מודעות ברמת הדף

דרושים בהייטק ופיננסים

יום ראשון, 30 בנובמבר 2014

דנינו, מפכ"ל המשטרה, מנסה למנוע מחברי כנסת יהודים כניסה להר הבית





אחד אומר לעצמו, המשטרה היא זו שתציל אותו. היא מחפשת צדק, היא מחפשת את האמת, אבל זה לא נכון, הם כמו כולם מחפשים רק דבר אחד – כבוד וכוח. ברוך אסולין, הבורר.


ביום שישי האחרון, מפכ"ל המשטרה, רב-ניצב יוחנן דנינו, יצא שוב נגד עלייתם של חברי כנסת מהימין להר הבית. במסגרת הרצאה שהעביר במכללה האקדמית אשקלון, הוא הבהיר כי ימנע את עלייתם של חברי כנסת "מתסיסים" להר הבית מאחר ולדבריו, מדובר בטעות לאפשר למי שפועל לשינוי הסטטוס קוו בהר הבית כאג'נדה לעלות אליו לרגל.
דנינו אף ניסה לאסור ביום שלישי האחרון על ח"כ משה פייגלין מהליכוד לעלות להר, אולם לא זכה לגיבוי מהיועץ המשפטי לממשלה יהודה וינשטיין. לטענת דנינו, יש לשמור על הסטטוס קוו בהר הבית לאור ההצהרה החד-משמעית של ממשלת ישראל מאז 1967, לפיה אין כוונה לשנות את הסטטוס קוו, הנחיה שעל המשטרה לקיים. עם זאת, דנינו טוען כי אין היתכנות מעשית להצהרות בדבר הכוונה לשנות את הסטטוס קוו אבל ההצהרה משפיעה על העולם המוסלמי.
ראשית, אני מציעה לדוגמפכ"ל להפסיק לערבב פוליטיקה בעבודת המשטרה. נכון, הוא מתכונן לקראת השחרור שלו ומכין את עצמו לפוליטיקה. עם זאת, כהונתו כמפכ"ל של דוגמנינו תזכר כאחת הגרועות מבין מפכ"לי המשטרה בהיסטוריה של מדינת ישראל. לעד נזכור לו את האינתיפדה הכל כך לא קיימת לטענתו ברחבי הארץ ובפרט בירושלים. למעשה, גישה זו נלעגת מאחר והיא מקבילה לדרישה למנוע מנשים לצאת מהבית בלילות כדי למנוע אונס.
מעבר לכך,לאור הצהרתו של הדוגמפכל לאסור כניסת חכים מתסיסים להר הבית, בואו ננסה לסייע למשטרה לקבוע מדיניות ראויה ונכונה - מישהו צריך להסביר לדנינו מה זו התססה. מי מתפרע בהר הבית? האם הח"כים היהודים הם אלו שזורקים בקבוקי תבערה בהר הבית ושורפים תחנות משטרה? האם המשטרה מאפשרת בכלל ליהודים לעלות בהר הבית? האם הפורעים מתפרעים בעקבות התססה של אותם ח"כים? במידה והח"כית המושעית זועבי שהושעתה בגלל התססה תבקש לעלות להר הבית, האם יסרב הדוגמפכ"ל לאפשר לה לעלות? 


האם דוגמנינו יאסור את כניסתה של ח"כית שהושעתה בגין התססה כדוגמת זועבי להר הבית? האם הוא יאסור כניסת ח"כים יהודים בלבד? האם הפורעים בירושלים פורעים בגלל זועבי או בגלל ח"כים יהודים? האם הר הבית בכלל בידנו? למי יש שליטה על הר הבית? האם היהודים רשאים וזכאים לעלות להר הבית למרות מלחמת ששת הימים? בידי מי נמצאת הריבונות באזור?
אין שום סיבה לשמור על הסטטוס קוו ולהפלות כניסת יהודים להר הבית מאחר ומדובר באזר הנמצא בטריטוריה של מדינת ישראל. יותר מזה, יש למינת ישראל כל זכות וכל חובה לבטל את הסטטוס קוו ממספר סיבות:
א. הר הבית זה לא מסגד.
ב. יהודים אינם נכנסים לאל אקצה.
ג. זהו אינו המקום הקדוש ביותר למוסלמים.
ד. זה בסך הכל מסגד, כמו כל מסגד אחר.
ה. לירושלים אין חשיבות דתית למוסלמים והעיר כלל אינה מופיעה בקוראן.
ו. גם פלסטין לא מופיעה בקוראן
ז. אם ירושלים הייתה כל כך קדושה לערבים הם לא היו מחללים את העיר כל כך, לא היו יורים עליה טילים, לא היו מפוצצים אותה בפיגועים וכדומה. 
ח. על פי הקוראן, ארץ ישראל שייכת ליהודים.
ט. אם המוסלמים מתפללים עם ישבנם להר הבית אז למה כל הבלגן?
וכן הלאה.
יותר מזה, זו זכותם של היהודים לעלות להר הבית מסיבה אחת פשוטה - הר הבית נמצא בטריטוריה של מדינה יהודית ודמוקרטית, מדינת ישראל. יהודי שרוצה, שיעלה. יהודי שאינו רוצה, שלא יעלה. רצוי שהמפכ"ל יבין, חופש התנועה הנה זכות בסיסית במדינה דמוקרטית. מאחר והר הבית הנו מקום קדוש ליהודים ומאחר וזכותם של היהודים לחופש דת מעוגן בחוק יסוד, זכותם של יהודים לעלות להר הבית מאחר וישראל הנה מדינה יהודית ודמוקרטית בלבד. הדבר אינו מתנגש בחופש הדת של המוסלמים. אם כבר, יש לאסור כניסה מוחלטת של מוסלמים להר הבית ולבטל את הסטטוס קוו. 
לסיכום, על המשטרה מוטל להיות א-פוליטית ולדאוג לבטחונם של אזרחי ישראל ומבקריה. לא רק שנאסר על המשטרה להתנהל על פי אג'נדה פוליטית, נאסר עליה להפלות בין יהודים לערבים ובטח שלא לתמוך בפורעים ערבים. עם זאת, הלכה למעשה, המדיניות אותה מיישמים אהרונוביץ' ודנינו במשטרה נוטה לשמאל ההזוי. המפכל ינהג בחוסר סמכות במידה וימנע מח"כ יהודי בפרט לעלות להר הבית, מאחר ולח"כ יש חסינות פוליטית. מעבר לכך, המפכ"ל מונע משוטרים להשתמש בסמכותם כנגד מסיתים ערבים ומסיתים מהשמאל דבר שמביא פרעות בירושלים.
ולסיום, נא לקום לשמיעת עם חופשי בארצנו





יום שישי, 28 בנובמבר 2014

יהודה סעדו - שדות של אירוסים



יהודה סעדו ממזרח שיר של שלמה ארצי בביצוע מדהים - כי שירים נשמעים מעולה גם במזרחית ברמה שאפילו מתעלה על המקור ששר שלמה ארצי. ובכל זאת, אוזניהם של קובעי הפלייליסט לא מוכנה לשמוע ולהשמיע את המוזיקה המזרחית האותנטית. השירים האלו לא ייכנסו לפלייליסט בגלגלצ ורק אמנים פרוטקציונרים נטחנים ברדיו לב המדינה, 91 FM. הבעיה עם דידי הררי היא שהוא לא משפיע גם בתחנה שהוא עובד בה ולא מפעיל את כוחו מספיק כדי ליישם את המדיניות שלו מעבר לתוכנית שלו. 
אני אנוח רק כשיגיע היום בו יסלסלו גם את התקווה. עד אז, יהיו אפליות בנוגע למוזיקה מזרחית ראויה.




שם היו בתים פזורים איים איים
שם ילדותי ומה איתי
אני אקדח טעון געגועים.
וזה חוזר, את מבינה,
חוזר אלי בחדר
כל שיר הוא זכרון בלתי נמנע.

