazy
I think you're crazy
I think you're crazy
Just like me

My heroes had the heart
To lose their lives out on a limb
And all I remember
Is thinking, I want to be like them

Ever since I was little
Ever since I was little
It looked like fun
And it's no coincidence I've come
And I can die when I'm done

But maybe I'm crazy
Maybe you're crazy
Maybe we're crazy
Probably





יום רביעי, 6 ביוני 2012

למה לנהוג שיכור? סע במונית


אז מה, מתכוונים לשתות ואלכוהול? זה מה שקורה כשאתם מתיישבים מאחורי ההגה כשיש לכם אפילו כוסית קטנה של אלכוהול בדם.... זה יכול להיות החברים שלכם זה יכול להיות רכב אחר שיעצור את הנהיגה המזגזגת שלכם על הכביש... תחגגו, אבל תחזרו הבייתה במונית. מעבר לכך, לא חייבים לשתות עד לאובדן שליטה. תשתו בתבונה וקחו את קווי הלילה




לא משנה איך ההרג התבצע, באמצעות נשק חם או רכב ממונע שנהגו שיכור. התוצאה היא אותה התוצאה. אל תנהגו תחת השפעת אלכוהול!


יום שלישי, 5 ביוני 2012

באזז - רצח נהג המונית דרק רוט










שימו לב - סרט קשה לצפייה





באזז הוא סרט קולנוע ישראלי שצולם ב-1998, המספר את סיפורם של שני נערים בני 14 מהרצליה שרצחו את נהג המונית דרק רוט. שני נערים בני עשירים מהרצליה פיתוח - ארבל אלוני ומשה בן-איבגי, זיעזעו את המדינה כשרצחו בשנת 1994, בהיותם בני 14, את נהג המונית דרק רוט ללא סיבה נראית לעין. השניים נתפסו, הורשעו ברצח ונידונו ל-16 שנות מאסר. ב-1998, במהלך חופשה מהכלא, השניים ביצעו שוד מזוין של חנות מכולת בהרצליה ולפצוע את המוכרת. בעקבות כך, הם נידונו ל-5 שנות מאסר נוספות ל-16 על הרצח. הבאזז אינו מתיימר לשחזר את הרצח אבל באה לידי ביטוי אוזלת ידם של הרשויות בהתמודדותם עם נערים עבריינים.