מודעות ברמת הדף

דרושים בהייטק ופיננסים

יום שלישי, 28 באוגוסט 2012

מכתב גלוי לבנימין נתניהו בעקבות העלייה במחירי הדלק



















בוקר טוב לקורא בנימין נתניהו, ראש ממשלת ישראל. 
למקרה שאתה לא מודע, הדלק עומד לעלות שוב בסוף השבוע הקרוב. נכון שצריך לצמצם את השימוש בדלק מאחר והשם רצה שרוב מדינות הנפט יהיו מדינות ערב ולישראל לא נתן טיפה. אבל אתה, כראש ממשלה, לא דואג שתהיה בישראל דרך אחרת ליצור אנרגיה חלופית. ישראל היא מדינה שטופת שמש. באירופה הקרה משתמשים יותר מישראל באנרגיה סולארית. איך זה יכול להיות?
בנוסף, זה נכון שהמדינה לא צריכה לעודד צריכת דלק בגלל הפגיעה באיכות הסביבה. הסביבה נפגעה קשות בעקבות המהפכה התעשייתית, יש גשם חומצתי ביערות הגשם בגלל התעשיה המערבית, יותר ילדים במרכז סובלים מאסטמה ובעיות בריאות נוספות. ישראל בעצמה סובלת ממאגרי מי תהום מזוהמים בגלל התעשיה וכדומה. על מה שקורה עכשיו, אנחנו נשלם ביוקר בשנים הקרובות. אבל אנשים, כולל נכים, צריכים להגיע לעבודה, לקחת את הפעוטות לגן, לצאת לבלות בערב, להגיע לים וכדומה. המדינה לא מעודדת את ההפחתה בצריכת הדלק באמצעות שיפור התחבורה הציבורית כי המדינה ורשויותיה, מתפרנסים בגלל שהציבור משתמש בדלק כולל מס הבלו ודוחות תנועה חניה. לא רק המס על הדלק מפרנס את המדינה, אלא גם המס על מכוניות פרטיות חדשות, חלקים חלופיים שמיובאים מחול ומכל התעשיה שמסביב.
אדוני ראש הממשלה שלום. אני מבקשת בכל לשון של בקשה לארגן חלופות ראויות לשימוש ברכב פרטי לעבודה, לבית הספר, לקחת את התינוקות לגן, לצאת לבלות בלילה, לבנות מסילת רכבת מאשדוד לאילת להובלת סחורות ולהפחית את השימוש במשאיות. תעלה את מס הבלו רק אחרי שתספק חלופה ראויה לשימוש ברכב הפרטי והמשאיות. 
ראוי לציין שלא מדובר באגדה אורבנית. אפילו במדינות העולם השלישי התיכנון האורבני הרבה יותר טוב. אתה לא צריך יותר משנתיים כדי לחולל את השינוי. אתה לא צריך יותר מחצי קדנציה. כל יתר צרכני הדלק שימו לב. להלן כמה עצות מועילות לצמצום צריכת הדלק.



 

יום שני, 27 באוגוסט 2012

מה יש לכם לחפש ברשתות מגה ושופרסל?





אתם בטוחים שנכנסתם לשופרסל ומגה בגלל המחיר הגבוה? אני בטוחה שיש לכם דברים טובים יותר לעשות עם הכסף הזה. הנה דרך נוספת שהרשתות עובדות עליכם בעיניים:
חשבתם פעם לבחון את המשמעות של שינוי המחירים בחנות? תראה למשל את המקדם הגנה של דר' פישר לילדים. עד לפני חודש הוא עלה ברשת שופרסל 70 שקלים, אולי אגורה פחות. היום הוא עולה 30 שקלים!!! כמה זה הפרש? 57%?
מקרה אחר הוא הפסטה והספגטי. המותג הפרטי של הסופר אמור להוזיל את מחירם של הפסטות והספגטי לצרכן. אך, ראו זה פלא, כמה יקר הפסטה של מגה [תופס מקום 25  עד 40 מתוך 238 פסטות] ושל שופרסל [במקום ה,49 וה-54 עד 58 מתוך 238 פסטות. הם אפילו הרחיקו עד המקום ה-77 ומעלה]: איך זה שהם יותר יקרים אפילו מהמוצרים המקבילים של מותגים כמו אסם?
דוגמא נוספת היא האורז של מותג הבית  - איך זה יכול להיות שאורז של מגה ואורז של שופרסל מרשיםלעצמם לתמחר  אפילו יותר מאורז של סוגת? האורז התאילנדי של סוגת, לצורך העניין, נמצא במקום ה-6 מתוך 102. לעומתו, האורז התאילנדי של מגה ממוקם במקום ה-14 מתוך 102 ואילו האורז  התאילנדי של שופרסל נמצא במקום ה-33 מתוך 102.  לממצאים דומים הגעתי עם בחינת האורז הפרסי של סוגת (מקום 5 מתוך 102) מול האורז הפרסי של מגה (מקום 19 מתוך 102) והאורז של שופרסל (מקום 17 מתוך 102).
כנ"ל לגבי הקטשופ - קטשופ שופרסל 560 גרם נמכר בין 10 ל-12 ונמצא במקום ה-15 ברשימה מתוך 25. קטשופ מגה 700 נמצא במקום ה-12 מתוך 25. שימו לב לקטשופ של אוסם שנמצא כהכי זול מבין כל ה-25 קטשופים השונים.
חוצפה יוצאת דופן מבטאת שופרסל, כשעל בושם יגואר לגבר היא גובה 462.5 שקלים, לעומת מגה שגובה 99 שקלם בלבד, לא פחות. על נאוטיקה לגבר שופרסל גובה כ-250 לעומת 99 במגה.
שיא חדש נקבע בבושם השדרה החמישית, כשהמחיר הרגיל הוא 779, אך באופן חד פעמי,שופרסל  הואילה בטובה להוזיל במבצע חד פעמי ל-179. לעומת זאת, המחיר הרגיל במגה הוא 149
בתגובה, להפרשי המחירים של מקדם ההגנה, מסרה שופרסל:
"במהלך כל העונה שופרסל דואגת לתת לצרכנים הנחה אטרקטיבית למוצרים. כרגע המוצר במבצע סוף עונה ולכן הלקוחות ברשת יכולים ליהנות ממחיר נמוך. בנוסף אנו מזמינים את כל הלקוחות ליהנות ממבצעים נוספים, לקראת החג, למאות מוצרים במחירים של 5, 10, 15 ו- 20 ₪ בסניפי שופרסל דיל." בנוגע למחיר היקר של מותג שופרסל, נמסר בתגובה, כי "חשוב להדגיש כי איכות הפסטה של שופרסל גבוהה מאוד. למרות זאת פסטה שופרסל נמכרת במחיר זול יותר מפסטה אסם או פרפקטו, כך לדוגמא:
בסניפי שופרסל דיל מחיר פסטה אסם ופרפקטו נעים בסכומים של 6.99 ₪ – 5.49 ₪ ליחידה ומחיר פסטה שופרסל נמכרת במחיר של 4.99 ₪ ליחידה.
אנו שמחים להזמין את הלקוחות שלנו ליהנות ממבצע בימים אלו של 4 יחידות ב – 15 ₪ כך שמחיר ליחידה 3.75 ₪ בלבד."
בתגובה להפרשי המחירים בין רשת שופרסל למחירים בשוק, נמסר על ידי שופרסל

"ערכנו בדיקה לגבי המידע ששלחת אלינו ומצאנו כי במקרים שהוצגו מחירים זולים של המתחרים, להבנתנו מדובר במוצרים שבמבצע ברשת מתחרה ולכן הפער נובע בשל מבצע נקודתי על המוצר. הסניפים ברשת שופרסל מציעים ללקוחות סל מוצרים מאוד אטרקטיבי וזאת על פי סקרי מחירים שאנו עורכים באופן קבוע. למשל : קורנפלקס נמכר בשופרסל דיל ב 12.99 ₪ לעומת המתחרים שמוכרים ב 18.99 ₪. תה ויסוצקי נמכר בשופרסל דיל ב 12.99 ₪ לעומת המתחרים שמוכרים ב 17.99 ₪ ועוד מוצרים רבים. אנו מזמינים אותך ליהנות ממאות מוצרים לחג שנמצאים במבצעים במחיר מאוד אטרקטיבי. בנוסף, בימים אלו אנו מקיימים הפנינג מבצעים ענקי, רק לחברי המועדון בכל סניפי שופרסל דיל, הכולל 20% הנחה על אלפי מוצרים ומבצעים נוספים"
תגובת שופרסל למחירי הבשמים:

"אנו מבקשים להסב תשומת ליבך כי לאור המידע שהעברת אלינו, ערכנו בדיקה ומתברר כי המחירים שמוצגים באתר שציינת, לא משקפים את המחירים העדכניים בסניפי שופרסל.
למשל, בושם נאוטיקה שציינת, נמכר אצל המתחרים ב 99 ₪, באתר מוצ
ג שהמחיר בשופרסל הוא 251.15 ₪, אך המחיר בפועל לחברי המועדון הוא 99 ₪ ולבעלי כרטיס אשראי שופרסל רק 75 ₪ וזהו מחיר אטרקטיבי מאוד.
לגבי בושם יגואר שציינת, הוא נמכר אצל המתחרים ב 99 ₪. באתר שציינת מוצג שהמחיר בשופרסל 462.96 ₪, אך המחיר בפועל לחברי מועדון הוא 129 ₪ ולבעלי כרטיס אשראי שופרסל 95 ₪. לפיכך אנו מזמינים את כל הלקוחות להגיע לסניפי הרשת וליהנות מסל המוצרים האטרקטיבי ביותר"

ראשית, מן הראוי שכשמוצר נמכר הרבה כי זו העונה יש להוריד את המחיר ובטח שלא להכפיל את מחירו פי 2.5 ממחירו שלא בעונה, בעיקר כשמדובר במוצר שמטרתו למנוע סרטן. בנוסף, לא מדובר על המחירים של המוצר בשופרסל אלא על המחירים הריאליים. בעולם האמיתי קל מאוד להשיג פסטה טובה, גם של אוסם, בחצי מחיר ואפילו בשליש מהמחיר בסניפי שופרסל. כשנותנים מחיר מוזל כביכול ל2,000 מוצרים, זה חסר משמעות לעומת המאה אלף מוצרים שכבר נמכרים. סביר להניח שרובם המוחלט בכלל לא נמכר מלכתחילה ולכן גם לא חיוני לרווחים בסופר בסדר גודל של סניף שופרסל יש עשרות אלפי מוצרים. רובם המוחלט יקר מהממוצע בשוק. זה אפשרי למצוא מתוך רבבות המוצרים שמוכרים ברשתות שופרסל השונות מוצרים בודדים שמחירם אחד שעדיין לא הוכנס מחיר זול יותר מרשת אחרת וזה היה בטח קשה. יתרה מכך, אני מזכירה שהמוטו של שופרסל ישיר הוא  "כי זמן הוא מצרך יקר". כמשתמשת קבועה בפרייסז לצורך השוואת מחירים, גם כשמדובר במוצרים שאני לא צורכת באופן קבוע, רשתות
שופרסל מתחרות עם רשתות מגה מבחינת המחיר ותמיד נמצאות בחלק העליון והיקר של הגרף. נתתי כאן כמה דוגמאות מתוך רבבות המוצרים ברשתות שופרסל. לא רואים הרבה מקרים בהם המחירים של שופרסל הנם מהממוצע ומטה
בנוגע לתגובת שופרסל בעניין מחירי הבשמים - אני בטוחה שהם עושים צחוק מהלקוחות. למה לי לעשות כרטיס אשראי שופרסל אם אני יכולה לקנות את הבושם אצל המתחרים במחיר הזול ובלי שיעבדו עליי מלכתחילה?

יום ראשון, 26 באוגוסט 2012

יום טוב - לא נפסיק לצחוק - המופע המלא 2005





יום טוב - לא נפסיק לצחוק - המופע המלא 2005

איתי שגב, ירון ברלד, שלישית פרוזאק, אורי חזקיה, אדיר מילר, שחר חסון, שגיב פרידמן, אבי נוסבאום, יובל שם טוב הידוע היום כיובל המבולבל

יום חמישי, 23 באוגוסט 2012

תנו לחיות לחיות להציל בעלי חיים מהמכלאות של ארגוני צער בעלי חיים.




חברים יקרים – בכאב רב ובעצב גדול, תנו לחיות לחיות נאלצים לסגור את מוקד החילוץ וההצלה של תנו לחיות לחיות. העומס על הכלביות והמרפאות תפח ותפח עד שהגיע למימדים מפלצתיים. הארגונים לא עומדים בזה!
הכלביות עמוסות, גדושות ומפוצצות עד אפס מקום, כל המרפאות החיצוניות והווטרינרים שאליהם מפנים את המוני בעלי החיים שנאספים מהרחובות - אשפוזים שעולים כסף רב - מלאים ועמוסים. אין יותר מקום לאשפז בעלי חיים!

בתוך כל זה, בכל יום עדיין ממשיכים לקבל פניות וקריאות מכל הארץ לחלץ בעלי חיים במצוקה ולטפל בהם, האמבולנס מתרוצץ בכל הארץ, המתנדבים נותנים כל מה שהם יכולים - אבל זה עדיין לא מספיק. הארגונים מתמודדים עם טענות ודרישות מהציבור שמצפה מאיתנו להיענות לכל קריאה ומתאכזב כשאנחנו לא מצליחים לעשות הכל.
התחושה שלנו היא שהמדינה נטשה והפקירה את בעלי החיים. לעמותה אין יותר יכולת לבצע את העבודה של המדינה ולכן תנו לחיות לחיות נאלצים לסגור את המוקד לתקופה בלתי מוגבלת.
אנחנו קוראים לכם לעזור לנו ולהציף את משרדי הממשלה בדרישות לפעול למען בעלי החיים!
המצב שבו המדינה סומכת על העמותות והמתנדבים שידאגו לבעלי החיים לא יכול להימשך יותר. שלחו מכתב לראש הממשלה בנימין נתניהו, לשר האוצר יובל שטייניץ ולשרת החקלאות אורית נוקד ודרשו מהם לתת לעמותות תקציבים ראויים שיאפשרו לנו להמשיך להציל, לטפל ולשקם את בעלי החיים.
18 שנים אחרי חקיקת חוק צער בעלי-חיים, עדיין מי שצריך לעשות את העבודה זה העמותות. משרד החקלאות נכשל בעזרה לבעלי-חיים. המדינה נכשלה בעזרה לבעלי-חיים. צריך להעביר את החוק למשרד להגנת הסביבה, ולהקצות לנושא את התקציבים הדרושים.
אנא – השמיעו את קולכם. אל תפקירו את הכלבים והחתולים שזקוקים לעזרתכם






יום רביעי, 22 באוגוסט 2012

ישראל יקרה לנו חרם צרכנים על יוניליוור





התמונה תודות לקבוצת הגורם האנושי
יוניליוור (2.4 מיליארד יורו רווח נקי בחצי השנה הראשונה של שנת 2012) הנה חברה בינלאומית שטוענת שהיא לא יכולה יותר לספוג את ההתייקרויות (זלזול פוגע באינטליגנציה שלנו - ראו את הרווחים של החברה ועובדה היא שמוצרים נמכרים בארץ לצרכן אף ב-300% ממחירו לצרכן בארופה ובמקומות אחרים בעולם). בישראל היא לוקחת חלק בחזירות כמו כל יתר החברות הדורסות כדוגמת שטראוס, תנובה ו אסם. הנוהל פשוט: נכנסים לשוק מסויים וקונים או רומסים את כל המתחרים. לאחר ההפיכה למונופול, מעלים את מחיריהם של המותגים.
ניתן להגיע למסקנה זו למשל מבחינת מחירי דגני הבוקר של יוניליוור, השולטת בשוק הישראלי באמצעות המותגים תלמה, כריות ועוד. בחינה זו ממחישה היטב את המגמה, במסגרתה ברגע שהחברה הופכת למונופול, היא מעלה מחירים. ניתן לראות מהגרף, כי מחיריה של יונילוור נמצאים בעלייה מתמדת, כאשר המוצר קורנפלקס של תלמה עלה במצטבר החל משנת 2005 ועד היום ב-39.2% ואילו המוצר כריות עלה במצטבר החל משנת 2005 ב-40.7%. גם אם בחברה ביצעו הורדת מחירים, זה היה באוקטובר 2011 בעקבות המחאה החברתית החריפה. אז, ביוניליוור נמנעו מהורדת מחירם של דגני הבוקר המהווה קטגוריה רווחית בחברה. עיקר ההוזלה בוצעה במחירים עם מחירות דלות.
דרך נוספת להעלות מחירים הנה הקטנת המוצר כשהמחיר נשאר אותו הדבר, כך שהצרכן משלם יותר עבור אותה יחידת המידה. גם יוניליוור לא חסכה מהצרכן הישראלי את שיטת המצליח הזו לצרכי הגדלת רווחים. כשהחגים מתקרבים, החברה יוצאת במהדורה מיוחדת של עוגת הגלידה פנסטיה, רק שהשנה היא הוקטנה ב-25% - מליטר ל-750 מ"ל אך מחירה לא ירד. המהדורה המיוחדת מתומחרת בשופרסל ב-22.99 שקל ל-750 מ"ל (כ-375 גרם), כלומר - 29.72 שקל לליטר. גם המהדורה המיוחדת של פנטסיה בפסח כמו גם המהדורה הרגילה של פנטסיה, מתומחרת ב-22.29 שקל לליטר (או כ-500 גרם). כלומר, במהדורה המיוחדת שיוצאת עכשיו יש עליית מחיר של 7.43 שקלים לעומת המהדורה המיוחדת האחרונה. מדובר על עלייה של כ33%. גם במחיר המבצע לפסח יש עליית מחיר זהה, כאשר המוצר עלה 10 שקלים ל-1 ליטר מהדורה מיוחדת במבצע ובראש השנה המוצר עלה 10 שקלים ל-750 ליטר - כלומר עלייה של כ-3.33 שקלים לליטר.

 בנוסף, מבדיקת "גלובס" עולה, כי במשך שנים, יונליוור גלגלה את העליות במחירי חומרי הגלם בעולם לצרכן. עם זאת, כשמחירי חומרי הגלם ירדו, החברה לא הורידה את המחירים לצרכן אלא בחרה להגדיל רווחים. בנוסף, המחירים של מוצרי יוניליוור הנמכרים לצרכן בישראל יקרים בעשרות ומאות אחוזים בהשוואה למחיריהם של מוצרי יוניליוור הנמכרים במקביל באנגליה. בפערים נובעים ממחירי המכירה של יוניליוור לרשתות. למשל, ישנם פערי מחירים של 33%-283% במחירי דאודורנט DOVE, רוטב אלף האיים, מרק קנור ועוד.



נכון לעכשיו, יוניליוור שולטת כמונופול בשוק המרגרינות (מזולה ובלובנד) ובשוק המרקים (תלמה וקנור). מיותר לציין שאין תחרות מחירים בחברות הללו. המצב דומה גם בשוק הריבות (778 וסקיפי) ואם חשבתם שהמותגים פינוק, אקס, דאב ורקסונה שונים כדאי לדעת שכולם בבעלות יוניליוור.
 ישראל יקרה לנו. יוניליוור מצטרפת לרשימה השחורה יחד עם מוצריהם של מותגי תאגידים המתפקדים כמונופול בישראל מבית תנובה, שטראוס ועלית שלא נכנסים אליי יותר הבייתה. חרם צרכנים נוסף נפתח נגד התאגידים הללו לאור המונופול שיש להם בשוק הישראלי. המונופול לא מאפשר לחברות אחרות - מקומיות או בינלאומיות, להתחרות בהם. לכן, אין תחרות והמחירים מאמירים. שימו לב שלכל מוצר יש תחליפים של חברות קטנות וגדולות שלא קשורות ליוניליוור, תנובה או שטראוס. להלן פרוט מוצריה של יוניליוור עם תמונות. המוצרים של יד מרדכי שייכים לשטראוס ולכן זה לא המקום לקנות מוצר של יד מרדכי במקום 778. עם זאת, ישנן ריבות אחרות, ריבות המותג למשל, ריבות תומר, מיה, ענבי ציון וכו' שאינן נופלות באיכותן מאלו של המונופולים הגדולים. כנ"ל לגבי תחליפים למוצרי תלמה, קנור, בלובנד, קליק, ורד הגליל ועוד. לסיוע במציאת מוצרים תחליפיים ואפילו זולים יותר, כנסו לפרייסז.  יש לי רק בקשה אחת תבדקו טוב טוב מהי ארץ היצור על התוית של המוצר - תנו העדפה למוצרים שיוצרו בארץ. ואם אפשר עוד בקשה - להמנע ממוצרים שיוצרו בטורקיה. מדובר במדינת מדבקה למוצרים שיוצרו באיראן וסוריה המממנות את החיזבאלה, ארגון טרור לכל דבר ועניין.
גם יוניליוור, גם שטראוס וגם תנובה התבקשו להוריד את המחירים לצרכן. כעת ביוניליוור רוצים להעלות מחירים וחושבים שנשלם כי אין לנו ברירה - בואו נראה להם שאנחנו כבר לא פראיירים, בואו נראה להם שאנחנו כבר לא בולעים כל לוקש שיחסי הציבור שלהם מוכרים לנו! כל מי שמשתף מצהיר בזאת שהוא כצרכן לא מאשר לחברת יוניליוור את העלאת המחירים הקרובה. כמו שכבר אמרנו - הציבור הוא בעל ההון הגדול ביותר במדינה, ביחד נראה להם שהכוח האמיתי בידיים שלנו!

אבנים יכולים להרוג בנאדם

 

Arabs from the Palestinian Authority are continuing to carry out road terror attacks on the highways of Judea and Samaria.

 

 חשוב לדעת ולשתף:

בששת החודשים האחרונים, ערבים יידו לעבר ישראלים ביהודה ושומרון יותר מ-2,000 אבנים. אבנים יכולות להרוג.
חשוב שכל תושבי ישראל והעולם ידעו!

 

The fact is that in the past 6 months,more than 2,000 rocks were hurled at Israelis in Judea and Saamaria. . ROCKS CAN KILL 

 

 

 

 

איפה הזכות שלנו להגן על עצמנו?

rock hit Israeli soldier in Bilein


The Arabs makes terror atacks also on Highway road 443.

“Saturday night, I’m driving on Highway 443 to an event in Jerusalem. There’s a loud bang. The window shatters. I was hit by a rock, and thank G-d, ‘the snare broke and we escaped,’” said an attaced Rabbie

This road was closed to Arabs for years. After years of safe Israeli driving in the area, the old Tel Aviv - Jerusalem highway was opened to PA Arab traffic as a "good will gesture", despite numerous appeals to the government by area residents not to do so. for THAT REASON only.


Sharing is Caring!

 

Israeli infant critically injured in car crash caused by stone-throwing Arabs

Three other people, including the baby’s mother and sisters, also sustained injuries after the mother lost control of the car when Palestinians hurled rocks at it, causing her vehicle to smash into a passing truck.

מנתוני דוח של המועצה האזורית שומרון, ישנה עלייה של פי 3.5 במספר יידויי האבנים בשנתיים האחרונות. הדו"ח מתאר את התדרדרות המצב הביטחוני בשומרון בשנתיים האחרונות.

 

גם בקבוק מולוטוב יכול להרוג - so does the Molotov cocktails can kill 

 

 



שופט צבאי קבע, כי יידוי אבנים אינו בהכרח נסיון להרוג אלא עשוי להתפרש כמעשה קונדס



במקביל פיגוע טרור בארה"ב כששני מטעני חבלה הונחו על ידי מוסלמים מצ'צניה בקו הסיום של מרתון, הורגים 3 אנשים ופוצעים עשרות חפים מפשע:

 

ראש הממשלה בנימין נתניהו באינתיפדה הראשונה קורא לירות בזורקי אבנים על מנת להרוג

 

אלו הם דבריה של אורית בעלת הרכב:

ערבים בני 13-15 ניסו לרצוח אותי! נשמע הזוי? סוריאליסטי?? מסכימה!!

אבל אין לי דרך אחרת לתאר את מה שעברתי...נסעתי בכביש 60 מהעבודה הביתה, ממהרת כדי להוציא את הבנות שלי מהגנים, ופתאום אני רואה חבורת ילדים עם אבנים בידיים בעיקול שבין הפניה ל... צור הדסה לכניסה הצפונית של אפרת.
הבנתי שעוד שניה כנראה אני עומדת לחטוף אבנים ומיד התכופפתי.

לא עברה שניה ושמעתי "בום" חזק וכל החלון של הצד (איפה שהבנות שלי בד"כ יושבות!) מנופץ לרסיסים!!!! הייתי מזועזעת!!! לעזאזל, אני עדיין מזועזעת!!!

המחשבה הראשונה שלי הייתה מה אם הבנות שלי היו שם באותו הרגע. תסתכלו על התמונה של הבנות היקרות שלי טוב טוב... האם נראה לכם הגיוני שבמדינה מתוקנת אני צריכה לפחד לנסוע עם המשפחה שלי בכבישי הארץ??האם אני אמורה לחשוש פחד מוות לנסוע עם הבנות שלי במכונית מפני שאולי יזרקו עלי אבנים???

המציאות הזו לא הגיונית,לא שפויה! איפה האבא והאמא של המדינה הזו?ככה אתם נותנים לנו, אזרחי מדינת ישראל,לשמש כברווזים במטווח?? לא מגיע לי כאזרחית שומרת חוק וכבן אדם לנסוע בבטחה בכבישים? יש למשהו תשובה??

 

יום רביעי, 15 באוגוסט 2012

יש מחסור חמור במנות דם בבנק הדם

 
מד"א, המפעילה את בנק הדם בישראל: "מחסור חמור במנות דם"
בשירותי ההצלה הכריזו על מבצע לגיוס תרומות דם, בעקבות מחסור חמור הנובע מירידה דרסטית בכמות התורמים. ככל הנראה, הסיבה היא יציאתם לחופשה של אזרחים רבים. מנכ"ל הארגון אלי בין: "אני קורא לציבור להגיע ולתרום דם"
אתרי ההתרמה המתפרסמים מידי יום באתר האינטרנט של מד"א www.mdais.org.
ניתן להתקשר 03-5300400
http://www.mdais.org/dam




יום שלישי, 14 באוגוסט 2012

רוב הרציחות בלוד הן על רקע כבוד המשפחה וחילולו


רוב הרציחות בלוד הנן על רקע של כבוד המשפחה וחילולו - כך טוען אהרנוביץ' השר לבטחון פנים. לוד היא עיר בטוחה ללכת בה והסיכוי הוא שאם יש רצח, הוא על רקע של חילול כבוד המשפחה ושמניעתם יכולה להתבצע לא על ידי אכיפה אלא על ידי חינוך. זהו, אפשר להרגע. משטרת ישראל בפעולה - כאשר יש שתי רציחות יום אחרי יום, ואחת מהקורבנות היא אישה והאחר גבר, אפשר להירגע ולהאשים את הערבים. לא פחות מ-70% ממקרי הרצח בלוד כלל אינם מפוענחים. כשליש מהמקרים הללו מיוחסים לרקע של כבוד המשפחה. שכיחות עבירות האלימות בעיר גבוהה ב-52% מהממוצע הארצי.
הפעם אאלץ להסכים עם דברי החכמה של אחמד טיבי בנושא:
"על המשטרה לקיים את חובתה למנוע את הרצח הבא, ובעיקר רצח נשים. אני אמרתי שהכותרת הזאת שניתנת למה שקרוי "רצח על רקע חילול כבוד המשפחה" -- אין משפט שהוא יותר קשה וקונטרדיקטיבי מזה. אין כבוד ברצח. גבר רוצח, שרוצח אשה, אין לו כבוד. אין לו כבוד. ולכן השימוש, לפעמים, של דוברי המשטרה או דוברים שמעבירים בביפרים הודעות: נרצחה אשה בלוד, החשש: רצח על רקע חילול כבוד המשפחה --אני תמיד מזכיר ואומר שאצל ערבים התקשורת אומרת "רצח על רקע חילול כבוד המשפחה"; אצל יהודים היא אומרת "רצח על רקע רומנטי". בשני המקרים זה נורא. "רומנטיקה" ו"כבוד" אלה מושגים חיוביים, והם מסמלים מסר של הקלה במניעים. מי שמשדר מסר חיובי עם רצח נשים מגלה הבנה למניע. אסור שהדבר הזה יימשך."








יום שישי, 10 באוגוסט 2012

George Michael - Unplugged 97'




george michael unplugged mtv full version




0:25 Freedom '90
6:50 Fast Love
12:35 I Can't Make You Love Me
18:00 Father Figure
24:27 You Have Been Loved
30:20 Everything She Wants
35:21 Praying for Time
40:50 Star People
·

The Corrs - Unplugged [Full acoustic concert]







Metallica - the black album (Full Album)






Band: Metallica Album: the black album. Released: August 13, 1991 Genre: Heavy metal Tracks: 1.Enter Sandman [0:00 - 5:31] 2.Sad but true [5:31 - 10:56] 3.Holier than thou [10:56 - 14:43] 4.The Unforgiven [14:43 - 21:10] 5.Wherever I may roam [21:10 - 27:52] 6.Don't Tread on me [27:52 - 32:00] 7.Through the never [32:00 - 35:59] 8.Nothing else matters [35:59 - 42:28] 9.Of Wolf and man [42:28 - 46:45] 10.The God That Failed [46:45 - 51:52] 11.My Friend of Misery [51:52 - 58:38] 12.The Struggle Within [58:38 - 01:02:38] Heres a link for the lyrics http://www.darklyrics.com/lyrics/meta... All Rights to Metallica! I do not own any rights!