באיצטדיון נדהם וצר מלהכיל
עם כל בני האדם אני יושב,
מחכה שהקונצרט יתחיל.
הלהקה כבר מוכנה
האצבע על ההדק
כל שיר הוא זכרון בלתי נמנע.

אז לא היתה לי מכונית גדולה
אז לא ידעתי מה יש בשוליו
של הרחוב היחידי
שמעברו היו כמוסים
סודות, שדות של אירוסים.

שם היו בתים דומים בלילה, מי הבדיל
ולפעמים משם באים אלי
עוד ילדים אולי לא ילדים.
זו לא אותה המדינה
כבר לא אותו החדר
כל שיר הוא זכרון בלתי נמנע.

עכשיו על כביש מהיר במכונית שאת קנית
אני נוהג זהיר מאנשים,
מחלומות, מרוח גזענית.
זו לא אותה המדינה
כבר לא אותו החדר,
רק שיר כמו זכרון בלתי נמנע.

אז לא היתה לי מכונית גדולה..


יום רביעי, 26 בנובמבר 2014

שוטר תנועה נתפס גונב כסף מקופה בפיצוציה בה היה לקוח



המוניטין של משטרת ישראל אינו מטיב עימה לאחרונה. אלימות שוטרים, עבריינות, שחיתות, יישום שיקול דעת מוטעה בשטח ואף מקרי אונס והטרדות מיניות מפרסמים על שוטרים בכירים. אך המשטרה אינה פועלת בהתאם כנגדם. האם החשיפה של דף הפייסבוק "המאבק באלימות ובשחיתות המשטרתית - ל"תפארת" משטרת ישראל" מעידה על שינוי במדיניות המשטרה כנגד עבריינות משטרתית?
להלן הסרטון שפורסם בדף ביממה האחרונה, בו נראה שוטר תנועה במדים, מתנדב במשטרה, מחכה להזדמנות לגנוב כסף מהקופה בקיוסק בעיר בדרום ולהכניס לכיס מבלי להיתפס. הסכום שהשוטר הצליח לגנוב הנו 500 שקלים והבעלים ראה זאת בזמן אמת. רק שהשוטר לא בודק לפני כן האם הוא מצולם - אני בספק אם המצלמה הייתה נסתרת והוא לא יכול היה לראות אותה אם היה מחפש. כך נתפס. כך השיג הבעלים של הפיצוציה ראיות חותכות. כל אחד צריך להתפרנס ממשהו ולהשלים הכנסה.
למרות שבעל הפיצוציה ראה את הגנבה בזמן אמת, הוא לא ניסה למנוע אותה, לא רדף אחרי השוטר ואף לא הגיש תלונה במשטרה. בצדק. הוא לא רוצה בעיות עם המשטרה. הרי ידוע שכשוטרים רוצים להיות נקמנים, הם מתנקמים מכל הלב. מספיק רק לרפרף במקרים המפורסמים בעמוד.







שני שליש מהשוטרים המתנדבים  לא ממשיכים להתנדב במשטרה. בצדק. רבים מתלוננים על היחס ושהם צריכים לקחת על עצמם אחריות והוצאות שלא תקפים לגבי שוטר מן השורה. העול מוטל בעיקר על מתנדבי יחידת הג'יפים שמנדבים את רכבם הפרטי, את הדלק, תיקונים, בלאי ואפילו תאונות ופגיעות שמתרחשות במהלך הפעילות המשטרתית. מדובר במערכת מסורבלת ונצלנית. ציוד בסיסי, כגון מדים, לא סופק להם. הפעם, םעילותו של מתנדב זה הופסקה באופן חריג על ידי המשטרה. תגובה זו, לצערי שונה במידה והשוטר לא היה מתנדב אלא שוטר מן השורה. כידוע, קרוב ל-100% מהתלונות המוגשות למח"ש נסגרות מבלי שהשוטר הורשע ומבלי שננקטו כנגדו צעדים למרות הראיות המוצגות כנגדו. היו מקרים שאף נערכו תחקירים מטעם גורמים כגון כלבוטק, אך השוטרים העבריינים המשיכו לשרת במשטרה. המתנדבים אינם זוכים לגיבוי דומה מטעם המשטרה.
סרטון זה צולם במצלמות האבטחה בפיצוציה ברהט. מדובר, אמנם בשוטר מתנדב ממוצא ערבי, אך לפי התגובות לסרטון, התנהגות עבריינית הנה אופיינית לשוטרי ישראל.
הסרטון הופץ מיד באמצעי התקשורת בישראל ובאתרים נוספים ואף הגיע לערוץ 10, לערוץ 2 ולצינור לילה. הדבר הוביל לתגובה מהירה מטעם המשטרה. לדברי המשטרה, המתנדב הודה בחקירתו, החזיר את הכסף ולטענת המשטרה הדין ימוצה עמו. גם במשטרה ניסו להצדיק זאת בכך שהשוטר לא היה בתפקיד וכן, הוא מתנדב רק מזה זמן קצר. עוד בטרם בדקו, מפקד המחוז הורה לגרוע את המתנדב מהתקן המשטרתי ובהינד עפעף העיפו אותו מהמשטרה. 
לא ברור לי, עם זאת, מדוע הפעם המשטרה חקרה עבירה מבלי שהוגש בה תלונה. בעל הקיוסק לא הגיש תלונה במשטרה, כך לפי צינור לילה, למרות הראיות החותכות שבידו. יותר מזה, למרות ש-97% מהתלונות במח"ש נסגרות מבלי שהשוטר העבריין טופל בהתאם, ולמרות שלא מעט מהתלונות שמוגשות למחלקה מצולמות ויש לכך ראיות ועדים, דווקא בתיק  זה מח"ש החליטו לפעול? כנראה, שמבחינתם, מדובר רק בשוטר מתנדב. 







יום שני, 17 בנובמבר 2014

במדינת היהודים נאסר להיות יהודי באופן חופשי ולהניח תפילין ברחוב








נו מכריזים בזאת על הקמת מדינה יהודית בארץ ישראל, היא מדינת ישראל"

זוהי הכרזתו של דוד בן גוריון, אז, בתאריך העברי ה' באייר, שנת תש"ח. 
בניגוד לקביעה זו, להלן מה שהתרחש בעיר הישראלית והיהודית נתניה - רבי הניח תפילין לאנשים וקיבל 730 ₪ קנס. מדובר ברבי לוי יצחק שוקרון, חסיד חב"ד מנתניה שעלה לארץ מצרפת, מדינה אנטישמית ביותר. הוא קיבל ביום שישי האחרון דו"ח בסך של 730 ש"ח בגלל שעסק במבצע תפילין, מנהג יהודי עתיק, במקום ציבורי.
שימו לב שנתניה הנה עיר המאוכלסת על ידי יהודים וברחובותיה מתנוססים דגלי ישראל ובהם מגן דוד.
תושבי העיר והעירייה חוגגים חגים יהודיים, כולל עדלאידע בפורים והדלקת נרות בחנוכה. עסקיה מתפרנסים בזכות החגים היהודים - המאפיות מוכרות בחנוכה סופגניות ואוזני המן בפורים. חנויות הספרים מוכרות בין היתר ספרי תנ"ך וספרי מתכונים המאפיינים את המסורת היהודית. מסעדות מוכרות מזון כשר וכך גם הסופרים. רבים מתושביה חובשי כיפה  ושומרי מסורת ויש בה אף בתי כנסת ובתי חב"ד - לכאורה שיתוף פעולה הרמוני בין דת ודמוקרטיה. עם זאת, נאסר לבטא בתחומה סממנים דתיים ומנהגים יהודיים ברחובות העיר כמו הנחת תפילין. במידה ומוסלמי היה פורס מצע באמצע המדרכה ומתחיל להשתטח לכיוון מכה, אף גורם אכיפה לא היה מעז למנוע זאת ממנו.
מדינת ישראל הנה מדינה יהודית ודמוקרטית הדוגלת בחופש דת. יותר מכך, מדובר במדינה יהודית, כאשר במדינות רבות בעולם נאסר על היהודי להיות יהודי ועל כן, מדינת ישראל כמדינת היהודים מחויבת לאפשר ליהודי לחיות בה בבטחון. עם זאת, הטלת סנקציות על יהודים באשר הם יהודים מוכיח כי לא כך הדבר. מסוכן ליהודים להיות גם בישראל ולבטא סממנים יהודיים כמו הנחת תפילין. לא ניתן לוותר על אופיה היהודי של מדינת ישראל כפי שנקבע בהכרזת המדינה. לידיעה, טקס הכרזת המדינה הוקדם ליום שישי במטרה למנוע חילול שבת, עד כמה שבן גוריון, אותו אדם שנבחר להכריז על הקמתה ולהנהיג אותה, היה אדם חילוני.
מדינת ישראל הנה מדינה יהודית. עם זאת, דגלי חמאס, אש"ף ודאעש מונפים בכל פינה על ידי מחבלים ערבים - מותר, ערבים מתכופפים ברחוב להתפלל - מותר, אבל הנחת תפילין במקום ציבורי אסור!!! נאסר על חיילי צה"ל, המגנים על אזרחי ישראל, להגן על עצמם מפני מחבלים. שוטר המגן על עצמו ועל חבריו מפני מחבל עם סכין ביד חוטף לינץ' תקשורתי. יהודים בירושלים אינם מוגנים וכן, נאסר על השוטרים להגן על עצמם מפני מחבלים. אזרחי ישראל, יהודים, שוטרים וחיילים מותקפים על ידי מחבלים רק מאחר והם יהודים, אך נאסר עליהם להגן על עצמם. הביקורת כלפי יהודים המתיישבים ברחבי הארץ הנה עצומה. למרות הריבונות שיש מדינת ישראל על הר הבית, נאסר על יהודים לעשות למקום קדוש זה עליה.

חינוך - זה כל הסיפור. אלו הם המראות מעזה לאחר הטבח בבית הכנסת, בו נרצחו 5 ישראלים ונפצע שמונה. ברקע, מאחורי המחבלים, תמונות שני המחבלים "השהידים" שטבחו במתפללים. התמונה נלקחה מעמוד הפייסבוק הרישמי של הפת"ח. מראות הילדים על רקע הגרזנים המונפים הנה אחת הסיבות מדוע לא גדל בצד השני דור החותר לשלום ומדוע הסיכוי לסיום הסכסוך, הולך ומתפוגג, הולך ונעלם והוא כיום כמעט אפסי. כך גדל דור נוסף לשנאה, הרג, קטל וחורבן. אין כלל ספק שמהילדים העומדים היום בצל הגרזנים המונפים, יצאו המחבלים של מחר.
ראש השב"כ אומר שאבו מאזן לא מעודד אלימות וטרור, טוב נו, כנראה שבשב"כ אין יוטיוב, או אינטרנט בכלל. הנה, לאחר חיפוש קצר בן 0.62 שניות בגוגל, אבו מאזן נראה מוחא כפיים לשר הפנים של ממשלתו, הקורא לג'יהאד בירושלים. תכל'ס, מדאיג מאד שלשב"כ אין יוטיוב או גוגל. איך לעזאזל הם מתעדכנים בכל הסרטונים החדשים של חתולים מנגנים בפסנתר? 
להלן מובאה מהנאום שנשא השר לענייני דת ברש"פ, מחמוד אל-הבאש:
"יש מסר שאנו חייבים לשלוח לאלו שחטפו את מחנה הפליטים [הפלסטיני] אל-ירמוכ [בסוריה] תחת סיסמאות, אמתלות ותירוצים מופרכים שאין בהם ממש. אנו אומרים להם: מקומם של ההתנגדות והג'יהאד אינו במחנה הפליטים אל-ירמוכ. מי שרוצה התנגדות ומי שרוצה ג'יהאד- כיוון הג'יהאד מוכר וברור. כולם מכירים אותו. איני חושב שיש מישהו שאינו יודע איפה הג'יהאד צריך להיות. [מחיאות כפיים] איני חושב שיש מישהו שאינו יודע לאן צריך להפנות את המאמצים והיכן צריך לרכז את ההמונים. איני חושב שיש מישהו אשר אינו יודע את זה. אלו ששולחים צעירים לסוריה ולמקומות אחרים כדי למות למען מטרה שגויה, עליהם לעצור ולהבין כי ירושלים עדיין מחכה. ירושלים היא הכיוון, ירושלים היא הכתובת. [עבאס והקהל מוחאים כפיים]. מצפן אשר אינו מצביע לירושלים, מוחמד עליו השלום חף ממנו. מצפן אשר אינו מצביע לירושלים, שליח האל עליו השלום חף ממנו. חדלו מבורותכם, ודעו כי אתם כלי משחק קטנים בלבד בידיים זדוניות אשר מנהלות משחק מלוכלך כדי לפורר את האומה, להחלישה ולהסיט את המצפן מכיוונו הנכון." [הטלוויזיה הרשמית של הרש"פ, 13/01/2014]





ההתנהגות הזו מייצגת את השמאל בישראל, הסובל מחרדופוביה ורודף אחרי כל חובש כיפה ושומר שבת וכשרות. מדובר באנטישמיות ושנאה עצמית, לא פחות, שמטרדתו להכחיד את היהודים והיהדות.





להיות עם חופשי בארצנו, ארץ ציון ירושלים. זהו משפט מההמנון הישראלי, התקווה. זוהי ארצנו, מדינתנו. איך זה שהיהודים אינ חופשיים ובטוחים בה? היהודים אינם מוגנים בגולה והם נרדפים בשל יהדותם, פליטים. אם אנחנו לא נהיה מוגנים במדינת ישראל, מדינת היהודים, איפה נהיה מוגנים? מן הראוי לבטל מיידית את הדו"ח, לחקור מי נתן את ההוראה לפקח ולהעמידו לדין. למי ששכח, אלו הם דבריו של דוד בן גוריון, ראש הממשלה הראשון של מדינת ישראל וציוני נלהב, ביום הקמת המדינה.





סדנת חנוכה בעיר רמלה עם המאמן הותיק קייאצ'י רפאל ובנוכחות סנסאיי שחר




חברים חברות תלמידים תלמידות - שימו לב, זהו סמינר חנוכה הנערך בעיר רמה בנוכחותו של קייאצ'ו רפאל ובנוכחות סנסאיי שחר.  זהו סמינר חווייתי וההשתתפות מומלצת יהיה ערב מגניב וחוויה בלתי נשכחת עם מיטב אומני הלחימה התאגדות של מורים טובים בארץ.
אוס לרפי ליבן
ב-18/12 ייערך סמינר חנוכה עם גדול המאמנים בעולם קייאצ'ו רפאל ליבן דאן-10 בעל 11 שיאי עולם וגינס מאמן ותיק ומומחה בעל שם עולמי מגיע לישראל לסמינר מיוחד שטרם הכרתם! 
תוכן הסמינר: 
חלק-א' אימון מיוחד וחדשני:
• לחימת קרב מגע והקשר שלו לקרטה מסורתי .
• אימון מיוחד בקרטה קיוקושינקאי במגע מלא והקשר לשימוש בטכניקות של הגנה עצמית . חלק-ב' אימון מיוחד וחדשני בנושא :
• אבטחת אישים ולוחמה בטרור: הגנה והתקפה של סכין
• שימוש באקדח והגנת נגד
• לוחמה והתמודדות במצבי חירום.
חלק-ג' אימון MMA אימון קרבות וטכניקות נבחרות. 
חלק-ד' בחינות דרגה:
• בסיום הסמינר יערכו בחינות דרגה לדרגות קיו ולכל הדרגות דאן .
• בסיום הבחינה תינתן תעודת הדרגה לזכאים בטקס מיוחד.
הסמינר יערך אי"ה בתאריך:
יום חמישי כ"ו כסלו 18/12/2014באולם הספורט המפואר בעיר רמלה. 
מחיר הסמינר:
100 ₪ למשתתף .
• תינתן תעודת סיום והשתתפות לכל הלוחמים.
הסמינר ייערך גם בהשתפותו של סנסאיי שחר מהרו להירשם בהודעה. מספר המקומות מוגבל!





יום שישי, 14 בנובמבר 2014

גם משטרת ישראל יודעת לנהל מבצע צבאי מקצועי כשהיא רוצה






בלילה שבין חמישי לשישי נתקעתי עם הרכב 200 מטר מהמחסום המשטרתי על כביש החוף. המחסום התנהל כמו מבצע צבאי מקצועי - השוטרים דיווחו ב-WAZE שהפקק נגרם כתוצאה מתאונה [כחובשת שאלתי את המוקד אם מד"א במקום והאם הפצועים מטופלים. התחלתי לחשוד כשהם השיבו לי שהתאונה פונתה - בהתחשב בכך שעברתי שם 10 דקות לפני כן והכל היה בסדר, מישהו כאן מטעה אותי]. שוטרים מסתובבים עם M16 ארוך ושכפצים לאורך 500 מטר לכל כיוון על כביש החוף - צפונה ודרומה.
כל 200 מטר רכב משטרתי סמוי חונה בשוליים ללא סימני זיהוי ובאורות כבויים. אם רכב עוצר בשול, הרכב הסמוי ניגש אליו כדי לברר מה הסיבה. זה מה שהם עשו איתי והסברתי שיש לי בעיה מכנית. הם הניחו לי כי לא נראתי שיכורה. במידה והכל תקין הסמויה חוזרת למקומה ברוורס בשול גם אם המרחק עולה על 100 מטר.
כל כך הרבה שוטרים ואף אחד מהם לא הציע לעזור לי אפילו להרים מכסה מנוע או במים, זאת למרות שהבהרתי שהרכב התחמם. במקביל דיברתי עם ידיד שמסר שמחסומים מוצבים גם בירושלים ואזור מבשרת ציון.
השעה הזו אותה העברתי בשול עד שתיקנתי את הרכב זעזעה אותי. ראיתי איך רכבים סמויים - רכבי מזדה לבנים סמויים, יוקרתיים ומצוחצחים של המשטרה וג'יפים אזרחיים מיחידת הג'יפים של מתנדבי המשטרה, מתעמרים באזרחים חפים מפשע רק כדי להגיע למעצר. 
מאחורי עצר נהג ותוך שנייה קפצו עליו מרכב מזדה לבן סמוי יס"מניקים לבושים בשחורים, רק חסר הכובע גרב. כן, הוא היה שיכור - הייתי 10 מטר ממנו והרחתי את האלכוהול. הוא התחיל לבכות שאמא שלו בבית החולים הולכת למות הלילה. השוטרים שלפו אזיקים באלימות ועצרו אותו כשהוא בכלל לא תוקף אותם אלא הולך ושוב בחרדה וללא כל התגרות מצידו. היס"מניקים כן ניסו להתגרות בו מילולית. במהירות, ארבעת היס"מניקים קיבלו סיוע מהכחולים עם ה-M16 מהמחסומים מצפון ומדרום. הרכב מוחרם - אחד מהשוטרים נוהג בו.
כמה דקות אחר כך, ג'יפון אזרחי של יחידת הג'יפים ובו שוטרים מתנדבים, לא עלינו, מתפרץ מהנתיב הימני קיצוני לנתיב השמאלי קיצוני כמו בסרטים, רק בפקק של 0 קמ"ש כי אין לאן לברוח, אלא בשביל הדרמטיות, חותך מלפנים רכב בו ישבו 4 צעירים בני 20+ שנסע בנתיב השמאלי קיצוני וחוסם אותו [דרמטיות כבר אמרנו? הרי מישהו רואה כאן יותר מדי סרטים]. השוטרים שולפים את הנהג מהרכב בלי לחשוב פעמיים, קוראים לו חוצפן בלי שהוציא מילה וכל הדרמה מסביב. הנהג מנסה לשמור על איפוק ומציין את העובדה שאין קשר בין העבר הפלילי שלו לכך שהוא נהג כחוק ואין להם סיבה לעכב אותו או לעצור אותו או להטריד אותו או למנוע ממנו מלהמשיך בדרכו. השוטרים המשיכו בניסיון להתגרות בו לעיני חבריו שנשארו יושבים ברכב. לבסוף הוא שוחרר תוך אזהרה 'להבא אל תתחצף'. אין אלכוהול עליו או ברכב.
חמישי בלילה. כן, הם חיפשו אלכוהול ולכן התמקדו באיתור רכבים עם צעירים היוצאים או חוזרים מבילוי. אז זהו התוצר של כספי המסים שלי? M16 נגד נהגים שיכורים? לעשות הכל כדי לכתוב בדוח 'התנגדות למעצר'?  מי פה הפושע

יום רביעי, 12 בנובמבר 2014

13/11/14, יום ה', מתקיימת סדנת אומנויות לחימה במושב מצליח



חברים וחברות, תלמידים ותלמידות שימו לב -
הנכם מוזמנים להשתתף ולהתרשם מסמינר אומנויות לחימה הפתוח לכל שיטות וסגנונות של אומנויות לחימה. המפגש יתרחש ביום חמישי הקרוב, ה-13/11/14, במושב מצליח בין השעות 18:00 ל-20:30. הערב עומד להיות חוויה מהממת, ערב בו יבוא לידי ביטוי שילוב של טכניקות והכרות עם ידע, כבוד, מוסר ואומץ.
למי שמעוניין, בסוף הסמינר ייערכו מבחנים לחגורות שחורות ויחולקו תעודות בינלאומיות.
גם שחר המאמן יהיה ובסופו, יחולקו תעודות לכל משתתף. עלות ההשתתפות הנה 50 שקלים לכל תלמיד.
ההשתתפות מומלצת בחום.
הסדנא תערך בבית המועדון הישן במושב מצליח, קרוב לרמלה. לפרטים והכוונה צרו קשר בטלפון 054-2649484



יום שבת, 8 בנובמבר 2014

שוטר מגן על עצמו מול מחבל עם סכין וחוטף לינץ' תקשורתי




מחבל ערבי ניסה לרצוח שוטרים באמצעות סכין ובתגובה הוא נורה למוות! שימו לב - זה לא היה בירושלים, זה לא היה בהר הבית! זה היה עדיין בתחום גבולותיה של מדינת ישראל. אביו של הערבי שנהרג בכפר כנא גינה את ה״התנהגות הברברית״ של המשטרה. לא, כי הבן שלך שמסתער עם סכין שלופה על ניידת משטרה הוא אמא תרזה. לפי מה שהבנתי מזהבה גלאון ומירב מיכאלי הוא אחז בסכין על מנת לקלף תפוז ... הוא לא שלף סכין הוא רצה להראות לשוטר איך חותכים תפוח כמו שצריך . אז דפק לו בחלון לקרוא לו שוב אקיבוש הציוני פוגע בתהליך המדינה.... חנין זועבי בתגובה: הוא רק רצה לשאול אם הם מוכרים את האוטו...
שימו לב לפוסט אותו כתבה בערבית מירב מיכאלי בעקבות ניסיון הפיגוע - אבנים על מכוניות בכל רחבי הארץ, פיגועי דריסה, תינוקת, שוטר מג"ב ובחור צעיר הרוגים, עשרות פצועים, דגלי חמאס, קריאות "בדם ואש נפדה את אל אקצא" וזה הסטטוס שגברת מכאלי בוחרת לעלות.


أسعدتم صباحاً أعزّائي المواطنات والمواطنين العرب في إسرائيل. يهمّني أن أشدّ على أياديكم هذا الصباح، وأخبركم بأنّ هذة الحكومة ورئيسها لا يمثّلوني بتوجّههم نحوكم. ولا حتّى حزب العمل أو أغلبيّة مواطنات ومواطني إسرائيل. ألأغلبيّة تدرك أنّكم لا تقلّون عنّا مواطنة، وستكون هنالك دائماً عنصرية وتحريض، لكن لا تدعوا ذلك يحدّد لكن من أنتم وما أنتم.
هذة الحكومة لن تدوم هنا لوقت طويل. نحن وأنتم من سيبقى معاً، كنّا قبلها وسنبقى بعدها.
ובתרגום חופשי:
חברותי וחברי האזרחיות והאזרחים הערבים במדינה. אני רוצה לחזק את ידיכם הבוקר. אני רוצה להגיד לכן שהממשלה הזאת וראש הממשלה הזה לא מייצגים אותי ביחס אליכם, וגם לא את מפלגת העבודה או את רוב אזרחיות ואזרחי ישראל. רובנו יודעות שאתם אזרחים בדיוק כמונו. תמיד יהיו גזענים ומסיתים, אבל אל תתנו להם להגיד לכם מי אתם ומה אתם.
הממשלה הזאת לא תהיה כאן עוד הרבה זמן. אנחנו ואתם נישאר כאן ביחד הרבה אחריה

מלבד העובדה שיש כאן תמיכה מוצהרת באלימות ללא שום הסתייגות, יש כאן כפירה בכללי הדמוקרטיה, הסתה של מתפרעים ומתן גיבוי לביצוע פעולות אלימות. הממשלה שנבחרה על ידי רוב האזרחים בישראל לא מייצגת את מירב מיכאלי, צלמו מסך, והשתמשו בצילום הזה בכל פעם שמישהו ממחנה מיכאלי יטיף לכם על דמוקרטיה. אין בעיה גברת מיכאלי, רשמנו וזכרנו, ואם חלילה יקרה מצב בו המפלגה שלך תגיע לשלטון, לא שאני מאמין שזה יקרה בקרוב, בעיקר בגלל שכמותך, אנו נזכור לך את הקריאה הזו, ופשוט נשחק על פי הכללים שלך. הודעה לציבור: מרב מיכאלי לא מייצגת אותי, גם לא את רוב אזרחיות ואזרחי ישראל. רובנו יודעים שתמיד יהיו גזענים ומסיתים, כמו ח"כ מיכאלי וחבריה ממרצ ומהמפלגות האנטי ציוניות אבל אל תתנו להם להגיד לכם מי אתם ומה אתם.
 אגב, סתם תהייה, זו אותה מיכאלי שהובילה את מאבקן של נשות הכותל להתפלל בדרכן בכותל המערבי, מישהו יכול להסביר לי למה שם לא היה דחוף לה לשמור על הסטטוס קוו הקיים כבר שנים? אלו אחייך ואחיותייך מירב מיכאלי (נכדה של קסטנר).
66% מערביי ישראל שוללים את קיומה
60% מגדירים עצמם כפלסטינים
58% מערביי ישראל קוראים לפתוח באינתיפדה שלישית
50% בעד הקמת מדינה פלסטינית במקום מדינת ישראל
ו 40% מהם טוענים שהשואה לא התרחשה.
למרות שהערבים מהווים כ- 20% מאזרחי המדינה הם אחראים על
כ- 80% מאירועי הירי, כ- 60 % ממקרי הרצח בישראל ולכ 42% מהתאונות הקטלניות
41% מהחשודים הנעצרים בתיקי רצח הם ערבים
40% מהם מעורבים בכלל פשיעה בישראל
36% מהעצורים בתיקי תקיפה חמורה הם ערבים,
36% מהנעצרים בתיקי שוד הם ערבים
27% מניסיונות הרצח הם ערבים
20% מהסטודנטים הערבים לחינוך בעד רצח על רקע כבוד המשפחה  גם אחמד טיבי התלונן על כך שהשוטרים ירו ולא ברחו. היי אחמד טיבי, מה קורה, בוקר טוב, מקווה שאתה נהנה מהשביתה אותה פתחו הערבים בעקבות הפרעות של עצמם. במקרה יצא לי לראות אותך מדבר על התקרית בכפר כנא. שאלת בטון המאשים שלך שאני כל כך אוהבת "רואים שהבחור תוקף את הניידת, למה השוטרים פשוט לא נסעו משם?".
 אז תקשיב רגע אחמד. אני לא יודעת איך זה אצלכם, אבל בחברה שאני חיה בה, משטרה לא אמורה לברוח (למרות שלצערי כבר קרו מקרים כאלה גם אצלנו אבל אז ההאשמות מהחברה היו דווקא נגד בריחת המשטרה) ממקום בו אדם אחוז אמוק משתולל עם סכין.
'למה?' אתה שואל.
ובכן, כי אם המשטרה בורחת, הבחור עוד עלול לנעוץ את הסכין בבן משפחה, חבר, או אולי מנהל בית ספר. הנה, כמו במקרה הזה בו נרצח מנהל בית ספר בעיר טייבה, ואתה, כן אתה שמבקש מהמשטרה לעזוב את המקום כשאדם משתולל עם סכין, מיהרת לפרסם מאמר וביקשת מהמשטרה לפעול ביתר תקיפות בחברה הערבית כי הנשק, ותן לי להזכיר לך שאדם חמוש בסכין הוא חתיכת נשק, הורג את כולכם.
למה כשערבי רוצח ערבי הערבים לא יוצאים להפגנות ? למה כשערבי רוצח את בתו או את אחותו רצח על רקע פגיעה בכבוד המשפחה הערבים לא יוצאים להפגנות ? למה כשבכל העולם הערבי הערבים שוחטים זה את זה ואף ערבי לא יוצא להפגנות ? למה כשערבי רוצח יהודים, רוצח תינוקות ילדים נשים וגברים יהודים הערבים לא יוצאים להפגנות ? למה כשהמשטרה הורגת מפגע ערבי מופרע חמוש בסכין פתאום הדם עולה לערבים לראש והם כבר לא רואים שום דבר בעניים ויוצאים למסע רצח ונקמה ?
אחר כך הערבים יבואו לבכות ולהתחנן שנבוא לבקר אותם בערים ובכפרים שלהם כי הם לא יכולים להתפרנס. הערבים רוצחים יהודים רק בגלל שהם יהודים!,ולא בגלל ש״יהודים עולים להר הבית״. יהודים עולים להר הבית משנת 67. גם ב66 הערבים רצחו יהודים.
דבר אחד אפשר ללמוד מהנבלות האלו - תראו מה הם עושים כשאחד מהם מת. אצלנו כל יום מותקפים ונרצחים יהודים בכל הארץ וכולם יושבים בשקט אם היו עושים אינתיפאדה יהודית כל פעם שהיו רוצחים יהודים המצב היה שונה אבל אצלנו מעדיפים בטונדות וכיפת ברזל ולעצור ילדים יהודים עם טוש בתיק או לעצור יהודים עם פליירים כי הם ממש מסוכנים אוי אוי אוי, איזה מסוכן הטוש.
ב48 כאשר קמה המדינה הערבים פתחו במלחמה והר הבית בכלל לא היה בשליטה ישראלית.. לפני כשנה, התקשורת געשה. בליץ' של ידיעות מפוברקות ומצוצות מהאצבע יצרו מציאות ששכנעה את האידיוטים השימושיים שמחאת גרפיטי וארועי תג מחיר הנם מסכני חיים ומבוצעים על ידי יהודים על רכוש ערבי. יהודים מרססים כתובות תג מחיר ומרססים "מוות לערבים" צעקו הכותרות, כאשר ברור כשמש, כי מדובר בסכסוך בין חמולות שגבתה את מחיר שרפת מסגדים ופגיעה ברכוש הצדדים.
בפועל, אין קשר בין הטענות לבין המציאות. מדובר בפוליווד, תעשיית הסרטים של הערבים בישראל, לא יותר, כפי שניתן לראות בסרטון המצורף. סמוך לשעה 13:15 בצהרי השבת, ו סיוון התשע"ב, 26/05/2012, הציתו ערבים, זו השבת הרביעית ברציפות, אש ממערב לישוב. חיילי צה"ל וצוות הכיבוי שהוקפצו לכיבוי האש, הותקפו ביידויי אבנים על ידי המון פורעים. ניתן לראות ערבים מציתים אש בלב מטעי הזית הסמוכים לכפר עוריף.
אחד מהפורעים בזמן הטיפול באש המשתוללת, מחבל חמוש בסכין, נורה ונפצע לאחר שתקף את צוות הכיבוי והחיילים שנאבקו באש המשתוללת במשך קרוב לשש שעות רצופות. ביצהר מאשימים את ארגון בצלם בסיוע לטרור, "ארגון בצלם מלבה ויוזם את האירועים, ולא מהסס להסית באופן חמור ביותר נגד המתיישבים וחיילי צה"ל. ידם של הערבים שהציתו וידו של המחבל שניסה לדקור חיילים ואנשי כיבוי, היא ידו הארוכה של ארגון בצלם".





התקשורת הישראלית יצאה להגנה על הערבים באופן מנותק מהמציאות, וכולה האשימה את המתנחל ואנשי הימין האלים. נעצרו ילדות עם גירים, תושב תפוח נעצר בגלל שהחזיק טושים בתיקו, וכל אדם עם כיפה סרוגה וקלמר היה בגדר נאשם. גם יעלון, גם לבני, גם אהרונוביץ, גם ראש השב"כ וגם השמאל כולו מיהרו להגדיר את האוחזים בטושים
כטרוריסטים שיש לטפל בהם ביד קשה. הגדיל לאמר ח"כ עיסאווי פריג' שביקש להשוות את הגדרת נפגעי תג מחיר (הקירות ?) כנפגעי פעולות האיבה (טוב שלא דרש לעמוד דום לזכר הקירות המדממים). איפה הוא היה כשהערבים ריססו צלבי קרס על הרכבים בשכונה בה אני גרה בעיר מעורבת בי יהודים וערבים, שברו חומצה על הרכב שלי ושברו לי חלונות ומראות ברכב?
זהו לוחם מג"ב המשתמש בתחבושת האישית שלי בכדי לטפל בילד ערבי שנפגע בראשו כתוצאה מהשלכת אבנים שהשליכו חבריו. אותו ילד נמצא בסיכון גבוה למקרה שאחד משכניו המחבלים ייאלץ להשתמש בו כמגן אנושי כאשר אותו לוחם מג"ב יתבקש לתפוס את אותו מחבל בכל מחיר, גם אם המחבל יתקיף אותו בנשק חם. אז מי כאן לא מוסרי?
אך ראו זה פלא, בימים טרופים אלה, כשבכל יום אספסוף ערבי קורא "איטבח אל יהוד", שקורא לאינתיפדה שלישית, שהורס תשתיות, זורק אבנים, מנפנף בסכינים ויורה זיקוקים אל עבר האחראים על הסדר והחוק, מזדעזעי תג המחיר שותקים. לא מעיזים להגדיר את האספסוף הערבי כטרוריסטים, ומקפידים להאשים (שוב) את היהודי ברצח של עצמו. שימו לב לדיווח של אתר YNET, האתר של עיתון ידיעות אחרונות, בנוגע למותו של המחבל בכפר כנא - לא מצויין שמדובר במחבל. הוא לא מזוהה כמחבל אלא כצעיר ששוטרים רצחו על לא עוול בכפו. אבל מדובר במחבל ערבי לכל דבר ועניין.
תמר זנדברג, חברת כנסת מטעם סיעת מרצ. הלכה להביע הזדהות עם משפחת המחבל שניסה לרצוח את שוטרי ישראל. את משפחות שַׁעֶר, פרנקל, יפרח, וואלאס , דדון, עראמי, זיסל בראון ו- קארן ימימה ופקד ג'דעאן אסעד היא לא ביקרה. כמה רוע יש בה. 
ממתי זה הפך להיות בסדר לקרבן את היהודי במדינתו? אין בטחון ליהודי בישראל. המשטרה והצבא אינם מגינים עליהם כמדיניות. במקביל, אין אכיפה כנגד הטרוריסטים המתפרעים ברחובות. התקשורת משתפת פעולה עם המדיניות הזו, משתיקה פרעות ותוקפנות של ערבים כנגד יהודים ומשתפת פעולה עם ארועים פוליוודים.
בסרטון - שוטרים מתפקדים כראוי ומיישמים הגנה עצמית כנגד מחבל שמנסה לדקור אותם בזמן שאבטחו את ההתפרעויות של המחבלים בכפר כנא. עם זאת, הם מכונים רוצחים על ידי השמאל ההזוי ובתגובה, הערבים ממשיכים להתפרע [כאילו שזה מה שגרם להתפרעות ואו אלמלא ההלוויה, הפרעות היו נפסקות].


 


כפר כנא למי שלא יודע או שכח וכנראה שכולם שכחו כבר - נמצא בישראל שבתוך ה"קו הירוק", יעני לא "כיבוש", לא "צריך להחזיר" ושאר ירקות. רק שיהיה ברור, מבחינתי, זה ממש לא משנה יהודי, ערבי, צ'רקסי או דביבון. מי שתוקף כך ניידת עם סכין שלופה, דמו בראשו. לידיעה, זה מה שקורה למי שמותקף ולא מגן על עצמו. שמו מונצח על קיר הזכרון. תזכורת - מחבל פצוע עלול להרוג צ׳רלי שירת כחבלן ביחידת הימ״מ. בתאריך 21.10.1990 התעורר צ׳רלי בביתו בשכונת בקעה בירושלים לקול צעקות מהרחוב. כשיצא לראות במה מדובר הבחין במחבל חמוש בסכין שדקר חיילת. צ׳רלי קרא לו לעצור, אך המחבל המשיך לדקור. צ׳רלי ירה לעבר המחבל ופצע אותו, אך המחבל הצליח לדקור את צ׳רלי למוות. הוא היה בן 26 במותו. רס"ר שלוש נודע בטוב ליבו ובנכונותו התמידית לסייע לכל אדם. הוא ניחן בצניעות, ביישנות, אצילות נפש ואומץ לב, שהפכו לשם דבר בקרב כל מכריו. שבועיים בלבד לאחר שנרצח נולדה ביתו שירלי. יהי זכרו ברוך.

אגב, בהלווית המחבל מכפר כנא צעקו המלווים "בדם ואש נפדה את אל אקצא". בסוף, הכל קשור.מוקדש כחומר למחשבה נא שתפו


נ.ב.
למישהו יש הסבר מניח את הדעת למה בהפגנה של אזרחי ישראל נראים רק הדגלים שאנחנו רואים בתמונה?




להיות אדם /זהר ארגוב



אתמול, ה-6 לנובמבר 2014, הנו יום השנה ה-27 למותו של זוהר ארגוב (עורקבי), מלך המוזיקה המזרחית. זהר היה זמר ישראלי אשר היה פעיל בין השנים 1977 -1987. הוא נחשב עד היום לאחד מגדולי וחשובי הזמרים הישראלים, ממובילי המוזיקה המזרחית ואף אחד האחראים על ההכרה במוזיקה הים תיכונית כחלק מההוויה הישראלית. וראוי להזכיר לתחנות הרדיו.
 מסקירה שעשיתי ביומיים האחרונים, אף תחנת רדיו, כמובן, לא ציינה את היום הזה בהשמעות של שיריו ואו להיטיו. אני בטוחה שמדובר בבורות, מאחר והן מוגדרות כתחנות שבפלייליסט שלהן יש רק מוזיקה ישראלית. והרי זוהר ארגוב אינו ישראלי. בעוונותיו, הוא מזרחי, לא עלינו. והמוזיקה המזרחית כל כך פופולרית שזה בסדר שהיא יכולה להשאר ברחוב, לא להיות משודרת בתחנות הרדיו ועדיין להתקיים.
הרי זה לא שהם נמנעו מהשמעות של השרים שלו מאחר והוא עבריין מין ונרקומן. הוא כבר הורשע באונס וישב על זה בכלא. כשהוא תלה את עצמו במעצר, הוא נעצר כי הגישו נגדו תלונה על אונס. זה לא העניין. זה מעולם לא שימש דגל ותרוץ להימנעות מהוספת שיריו לפלייליסט. גם כשגילו שאייל גולן עבריין מין, כשטענה זו מעולם לא נבחנה בבית המשפט, ההמנעות מהשמעת שיריו במסגרת הפלייליסט החזיקה רק כמה חודשים.
אז זהו זהר ארגוב, זמר ישראלי, זמר מזרחי, עבריין, פורץ דרך. אז מה כבר ביקשנו? השירים טובים? סבבה - תשמיעו. קהל אתם תשיגו. להיות אדם? מוסר ומצפון זה לא מניע את האחמים בישראל. מדובר בגזענות נטו כלפי המזרחיים.




לו הייתי בר מזל
לבקש גורל
אז הייתי מבקש
להיות אדם
בלי דוחות ובלי מע"מ
בלי חובות לבני אדם
ובלי עשן והמולה
בלי צווים ומילואים
בלי קנסות ותמרורים
רק עם חווה יפה לנעים
באתי לעולם לא שאלו את פי
מה אבקש ומה חפץ לבי
באתי לעולם וכבר הכל קיים
וכמו כולם אני רק בן אדם
עייף ומאוכזב ורק חולם
להיות אדם
לו הייתי כאדם שם בגן פוסע
ובים פרחי שמיים היה ביתי
לא הייתי מבקש
לא אוצר ולא מוקש
כך אדע שלווה ואהבה
ומפרי הגן אשבע
בעץ הדעת לא אגע
ולעולמים צער לא אדע
באתי לעולם לא שאלו את פי...
מילים לשיר להיות אדם - להיות אדם - זוהר ארגוב
להיות אדם
(1986)

יום חמישי, 6 בנובמבר 2014

פילוסופיה טנטרית ומיניות בעולם המערבי








מיתוס. כך ניתן בעיקר לתאר את ההיכרות עם פילוסופיית הטנטרה כפי שהעולם המערבי מכיר. בעולם המערבי, המודעות לפילוסופיית הטנטרה (Tantra) אינה גבוהה ומורכבת בעיקר ממיתוס. האדם הממוצע בעולם המערבי קשר אותה לסקס ומיניות. בראש ובראשונה, טנטרה הנה פילוסופיה דתית שמקורה מהמזרח הרחוק - הודו וטיבט. במסגרתה, המאמינים סוגדים בעיקר לאלה שאקטי וכן, היקום נתפס כתוצאה של משחק אלוהי בין האלים שאקטי ושיבא. מדובר ביישום של פרקטיקה רוחנית וטקסי הערצה, אשר מטרתם המוצהרת היא שחרור מבורות ולידה מחדש.
היקום שלנו קיים בזכות אנרגיה אלוהית. למעשה, הטנטרה שואפת לתעל אנרגיה זו אל היקום הקטן שקיים בכל אדם באמצעות טקסים באופן יצירתי ומשחרר. כלומר מדובר בסוגיה שפילוסופיות ודתות דנות בה - שחרור מסבל.
הטנטרות הן ההדרכות הרוחניות המאוחרות של הודו. במקביל ליהדות, במסגרתה ישנם ספרים המפרטים את ההיסטוריה העתיקה - תורה, נביאים, כתובים ואז משנה וגמרא, כך בהודו היו הוודות האופנישדות והפוראנות ואז הטנטרות. הכתבים המוקדמים יותר עסקו בהדרכה רוחנית אבסרקטית וסימלית. לעומתם, הטנטרה נועדה לדורות האחרונים שנחשבים נמוכים וחומריים יותר. לכן, בטנטרות ניתנות הדרכות המלמדות כיצד לעשות עבודה רוחנית גם לאנשים הכבולים עמוק בעולם החומר. בין היתר חלק מההדרכות האלו עוסקות במיניות. 
ישנם מספר סוגים שונים של טנטרה ופרקטיקות בהן הטנטרה מתבטאת. מדובר בצורות שונות של הערצת האלים. חלקם באים לידי ביטוי באמצעות פעילות מינית. עם זאת, הטקסים המיניים הנם חלק קטן מפילוסופיית הטנטרה. למעשה, בראש ובראשונה טנטרה זו דת ופילוסופיה שרובה לא קשורה ישירות לסקס. עם זאת, בחברה המערבית בה אנחנו חיים, מצד אחד אנחנו סוגדים לסקס מבחינה תרבותית ומצד שני, סקס ומיניות הנם טאבו חינוכי במערב. לא מלמדים אף אחד בבית ספר איך לעשות סקס בצורה נכונה ובריאה, אלא רק איך להימנע ממחלות מין במסגרת שיעורי חינוך מיני.
קיום הטקסים המיניים של הטנטרה מספקים כלי לחוות חוויה מינית שונה לגמרי מזו שהמערב מלמד אותנו עליה בדרך כלל. יחד עם זאת, בגלל האובססיה המערבית לסקס ומיניות, נוצר הרושם כאילו טנטרה מתמקדת רק בסקס ומיניות, הסיבה העיקרית לכך שהמערביים מסתקרנים לגבי טנטרה בימינו - הם מעוניינים בסקס טוב יותר. מאחר ואנחנו, המערביים, תמיד רוצים "לחתוך לתכל'ס" יותר ויותר דברים מסוננים מהטנטרה עד שהיא הופכת לעניין שקשור רק לסקס ופחות ופחות לרוחניות.
שלא תבינו לא נכון - סקס, בשילוב עם אהבה ולימוד של טנטרה יכולים להיות מאוד רוחניים, וזה כל היופי בסקס טנטרי. עם זאת, יש דרך ארוכה לעבור בכדי להגיע לחוויה זו. כאשר מעגלים פינות, לא ניתן לצפות להגיע לאותה חוויה. במערב הטנטרה עברה.מיסחור ורידוד גדול.  חלק מהמסטרים הגדולים של הטנטרה הנם נזירים, כגון ה"דליי לאמה". 
אושו תרם רבות להעלאת המודעות לנטרה בקרב העולם המערבי. עם זאת, הוא השתמש במונח "טנטרה" כעלה דפנה למתירנות המינית הקיצונית שהתרחשה בשנות ה70. הוא יצר את ה"נאו -טנטרה", בליל רעיוני המשלב בין פסיכותרפיה אמריקאית ורעיונות ניואייג'ים בצבע טנטרה.אושו וחבריו יצרו ב"נאו טנטרה" דבר חשוב ויקר ערך. הנאו טנטרה מטפלת בבעיית הניקור והנירוטיות המערבית  ועונה על צורך חשוב. עם זאת, אושו נמנע מהפצת טכניקות המדיטציה הטנטריות, הטקסים, ההסמכות, תרגולי השליטה באנרגיה, העבודה עם מנטרות וכל תרגול טנטרי אוטנטי מסורתי. ובכך, אושו, תלמידיו ומורי "ניו אייג" טנטרה נוספים תרמו רבות להפיכת הטנטרה למושג המקושר אצלנו מיידית לסקס ומיניות. 
טנטרה היא לא תרפיה מינית או תבלין אקזוטי לגיוון חיי המין. מדובר בידע רוחני גבוה ועוצמתי להשגת ההארה רוחנית. 
הטנטרה מטבעה נחשבת לתורה סודית המועברת ממורה לתלמיד בהעברה ישירה. בשל העוצמה הגדולה של הטנטרה, התלמיד נחשף אליה רק לאחר שעמד במבחנים רוחניים ופיתח מוסריות וחמלה. לכן, הטנטרה המסורתית אינה מוצר מסחרי ולא נועדה "להמונים". 
הטנטרה מיועדת לקדם את המתרגל למצבי בתודעה הרוחניים הגבוהים ולהביא אותו להזדהות מלאה עם הכוחות הקוסמיים הראשוניים שמחוללים את המציאות (שיווה ושאקטי). תרגולי הטנטרה המסורתית דורשים משמעת, ריכוז והתמדה. חלק מתרגולי הטנטרה מחייבים אף נזירות בתקופות מסוימות. 
טנטרה (שפירושה המילולי הנו פשוט טכניקה או מארג) נועדה בעיקר כדי להכניס מודעות למין. האנרגיה המינית היא דבר לא מודע אצל רוב בני האדם, למעשה זה התממשות החיה באדם, הצורך הביולוגי להתרבות. טנטרה זה מדיטציה בזמן מין. פירוש מקובל יותר הוא דווקא מארג.
משמעות הטנטרה הנה טכניקה למילוי רצונות. לאדם אין שליטה על הרצונות שלו. נטען שהרצון מתקיים בפני עצמו רק לאחר שהוא מגיע למוחו של מישהו. רצונות הם תוצר של נטיות סמויות - נטיות התנהגותיות המשפיעות על התנהגותו העכשווית של האדם). באמצעות הגשמת הרצונות, נטיות אלו בוטלו. על פי מתודולוגיית הטנטרה, באמצעות הגשמת רצונותיו של אדם, מושגת שחרור. שחרור פירושו הטבע של הבנה עצמית.
למעשה, העולם אינו רק הביטוי של התודעה שבו אנו נמצאים. זוהי גם דרך חיים המספק הנאה וידע אסתטיים. כלומר יותר מאשר טכניקה, הטנטרה הינה אוסף רעיונות ופרקטיקות דתיות ואחרות להשגת ההבנה המוחלטת של כל היש כאינספור תופעות הארוגות שתי-וערב זו בזו ללא התחלה וסוף במרחב ובזמן. המושג השגוי שקיים היום לגבי טנטרה מונע מאנשים רבים וטובים להגיע לידע רוחני חשוב שיכול לקדם אותם בדרכם הרוחנית.  הטנטרות הן הרבה יותר מאשר מדיטציה בזמן מין. רובן כוללות טכניקות שונות של עבודה מנטלית של ריכוז בינטרות ובמנדלות, שינון מנטרות, התבוננות בחלל או בחושך ואינן קשורות למין או מיניות.



מעוניינת להכיר את עולם הטנטרה ולקבל עיסוי טנטרי? מדובר בחוויה יוצאת דופן ומשחררת של עיסוי טנטרי משולב - צרי קשר דרך הודעה בדף הפייסבוק

יום ראשון, 2 בנובמבר 2014

הידעת? מדינת פלסטין קיימת מזה 1,400 שנים






נו מכריזים בזאת על הקמת מדינה יהודית בארץ ישראל, היא מדינת ישראל"

זוהי הכרזתו של דוד בן גוריון, אז, בתאריך העברי ה' באייר, שנת תש"ח. לא ניתן לוותר על אופיה היהודי של מדינת ישראל כפי שנקבע בהכרזת המדינה. לידיעה, טקס הכרזת המדינה הוקדם ליום שישי במטרה למנוע חילול שבת.
אחד הדברים ההזויים ביותר הנו שִׁכתוב ההיסטוריה בידי ה''פלסטינים'' ושותפיהם כאילו הייתה קיימת מדינה פלסטינית בארץ והציונים פלשו מאירופה והרסו אותה והולידו את ''הנכבה'' המפורסמת.
הרב גרילק מספר, כי במו אוזניו שמע שיחה עם פרופסור ערבי מרצה באוניברסיטה העברית, אשר התעקש על כך שאין שום ממצא ארכאולוגי המוכיח את המצאותו של העם היהודי בדורות עברו. מן המרצה הערבייה שאף היא השתתפה באותה התכנסות שמענו שמדינה פלסטינית הייתה קיימת פה 1,400 שנה. לא פחות...!
אבל גם שניהם לא יכלו לענות על שאלה אחת פשוטה: מי היה ראש הממשלה הפלסטיני האחרון לפני הפלישה של הציונים...



שימו לב לטענתו של זחלקה, המתפרנס בגאון כחבר כנסת במדינת ישראל - מתברר שבתי המקדש היהודים על הר הבית הנם אגדה בלבד. חברת כנסת אחרת, חנין זועבי, טוענת כי מדינת ישראל הנה מדינת טרור. מה הפלא כשמכהנת בה ח"כית שהייתה על ספינת המרמרה אשר נוסעיה תקפו את לוחמי השייטת? זה מה שקורה לעם שלא נלחם בחירוף נפש על זכותו להתפלל במקום הכי מקודש לו ומאפשר לפולש הערבי לקבוע בשבילו ולשלוט על הר הבית! בפועל, יהודים התפללו בהר הבית במשך מאות ואלפי שנים.
זחאלקה הטרויאני ממשיך לשקר וטוען שבית המקדש בהר הבית הנו אגדה. השקר הוא כלי עבודתו של הפולש הערבי ופרנסתו!! 
בהתפתחות המציאות הזאת בשקר העולמי אשמה ישירות הציונות החילונית. היה לה ועדיין יש לה חסך רגשי ותודעתי של שימוש בתנ''ך לגבי תקיפות זכותם של היהודים על ארץ ישראל. מלבד בן גוריון שדיבר על ה'קושן' שלנו שהוא התנ''ך וחיים הרצוג שפעם אחת השתמש בטיעון הזה בצורה מרשימה בהיותו שגריר באו''ם.
אנו זוכרים איך עשו הדברים רושם על הצירים המרובים היודעים בסתר ליבם שזו האמת האבסולוטית. אולם את האמת היחידה והבלבדית הזו נציגיה של מדינת ישראל אינם מזכירים מאז. לו הייתה אמת זו מושמעת ברמה בצורה בהירה, תקיפה ונחרצת היו פני הדברים בשיח הבין-לאומי שאנו מקיימים עם העולם, נראים אחרת. כל עמי התרבות גדלו על התנ''ך והם בשום אופן לא יכולים להתכחש אליו ולנאמר בו. אולם אנו שותקים ובמקום זאת מדברים על זכותנו לפלוש לחדר ריק (א.ב. יהושע) או לטעון לזכות על הארץ בגלל השואה, וכשזה כך לא פלא שמתקבלים קשקושים אלו בהתאם.

צדק איפה סטודנט שטען: ''בגלל השואה ? לכו אם כן לגרמניה, כבשו חלק ממנה ותיישבו את הפליטים שלכם שם! מה פלשתם למדינה שלנו בפלסטין ?''
אבל אני מבינה מדוע הציונים לא השתמשו בארגומנט התנ''ך. הם מבינים היטב שהשאלה הבאה תהיה: ''ואתם ציונים מכובדים, מה זכותכם להשתמש בשם התנ''ך ? האם אתם מקיימים את הנאמר בו ?''
וכדי להתחמק מן השאלה המביכה הזו, נטשו לחלוטין את השימוש במסמך היחידי בר התוקף. ואת הקשקושים שהמציאו כתירוץ להתיישבותם בכנען, סליחה בפלסטין, אומות העולם מסרבים לקנות והשטח שנותר ריק מן הטיעון האמיתי התמלא עד מהרה בתעשייה שלמה של שקרים ובדיות.
העידן הפוסט-ציוני שהחל בישראל לאחר מלחמת ששת הימים מבקש לבטל את אופיה היהודי של מדינת ישראל, כפי שנקבע במגילת העצמאות. ההתקפה ההיסטרית של פעילי וארגוני הקרן לישראל חדשה נגד חוק הלאום מוכיחה עד כמה החוק חשוב. התנגדות לחוק יסוד זה היא חציית הרוביקון. בפשטות, מי שמתנגד לחוק פשוט לא ציוני. אנשי הקרן החדשה, להלן סרטון שאני ממליצה לכן לראות: