יום ראשון, 13 באפריל 2025
דרוש/ה איש/אשת מכירות לסניפי הרשת ברחבי הארץ - משרה חמה
יום שבת, 12 באפריל 2025
הצעת מחקר הביטוי של השוויון האזרחי בתחום החינוך המיוחד במסגרת בתי הספר היסודיים
סטודנטים, זקוקים לסיוע מקצועי בכתיבת עבודה, בממ"ן, הצעת מחקר, בפרוסמינריון או בסמינריון? צריכים לאתר מקורות או תקועים עם הסטטיסטיקה?
צרו קשר בווטסטפ שמספרו 055-8847962 או שלחו את דרישות העבודה למייל shechmonis@gmail.com כדי לקבל הצעת מחיר
שירות מיוחד לסטודנטים באוניברסיטה הפתוחה
מייקי כתיבת עבודות אקדמיות, סמינריונים, פרוסמינריונים, ממנים, עיבוד סטטיסטי ואיתור מקורות
הביטוי של השוויון האזרחי בתחום החינוך המיוחד במסגרת בתי הספר היסודיים – שילובם של לקויי למידה במערכת החינוך הרגילה הצעה לעבודה סמינריונית (ממ"ן 13) קורס: מעמד, מגדר ואתניות בחינוך: מבט סוציולוגי 10376
מטלת מנחה (ממ"ן) 13 – חובה הקורס: 10376 – מעמד, מגדר ואתניות בחינוך: מבט סוציולוגי מספר שאלות: 1 משקל מטלה: 10 נקודות סמסטר: א 2012 מועד אחרון להגשה: 22.1.2012
קיימות שתי חלופות להגשת מטלות:
שליחת מטלות באמצעות מערכת המטלות המקוונת באתר הבית של הקורס שליחת מטלות באמצעות הדואר או הגשה ישירה למנחה במפגשי ההנחיה הסבר מפורט ב"נוהל הגשת מטלות מנחה" כנושא לעבודה, ניתן לבחור אחד מבין הנושאים הבאים:
1.
גלובליזציה וחינוך
2 .
רב- תרבותיות בחינוך
3 .
חינוך ושוויון מטרות המטלה:
תכליתה של מטלה זו הוא לגבש הצעה לעבודה סמינריונית.
עבודה סמינריונית הינה עבודת מחקר המתמקדת בתחום צר מתוך נושא רחב. הכותבים מציבים שאלה ממוקדת, מנמקים אותה ופונים למצוא את התשובה בנתונים שהם אוספים בכוחות עצמם (באמצעות שאלונים, ראיונות, תצפיות, מסמכים ותעודות) ו/או בנתונים שנאספו במחקרים שערכו חוקרים אחרים (והתפרסמו כמאמרים, כספרים, כדו"חות מחקר וכו').
גיבושה של שאלת מחקר כזו הוא שלב ראשון לגיבושה של הצעת מחקר מלאה, שבעקבותיה ניתן לכתוב עבודה סמינריונית.
מנהל עסקים א .נושא המחקר בחלקה הראשון של ההצעה ,עליכם להציג את נושא המחקר ואת שאלת המחקר בה תתמקדו .
כדי לגבש שאלת מחקר בנושא המוגדר ,עליכם לאתר לפחות עשרה פריטים ביבליוגרפים הרלבנטיים לנושא העבודה שבחרתם ושאינם נכללים במקראת הקורס שקיבלתם .הפריטים צריכים להיות עדכניים .עליכם לעיין בפריטים אילו ולברור מתוכם את אלו שיסייעו לכם לגבש את שאלת המחקר. תוכלו למצוא עבודות בנושא זה בספריית האוניברסיטה הפתוחה או בספריות אוניברסיטאיות אחרות (מידע על האפשרות שיש בידכם ,כסטודנטים של האוניברסיטה הפתוחה, להיעזר בשירותיהן של ספריות אחרות ,נשלח במקביל למטלה זו ובנפרד ממנה – על-ידי הספרייה). כמו כן ,יש לערוך חיפוש ממוחשב דרך מאגרי המידע המצויים בספריה ודרך אתר הקורס.
לאחר שלב הקריאה עליכם להציג את נושא המחקר ,תוך שימוש במקורות מתאימים ותוך הקפדה על כללי כתיבה מקובלים בתחום (ראו דוגמאות לכתיבת מקורות בהמשך).
עליכם להציע ולנמק שאלת מחקר צרה וממוקדת מתוך אחד הנושאים המוגדרים למעלה.
דוגמה לתהליך זה ניתן למצוא בנספח "דפי עזר לכתיבת עבודה סמינריונית ." שאלת המחקר חייבת להיות שאלה אמפירית ,דהיינו ,שאפשר לענות עליה תוך התבססות על נתונים אמפיריים ,עובדתיים . עליכם לנמק את השאלה שבחרתם, את חשיבותה והעניין הסוציולוגי המחקרי והתיאורטי שבה .עליכם לעשות זאת תוך התייחסות למקורות התיאורטיים ומחקריים שמצאתם.
משפטים ב .שיטה בחלק זה עליכם לתחום את אוכלוסיית המחקר (או שדה מחקר מוגדר אחר) ולהציע שיטת מחקר שבאמצעותה אפשר לענות על שאלת המחקר.
אוכלוסייה – אם הנכם מציעים הצעה הנוגעת לקבוצה או קבוצות ספציפיות , עליכם להגדיר במדויק את הקבוצה או הקבוצות שבהן מדובר . באפשרותכם לתחום את האוכלוסייה גם על פי הגדרות אחרות שרלוונטיות לשאלת המחקר שלכם (קבוצות גיל, מין ,השכלה וכו'). בכל מקרה עליכם לנמק את הרלוונטיות של האוכלוסייה או התופעה שתחמתם לשאלת המחקר.
שיטת המחקר – עליכם להציג את שיטת המחקר(כמותית ו/או איכותנית) שבאמצעותה תפנו למצוא את התשובה לשאלה שהעליתם .
באפשרותכם לבחור בסקר או במחקר סטטיסטי אחר , בראיונות , בתצפיות , במחקר השוואתי , בניתוח תוכן (של מסמכים ותעודות), בחקר אירוע וכדומה . עליכם לנמק את בחירתכם.
השערות – השערה היא תשובה ניסיונית לשאלת המחקר .השערות ניתנות לאישוש או להפרכה אמפיריים .
השערות מתייחסות בדרך-כלל לאופי הקשרים בין משתנים שונים :קיום או אי – קיום קשר ;כיווני קשר (חיובי/שלילי); עוצמת הקשר (חזק/חלש) וכו. עליכם לנסח השערות כאלה שאישושן או הפרכתן מהווה תשובה לשאלת המחקר.
הערה :לא כל שאלת מחקר יכולה להיתרגם להשערות .בנושא זה עליכם להיוועץ במנחה.
מידע על שיטות המחקר תוכלו למצוא ביחידה 12 בקורס" מבוא לסוציולוגיה " וכן בקורס .( "שיטות מחקר במדעי החברה" (כרך ב יחידות 4-5-6
1 6
ג .רשימת מקורות עליכם להכין רשימת מקורות הכוללת 10 פריטים לפחות , שאינם נכללים בחומר הלימוד שקיבלתם.
על חלק מהפריטים (שניים לפחות) להיות באנגלית.
הרשימה תהיה מסודרת באופן המקובל בפרסומים אקדמיים (לפי סדר א"ב של שמות משפחה של המחברים, קודם המקורות בעברית ואחר-כך באנגלית וללא הבחנה בין סוגי המקורות).
עליכם להקפיד על רישום נכון של המקורות (כמפורט להלן).
הרשימה תכלול אך ורק מקורות אקדמיים.
צורת ההגשה:
העבודה תוגש כשהיא מודפסת ברווח כפול.
לפניכם דוגמאות לכתיבת מקורות:
א .ספר אורון, יאיר ( 2010 ). זהויות ישראליות, יהודים וערבים מול המראה של האחר. תל-אביב.
רסלינג.
Moop, Rob (2004). Education and Society: Issues and Explanations in Sociology of Education.UK. and USA. Polity Press.
ב. מאמר בתוך ספר פרסונס, טלקוט ( 1959/1989 ). "כיתת בית-הספר כמערכת חברתית: כמה מתפקידיה בחברה האמריקאית". בתוך: רנה שפירא ורחל פלג (עורכות). סוציולוגיה של החינוך: אסופת . מאמרים. תל-אביב: עם עובד. עמ' 495-5מנהל עסקים Power, Sally and Whitty, Geoff (2006). "Education and the middle class: a complex but crucial case for the sociology of education". In: Hugh Lauder, Philip Brown Jo- Anne Dillabough and A.H. Halsey (eds.) Education, Globalization and Social Change. New York, NY:
Oxford University Press. Pp. 446-453
הביטוי של השוויון האזרחי בתחום החינוך המיוחד במסגרת בתי הספר היסודיים – שילובם של לקויי למידה במערכת החינוך הרגילה הצעה לעבודה סמינריונית (ממ"ן 13) קורס: מעמד, מגדר ואתניות בחינוך: מבט סוציולוגי 10376
מגישה: ת.ז. א. נושא המחקר ילדים בעלי צרכים מיוחדים הנם אוכלוסייה המורכבת מילדים בעלי פיגור שכלי, ילדים בעלי הפרעות רגשיות – התנהגותיות, תלמידים בעלי לקויות למידה ואף ילדים בעלי מוגבלות פיזית. במשך שנים רבות, חינוכם של תלמידים בעלי צרכים מיוחדים התנהל בבתי ספר נפרדים במסגרת מערכת חינוך נפרדת. הפעלת חלוקה זו של מערכות חינוך בישראל ובעולם באה לידי ביטוי ברמת קובעי המדיניות וההקצאות התקציביות וברמת המסגרות החינוך.
בשנים האחרונות, מערכות החינוך בישראל בפרט ובמקומות נוספים בעולם פועלים במטרה לשלב ילדים אלו במערכת החינוך הרגילה. למעשה, התפתחה מגמה של נתינת חינוך לתלמידים בהתאם לצורכיהם של כל אחד בסביבה מגבילה פחות ותחת קורת גג אחת. השינוי נובע כתוצאה מלחצים חברתיים מצד תנועות לשוויון זכויות, מצדם של הורים לילדים בעלי צרכים מיוחדים, מצד בעלי מקצוע ואף בעקבות חקיקה והחלטות שהתקבלו בבתי משפט בארצות הברית. משמעות הדבר הנה שתלמידים בעלי צרכים חינוכיים מיוחדים שולבו במסגרת בית הספר הרגיל עם בני גילם (אבישר, 1999). לפיכך, מטרת המחקר במסגרת הצעה זו הנה לבחון את שילובם של תלמידים הלומדים בבתי-
יום שישי, 11 באפריל 2025
דרוש/ה נציג/ת בק אופיס בשדרות
במסגרת התפקיד, טיפול בפניות ושינויים בהזמנות – ביצוע שינויים בהמראות, ביטולי טיסות, וטיפול בפניות שמתקבלות דרך האתר, תוך הקפדה על שירותיות ודיוק בפרטים ; עבודה עם מערכות ממוחשבות ותיבת סוכנים – ניהול פניות מסוכנים ולקוחות, עבודה עם יישומי אופיס ומערכות תפעוליות שונות לצורך מתן מענה מהיר ויעיל.
סביבת עבודה דינמית תחת לחץ – תפקיד שאינו כולל מענה טלפוני אך דורש יכולת עבודה בעומס, סדר וארגון.
דגשים:
כושר ביטוי בעברית ברמה טובה
אנגלית: בסיסית
מענק 10.5 במהלך שנת העבודה הראשונה
שכר- 40 שקלים חדשים + תמריץ אישי
המוקד נמצא בקו רכבת, במרחב מוגן.
אופציות להעסקה:
משרה מלאה: 5 משמרות בין הימים א-ה + שישי לסירוגין
או
משרת הורה: 8:00-15:30+שישי לסירוגין
או
משרת סטודנט/חלקית/הורים: 3 משמרות בשבוע אך אחת לפחות ביום שישי פעם בשבועיים (חובה) (חדש!).
משמרת בחלקיות משרה יכולה להיות בין 5.5 ל 7.5 שעות.
**ימי שישי הינם חובה ואין גמישות בהם, אחת לסירוגין בלבד, אמצ"ש יש גמישות מרבית.
המשמרות במשרה מלאה א-ה:
8-17
9-18
10-19
11-20
שישי (לסירוגין) 8-14
תנאים:
אווירה צעירה וצוות כמו משפחה.
מענק התמדה של 10,500 ₪ בפעימות.
כרטיסי טיסה מוזלים אחרי חצי שנה.
קרן השתלמות אחרי שנה.
ביטוח בריאות מהיום הראשון.
הכשרה בתשלום והרבה פעילויות כיפיות!
אשמח לקבל קו"ח רלוונטיים אליי למייל
המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד
חושבים שמתאימים?
לחצו כאן עכשיו >>
להגשת מועמדות, יש להעביר קורות חיים למייל desertstormil@gmail.com
/ לחצו >>
https://www.facebook.com/groups/1462396644519648/
ערימה של הנחות ומבצעים על מחשבים ניידים לצופי הדף
יום חמישי, 10 באפריל 2025
דרוש/ה נציג /ת שירות למוקד הסעים בירושלים משרה חמה מס': 1003513
המתאימים יהנו מסביבת עבודה צעירה, כיפית ומשפחתית.
התפקיד כולל:
מתן מענה זמין ומיידי לכלל ההורים ממגוון רשויות תוך תיעוד במערכת CRM.
טיפול בפניות לקוח, פתירת בעיות ועבודה מול גורמים פנימיים וחיצונים.
טיוב נתונים והתעסקות עם דוחות.
זמינות מיידית.
משרה מלאה במשמרות ,שישי לסירוגין
ניסיון במוקד- יתרון.
שרירותיות, אחראיות ויוזמה אישית.
יחסי אנוש טובים ויכולת עבודה בצוות
שליטה מלאה ביישומי Office ויכולת עבודה בסביבה ממוחשבת
אשמח לקבל קו"ח רלוונטיים אליי למייל
המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד
חושבים שמתאימים?
לחצו כאן עכשיו >>
להגשת מועמדות, יש להעביר קורות חיים למייל desertstormil@gmail.com
/ לחצו >>
ערימה של הנחות ומבצעים על מחשבים ניידים לצופי הדף
מחשב נייד Dell Vostro 3530 V3530-6228 / VM-RD09-15445 - צבע Carbon Black
לחברת תוכנה במרכז דרוש/ה Head of Account Management לניהול תהליכי מכירות ופעילות לקוחות למגזר הביטחוני
מי אנחנו?
חברת תוכנה ישראלית מהמובילות והוותיקות בתחומה, המתמחה בגיוס טכנולוגי ובמתן שירותים מקצועיים ומתקדמים בהייטק המקומי והבינלאומי. החברה מונה למעלה מ-1,100 עובדים במגוון תחומים: פיתוח תוכנה, AI, חומרה, תשתיות ותקשורת, אבטחת מידע, ניהול פרויקטים, QA.
מהות התפקיד:
פיתוח והטמעת אסטרטגיה לניהול ושימור לקוחות
הרחבת פעילות וקשרים עם לקוחות קיימים וחדשים
הובלת משא ומתן וסגירת עסקאות משמעותיות
אחריות על עמידה ביעדים עסקיים
ניהול מקצועי של המנהלים במגזר הביטחוני
מה מחכה לך אצלנו?
עבודה עם לקוחות משמעותיים ומשפיעים בתעשייה הביטחונית
תפקיד בכיר עם אחריות ישירה על צמיחת התחום בארגון
סביבת עבודה דינמית, חדשנית ומלאת אתגרים
מה אנחנו מבקשים?
ניסיון של לפחות שנתיים בניהול תיקי לקוחות במגזר הביטחוני – חובה
היכרות עם עולמות ה-Outsourcing - יתרון משמעותי
ניסיון בגיוס טכנולוגי – יתרון
יכולת ניהול משא ומתן והובלת תהליכים עסקיים מורכבים
אשמח לקבל קו"ח רלוונטיים אליי למייל
המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד
חושבים שמתאימים?
לחצו כאן עכשיו >>
להגשת מועמדות, יש להעביר קורות חיים למייל desertstormil@gmail.com
/ לחצו >>
ערימה של הנחות ומבצעים על מחשבים ניידים לצופי הדף