מודעות ברמת הדף

דרושים בהייטק ופיננסים

יום שלישי, 23 בדצמבר 2014

לטענת האיסלאם, ישו היה מוסלמי והמלך שלמה בנה מסגד בהר הבית

THE WEST WALL OF THE BEIT HAMIKDASH BUILT BY SHLOMO



ככה זה כשאברהם הוא המוסלמי הראשון - ישו היה למעשה מוסלמי ולא יהודי ואילו שלמה המלך בנה בהר הבית מסגד ולא בית מקדש יהודי. כך מסביר דר' מרדכי קידר מהמחלקה ללימודי היסטוריה של המזרח התיכון בבר אילן, את טענת מוחמד הנביא והאיסלאם. טענות מוסלמיות אלו הופיעו לאור הטענה של הדתות המונותאיסטיות שקדמו לאיסלאם - היהדות והנצרות, לכך שקיים דמיון רב בין הדת החדשה של הנביא מוחמד אליהם. הרי ההיסטוריה האיסלאמית שאובה מהיהדות והנצרות - הנביאים הנם אותם הנביאים, האירועים אותם אירועים ושאולים מהיהדות והנצרות.
בכדי להוכיח עצמאות מהדתות המונותאיסטיות הקיימות, האיסלאם ומוחמד נביאו כבשו את ההיסטוריה של המזרח התיכון במטרה לייחס אליהם את האירועים הקיימים. בכך הם מייחסים לגיטימיות ועצמאים. הרי היהודים מזייפים כתבי קודש ורוצחי נביאים רק כדי לקעקע לגיטימיות לאיסלאם. לכן, המוסלמים המציאו היסטוריה בת 1,400 שנים ואף בת 3,000 שנים. העולם מכיר בעובדות ההיסטוריות הנכונות והאמיתיות. פלסטין היא מדינת היהודים וירושלים בירתה. גם הקוראן, לא פחות, מכיר בעובדות אלו.
אין קשר בין איסלאם לשלום. פרוש האיסלאם הנו הכנעה למוסלמים. על עמים אחרים להיות מושפעים ותחת שליטת האיסלאם. על עמים אחרים להיות מושפלים ולכן, קיים מס הגולגולת כשחלק מטקס גביית המס, יש להשפיל אותם ולהכות בהם כדי שיפנימו תחת מי הם נשלטים ולמי הם כפופים. כחלק מהמאבק הקיומי, הדתות האחרות בטלות והן דתות שקר. רק האיסלאם היא דת האמת.
לפי האיסלאם, אין ליהדות אומה. יהודי קנדי הוא קנדי שמאמין ביהדות ושההיסטוריה שלהם מומצאת מאחר והם שייכים לאומה המקומית. ישראל אינה שייכת להם מאחר ומאז המאה השביעית, ארץ ישראל היא מוסלמית, לטענת האיסלאם. לפיכך, פלסטין היא ארץ קודש לאיסלם וארץ ישראל אינה לגיטימית. מאחר ולפי האיסלאם, היהודים הנם בני חסות של המוסלמים, זוהי כפירה שהיהודים מכריזים על עצמאות, ממש חטא כנגד האיסלאם. כך גם לגבי ירושלים, העיר השלישית בקדושתה לזרם הסוני באיסלאם. הדבר מהווה איום על המוסלמים, לגישתם.
המטרה הנה למנוע מהיהדות להיות דת לגיטימית. לכן לטענת האיסלאם, ישראל מעולם לא תהיה מדינה יהודית בכדי לא לכפור באיסלאם. זוהי פגיעה בקיומו של האיסלאם. ככל שישראל קיימת כמדינה, הזעם האיסלאמי הולך וגדל. לכן, השלום לעולם לא יהיה קבוע ותמיד יופר. כל הסכם שלום יהיה זמני. הוא מתבסס על פתווא, המאשרת כהלכה איסלמית בהתבסס על שלום זמני שנתן הנביא מוחמד בתקופתו והפר אותה כשהתאים לו להפר את היציבות. ככל שישראל משגשגת ומדינות איסלמיות קורסות, הזעם גדל אך השקט נשמר לאור האינטרסים הבינלאומיים - התמיכה שמדינות איסלמיות מקבלות מהמערב.
הרוב המוחלט של האינטלקטואלים המוסלמים לא מקבלים את ישראל, גם מי שלמד במערב המפותח, השוויוני והמקבל. הנמר לא יכול להפוך את חברבורותיו ורכבת לא יכולה לעשות סיבוב פרסה. כל הפיכה כזו תהיה כשלון, ממש כמו שניתן לראות בהפיכות האביב הערבי. ישראל מצליחה במקום הם נכשלו. לעומתם, מדינת ישראל והיהודים הנם סיפור הצלחה. לכן קימת שנאה וקנאה לעומת האיסלאם.
טעות ישראלית ויהודית הנה בכך שאין ערוץ תקשורת בינלאומי המקביל לאלג'זירה שמקדם את האינטרסים של מדינת ישראל והיהדות בעולם. לכן, האנטישמיות חוגגת. אף אחד לא קולט את מה שמשודר בלווין הישראלי עמוס - מדובר בלווין ישראלי. אין שום אינטרס לקנות צלחת לווין במיוחד כדי לקלוט את שידוריו וגם כך, הוא משדר בערבית במקרה הטוב רק שעתיים ביום.


 

3 תגובות: