מודעות ברמת הדף

דרושים בהייטק ופיננסים

יום שבת, 28 בפברואר 2015

Special request from the local residents of Palestine - peace tribute









Shalom and Salam Alikum
We are a group of old friends, men and women, Arabs and Jews altogether, who lives in Judea and Samaria, Israel [also known for some as Palestine]. we all have training in the field of art in metal.
We are creating a project for peace and co-operate to build a metal shop for art designs. 
The art designs would be traditional from the varied cultures of the Middle East and from the traditions of the Jews and Muslims.  For that we need to buy the machines, rent a place, buy work tools and materials, organize shows etc. 
We needs to spread the word that Muslims and Jews can live in peace, work together and make a living. We are hoping for this project to make hearts closer. No matter what is your gender, race or religion.


Give peace a chance. Help us to get the head start and donate now


Donate via pay pal


Donate via gofundme

יום שישי, 27 בפברואר 2015

שילמת מס הכנסה? המדינה חייבת לך כסף














ישראלים רבים אינם מודעים לכך שמס ההכנסה חייב להם כסף ומגיע להם החזר. מבחינת הנתונים עולה, כי 80% מהשכירים שמרויחים לפחות 6,000 שקלים בחודש זכאים להחזרי מס בממוצע של 8,500 שקלים. על סכום זה, יש להוסיף רבית והצמדה שהמדינה חייבת לך בעקבות עודף גבייה של מס הכנסה - ההחזר הכספי עשוי לא פעם להגיע אף לעשרות אלפי שקלים.
עם זאת, שכירים רבים אינם דורשים את כספם חזרה מאחר והם אינם מודעים לכך. במידה ושילמתם מס הכנסה, הנכם זכאים להחזרי מס. זכאות להחזר כספי מתרחשת כאשר מתקיימים תנאים כגון - מדובר בעולה חדש/ה ואו חייל/ת משוחרר/ת, לא עבדת רצוף במהלך השנה, קיבלת פיצויי פיטורין / יצאת לפנסיה / חופשת לידה / הנך חד הורית, מגורים באזור עדיפות לאומית, השכיר מגדל ילדים לקויי למידה, סיימת תואר ראשון או שני ועוד.
שילמת מס הכנסה? משרדו של רואה חשבון דרור רצון מחויב ולבחון האם הנך זכאי להחזר כספי. הייעוץ הראשוני הנו ללא עלות פתיחת תיק או התחייבות. במידה ולאחר ביצוע בדיקה מקצועית מתברר, כי מגיע  לך החזר מס, יש להגיש דוח שנתי מקוצר לשכירים. יש לצרף לדוח זה מסמכים שונים בדבר ההכנסות והתשלומים, כגון טפסי 106 ממקומות העבודה, אישורי הפקדות בביטוח חיים וקרן פנסיה, במקרה של מגורים בישובי ספר יש להגיש אישור מהרשות המקומית לגבי מקום מגוריכם, אישורים רפואיים וכו'.



לביצוע בדיקה בדבר זכאותכם להחזר מס אנא פנו למשרדו של רו"ח דרור רצון - פטור מדמי פתיחת תיק בעת השארת פרטי יצירת הקשר. הליווי של רואה חשבון דרור רצון יתבצע לכל אורך התהליך, עד לכניסת הכסף ישירות לחשבון הבנק שלך.


לצורך בדיקת הזכאות להחזר כספי, יש להעביר למשרדנו מסמכים מעודכנים אלו החל משנת 2009 עד לשנת 2014 כולל. יש להעביר טפסים כגון טפסי 106 מכל מקומות העבודה של שני בני הזוג, אישורי הפקדות בקרן הפנסיה וביטוח החיים, אישורים רפואיים, אישור על מקום מגורים, אישור שנתי על הכנסות מקצבאות, מביטוח לאומי, דמי לידה, אבטלה, פגיעה בעבודה, תגמולי מילואים וכדומה, אישור שנתי על הכנסות אחרות אם יש כגון מהשכרת נכסים, מפיצויים, אישור תשלום מזונות על פי דין, אישור שנתי על תשלומים באופן עצמאי לביטוח חיים ועוד. לאחר המצאת המסמכים הללו נבדוק אם צפוי החזרים ואם נדרשות השלמות.


בכדי להתחיל את הליך הבדיקה, אבקשך לסרוק ולהעביר העתקים של המסמכים הבאים  למייל של המשרד - drorratz@zahav.net.il עבור מיכל. הסבירות להחזר תגדל במידה ובחינת החזר המס תבוצע לשני בני הזוג. לחלופין, ניתן להתחיל את ההליך גם בהשארת פרטים ליצירת קשר בטופס הנמצא בתחתית הרשומה.

ישנה, כמובן, אפשרות להעביר העתקים למשרדנו:
כתובתנו - משרד רו"ח דרור רצון (עבור מיכל)
בכתובת משק 22 במושב ירחיב,
מיקוד 45680 

או באמצעות פקס שמספרו 039389029.  (עבור מיכל)

יש לציין עבור מיכל וכן, להציג פרטי יצירת קשר.

ליצירת קשר עם הנציגה שלכם במשרד: מיכל 0547-790549






יעוץ משכנתא עצמאי יחסוך לך מאות אלפי שקלים במשכנתא






מדי שנה, הבנקים בישראל מאשרים 86,000 הלוואות משכנתא - 80% מלוקחי המשכנתא יחסכו כסף בעזרת יעוץ עצמאי. עם זאת, רק 6% מלוקחי המשכנתא מודעים לכך ומקבלים יעוץ משכנתאות עצמאי או אף ממחזרים את המשכנתא באמצעות יעוץ עצמאי שאינו תלוי בבנק.
אל תטעו. יועץ המשכנתאות של הבנק מייצג את האינטרס של הבנק בו הוא מועסק, את הרווחיות של הבנק ולא את החסכון של לוקחי המשכנתאות. בניגוד לכך, במסגרת הליך לקיחת המשכנתא, יועץ משכנתאות עצמאי מייצג את הלקוח. לפיכך, כמו שלא קונים נכס ללא ליווי של עורך דין, כך אין לחתום על משכנתא ללא ליווי של יועץ משכנתאות עצמאי. למעשה, ליווי צמוד של יועץ משכנתאות עצמאי בבנק שווה לכם כסף. לוקחי משכנתאות מחזירים לבנק בממוצע 300,000 שקלים על כל 100,000 שלוו בקרן - אין סיבה מוצדקת להחזיר לבנק פי 3 מסכום קרן המשכנתא.
אתם לוקחים משכנתא חדשה או ממחזרים משכנתא? תכנון נכון על ידי יועצי המשכנתא העצמאים שלנו יחסכו לכם מאות אלפי שקלים.
 לוקחים משכנתא? ממחזרים משכנתא?החסכון שלך זה הרווח שלנו - צרו קשר בטלפון 054-7790549 או תשאירו פרטים בתיבה בתחתית הרשומה ותחסכו מאות אלפי שקלים בתשלום המשכנתא.
הליווי שלנו בהליך לקיחת המשכנתא הנו עד לחתימה. בדיקת המשכנתא ופגישת הייעוץ הנם ללא תשלום וללא התחייבות.








יום רביעי, 25 בפברואר 2015

תרומות וסיוע כלכלי יכולים למנוע את סכנת הסגירה בה נמצא פרוייקט יהב









לפני כמעט שנתיים החליטו מקימי פקוייקט יהב לא לשבת מהצד ולהתלונן והתחילו לחלץ כלבים הכי מסכנים ומהמקומות הכי מסוכנים. בלי פחד, בלי מחשבה, פרט להקשבה ללב.
הפעילות נעשתה ברכב יונדאי שנת 2000 , גרוטאה שחלצה  מעל ל-150 כלבים, רובם מסוכנים מאוד.
היום, שנתיים אחרי, היונדאי הישנה כבר עייפה ולא תקינה, חשבון הבנק שלי צועק הצילו ובהעדר חוות שיקום, אין לעמותה לאן לחלץ כלבים נוספים.
אז עם כל הכבוד (לא בציניות) לתמיכה ולפירגון - עם תמיכה ופירגון לא משלמים לפנסיון, לא בונים חווה וגם לא נכנסים למכולת וקונים לחם.
פעילי הפרוייקט מודים מקרב לב לכל מי שהיה, עזר, תמך ותרם וגם לבעלי ההון שגררו וטירטרו את חברי העמותה לפגישות ולשיחות במשך שבועות רק כדי לצאת בידיים ריקות ולב כואב - גם אתם חלק מההתפכחות!
פעילי הפרוייקט חייבים להמשיך את הפעילות ולהציל כלבים מחיי סבל מלאי קרבות עד המוות ולטפל בכלבים שכבר חולצו ונמצאים תחת חסותם, בעיקר את הכלבים שעדיין לא חולצו ועכשיו בוודאות גם לא יחולצו מהגיהנום בו הם נמצאים ללא מימון.
כרגע יש 9 כלבים ניצולי קרבות בחסות העמותה שהפעילים בצער רב ייאלצו למצוא להם פתרון קבע אחר כדי שחלילה לא יגיעו להסגר ויורדמו. עד למציאת פתרון קבוע, פעילי פרוייקט יהב לנסות ולגייס תרומות בכדי להשאירם בפנסיון הקיים.
היום ההכנסות של הפרוייקט מהוראות קבע הן 1,000 ש"ח בחודש - סכום מגוחך לכל הדיעות ובכדי שהפרוייקט יקים את הקמת חווה, פרוייקט יהב זקטק למימון קבוע, להכנסה קבועה של לפחות 15,000 ש"ח בחודש עבור הוצאות שכירות, טיפול רפואי, מזון ועוד. זה בהחלט אפשרי!
כך כתבה מי שהקימה את העמותה:
"פעילות העמותה הסתיימה בלית ברירה אבל בלב שלם ובידיעה שניסינו הכל כולל הכל כדי להמשיך ולהציל. ושוב, תודה על הכל! גם למי שבמו ידיו והתנהגותו גרם לשבירתנו המנטלית והנפשית."
סגירת העמותה תמנע כשיתחילו להיכנס תרומות עבור הפנסיון לכלבים שעדיין בחסות הפרוייקט בכדי שלא יגיעו חלילה להסגר!
חייבים למנוע את הפסקת פעילותה של העמותה - תרמו ככל יכולתכם באמצעות הפייפל:
העברה בנקאית לחשבון העמותה:
הבנק הבינלאומי סניף 112 דניה חיפה מספר חשבון 409364185 על שם עמותת פרויקט יהב
צריך לתת לזה צ'אנס כי אם לא ננסה לא נדע! אז אם תוכלו להשקיע עשרות בודדות של שקלים כל חודש, אולי נוכל ביחד לעשות את הבלתי אפשרי ולהמשיך להציל את חסרי הישע האלו. בלי בעלי הון קמצנים, בלי הממשלה העלובה, רק אנחנו - אלו שאכפת להם! אז שננסה?

תודה רבה!

ניתן לתרום בהוראת קבע גם לבעלי חשבון בפיי פל:

לתרומה של ₪20 בחודש לחצו כאן:
**לתרומה של ₪50 בחודש לחצו כאן:
**לתרומה של ₪100 בחודש לחצו כאן:
**לתרומה של ₪150 בחודש לחצו כאן:
**לתרומה של ₪200 בחודש לחצו כאן:
**לתרומה של ₪500 בחודש לחצו כאן:

דרושים שומרים, מוקדני בטחון ואחמשים לבית בנק גדול במרכז תל אביב







דרושים מוקדנים, פקידי קבלה, שומרים ואחראי משמרת אבטחה למערך האבטחה של בית בנק גדול במרכז תל אביב.
דרישות למשרת מאבטחים/ות - רובאי/ת 03 ומעלה לאבטחת משרדיי הנהלת בנק גדול בת"א. עבודה במשמרות השתתפות בקורס 5 ימים בונוס כספי בסך 2000 ש"ח לבוגרי/ות קורס מתאים בתוקף. תנאים סוציאליים מלאים:ארוחות,ביטוח פנסיוני,דמי הבראה והטבות נוספות. מתאים לסטודנטים/ות. 
המשמרות הנן מסביב לשעון - 24/7. מתאים גם לסטודנטים ללא עבר פלילי ויוצאי צבא. בשעות מסויימות ניתן ללמוד במשמרת.
תנאי העסקה טובים, כאשר המשכורת התחלתית הנה לפחות 26.5 לשעה, קרן השתלמות ועוד. אפשרות למשרה חלקית / משרה נוספת / השלמת הכנסה
שלחו קורות חיים למייל desertstormil@gmail.com

יום שני, 23 בפברואר 2015

לקראת תקופת המבחנים: איך ללמוד פחות ולדעת יותר?







לקראת תקופת המבחנים לסטודנטים באוניברסיטאות ובמכללות - סטודנטים יקרים שימו לב: זה אפשרי לדעת יותר מללמוד פחות. לכאורה, הדבר אינו נראה  סביר, אבל אנשים רבים הצטיינו בבחינות שלהם כשהשקיעו פחות מהרגיל בהליך הלימוד.
הנה כמה עובדות שהסטודנט הסביר כנראה לא יודע - אנשים חכמים, לא מעט מהם סטודנטים באוניברסיטאות מובילות במסלולי לימוד מבוקשים ותלמידי תיכונים יוקרתיים, משתמשים באסטרטגיה למידה שונה. הם לא רק מוכשרים. הציונים שלנו כסטודנטים יכולים להשתפר אם נעשה פחות למידה - אנחנו הסטודנטים יכולים לאמן את עצמנו להיות חכמים.


איך כל זה אפשרי?

המפתח ללמידה יעילה יותר משתפרת על ידי לימוד מופחת. הליך זה מכונה למידה הוליסטית. בעיקרון, למידה הוליסטית הוא ההפך מדחס. כאשר התלמידים דוחסים, הם ממלאים את הראש עם מידע, בתקווה שהמידע יוטמע והם יזכרו בו מאוחר יותר.
ניתן להתייחס למוח כמו מערכת תיוק ממוחשב. בלמידה הוליסטית, ניתן ללמוד על ידי ביצוע חיבור בין רעיונות. מדובר, למעשה, בהליך מבולגן, מאחר והמידע לא מוגש והוטמע בקופסות מסודרות. במקום זאת, הוא עשוי לרשת של מושגים נשזרים. סוג זה של למידה הוא קרוב יותר לאופן שבו המוח האנושי עובד: דבר שהופך את תהליך הלמידה להצלחה מלאה.

איך עוד אפשר ללמוד על ידי יצירת קשרים? הנה כמה טקטיקות, בהן ניתו להשתמש כדי לחבר מידע יחד.

1. שימוש בתמונות נפשיות 

האם אי פעם ניסית להיזכר במשהו באמצעות הדמיה?
נוסחאות מתמטיות מורכבות במיוחד קשות לזכירה. במקום לשנן אותן, ניתן לשבור אותם לרכיבים קטנים יותר, ולנסות לדמיין אותם כחלק מגרף.

2. מטאפורות / אנלוגיות

מטאפורות משמשות, למעשה, ליצירת יחס בין שני דברים שאינם קשורים. כאשר לומדים משהו חדש, נסו לחשוב על מושגים דומים. הרעיון הוא שבאמצעות יצירת מטאפורות, ניתן להבין את המושגים חדשים על ידי ראייה שלהם דרך נקודות תצפית מובנות, באמצעות שימוש במטאפורות שאתה יכול בקלות להבין ולהתייחס אליו. במלים אחרות, ניתן ללמוד תהליך מופשט על ידי השוואתה לאירוע שכיח יותר. לדוגמא, ניתן להשוות נגזרים למד המהירות במכונית. 

3. הצמדה

טקטיקה זו משמשת לשנן מספרים מורכבים; קוסמים, למשל, עושים שימוש בשיטה זו. הרעיון הבסיסי הוא לצרף ספרות לעיצורים מסוימים. לדוגמא: s = 1 3 = k, ו- 9 = r. עיצורים אלה יהוו ערבוביה של אותיות ואות תנועה צטכנס בין העיצורים בכדי ליצור שמות עצם. טקטיקה זו מסייעת לזכירת המספרים גדולים.

4. תרשימים

ממחקרים עולה, כי ציור משפר את הריכוז שלך. כשמשתעממים בכיתה, צריך לצייר דיאגרמות או בכלל לצייר משהו שקשור לנושא הנלמד. פעולה זו מפיגה את השעמום, ומגדילה את יכולת הריכוז.

5. ללמד מישהו אחר

מה נלמד בכיתה? אם הלומדים יכולים להסביר את זה למישהו אחר, המוח יהיה מסוגל ליצור קשרים שישפרו את ההבנה. בנוסף, הוראה מספקת יכולת לשבור מושגים מורכבים, צעד המגביר עוד יותר את ההבנה של הנושא.

6. הימנעו מלרשום הערות ולסכם באופן נוקשה

כאשר כותבים הערות, יש להפוך אותם למעניינים. יתרה מכך, יש צורך לכתוב את הרעיונות בחיבורים ובסעיפים. הוספת המחשבות האישיות ותרשימים תהפוך את ההערות לקלים יותר להבנה.

7. ליצור יסודות

נושאים בסיסיים נראים קלים יותר ברגע שמתקדמים בחומר. לדוגמא, אלגברה נראית כמו משחק ילדים ברגע שמתחילים ללמוד חשבון. משמעות ההתקדמות בחומר הנה שכעת, התלמידים נאבקי להבין את החומר החדש. עם זאת, החומר הישן נראה קל יותר בהשוואה לחומר החדש שנלמד.


8. אינטואטיביות

טקטיקה זו שונה מאוד מהדמיה. כאשר האדם לומד על ידי אינטואטיביות, הוא יוצר חוויה על ידי שילוב של תחושה, מרקם, תמונה, וקול.
בעיקרון, יש לקחת דבר מופשט ולהפוך אותו למוחשי - להתחיל על ידי יצירת קשרים בין רעיונות שונים ולכתוב אותם על נייר. תארו לעצמכם מה קונספט מסוים היה מרגיש, מריח ונשמע כמו. השתמשו בדמיון שלכם כדי לבוא עם מראות שונים, מרקמים, ריחות, צלילים ומושגים שונים.

באמצעות יישום מוצלח של טכניקות למידה אלו, המידע הנלמד יופנם והצלחה בלימודים, בעבודות ההגשה ובמבחנים בתיכון, במכללה ובאוניברסיטה תבוא לידי ביטוי. יותר מכך, משך הזמן הנדרש בכדי להבין את החומר יצומצם, מאחר ולמידה באמצעות דחיסת החומר הנה טכניקת למידה לא יעילה שלוקחת הרבה זמן. 


לסיוע נוסף בכתיבת עבודות, מטלות מנחה, עבודות הגשה לאוניברסיטה, סיכומים, תרגומים, ביצוע סטטיסטיקות לסמינריונים ועוד, צרו קשר עם מייקי בטלפון 0558847962 ולשלוח מידע למייל shechmonis@gmail.com עם מידע כגון שם, טלפון, סוג העבודה הנדרש וכדומה

יום שבת, 21 בפברואר 2015

Jews-Arabs joined project of art in metal for peace - fund raising






Hi
We are a group of old friends, men and women, Palestinians and Israelis, Arabs and Jews altogether, who lives in Judea and Samaria, Israel (also known to some as Palestine). We all have training in the field of art in metal.
We are creating a project for peace and co-operate to build a shop for creating art with material, like metal and mosaic
. The work of arts would be traditional from the varied cultures of the Middle East and from the traditions of the Jews and Muslims. 
Therefor, we need a sponsorship for the project, in order to buy the machines, rent a workshop, buy work tools and materials, organize shows etc. 
We needs to spread the word that Muslims and Jews can live in peace, work together and make a living, make art, make peace all over the middle east.
While other people speaks, we are taking action. We are hoping for this project to prove for the world that our peoples can make hearts closer, despite the differences and disagreements.
No matter what is your gender, race or religion, we are under the same sky.
Give world peace a chance. Spread the word in the media and online. Help us to get the head start in funding our peace project.

Your donation can help. So, donate now via the gofundme site or PAY PAL.











דרושים תותחים ותותחיות לעבודה בשלג!




דרושים תותחים ותותחיות לעבודה בשלג!

*** 
סתאאאם...

 דרושים תותחים ותותחיות לעבודה בהיי-טק – בואו לראות מה יש לנו להציע בתחומים רבים בהייטק:


DBA /BI /BIGDATA

אבטחת מידע Cyber
בדיקות ואוטומציה
בוגרי אוניברסיטה/יוצאי יחידות צבאיות
בכירים
ניהול מוצר/ניהול פרוייקט
שיווק באינטרנט
תוכנה Web/Mobile
תמיכה, System ותקשורת

בחרו אזור




שלחו קורות חיים למייל 
desertstormil@gmail.com

יום שני, 16 בפברואר 2015

תמיסה טבעית לחורף - האנטיביוטיקה של הטבע





תקופת החורף תמיד מעלה את הסיכונים לחטוף מחלות, זיהומים ודלקות שונות הנובעות משילוב של קור, רוח, גשם, מקומות סגורים, חיידקים, וירוסים, פטריות וכן, של מערכת חיסון חלשה ותזונה לקויה. אז לפני שאתם רצים לקבוע תור לרופא המשפחה או לקנות תרופות מיותרות בבתי המרקחת- תנסו משהו טבעי. 
נטען שמדובר באנטיביוטיקה של הטבע, בתמיסה הנוצרת משילוב של שורשים כמו בצל, שום וג'ינג'ר עם חומץ תפוחים אורגני, דבש ותבליני קסם כמו כורכום. לכל המרכיבים האלה מיוחסות לאורך ההיסטוריה סגולות אנטיביוטיות שמסייעות להתמודדות עם מחלות, ניקוי הגוף ושיפור זרימת הדם.
התערובת יושבת בצנצנת למשך שבועיים ולאחר מכן מזקקים את הנוזל שאפשר לבלוע בכפית, להוסיף כתיבול לסלט או כתמצית בתה חם. בניגוד לתרופות - כאן הכל טבעי, מומלץ לשימוש לכולם כולל ילדים ותינוקות (מניסיון אישי), המחיר יחסית זול ולא צריך מרשמים, אפשר להשתמש ללא חשש גם כאמצעי למניעת מחלות וזיהומים ומבלי לקרוא את העלון למשתמש...
הסוד מצוי בשילוב הרכיבים הטבעיים והטריים של התמיסה. במהלך ההכנה רצוי להשתמש בכפפות למטרות הגיינה וכן, בכדי להימנע מגירוי העור של הידיים בטיפול בפלפל החריף. בנוסף, הריח חזק ועלול לגרום לגירוי של הסינוסים - לא בהכרח דבר רע.

מצרכים - יש להשתמש תמיד במצרכים אורגניים:
700 מיליליטר חומץ תפוחים 
1/4 כוס שום קצוץ דק
1/4 כוס בצל קצוץ דק
2 פלפלים החריפים ביותר שביכולתכם למצוא [שוב, יש לטפל בהם בכפפות]
1/4 כוס ג'ינג'ר מגורד
2 כפות חזרת מגורדת
2 כפות כורכום או 2 חתיכות שורש כורכום

שילוב מרכיבים אלו יעילים לבריאות האדם - 
לשום ולבצל יתרונות בריאותיים רבים - הם מחסלים חיידקים רעים ומגבירים חיידקים ידידותיים לגוף. חזרת פותחת סינוסים - בעיה עיקרית בהצטננות ומחלות חורף. לג'ינג'ר יכולת להתמודד עם בעיות דלקתיות. הכורכום מפחית את הדלקת והרשימה נמשכת.

אופן ההכנה:
יש לערבב את כל החומרים בקערה, פרט לסיידר התפוחים ולהעביר את התערובת לצנצנת. יש למלא את הצנצנת עד הסוף בחומץ תפוחים - לשמור על יחס של 2/3 תערובת על 1/3 חומץ תפוחים. סגרו היטב ונערו. 
שמרו את הצנצנת במקום קריר ויבש במשך שבועיים ולנער את התערובת מספר פעמים ביום. לאחר 14 יום, יש לסנן את הנוזל דרך מסננת פלסטיק - בכדי להגביר את יעילות הסינון ולתוצאה טובה יותר, יש לשים על המסננת גזה ולסחוט היטב במטרה לוודא שכל המיץ יוצא. התערובת מוכנה לשימוש.
השתמשו בשאריות התערובת היבשה במהלך הבישול לצרכי מניעה - אפשר למשל להוסיף שמן זית ולהשתמש בו כרוטב לסלט או כבישול - תוספת לרוטב פסטה אדום. מפה והלאה, אין לשמור על התערובת במקרר, הוא נשמר לאורך זמן.





מינון:
אין לצרוך על קיבה ריקה.
יש לצרוך כף ליום במטרה לחזק את המערכת החיסונית. יש להגדיל את המינון עד לרמה של שוט אחד ליום. במידה ואינכם רגילים לטעם, תתחילו עם כפית ליום.
רצוי שנשים בהריון וילדים ישתמשו במינונים קטנים יותר.
זהירות! התוצרת חריפה ביותר. לכן, רצוי לצרוך מיד לאחר מכן תפוז, לימון או ליים כדי להקל על תחושת הכאב והצריבה. בנוסף, יש לגרגר ולא לבלוע.
אין לדלל במים במטרה להימנע מהפחתת ההשפעה על שיפור המערכת החיסונית.