מודעות ברמת הדף

דרושים בהייטק ופיננסים

יום שבת, 30 במרץ 2013

8 שנים אחרי הזכייה בכוכב נולד יהודה סעדו בראיון אישי

ההתחזקות הדתית התחילה בפנימייה הצבאית כדי לקבל הקלות במסדר. משם ההתחזקות התפתחה ועכשיו היהדות וקיום מצוות, ממשיך ליצור, היא חלק מיהודה סעדו, זוכה כוכב נולד 2. בואו תגלו איפה הוא נמצא היום - נשוי עם 3 ילדים. יהודה סעדו בראיון עם דודו כהן בערוץ ההידברות






Adopt a terrorist (Truly Excellent) ,,would you adopt one?





Adopt a terrorist (Truly Excellent)
A lady Canadian libertarian wrote a lot of letters to the government, complaining about the treatment of captive insurgents (terrorists) being held in Afghanistan National Correctional System facilities. that is f'ucking brilliant - She received back the following reply:


National Defence Headquarters
MGen George R. Pearkes Bldg, 15 NT
101 Colonel By Drive
Ottawa , ON K1A 0K2 Canada

Dear Concerned Citizen,

Thank you for your recent letter expressing your profound concern of treatment of the Taliban and Al Qaeda terrorists captured by Canadian Forces who were subsequently transferred to the Afghanistan Government and are currently being held by Afghan officials in Afghanistan National Correctional System facilities.

Our administration takes these matters seriously and your opinions were heard loud and clear here in Ottawa . You will be pleased to learn, thanks to the concerns of citizens like yourself; we are creating a new department here at the Department of National Defense, to be called 'Liberals Accept Responsibility for Killers' program, or L.A.R.K. for short.

In accordance with the guidelines of this new program, we have decided to divert one terrorist and place him in your personal care. Your personal detainee has been selected and is scheduled for transportation under heavily armed guard to your residence in Toronto next Monday. Ali Mohammed Ahmed bin Mahmud (you can just call him Ahmed) is to be cared for pursuant to the standards you personally demanded in your letter of complaint. It will likely be necessary for you to hire some assistant caretakers.. We will conduct weekly inspections to ensure that your standards of care for Ahmed are commensurate with those you so strongly

Although Ahmed is a sociopath and extremely violent, we hope that your sensitivity to what you described as his 'attitudinal problem' will help him overcome these character flaws. Perhaps you are correct in describing these problems as mere cultural differences. We understand that you plan to offer counseling and home schooling.

Your adopted terrorist is extremely proficient in hand-to-hand combat and can extinguish human life with such simple items as a pencil or nail clippers. We advise that you do not ask him to demonstrate these skills at your next yoga group. He is also expert at making a wide variety of explosive devices from common household products, so you may wish to keep those items locked up, unless (in your opinion) this might offend him.

Ahmed will not wish to interact with you or your daughters (except sexually) since he views females as a subhuman form of property. This is a particularly sensitive subject for him and he has been known to show violent tendencies around women who fail to comply with the new dress code that he will recommend as more appropriate attire. I'm sure you will come to enjoy the anonymity offered by the burka over time. Just remember that it is all part of 'respecting his culture and religious beliefs' as described in your letter.

Thanks again for your concern.. We truly appreciate it when folks like you keep us informed of the proper way to do our job and care for our fellow man.. You take good care of Ahmed and remember, we'll be watching. Good luck and God bless you.

Cordially,
Gordon O'Connor
recommend in your letter.
Minister of National Defense



כששר ההגנה הקנדי סובל מהפלצנות של השמאל הקנדי הרדיקלי







גם בקנדה, כמו בישראל יש שמאל רדיקלי ואנרכיסטי, ממש כמו שלום עכשיו ומחסום ווטש. ידוע שהומור אנגלי הוא מתוחכם, אבל הומור קנדי הוא ברמה אחת מעל. להלן תגובתו של שר ההגנה הקנדי למכתב ביקורת ששלחה לו שמלאנית קנדית פלצנית בעקבות פעילות הצבא הקנדי באפגניסטן. שיפטו בעצמכם:

זה התרגום של התשובה, של שר ההגנה הקנדי ששלח לנשמה נשית טובה שהתלוננה בפניו על גורלם של האסירים "הלוחמים המסכנים" האפגניים במרכזי המעצר באפגניסטן.

המטה הארצי לביטחון
מייג'ור גנרל ג'ורג' ר פירקס בניין, 15 NT
אוטווה, ON K1A 0K2
קנדה

גברת נכבדה,
תודה לך על מכתבך המבטא את הדאגה העמוקה שלך לגורלם של מחבלי אל קאעידה שנתפסו על ידי כוחות קנדיים, ומועברים לממשלת אפגניסטן וכעת מוחזקים על ידי פקידים במרכזים הלאומיים שלהם במרכזי המעצר באפגניסטן.

הממשל שלנו מתייחס לנושאים אלה ברצינות וההודעה שלך מתקבלת בהבנה באוטווה.
את תשמחי ללמוד,כי הודות לטיפול של אנשים כמוך, אנו יוצרים מחלקה חדשה בתוך המטה להגנה הלאומית, אשר תיקרא PCART או תכנית של קנדים שאחראים לרוצחים.

בהתאם להנחיות התכנית החדשה, יבוא לקנדה טרוריסט ויושם תחת אחריותך ובמעקב אישי.
העצור האישי שלך כבר נבחר וילווה תחת משמר חמוש למקום מגוריך בטורונטו ביום שני הבא.

עליי מוחמד אחמד בן מחמוד (את יכולה פשוט לקרוא לו אחמד) יטופל על ידך על פי הסטנדרטים שדרשת באופן אישי במכתב התלונה שלך. כפי הנראה יהיה לך הכרחי להעסיק גם עזרה. אנו נערוך ביקורות שבועיות על מנת להבטיח שאחמד מקבל טיפול ואת כל תשומת הלב שאת ממליצה בתקיפות במכתבך.

למרות שאחמד הוא סוציופת אלים ביותר, אנו מקווים שהרגישות שאת מתארת כבעיה התנהגותית קלה מאוד שלך, תעזורנה לו להתגבר על בעיותיו.
ייתכן שאת צודקת כאשר הם מתארים בעיות אלה כהבדלים תרבותיים גרידא.אנחנו מבינים שאת מתכוונת לספק לו ייעוץ וחינוך בבית.

הטרוריסט המאומץ שלך מאוד בקיא מאד בדיסציפלינות של קרב מגע ויכול ליטול חיים בחפצים פשוטים כמו עיפרון או קוצץ ציפורניים.
אנו ממליצים לך לא לבקש ממנו לעשות הדגמה בפגישה הבאה של קבוצת היוגה שלך.

הוא גם מומחה לחומרי נפץ שמיוצרים ממוצרים ביתיים. אולי עדיף לשמור אותם נעולים, אלא אם את חוששת שזה (בדעות שאת מביעה) עלול לפגוע בו.

אחמד לא ירצה לשמור על יחסים איתך או בנותיך (מלבד קשר מיני) מאחר שהוא מאמין שנשים הן סוג של סחורה תת אנושית.זהו נושא רגיש במיוחד עבורו והוא ידוע בתגובותיו האלימות לנשים שאינן עומדות בקריטריונים של הביגוד כפי שהוא רואה כמתאים יותר.

אני סומך ובטוח שעם זמן תלמדי ליהנות מהאנונימיות של הבורקה. זכרי שזה חלק מהכבוד הטוב לאמונות דתיות, כמו שאת כותבת במכתבך.
שוב תודה לך על הדאגה שלך. אנחנו באמת מעריכים אנשים כמוך שדואגים לספר לנו איך לשפר את העבודה שלנו ולדאוג לאחינו בני האדם.

זכרי לטפל טוב באחמד וזכרי שאנחנו צופים בך.

מזל טוב ואלוהים יברך אותך,
בכבוד רב,
גורדון אוקונור
שר ההגנה של קנדה.



Passover Rhapsody - A Jewish Rock Opera








 Passover Rhapsody - A Jewish Rock Opera Puppet Show  Based on the Bohemian Rhapsody of Queen

Is this the real life? no end to slavery
Caught in a Paraoh's vise
No escape to reality
open your eyes look up to the skies and see
God will reedem you. so miraculously
Because 10 plagues come then we'll go.
Blood and frogs lice and boils

Moses you are dreaming this could never happen to me.... to me...

Paraoh, let my people go to fulfill our destiny
with the Torah we'll be free

Moses, tell your gott I've just begun
My hart is hardened
The Hebrews are here to stay

Paraoh, ohhhh. Wild animals are running loose
soon you'll wish you'd never been born at all

I see a catle dying, clouds of locusts swarming
Fire and ice! Fire and ice!
Plague of hail is coming 
Thunderbalts and lightning very very frightning me
Days of darkness

We cannot see! We cannot move!
We condemn this war crime fiasco!

Listen here, Paraoh.  Let my people go!
Who is god? No! we will not let you go!
let us go!
Who is god? we will not let you go! 
let us go!
Who is god? we will not let you go! 
let us go!
We will not let you go!
let us go!
Never let you go!
let us go!
No! No! No! No!  No! No!  

God in heaven! God in heaven! It is midnight, let us go!

The angel of death has now taken our first born

We're free! 
Grab matzah, we're free!

Moses did you take us out to the desert to die?
Jump in the water and watch god  pile it up on high!

Dayeinu! God did this for us, Dayeinu!
Drowned the Egyptians so we can get out of here!

oh yeh!

Passover revolution. No Chamets we're free!
Time to get the Torah
Time to get the Torah... and be free


Next year in Jerusalem in Israel our promised land. Lechaim

Who Let The Jews Out? / Passover












יום שישי, 29 במרץ 2013

20 לוקים שונים שאפשר להשיג עם בד בלי לתפור






יש לכם חתיכת בד גדולה שאתן רוצות לעצב לעצמכן מבלי להתאמץ בתפירה ועיצוב? הנה 20 רעיונות בהן ניתן להשתמש כדי להשיג לוקים שונים ליציאה והכל מבד בגודל של עד 2 מטר על מטר וחצי מקסימום. אמנם לבד במקרה יש 2 חורים שמשמשים כדי להכניס את הידיים [לכן חשוב שיהיה בו מכפלת]. מלבד זה, לא צריך להתפרע. אפשר להיעזר באביזרי אופנה כמו ובעת וחגורה כדי להשיג עיצובים שונים אבל זה לא קריטי. התוצאות מדהימות ואופנתיות.


שימלה מגנבה מחולצה גברית



יום חמישי, 28 במרץ 2013

סיפור מרגש על אישיות בהמתנה


ביומיים האחרונים מופץ פוסט אידיוטי של מנהג בארופה - קפה בהמתנה, במסגרתו לקוחות מזמינים לעצמם קפה ועוד קפה בהמתנה. במסגרת המנהג, במידה ויגיע נזקק, הוא מוזמן לקפה חינם על חשבון הלקוח ששילם עליו כבר ולא על חשבון בית הקפה.
זה מנהג אידיוטי כיוון שהוא מיותר בארץ - באירופה יותר קר והעניים באמת זקוקים שם לקפה כדי לחמם. מעבר לכך, בארץ, עלות כוס קפה לבית הקפה היא 1.5 שקלים בלבד אבל הם מוכרים אותו ללקוח ב-15 שקל בממוצע. באירופה, אתה מזמין קפה והמילוי מחדש חינם ללא הגבלה. לפיכך, מדיניות הקפה בהמתנה הופכת למאוד רווחית לבית הקפה הישראלי ומעבר לכך, מה זה כבר 1.5 שקל עלות לבית הקפה לתת כוס קפה לאיזה הומלס, כשעל כל כוס קפה הם מרוויחים פי 10? הם מוזמנים לתרום מעצמם איזה קפה וחתיכת עוגה להומלס הנרקומן שמנג'ס שם בפינת הרחוב 3 פעמים ביום.
בהתבסס על הפוסט הזה שהזמין בתי קפה בארץ ליצור מדיניות של קפה בהמתנה, נכתב הפוסט הבא על ידי יואב בן פורת שמזמין שמאלנים רדיקלים שנלחמים בחיילי צהל שנמצאים במחסומים להצמיח עמוד שדרה ושכל. הפוסט מבוסס על מנהג מקובל על ידי יהודים ישראלים לתת ממתקים וארטיקים לחיילים:



אני רוצה לשתף אתכם בסיפור שריגש אותי מאוד מאוד....

במהלך טיולי הפסח יצא לי לעבור דרך מחסום צה"לי,

לפני היתה משפחה... אבי המשפחה, שניכר עליו כי הוא אדם נבון ופיקח, ובאופן כללי גם די מרוצה מהחיים - ניגש אל החיילים שעמדו במחסום, איחל להם חג שמח ואמר "תודה שאתם שומרים עלינו" ואף נתן לאחד מילדיו לתת לחיילים שי (ממתקים) צנוע לחג.

לאחר מכן הוא ניגש בשקט לקצין שפיקד על המחסום ואמר לו "שים בצד גם אישיות אחת בהמתנה". תהיתי: מהי אישיות בהמתנה? ניגשתי לאיש ושאלתי אותו, והוא השיב לי "עוד מעט תראה"... לאחר מכן ניגשו עוד כמה אנשים, איחלו לחיילים חג שמח וביקשו אף הם לשים בצד אישיות בהמתנה.

כעבור חצי שעה לערך הגיעה אישה צעירה שניכר על פניה כי היא תאמין לכל דבר ובלבד אם יהיה כתוב באנגלית או יאמר מפי איש אקדמיה, ואף תחושת מרמור כללי מהחיים עלתה מתווי פניה, היא שלחה יד אל עבר נרתיק שנשאה עימה, ככל הנראה של מצלמת וידאו, אך רגע לפני התעשתה והחליטה לפנות לקצין שחייך אליה בלבביות.... "יש לכם אולי אישיות בהמתנה?" היא שאלה.

הקצין שוב חייך והסביר לה שהוא כאן כדי להגן עליה, וזה בסדר ונחמד שהיא יודעת לקרוא באנגלית, אך היא צריכה להבין שרבים מגופי התקשורת הגדולים באירופה ממומנים מתחת לשולחן ע"י ההון האדיר של אילי הנפט שתשעים אחוז מהם מוסלמים. מה גם שהאוכלוסיה המוסלמית בעולם גדולה עשרות מונים מהאוכלוסיה היהודית, וכלי תקשורת אלו מתבססים בעיקר על רייטינג, ולכן נותנים לקהל את מה שהוא רוצה.

הוא הסביר לה גם שאנשי האקדמיה שהסבירו לה שזה יעשה אותה 'נאורה' אם תצעק "די לכיבוש", מעוזם שוכן על חורבות הכפר הערבי שייח' מוניס. הוא הסביר לה גם שחבריה הסוחפים אותה למאבק נגד הטייקונים בשם הצדק החברתי, מצד שני משתמשים בה להגנה בחירוף נפש על ועדי העובדים אשר לקחו עשרות מונים יותר מהטייקונים, למשל ועד עובדי חברת החשמל שיצר גירעון של למעלה משבעים מיליארד ש"ח למרות שהוא ספק יחיד של מוצר בסיס במדינה שלמה. כסף זה כמובן הציבור יצתרך להחזיר.

הוא הסביר לה שהאנשים שהיא מנסה כביכול לרצות הם אינם אנשים חשובים בחייה, הם יצרו לעצמם את התדמית הזו ע"י שימוש בשפה קצת גבוהה ודחיית כל מי שלא חושב כמותם, ולכן היא הרגישה צורך להיות נחשבת במקום שלא מקבלים אותה, אנחנו יצור תחרותי מטבעינו. ושגם אנשים אלו מנסים לרצות אנשים שהם תופסים יותר "גבוהים" מהם, וכך השקר מתגלגל הלאה והלאה...

הצעירה השפילה לרגע מבטה, הנהנה בראש כמבינה, היא הודתה לחיילים על כך שהם מגנים עליה ובזכותם ובזכות חבריהם היא יכולה לישון בלילה בשקט. היא עזבה את המחסום עם ארשת פנים שמחה ואף ניכרה הארה בפניה.

הדבר ריגש אותי מאוד, אז פניתי למעצב שאני עובד איתו [סתם, זה בעצם אני :)], והכנתי את הכרזה הבאה, כולי תקוה שכמה שיותר מחסומים צה"ליים יאמצו את הנוהג המקסים הזה של "אישיות בהמתנה" וכמה שיותר אנשים יהיו נכונים להקשיב ולפקוח עיניים.

חג חירות מחשבתית שמח אנשים :-)

סיבה ותוצאה: כך זה נראה כששולחים הודעת SMS במהלך הנהיגה









צפו: ככה אתם נראים כשאתם מסמסים בנהיגה. כתוצאה מכך, העיניים שלכם לא על הכביש והידיים שלכם לא על ההגה. בעקבות כך, התוצאה הצפויה מגיעה, ככה זה נראה.

למרות מאמצי ההסברה, רבים עושים לעצמם הנחות ועדיין מסמסים ונוהגים. סרטון חדש שעלה לרשת לפני מספר ימים מספק עדות מצמררת לאיך נראית נסיעה של נהג העסוק בשליחת הודעות טקסט במקום בלהסתכל על הכביש.
רוב תאונות הדרכים נגרמות בשל הגורם האנושי. כלומר בגלל שהנהג לא מרוכז בנהיגה - אם בגלל שתיית אלכוהול או בגלל התעסקות בסלולר בשיחות או שליחת הודעות. תאונות דרכים גורמות בישראל למוות יותר מפיגועים. כשאתם נוהגים, פשוט תנהגו. תשאירו את העיניים שלכם על הכביש ולא על הסמארטפון. צריכים משהו דחוף? תעצרו בצד הדרך.
חובה לצפות ולהפנים !!




הישראלים מודעים לסכנות בשליחת אסאמאסים ודיבור בטלפון במהלך הנהיגה. עם זאת, ממש כמו נהיגה תחת השפעת סמים ואלכוהול, רובנו עדיין ממשיכים לנהוג ולסכן את עצמנו הנהגים, את הנוסעים ברכב ואת הרכבים האחרים סביבנו. 73% מהנהגים הישראלים מדברים בפלאפון, 35% שולחים אסאמאסים ו-10% בודקים את המייל דרך הסמארטפון.

התאונה הזו, למשל נגרמה כשהנהג ברכב הפרטי שלח הודעת אסאמאס במהלך נהיגה. כשניסו לחלץ את הגופה מההריסות של הרכב, הטלפון עדיין נמצא בכף היד שלו. יחד עם זאת, הראש שלו הושלך הרחק לספסל האחורי. לתשומת ליבכם, תעשו שימוש בטכנולוגיית רדאר למניעת תאונות דרכים





יום רביעי, 27 במרץ 2013

היד כואבת? תורידו את הכוס....



לפעמים צריך לדעת לשחרר כדי להמשיך הלאה. כך המעמסה לא תכביד. כדי להמחיש את הכוונה, הנה אנלוגיה מעולה שרצה באינטרנט להשפעות של המעמסה מבחינה פסיכוסומטית:

פרופסור נכנס לשיעור, כשבידו כוס מים. הוא מרים את הכוס באוויר לעיני הסטודנטים ושואל: "כמה לדעתכם הכוס הזו שוקלת?"

"125 גרם... 100 גרם... 50 גרם..." צועקים הסטודנטים.

"האמת, אין לי מושג כמה היא שוקלת, אלא אם אשקול אותה" עונה הפרופסור, "אבל מה שיותר מעניין אותי הוא, מה יקרה אם אחזיק אותה כך מספר דקות?"

"שום דבר" עונים הסטודנטים.

"אוקיי..." ממשיך הפרופסור, "ומה יקרה אם אחזיק אותה כך במשך שעה?"

"היד שלך תתחיל לכאוב!" צועק אחד הבנים בשורה הראשונה.

"אתה צודק..." מהנהן הפרופסור, "ומה יקרה אם אחזיק את הכוס כך כל היום?"

"היד שלך עלולה להתאבן!" ממשיך הסטודנט, וזה שלידו מוסיף: "יהיה לך מתח גדול בשרירים שיכול אפילו לשתק אותך!"

כל הסטודנטים בכיתה מגחכים...

"אל תצחקו, זה נכון" עונה הפרופסור, "אבל האם בכל הזמן הזה המשקל של הכוס השתנה?"

"לא!" עונים הסטודנטים פה אחד.

"ובכן, אז מה גרם לכאבים בזרוע ולמתח בשרירים?"

התלמידים משתתקים.

"ואיך אני יכול למנוע את הכאב הזה?" ממשיך הפרופסור.

"תניח את הכוס!" צועקת אחת הבנות בשורה האחרונה.

"בדיוק!" עונה הפרופסור "אני צריך להניח את הכוס!"

הסטודנטים מסתכלים על הפרופסור בפליאה ולא מבינים...

"הכוס הזו היא כמו הבעיות שלנו" מסביר הפרופסור. "אם נחזיק אותן כמה דקות בראש, שום דבר לא יכאב. אם נחשוב עליהן במשך זמן רב, זה עלול לכאוב ואם נחשוב עליהן אפילו יותר, זה עלול לשתק אותנו! זה משמעותי מאוד לחשוב על האתגרים והבעיות בחיינו ככוס שאפשר פשוט להניח על השולחן בסוף כל יום. בדרך זו, המתח לא יצטבר ובכל בוקר תתעוררו רעננים ומלאי אנרגיה להתמודד עם אתגרי היום".

הסטודנטים בכיתה חייכו והפרופסור הניח את הכוס על השולחן...

אז לפני שהמתח מצטבר והכאב מתגבר, הזכירו לעצמכם ולחברים שלכם להניח את הכוס על השולחן...



הכנת שייקים ירוקים מירקות ופירות בבלנדר




העלים הירוקים משמשים כדלק אנושי מפותח וטהור. השילוב של הירקות עם הפירות בשיק מעניק טעם נפלא  (זהירות, ממכר!). כלורופיל - הפיגמנט הירוק שנמצא בעלים מטפל בגוף האדם, מרפא ומנקה את האיברים ואפילו הורס רבים מהרעלנים בגוף, כמו חיידקים פתוגניים, פטריות, תאים סרטניים, מגדיל את המדדים הנבדקים בסםירת הדם, מפחית את חומציות הדם, מעלה את מיחזור הדם ובכך מפחית את חוסר התחושה, מנקה את הדם והרעלנים בו, משפר את מצב העור, פותר את בעיות הסוכר בדם ועוד.




יש ליישם את ההנחיות הכלליות הללו להכנת שייק ירוק עד שתקבלו את הטעם הרצוי:

אפשר לערבל בבלנדר סוגים שונים של עליים ירוקים ופירות אולם מומלץ לשמור על ההמלצות הבאות: יחס הירקות לפירות בשייק צריך להיות בערך: 40 % ירוק, 60% פרי. ככל שתתרגלו לטעם הירוק תוכלו להפחית בפירות ולהעלות מינון של הירוקים.

להכניס לבלנדר עלים ירוקים כמו עלי מנגולד, תרד, חסה, קייל, פטרוזיליה, סלרי,נבטים, נבטוטים יחד עם פירות לבחירה: תפוח,אגס, פאפיה, תות ה(אורגני) ,בננה, תמר מג'הול (תמיד מוסיף לשייק(, פטל, אוכמניות כחולות (גם קפוא), ענבים. באופן אישי ממליצה על שילוב של
ספירולינה [מיקרו אצות] ותפוחי עץ ירוקים.

תוספות אפשריות:
2 כפיות זרעי צ'יה - מומלץ להשרות את הצ'יה במים לפני השימוש עד לקבלת מרקם ג'ל
ספירולינה, כלורלה, אלוורה.
הוספת נוזלים: מים או חלב שקדים בהכנה ביתית.
להפעיל את הבלנדר ולטחון עד לקבלת מרקם קטיפתי. לטעום ולתקן הטעם או המירקם במידה וסמיך מדיי הוסיפו עוד נוזלים.
השייק שהכנתי הבוקר לתכנית: כמות- ליטר וחצי בערך
5 עלי מנגולד (ללא הגבעול הלבן)
2 גבעולי סלרי
2 עלי קייל (ממשפחת הכרוביים)
5 עלי חסה
חופן גדושה של עלי תרד
בננה
תפוח בינוני
תמר
3-4 תותים (כדאי שהתותים יהיו אורגניים)
2 כפיות זרעי צ'יה (עשירים באומגה 3)
חופן פקאן (לא קלוי)
600-700 מ"ל מים
יש לערבב הכל בבלנדר עד לקבלת מרקם אחיד (בימים חמים מומלץ להוסיף קרח)

יום שבת, 23 במרץ 2013

להיות טבעוני הפך להיות טרנד בישראל





- אבל אם אני אהיה טבעוני לא יישאר לי מה לאכול.
 - למה לא? יש שפע עצום של מאכלים מן הצומח.
 - מה למשל?
 - טחינה היונה, טחינה הנסיך, טחינה ירושלים, טחינה אחווה...  
- זה מה שאתה אוכל כל היום? טחינה? 
- נראה לך? 
- אז מה עוד?
 - חלבה! חלבה היונה, חלבה הנסיך, חלבה ירושלים...

זה לא מדוייק. אמנם בתור טבעוני, הרבה דברים אותם הורגלת לאכול כבר לא זמינים לנו, כמו שווארמה הודו ושקשוקה עם ביצים. אבל זה לא סוף העולם. עובדה שהרבה ישראלים הופכים להיות טבעוניים וחיים באושר ובבריאות.







זוהי הכתבה שפורסמה אתמול בערב ביומן בערוץ 1. הכתבה מציגה את הטרנד הישראלי להפוך לצמחונים וטבעונים - עובדה שאפשר להיות מפתח גוף למרות שהוא צמחוני וטבעוני בלי גישה בכלל למוצרים מן החי. להיות טבעוני זה טרנד בתל אביב, כמו השווארמה הצמחונית בתל אביב ושקיות בד של טבע קסטל. המגמה בישראל של הטבעונות והצמחונות נוצרה בעיקר בהשפעת ההרצאות של גארי יורופסקי והרצאה נוספת של עמיתו דר' מייקל גרגר, המציגים את החסרונות באכילת בשר, חלב והמסחור בהם מול היתרונות בצריכת מוצרים מן הצומח - צמחונות וטבעונות. לדעתי, אפילו לתחקיר של כלבוטק על המתרחש במשחטת אדום אדום יש השפעה על הנטייה של ישראלים להפוך לטבעונים ולצמחונים. עוד מ-2006, מועצת החלב הישראלית מודאגת כי היא הבינה שיותר ויותר אנשים בישראל צורכים פחות חלב. מעבר לכך, בישראל, במשך 7 שבועות של ספירת העומר, היהודים נוהגים שלא לצרוך בכלל מוצרים מן החי, ובכלל זה מוצרי בשר בקר, עוף ונעלי עור. גם בשגרה היהודים מצמצמים דרסטית את אכילת הבשר והמוצרים מן החי מאחר והיהדות תומכת בכך מטעמי צער בעלי חיים. אין סתירה בין יהדות וטבעונות. אין סתירה בין יהדות והומניטריות כשמדובר ביחס לבעלי חיים וצב"ח. שמשון הגיבור היה מאוד הומניטרי והיה נזיר יהודי - לא צרך מוצרים מן החי.

בעקבות כך, יותר ישראלים צורכים פחות מוצרים מן החי, הופכים לצמחונים ואף לטבעונים. יותר ויותר מסעדות מוסיפות מנות ומגוונות מנות צמחוניות וטבעוניות [ראיתי זאת במו עיניי בתפריט החורף של ארומה כשהוסיפו את האפשרות להחליף את העוף במנות בטופו]. בקרב מי שמזמין קייטרינג לחתונות למשל גוברת הנטייה לתפריט טבעוני וצמחוני. אפילו רשת עדן טבע מרקט הפסיקה לאחרונה [במהלך חודש פברואר] עם מהפכת החלב שלה בעקבות הביקורת שהוטחה בפניה על חוסר המוסריות שבקידום צריכת מוצרי חלב. במדינות ערב בכלל לא יודעים מה זה חלב בקר ותורכים רק חלב צאן. בסין לא יודעים בכלל מה זה חלב.
הטרנד הצמחוני והטבעוני אינו זמני אלא מדובר במהפך לאור התרומה שלו לבריאות הציבור ולאקולוגיה ולאור העלייה למודעות של צער בעלי החיים שנגרם לתרנגולות המטילות ולבעלי החיים שנשחטים כפי שנחשף בכלבוטק. באופן אישי, אני מתנגדת לשימוש מסחרי בחלב מ-3 סיבות -
א. חלב בקר זה רעל.
ב. שימוש מסחרי מאלץ להפריד את האם מהוולד בעת הלידה כך שגוזלים ממנו אוכל וקשר אימהי
ג. חולבים את האם גם כשהיא בהריון שוב - הרי היא מייצרת חלב רק כשהיא אחרי לידה. לכן החלב מכיל הורמוני גדילה שלא לדבר על מוגלה שהחלב מכיל בעקבות דלקת בעטינים.
עם זאת, יש להוציא סייג מאחר וידוע כבר כמה שנים טובות שחלב אם [אנושי] מרפא סרטן. יש סיבה מסויימת שמקימים בנק לחלב אם וזה לא רק כדי להשתמש פחות ממטרנה. רופאים רושמים חלב אם לחולים מאחר והוכח כמסייע כמו מחלות סרטן שונות בנוסף, חלב צאן [עזים] ונאקות מרפא ממחלות זיהומיות. זה ידוע כבר דורות על גבי דורות רק שבשנים האחרונות זה גם הוכח מחקרית. ועובדה שגם בטבע בעלי חיים צורכים חלב אם של בעלי חיים אחרים:





הבעיה היא זה עם חלב הבקר [חלב פרה] אליו בני האדם רגישים מאוד ואינם מסוגלים לעכל אותו. לבני האדם, חלב בקר זה רעל שגורם למחלות כמו דלקת פרקים. בנוסף, היצרניות התעשייתיות שחולבות את הפרות [ןהעזים] עד שיש סיכוי גבוה שתמצא בחלב מוגלה בעקבות דלקת העטינים הנגרמת בשל חליבת יתר וכן, החליבה נעשית אחרי הלידה כשהעגל נעקר מהאם או כשהן כבר בהריון שוב והחלב מכיל הורמונים שקשורים להריון וגורמים לגדילה אבנורמלית ולהתפתחות מינית מוקדמת.

ולהלן דבריה של שי-לי מנזילבסקי:

״תביעה ייצוגית״ זו הכותרת שאני בוחרת לסטטוס הזה. כשסהר הייתה בערך בת שנה וחצי, היא פיתחה אסטמה של ילדים הכוללת התקפות שיעול כרוניות טורדניות ומעיקות. לילות סתוויים/חורפיים/אביביים רבים, ללא שינה כמעט. אינספור רופאים, מומחים, פרופסורים, והופ! מכשיר אינהלציה, בודי קורט, פליקסוטייד, משאף כחול-ונטולין, תוכנית טיפולים... מהר מאוד, מכשיר האינהלציה הפך לאורח קבוע אצלנו במטבח, כמו עוד קומקום או תמי 4, מתחילת הסתיו ועד סוף האביב, סהר, כמעט על בסיס יומי, עם תרופות למניעת התקפות השיעול וקוצר הנשימה. כך עברו להן בערך שנתיים. עד שהאמא המשוגעת של סהר, החליטה יום אחד, להפוך טבעונית, לגביי כמובן לא היה כל חשש, וצריכת החלב הופסקה כליל, עם הילדות לעומת זאת, זה היה כבר יותר מורכב. הפחד שהושרש כל כך עמוק ע״י הסביבה, הרופאים, התרבות, ומועצת החלב, היה כל כך משתק (שעל אף כל המחקרים שקראתי, הגורסים, חד משמעית, שחלב הינו בגדר נזק אמיתי ממשי לגוף האדם), שלא הייתי מסוגלת להפסיק לבנות שלי, את צריכת החלב בוות אחת, כך שסהר המשיכה לשתות יוגורוט אחד ביום (ליתר ביטחון...). עם הזמן, סהר נחשפה למידע אודות החלב ונזקיו, ליטפה עגלים בוכיים בכלובים קטנטנים, ראתה את הפרות האהובות, חוטפות מכות עם מקלות בכל חלקי גופן, בדרך לתאי החליבה... עד שהחליטה, יום אחד, שהיא מפסיקה עם היוגורט האהוב שלה והופכת ״טבעונית לגמרי״ כלשונה. חלפו מס׳ חודשים, החורף בעיצומו, כמו גם ההכנות התרופתיות לקראת ההתקפים שלה שאמורים לפרוץ בכל רגע, (בכלל לא שמתי לב שהם מאחרים להגיע...) האינהלציה בהיכון, המשאפים מוכנים ומזומנים, ו... ניחשתם כבר?? ובכן, מס׳ חודשים לאחר שסהר הפסיקה לחלוטין את צריכת החלב שלה, היא גם נפרדה, בתקווה לצמיתות, מהאסטמה שלה! האינהלציה עברה לאיחסון בארון גבוה במטבח, המשאפים עומדים נטושים בארון התרופות. חשוב לציין, שבכל ביקור עם רופא חדש בעיניינה, נשאלה השאלה אודות הקשר בין צריכת חלב ומוצריו, לבין האסטמה שלה, ותמיד אותה תשובה, נחרצת ובוטה! ״אין שום קשר, אין שום מחקר שמוכיח כי חלב ומוצריו גורמים לליחה/שיעול/אסטמה, שהילדות יאכלו חלב כרגיל!״ ואני... ובכן, הספקתם להכיר אותי קצת... לי מתחשק מאוד לקחת 3 מוצרי חלב: גבינה צהובה (עם עובש), שוקו (מחלב שהחמיץ) ויוגורט (עם חיידקים ממש רעים), ולהכין מהם ארוחה מיוחדת לכל אותם מומחים, שמנעו מהילדה שלי בריאות, במשך שנתיים+. את הסטטוס הזה אני מקדישה לחבריי הרופאים הטבעוניים שהחליטו להישאר נאמנים לשבועת הרופא שנשבעו, ולא לשבועת תעשיית המזון מהחי, שנשבעה להמשיך לרפד כל כך הרבה גופים, ע״ח הבריאות של כולנו!




יום שלישי, 19 במרץ 2013

אברי גלעד חושף את השקרים של מועצת החלב בגל"צ






מועצת החלב (והבשר) מטעה ומשקרת שוב ושוב בנוגע לתרומה של מוצרים מן החי לבריאות האדם. דוגמא לכך, הנה ייחוס של המלצות על ידי רופאים לצריכת המוצרים. בפועל, דר' רודריגז - רופא מומחה לרפואה טבעית מתנגד נחרצות לצריכת מוצרים מן החי, כמו חלב. מועצת החלב ערכה את דבריו באופן כזה, היוצר את הרושם כאילו הוא תומך נלהב לצריכת חלב, דב שקרי. שקרים נוספים של מועצת החלב נחשפים בגל"צ על ידי אברי גלעד. זוכרים שאברי גלעד דיבר שלשום ברדיו על דברים שגילה בדף חלב - עובדות או מיתוסים בנוגע לתעמולה שיווקית של מועצת החלב בבתי הספר והגנים? אז מסתבר שמועצת החלב (והבשר, אגב) כבר הספיקה לנסות להשתיק את השדרן כששלחה לו איומי תביעה.
בתגובה, מועצת החלב ניסתה לעשות שרירים ואיימה על אברי גלעד בתביעת שווא. אברי יצא גדול כשהוכיח אחרת. אברי גלעד התקשר למשרד החינוך וגילה במהרה שמי שצריך לחשוש מתביעות זו דווקא מועצת החלב. מוזמנים להאזין להתפתחויות מהיום!




 


הכל התחיל כשאברי גלעד דיבר בתוכניותו על שטיפת המוח שעושה מועצת החלב לילדי הגן עם ערכות "סידה ודן". מתברר שמועצת החלב לא חיכתה ושלחה מיד מכתב עם איום בתביעת דיבה נגד אברי גלעד!

אברי גלעד נכנס לבדוק את הנתונים, ואף התקשר למשרד החינוך לשאול אותם לגבי עמדתם על הערכות של מועצת החלב.

הקשיבו לתוכנית המוקלטת על מנת לגלות מה משרד החינוך ענה לו, ומה היו הדרישות של מועצת החלב במכתב האיום ששלחו 


תכירו - תאים סומטיים.  "המוגלה נשאבת מעטינים דלקתיים, יחד עם החלב. פיסטור החלב מעקר את הפתוגנים החיים, אך אינו מסלק רכיבי מוגלה אחרים..." מתוך ויקיפדיה , ערך חיידקים סומטיים...
זוהי הרצאה של הרופא והמומחה לתזונה, ד"ר ג'ון מקדוגל, על האופן בו מכונת השיווק הקרויה גם תעשיית החלב מוכרת לציבור שקרים ואינספור מחלות.
 






חברות התקשורת, שבבעלות חברות מזון, כימיקלים ותרופות, כבר שנים מצנזרות ומטעות בנושא הזה ובנושאים אחרים, אבל נאלצות בהדרגה לישר קו עם העליה במודעות הציבורית לנזקי החלב והטעיות יחצני תעשיית החלב. כאן למשל, באופן נדיר מראיינים רופא שאומר את העובדות הקליניות והסטטיסטיות בנושא השפעות הבריאותיות של מוצרי חלב: "מוצרי חלב- לא מה שחשבתם" - תוכנית ששודרה בערוץ 2 ב19.06.2011






שימו לב למחקר ענק שהתפרסם בשנת 2008. במסגרת המחקר, עקב, אחרי יותר מ - 140,000 גברים ב – 8 מדינות אירופאיות: דנמרק, גרמניה, יון, איטליה, הולנד, ספרד, שודיה ובריטניה במשך קרוב ל – 9 שנים (בממוצע). 

 תוצאות המחקר מצאו מתאם גבוה מאוד בין צריכת מוצרי חלב, חלבון חלב וסידן חלב לסרטן הערמונית, וזאת גם לאחר קיזוז השפעת השכלה (מצב סוציואקונומי), מצב משפחתי, גובה, משקל גוף וצריכה אנרגטית. גברים שצרכו 27 גרם חלבון חלב ביום היו בסיכון גבוה ב – 22 אחוז לחלות בסרטן הערמונית מגברים שצרכו 10 גרם חלבון ממוצרי חלב. וזה עוד לא הכל: החוקרים מצאו שצריכת 35 גרם חלבון חלב ליום מעלה את הסיכון לחלות בסרטן הערמונית ב – 32%, ואת הסיכון לחלות בסרטן ערמונית קטלני ב – 76%!

החוקרים גם מצאו מתאם בין צריכת סידן ממוצרי חלב לסרטן הערמונית, אף על פי שלא נמצא כל מתאם בין צריכת סידן שאינו ממוצרי חלב וסרטן הערמונית. כך למשל, גברים שצרכו 0.88 גרם סידן ממוצרי חלב ביום היו בסיכון גבוה ב – 18% לחלות בסרטן הערמונית מאלו שצרכו 0.3 גרם סידן ממוצרי חלב ביום. לא פחות מעניין הוא שהחוקרים לא מצאו עדות לשונות בין הממצאים הללו בין המדינות השונות.

מדוע מעלים מוצרי חלב את הסיכון לסרטן הערמונית, וסרטן ערמונית קטלני בפרט?
לכך יש שתי השערות מובילות במחקר.
הראשונה היא שחלבון החלב מעלה את רמות הורמון הגדילה דמוי אינסולין בגוף (IGF1), שחוקרים חושדים שהוא זה שמעלה את הסיכון לסרטן ערמונית.
השערה אחרת היא שזהו דווקא הסידן שבחלב שמעלה את הסיכון לסרטן שכן הוא מדכא את הסינתזה של הקלציטריול (נגזרת פעילה של ויטמין D שאחראית בין היתר על ספיגת הסידן במעי והוא גם בעל תפקידים שונים בתהליכי הבנייה והפירוק של העצם). חוקרים מצאו שהקלציטריול, בנוסף, הוא בעל השפעה מדכאת סרטן על תאי ערמונית של גברים. 





תהא אשר תהא הסיבה, כיום כבר ברור שרצוי להמנע ככל שניתן מצריכת מוצרי חלב.
למרבה השמחה, חלבון וסידן יש בשפע בצומח, ואלו לא יגרמו לכם לחלות בסרטן.


ממחקר פרטי שערכתי ללא ידיעת אנימל פלאנט ונשיאונל ג'אוגרפיק ועוד ב hd .. הגעתי למסקנה חד משמעית ! גורי פילים לא צורכים שוקו או מילקי בכלל ובכל זאת גדלים למימדים עצומים! גורי קרנף לעולם לא לקחו לחמנייה וגבינה צהובה לבית הספר ובריחת הסידן שלהם שולית ביותר ... שום תאגיד חלב לא הצליח לשכנע את הג׳ירפה שחייבים לצרוך חלב או מוצריו שלוש פעמים ביום אחרת הילדים שלהם יהיו שבריריים ונמוכי קומה ! 
ארגון הבריאות העולמי איננו היחיד שמדבר על הבעיתיות שבחינוך לצריכה גבוהה של מוצרי חלב כאמצעי, לכאורה, למניעת בריחת סידן. גם בביה"ס לבריאות הציבור בהרוורד התייחסו לנושא, ונצטט:
"There is little, if any, evidence that eating dairy prevents osteoporosis or fractures, and there is considerable evidence that high dairy product consumption is associated with increased risk of fatal prostate and maybe ovarian cancers."

שימו לב גם שה-WHO מציין במפורש את ההשפעות השליליות של חלבון מן החי על מאזן הסידן, ושניהם תמיד באים ביחד כידוע (עמ' 131 למטה)
 

אין וויכוח בכלל שחלבון מן החי מסרטן ושודד סידן מן העצמות. מה שכן יש כאן זאת מלחמת תאגידים ותעשיות בריוניות שמתחילים להבין שימיהם ספורים מאחר והמודעות לנזקי החלב בציבור עולה. 

 אז אברי היקר, יישר כוח! מועצת החלב בחרה בצעד בריוני של תביעה משתיקה. תגובתה נועדה להלך אימים, כדי שאנשים יחששו לחשוף את האמת על נזקי החלב ועל שטיפת המוח שלה. 





לסיום, להלן דבריה של האמא, שי-לי מנזילבסקי:

״תביעה ייצוגית״ זו הכותרת שאני בוחרת לסטטוס הזה. כשסהר הייתה בערך בת שנה וחצי, היא פיתחה אסטמה של ילדים הכוללת התקפות שיעול כרוניות טורדניות ומעיקות. לילות סתוויים/חורפיים/אביביים רבים, ללא שינה כמעט. אינספור רופאים, מומחים, פרופסורים, והופ! מכשיר אינהלציה, בודי קורט, פליקסוטייד, משאף כחול-ונטולין, תוכנית טיפולים... מהר מאוד, מכשיר האינהלציה הפך לאורח קבוע אצלנו במטבח, כמו עוד קומקום או תמי 4, מתחילת הסתיו ועד סוף האביב, סהר, כמעט על בסיס יומי, עם תרופות למניעת התקפות השיעול וקוצר הנשימה. כך עברו להן בערך שנתיים. עד שהאמא המשוגעת של סהר, החליטה יום אחד, להפוך טבעונית, לגביי כמובן לא היה כל חשש, וצריכת החלב הופסקה כליל, עם הילדות לעומת זאת, זה היה כבר יותר מורכב. הפחד שהושרש כל כך עמוק ע״י הסביבה, הרופאים, התרבות, ומועצת החלב, היה כל כך משתק (שעל אף כל המחקרים שקראתי, הגורסים, חד משמעית, שחלב הינו בגדר נזק אמיתי ממשי לגוף האדם), שלא הייתי מסוגלת להפסיק לבנות שלי, את צריכת החלב בוות אחת, כך שסהר המשיכה לשתות יוגורוט אחד ביום (ליתר ביטחון...). עם הזמן, סהר נחשפה למידע אודות החלב ונזקיו, ליטפה עגלים בוכיים בכלובים קטנטנים, ראתה את הפרות האהובות, חוטפות מכות עם מקלות בכל חלקי גופן, בדרך לתאי החליבה... עד שהחליטה, יום אחד, שהיא מפסיקה עם היוגורט האהוב שלה והופכת ״טבעונית לגמרי״ כלשונה. חלפו מס׳ חודשים, החורף בעיצומו, כמו גם ההכנות התרופתיות לקראת ההתקפים שלה שאמורים לפרוץ בכל רגע, (בכלל לא שמתי לב שהם מאחרים להגיע...) האינהלציה בהיכון, המשאפים מוכנים ומזומנים, ו... ניחשתם כבר?? ובכן, מס׳ חודשים לאחר שסהר הפסיקה לחלוטין את צריכת החלב שלה, היא גם נפרדה, בתקווה לצמיתות, מהאסטמה שלה! האינהלציה עברה לאיחסון בארון גבוה במטבח, המשאפים עומדים נטושים בארון התרופות. חשוב לציין, שבכל ביקור עם רופא חדש בעיניינה, נשאלה השאלה אודות הקשר בין צריכת חלב ומוצריו, לבין האסטמה שלה, ותמיד אותה תשובה, נחרצת ובוטה! ״אין שום קשר, אין שום מחקר שמוכיח כי חלב ומוצריו גורמים לליחה/שיעול/אסטמה, שהילדות יאכלו חלב כרגיל!״ ואני... ובכן, הספקתם להכיר אותי קצת... לי מתחשק מאוד לקחת 3 מוצרי חלב: גבינה צהובה (עם עובש), שוקו (מחלב שהחמיץ) ויוגורט (עם חיידקים ממש רעים), ולהכין מהם ארוחה מיוחדת לכל אותם מומחים, שמנעו מהילדה שלי בריאות, במשך שנתיים+. את הסטטוס הזה אני מקדישה לחבריי הרופאים הטבעוניים שהחליטו להישאר נאמנים לשבועת הרופא שנשבעו, ולא לשבועת תעשיית המזון מהחי, שנשבעה להמשיך לרפד כל כך הרבה גופים, ע״ח הבריאות של כולנו!






יום שבת, 16 במרץ 2013

איך לגוון מים קרים להרווית צמא ביום קייצי חם ולוהט?








Segunda-feira é o melhor dia para começar uma rotina saudável, não é mesmo? A Água Detox é ótima para o organismo e muito fácil de fazer!
Posted by CanalShoptime on Monday, July 13, 2015



בשעת צהרים ביקרתי אצל גיסתי שהגישה לנו מים קרים עם פלחי תפוז - רעיון מדליק, מרענן שגם משרה אווירה נעימה.




אני בדרך כלל מוסיפה לקנקן נענע [גם אם הקנקן כולל מים חמים בלי תיון] או מגוונת עם פלחי מלפפון [כמובן בלי תפוזים ביחד] ואפילו עם כל פרי הדר אחר כמו פלחי לימונים...

 אני אימצתי - לא רק שזה טעים, מתברר שזה בריא. אין צורך יותר במשקאות ממותקים - מדובר במים עם פרי או ירק רוויי טעם טבעי בשילוב עם ויטמינים. בנוסף, לא רק שהלימון מוסיף המון, מדובר באויב מס 1 לסרטן !
הלימון הנו פרי הדר בעל יתרונות ביראותיים רבים. מובר בפרי בחזקת נֵס, בעל יכולת להרוס תאים סרטניים.  הוא חזק פי 10,000 מטיפול כימותרפי.
ללימון יש מעלות רבות, אך המעניין ביותר הוא השפעתו על ציסטות וגידולים. פרי זה, הוא תרופה מוכחת נגד סרטן, מכל הסוגים. הוא מאוד יעיל לכל גרסאות הסרטן. לימון נחשב גם כסוכן מיקרובּיאָלי, עם קשת רחבה נגד זיהומים ופטריות חיידקיות. הוא יעיל נגד טפילים ותולעים פנימיים. זה מווסת את לחץ הדם אם הוא גבוה מדי, טוב לדיכאון, למתח נפשי ולהפרעות עצבים.

למה איננו יודעים על זה?...כי חברות התרופות אינן מעוניינות להפיץ את המידע, ממש כמו שהן מעדיפות למכור יותר מורפיום ולא ראס רפואי לבעלי כאב כרוני. עכשיו אתה יכול לעזור לחבר בשעת צרה, ולדעת שמיץ לימון מועיל במניעת המחלה. הטעם נעים והוא אינו גורם לאפקטים הנוראיים של כימותרפיה. אם אתה יכול, שתול עץ לימון בפטיו או בגינה.
המון אנשים מתים בזמן הזה, מאחר וחברות התרופות מונעות את הפצת המידע. זה מאפשר לתאגידים הגדולים ולטייקונים להתעשר מהתרופות שהם מוֹכְרים.
ניתן לאכול את הפרי, בדרכים אלה: לאכול כעיסה, לשתות את המיץ, להכין משקאות, שוֹרבֶּטים, עוגות וכו'

המקור למידע זה הוא מרתק מגיע מאחד מיצרני התרופות הגדולים בעולם אשר ערך מעל ל -20 בדיקות מעבדה מאז 1970, עולה כי: הלימון הורס את התאים הממאירים, של 12 סוגים של סרטן, כולל המעי הגס, השד, הריאות, הערמונית, הלבלב ...
תרכובות של הלימון נראו 10,000 פעמים טובים מ- Adriamycin, תרופה המשמשת בדרך כלל לכימותרפיה בעולם. הוא מאת את הצמיחה של תאים סרטניים.
מה שעוד יותר מפתיע: תמצית לימון, זה סוג של טיפול, שלא רק הורס את התאים הממאירים אלא הוא אינו פוגע בתאים הבּריאים.

שימו לב ! ישנו פרי מרפא סרטן ושהשפעתו היא פי 10,000 פעמים חזקה יותר מאשר טיפול כימותרפי. אבל מה? יש מי שלא רוצה שתדעו את זה, מאחר והיצרנים הגדולים של התרופות כבר לא מוכרים את המוצרים שלהם! ה-antikantserogen החזק ביותר על פני כדור הארץ. Guanabana או פירות Graviola של העץ - הוא מוצר נס שהורג תאים סרטניים. למה אתם לא יודעים על זה? מאחר וקיימים ארגונים וחברות תרופות שמעוניינים במציאת אפשרויות סינטטיות המאפשרות להם להרוויח כסף נהדר.
עכשיו, אתם יכולים לעזור לקרובים שלכם (שלא יזדקקו), זה אומר שניתן למנוע את מחלת הסרטן ולרפא אותה באמצעות שתיה של מיץ ה-guanabany. זה די טעים, והשימוש בו אינו מוביל לתוצאות נוראות של כימותרפיה, ללא תופעות לוואי, ותורים ארוכים (את התור בבתי החולים יחליף התור בסופר, ואת הרופא תחליף קופאית...) אפשר אפילו יכולים לנטוע עץ בחצר, (ישנם שימושים לשאר חלקי העץ! - פרט לפירות). זרעי האנונה עולים פחות מעשר שקל.
אז בפעם הבאה שאתם רוצים לשתות מיץ, מיץ ה-guanabany יערוב לגרונכם, וכן לבריאותכם!
כמה אנשים מתו בתקופה שהמידע זה נשמר בסוד? כדי לא לסכן את רווחי מיליוני הדולרים של התאגידים הגדולים? 
Guanabana הוא עץ נמוך, ואינו תופס הרבה מקום. הוא ידוע בתור Graviola בברזיל , Guanábana באמריקה הלטינית, ואנונה (לא בגרסה המוכרת הארץ) באנגלית. הפרי הוא גדול, עם בשר לבן, מתוק, המשמש בין היתר גם לייצור משקאות (חלקם נמכרים לאחרונה בארץ אך מינון הפרי בהם נמוך), ממתקים, ועוד... העניין ביצור הזה קשור להשפעות האנטי סרטניים החזקות שלו. ויש לו תכונות רבות אחרות, אך מעניינת ביותר - ההשפעה על הגידול. צמח זה הוא טיפול מוכח לסרטן מכל הסוגים. יש הטוענים שזה שימושי לכל הצורות של הסרטן.
כמו כן, הוא גם יכול לשמש מן אנטיביוטיקה רחבת טווח, יש לו תכונות אנטי פטריתיות ואנטי טפיליות, מווסת את לחץ דם, נוגד דיכאון , עוזר עם הפרעות מתח ועצבים. # מידע זה קיים אצל חלק מיצרני התרופות הגדולים בעולם. מאז 1970, יש כבר יותר מ -20 בדיקות מעבדה שהראו כי התמצית הורסת את תאים ממאירים של 12 סוגים של סרטן, כולל סרטן המעי גס, שד, ערמונית, ריאות ולבלב... תרכובות של העץ הזה בהאטת גידול תא לכל 10,000 פעמים יותר יעילות מאשר אדריאמיצין (תרופה כימותרפית) . ועוד יותר מפתיע, טיפול בתמצית gravioly הורגת תאים סרטניים בלבד ואינו משפיעה על תאים בריאים. (מקור: המכון למדעי הרפואה, LLC 819 נ' צ'רלס סטריט בולטימור, מרילנד 1201)

 ======= להפיץ ======= לשתף ======= להציל חיים! ======= =================== 




איך לקפל טי שרטס למגרה ואפילו לארון







אהבתי את האופן שבו החולצות מקופלות במגרה - מתאימות למגרה בגלל הקיפול שמקטין אותן, לא נופלות כשמוציאים חולצה ואפשר לראות בברור איזה הדפס יש מקדימה כך שלא צריך להפוך אותן. אמנם הנציגה בסרטון  מקפלת את החולצה ומדגימה בעזרת אביזר. לדעתי זה מיותר וחוסך כמה שניות. האביזר אינו הכרחי ולא מסייע לקיפול באופן מוחלט. למי שבכל זאת חושב שהאביזר יעזור לו, הנה דרך הכין את האביזר באופן עצמאי



How to Fold T-Shirts

ולמי שרוצה לחסוך מעצמו את כל זה, הנה השיטה היפנית לקיפול חולצה בסגנון האורגימי - ממש 2 שניות לחולצה



How to fold a shirt under 2 seconds. This step by step guide shows you how to fold a shirt very quickly. Works on all short sleeved tops including t-shirts and polo shirts. Great tutorial and easy to learn.





מקפל בגדים, מקפלא, מתקן לקיפול בגדים, מכשיר לקיפול כביסה, מקפל חולצות, מקפל כביסה, מקפל הפלא, קיפול בגדים ב 5 שניות, מכשיר לקיפול בגדים, flip & fold, מתקן לקיפול כביסה מקפל בגדים אוטומטי מקפל בגדים ב-5 שניות