מודעות ברמת הדף

דרושים בהייטק ופיננסים

יום שישי, 11 בדצמבר 2015

השמאל משריש שנאה לחרדים בחברה הישראלית





אני עובדת במקום בילוי הממוקם באולם, בו מספר האנשים שיכולים להיות בו במקביל יחסית מצומצם לכמה עשרות אנשים. השבוע, במהלך חג החנוכה, הגיעה קבוצה גדולה של חיילים בלי שקיבלנו על כך התרעה - בדרך כלל, קבוצות גדולות מזמינות מקום מראש במטרה לוודא שיהיה מקום ואף בניסיון להפחית מעלות הבילוי. הפעם הלוחמים פשוט הגיעו כיום כיף לא מתוכנן מראש. מקובל ומבורך בכל מקרה.
כמובן שהמנהל מיד סגר עבורם את הכניסה כדי לוודא שיהיה להם מקום - מקובל ורצוי. הם לוחמים בצה"ל ואנחנו אוהבים אותם כאן, למרות המיתוס שיצא לעיר תל אביב. אף אחד מהעובדים אינו תל אביבי, חלקנו אף חיילים המשרתים בעורף ולוחמים לשעבר שעדיין בסדיר ונפצעו, לכן כבר לא בתפקיד לוחמה וברשותם אישור עבודה. כולנו שרתנו בצה"ל, כולנו ישראלים ורובנו יהודים. כולנו כאן פטריוטים שאוהבים את הילדים שלנו שמגנים עלינו בחזית ושומרים על הבטחון שלנו.
יחד עם זאת, כשדיברנו על ההפתעה הטובה, המנהל אמר לי שאם היה מדובר בחרדים, הוא לא היה סוגר את המקום זמנית כדי לוודא שכולם יוכלו לבלות.
למה?
כי חרדופוביה.
והתירוצים?
כל מה שהשמאלני המצוי פולט מתוך שינה ולא בגלל שהוא ימני - כי הם עלוקות, פרזיטים שלא משרתים בצבא, לא משלמים מסים, לא תורמים למדינה ויודעים לחיות על חשבון משלם המיסים וכדומה. מקרה זה מעיד על כך שהמאל הצליח במאמצו להשריש שנאת חינם בחברה הישראלית כלפי המגזר החרדי, שלא בצדק.
אני לא חושבת שהמגזר החרדי מושלם - נכון, לא כולם מתנהגים בהתאם ליהדות כאשר, למשל, מונעים מנשים מלהתנדב בארגונים כמו איחוד הצלה וידידים. זה לא סיבה לבצע אפליה נגדם ולבטא חרדופוביה. לפחות הארגונים החרדים תורמים למדינה ולחברה הישראלית, בניגוד לארגוני השמאל ונציגיו, כמו בצלם, מחסום ווטש ושוברים שתיקה ובניגוד לשמאלנים שמוכנים אפילו להצהיר שדתם באמונתם כדי להשתמש משרות צבאי ואז הולכים ללמוד באוניברסיטה ומעלות תמונות בבקיני לפייסוש.
ארגוני השמאל מנהלים נגד ישראל מלחמת הסברה ובהצלחה רבה, מאחר וההסברה הישראלית הרשמית אינה קיימת. הם מבצעים הסתה כנגד ישראלים, חרדים ויהודים. הם פוגעים בחיילי צה"ל בכוונה תחילה, תוקפים אותם ואף רוצחים אותם.
שמאלנים אינם תורמים לחברה הישראלית מאחר והם אינם נוטים לשרת בצה"ל ואם כבר, אז לא בתפקיד משמעותי כקצינים ולוחמים, למשל, אלא בגלי צה"ל, בעיתון במחנה ובתפקידים עורפיים על תקן עציץ כגון להקות צבאיות.
כשסטודנט אמריקאי משלם בארה"ב פי 3.5 שכר לימוד ממה שמשלם סטודנט במכללה ישראלית פרטית ופי 6.5 ממה שמשלם סטודנט באוניברסיטה ישראלית - כן, גם הערבי - ישראלי והשמאלני שמסיתים נגד המדינה ואינם משרתים בצבא, אז כשאתם מעבירים ביקורת על מימון ישיבות, אתם עושים כאן חרדופוביה. יחד עם זאת, חרדים ממלאים את שורותיהם של ארגונים כגון מדא, עזר מציון, איחוד הצלה וזקא בהתנדבות מלאה, זה נקרא חרדופוביה וגזענות.
כשאתם מעבירים ביקורת על חרדים שלומדים בישיבה כי צהל לא מוכן לגייס אותם אבל לא מבקרים שמאלנים משתמטי גיוס המסרבים להתגייס לצהל כי סרבנות מצפון, שחותמים על מכתבי סרבנות גיוס וכשהנהלה וצוות המורים של בתי ספר שמאלנים בתל אביב וירושלים, כגון אנקורי, עירוני א ועירוני ד מסיתים וקוראים לתלמידים שלהם לא להתגייס לצבא, שולחים אותם לסיורים של בצלם ולהפגנות נגד חרדים, אתם גזענים וחרדפובים. וחרדים בישראל עובדים, או לפחות מעוניינים לעבוד ומשתוקקים לכך - הבעיה היא שחרדפוביה. מעסיקים לא מקבלים אותם לעבודה כי שבת. מפלים חרדים כי הם רוצים את יום המנוחה שלהם בשבת. ושתבינו, חרדים נותנים את כל כולם לעבודה ולמשל לא מדברים בטלפון בזמן העבודה כי זה גזל זמן. לא יוצאים להפסקה ארוכה כי זה גזל.
החרדים ממלאים גדודים שלמים בצבא וגם הם משרתים ועושים מילואים בין היתר כלוחמים. מי שלא משרת פונה לשרות לאומי. רק 60% מהמועמדים לשרות צבאי מגוייסים לצבא. כשחילוני משתמט הוא לא עושה שרות לאומי. חרדים עושים שרות לאומי בארגוני ההצלה - בנים ובנות כאחד, עד גילאי 65+. מי שמשרת בצבא מקבל את הפטור מהמילואים או ישתחרר לפנסיה ויקבל קצבה מוגדלת כבר בגיל 40 אם לא לפני כן. החרדים לא רק שאינם מקבלים תמורה עבור פעילותם, הם גם חוסכים למדינה מליארדי שקלים בהקמת ארגונים שעושים את העבודה הזו - הידעתם שאת בנק מח העצם הקים הארגון החרדי עזר מציון ואין לו ארגון מקביל חילוני או ביוזמת המדינה?
אתה כמילואימניק מקבל הטבות מס, זכויות עובד, התחשבות באוניברסיטה וכדומה. בדקתי. החרדים לא מקבלים יותר ממני וממך. אני ואתה זכאים לאותן הקצבאות להם זכאים החרדים. מי שמקבל יותר זה הטייקונים - ל-2 טייקונים למשל נמחקו חובות בסך 3.5 מליארד שקל. התקציב של הנשיא מאז נכנס לתפקיד שמעון פרס גם בתקופת ריבלין עד היום הוא 65 מליון לשנה, פי 3 מהתקציב בתקופתו של האנס הסדרתי קצב ופי כמה וכמה ממה שמועבר להטבות אותם מקבלים החרדים ומהם גם אנחנו החילונים נהנים. ריבלין עוד מבקש תוספת לתקציב. אתם לא מבקרים את האנשים הנכונים אבל חרדפוביה.
453 מליארד שקל [ואף אם נהיה מדוייקים נתקרב לטרליון שקלים הוצאות] - זה המחיר שכפה השמאל על ישראל בעקבות יישומם של הסכמי אוסלו. הסכמים אלו גם גבו את חייהם של אלפי יהודים, ביניהם חיילים, וערבים אזרחי ישראל בעקבות פיגועי הטרור שהוגברו לאחר ההסכם. מדינת ישראל משום מה עדיין מכבדת את ההסכם למרות המחיר הכלכלי, הבטחוני והמוסרי שהסכמי אוסלו גבו מהחברה הישראלית ולמרות שהצד השני לא מכבד אותו וחזר בו ממה שהסכים ליישם. אז החרדים נהנים מתקצוב של כמה מליוני שקלים בשנה. מתקציב זה נהנים גם חילונים וערבים. אתה רוצה לדעת איפה הכסף הגדול? תסתכל מתחת לפנס.
יותר מכך, מבחינת השמאל, זה בסדר להיות שמאלני, גם אם הוא אונס ופוגע בזכויות העובדים אותם הוא מעסיק. זו אחת הסיבות ששמאלנים מעוניינים במסתנני עבודה מדרום אפריקה - הם עובדים 24/7 בעבודות שחורות במסעדות ומשלמים להם גרושים, כמה מאות שקלים בחודש בתמורה. מבחינת השמאלנים, זה לא בסדר להיות גזענים כלפי ערבים ומסתנני עבודה אם הפוגע הוא ימני. עם זאת, זה בסדר לבצע גזענות כנגד ערבים, חרדים ומסתנני עבודה כשהדבר תורם לאיכות החיים של השמאלני. אז מה אם הדברים עומדים בניגוד לאידאולוגיה הסוציאליסטית של השמאל?
ובכלל, אסור לפגוע בחופש הדת של מוסלמים לרצוח יהודים על רקע השאהדה, אך זה בסדר גמור ואף מומלץ לפגוע בחופש הדת של יהודים, להרוס בתי כנסת, למנוע מיהודים לעלות להר הבית ולאסור עליהם להניח תפילין, להסתובב בהר הבית עם כיפה ולהתפלל שם וכדומה. כשסטודנט בארה"ב משלם בארה"ב 30,000 דולר בשנה שכר לימוד, פי 3.5 ממה שמשלם סטודנט במכללה למנהל ופי 6.5 ממה שמשלם סטודנט באוניברסיטה - כן, גם הערבי ישראלי שקורא כיבוש וגזענות, כשאתם מבקרים את תלמידי הישיבה, אתם עושים כאן חרדופוביה. כשחרדים ממלאים את שורות ארגונים ככגון מדא, עזר מציון, איחוד הצלה וזקא בהתנדבות מלאה, מה שאתם עושים כאן זה חרדפוביה וגזענות. כשאתם מעבירים ביקורת על חרדים שלומדים בישיבה כי צהל לא מוכן לגייס אותם אבל לא מבקרים תיכוניסטים שמאלנים שחותמים על מכתבי סרבנות גיוס וכשהנהלה וצוות המורים של בתי ספר שמאלנים בתל אביב וירושלים, כגון אנקורי, עירוני א ועירוני ד קוראים לתלמידים שלהם לא להתגייס לצבא, שולחים אותם לסיורים של בצלם ולהפגנות נגד חרדים, אתם גזענים וחרדפובים.
הם גברים על קשישים מאחורי הגב! אם זה היה צעיר דתי מאחורי זקן ערבי זאת היתה התמונה הכי מפורסמת בעולם. כל ירושלמי מכיר אותו, את החרדי שבתמונה, חסיד בעלז חביב ואהוב על ידי כל סוחרי השוק מגיע כל שישי וערב חג ומכריז שהשבת נכנסת. לבהמה הסרוחה, המבצעת פשע של שנאה ויורקת לעברו הפריע בעין או בלב היודונאצי שלה נוכחותו, מלבושו וצורתו של האיש. התמונה המקורית לא ממש זעזעה ולכן לא דווח על המקרה באמצעי התקשורת של המיינסטרים, אולי התזכורת שצירפתי תעורר אותנו.
מצורף עוד פוסט יהודי-חילוני שמסית כנגד חרדים על לא עוול בכפם. נתקלתם בפוסט דומה? תעשו מצווה ותפיצו את המידע כאן ואפילו צרפו קישור. תתנגד לחרדפוביה, לגזענות ולאוטואנטישמיות. קוראים לזה סולידריות.


אתם מתלבטים מה ללמוד? לא בטוחים אם ללמוד עריכת דין או ראיית חשבון? תפסיקו להתלבט לכו להיות אברכים!ועדת הכספים אישרה את...
Posted by ‎מושחתים נמאסתם‎ on Tuesday, February 16, 2016

תגובה 1:

  1. מסכים עם כל מילה !!! זה מה שאני תמיד אומר לשמאלני שהוא בכלל נטל כלכלי בלי שום דבר חיובי... רק נזק וגזל וחורבן !!!

    השבמחק