מודעות ברמת הדף

דרושים בהייטק ופיננסים

יום שישי, 4 ביולי 2014

ההשקעה של מדינת ישראל במערכת החינוך של המגזר הערבי משתלמת





אוקיי אתם מוכנים לזרום איתי מעט? 
אם לא אז לכו לאכול משהו או לצפות בסרטון של חתול נרדם.
דברים שהתקשורת הישראלית מצנזרת מעיני הציבור ולא מראה לכם - מבצע תג מחיר ערבי הבוקר בתחנת הרכבת הקלה בירושלים - כולל הרס טוטלי של 3 תחנות הרכבת הקלה, שריפתם וריסוס גרפיטי: מוות לישראל | מוות ליהודים | תג מחיר | ציור צלבי קרס. הנזק לתשתית הרכבת הקלה מוערך במליוני שקלים.
אף תגובת גינוי לא התקבלה מציפי, מלפיד, מפרס, מהשר לכביכול ביטחון פנים אהרונוביץ'. שום מילה גם מהמפכ"ל דנינו וכן, שום מילה מהתקשורת. אלו הם גם האשמים העיקריים בתסיסה של ה-24 שעות האחרונות ושלא ינסו לטעון אחרת.
מעבר לכך, כפי שניתן לראות מהתמונה המצורפת של תחנת הרכבת הקלה בשועפט שבירושלים, ערבים כן יודעים לכתוב בעברית. זה כמובן שוק לאנשי התקשורת שכנראה מעולם לא נחשפו למידע הסודי הזה בזמן שהם למדו תקשורת באוניברסיטה לצד סעיד או חמודי (שבאמת מאוד חמוד).
עכשיו, אם הערבים יודעים לכתוב בעברית והם גם בני אדם חושבים (אני יודעת, תקשורת יקרה, מדובר בטענה שנויה במחלוקת...) אז כנראה שהם יצליחו לכתוב "תג מחיר" ללא שגיאות.
זוכרים זרימה? אז קדימה קחו עוד צעד קטן למען האנושות (אנושות זה חשוב והומני מאוד).
עכשיו בואו ניקח עוד צעד מאוווווד גדול ,אך קטן להפליא, ונבדוק כנגד מי מבוצעים תגי מחיר. יש סיכוי שאם זה נעשה כנגד "חמולה" א' המעורבת ב"הובלת רכבים" המסוכסכת עם "חמולה" ב' המתחרה עמה על אותו "פלח" שוק אטרקטיבי. יכול להיות שיצירה של פעולה עוינת בכיסוי של ונדליזם לאומני יוכלו להשיג שתי ציפורים בשיפוד אחד.
התמונה הבאה צולמה ברחובות ירושלים. הדרך אל הכותל רצופה בגרפיטי של צלבי קרס. לא רק בתחנות הרכבת הקלה ועל החומות ברחובות בירושלים צויירו צלבי קרס והושמד רכוש יקר ערך במסגרת מבצע תג מחיר, זאת נוסף לכתובות נאצה, בהן 'מוות ליהודים' ו'חמאס רהט', שרוססו בכניסה לרהט מכביש 264.
בטח ראיתם את התמונות האלו בכל כלי התקשורת. בטח ציפי לבני כבר גינתה. בטח הנשיא פרס כבר הלך לבקר שם בליווי מקהלת העיתונאים הרגילה וערוצי הטלוויזיה הישראלים והבינלאומיים הקימו אולפן נייד כדי לדווח מהמקום. בטח שהשר לבטחון פנים קרא לזה טרור.
אה סליחה זה רק צלב קרס, בקטנה. אופסי. לבינתיים ובמקביל, בנתניה נעצר מתבגר בחשד שריסס את הכיתוב "מוות ליהודים". הוא הובא להארכת מעצר. מתבגר אחר נעצר כי הוא נשא בתיק שלו טושים בעוונותיו, למרות שאת הגרפיטי מציירים עם ספריי.





צלבי קרס בדרך לכותל המערבי

עכשיו אין הרבה דוגמאות כמו טובא זנגריה (רק אומרת...), אבל יכול להיות שאם נגדיל מעט את הראש ונמתין לסיום חקירת המשטרה, נגלה שילד נשי ועדין עם נטיות מיניות כאלו או אחרות אשר הינן עניין של טאבו בחברה שתרבותה "שווה" שלנו, כמו נטיות הומוסקסואליות [רק אומרת....], אך באותה התרבות מאמינים ברצח בגלל אותן נטיות מיניות מסוימות שפוגעות בכבוד
החמולה.
הדבר עלול להביא אותנו להכרה בכך שהנער המסכן נרצח על ידי בני עוולה שכנראה בעלי אותו מטען "תרבותי" כמו של הנער. הדבר יחזק את הרקע של הסיפור המדבר על תלונות של משפחת הנרצח בפני המשטרה מספר פעמים בעבר עוד טרם החטיפה והרצח.
צלבי קרס קרוב לרהט

בתאריך ד' בתמוז תשע"ד (2 ליולי 2014 למניינם) - יממה לאחר הלוויתם של 3 הנערים שנרצחו, השם יקום דמם, נמצאה גופתו המושחתת של נער ערבי ביער ירושלים. היא הייתה שרופה לאחר ש"נפלה" למדורה כראוי לטקס רצח על רקע פגיעה בכבוד המשפחה בקרב הבני דודים.
כהרגלו, מנגנון התעמולה השמאלני מיהר להאשים את היהודים, ואילו שרת המשפטים ציפורה שפיצר (לבני) עדיין לא הפנימה שכשערבי נהרג, אז רוב הסיכויים שערבי אחר הרג אותו.
וכך ישבה ציפורה מול הפייסבוק והטוויטר שלה וכתבה הודעת גינוי חריפה (כמו שרק היא יכולה).

"רצח הערבי בירושלים. ארוע מזעזע שיש לגנות אותו, לגלות אפס סובלנות כלפיו ולפעול למצוא את הרוצחים ולהעמידם לדין. זה ההבדל בין מדינת ישראל לבין ארגון טרור ויש להעניש ביד קשה את מי שרוצה להפוך אותנו לחברה טרוריסטית. לא יקום ולא יהיה"



אבל למציאות היו תכניות אחרות, וציפורה נאלצה לשנות את ניסוח הגינוי שלה:



מימין לראות את הנער שנרצח בבגדי אישה, חובש פאה ומאופר בצורה נשית. התמונה לא צולמה בפורים. זהו מוחמד, הנער שנרצח על ידי משחתו מרוב בושה, ביום יום. למה עכשיו, כשהתברר האמת, הרצח אינו ראוי לגינוי מצד שרת המשפטים בכבודה ובעצמה? האם זה בסדר לרצוח ערבי רק כי הומוסקסואל? האם זה בסדר לרצוח הומוסקסואלים? במה הילד שנרצח חטא שפגע בכבוד משפחתו? הפעם, כשרוצח הנו אחיו או אביו, הדבר אינו מצדיק להעמיד אותו לדין בכדי להשיג צדק? מה, רצח על רקע כבוד משחה אינו מוגדר טרור? ממתי? זהו מבחן הצואה גבירותיי ורבותיי! איפה קהילת הלהט"ב הגאה שרק לאחרונה ביצעה מצעדי גאווה ברחבי הארץ שתגנה את הרצח?
מוחמד אבו חדיר בזהותו האמיתית - בבגדי אישה, פאה ואיפור
על רצח שלי דדון, התקשורת טענה שאין צורך לקפוץ למסקנות ויש צורך לחכות לממצאי החקירה. בניגוד לכך, התקשורת טענה בנוגע לרצח הנער הערבי כי מדובר ברצח על רקע לאומני, כנקמה ברציחת שלושת הנערים היהודים שגופותיהם נמצאו באותו היום, זאת למרות שאין ממצאי חקירה ומבלי שהשתמשו בהגיון בריא, זאת לאור העובדה שהגופה הושחתה בשריפה - שיטה מקובלת לרצח על רקע כבוד המשפחה.
למעשה, בפועל, מדובר בעלילת דם - "מוחמד א-דורה" במהדורה חד"שה בחסות שרת המשפטים ציפי לבני. מוחמד אבו-חדיר הצעיר נרצח על ידיי ערבים על רקע כבוד המשפחה כי היה הומוסקסואל. הנער נשרף בעודו חי. "נפל" למדורה - שיטת רצח מקובלת כשכבוד המשפחה נפגע. טענה זו מגובה גם על ידי קצין בכיר בדימוס במשטרת ירושלים: "רצח פלילי, משפחה בעייתית".
הנרצח חוגג את הרצחם של שלושת היהודים החטופים
בניגוד לדעתם של אנשי השמאל ההזוי, על פי דיווח בערוץ 2 של משה נוסבאום, אם הנרצח התלוננה שלשום על נסיון חטיפה של אחיו הצעיר בן 9. השוטרים שהגיעו למקום, מצאו את הילד חבול בזרועות אימו. אביהם של הנערים אמר לשוטרים שהיו אלה ערבים שניסו לחטוף את בנו. המשטרה דחקה באם להגיע ולהגיש תלונה בתחנה אך היא סירבה. אבל אתם יודעים "אנחנו הימנים עם הדמיון הפורה ואפס הרגשות שלנו", מה אנחנו כבר מבינים. בניגוד לשמאל, אנחנו לא נאשים את הילד שנרצח כי היה יצא בטעות מהארון בחברה הלא נכונה או מאחר והעז להחזיק בנטייה המינית הלא נכונה.




יש עוד מה לפתח במערכון הזה של ניקוי ראש בנוגע לסכסוך הערבי - יהודי. נכון, הוא קולע פחות או יותר אבל צונזרו מספר משתנים כמו ידו השמאלית של ישראל שעוזרת לאויב הערבי, כמו חברים בדמות סוריה, איראן ואפילו צרפת והאו"ם וכדומה. אבל בואו לא נהיה קטנוניים. מצחיק עד כמה שזה אבסורד. לאטמה יכולים לעשות את זה טוב יותר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה