יום רביעי, 7 בנובמבר 2012

מי באמת שורף את המסגדים?






האם מבצע 'תג מחיר' הוא פיקציה? האם המטרה בקונספירציה של 'תג מחיר' בהפללת יהודים בגרימת נזק לרכוש ערבים היא לעורר פרובוקציה מצד פרו פלסטינים או השמאל הקיצוני?
לא פעם ראיתי גרפיטי המיוחס לתג מחיר עם שגיאות כתיב. איך תלמיד ישיבה שקורא כל היום כותב בשגיאות כתיב? הערבים בעצמם טוענים שהנזק נגרם בעקבות סכסוכים פנימיים בין חמולות בכפר במסגרת משחק ה'עין תחת עין' - כתוצאה מכך, שבט אחד גורם נזק לשבט אחר, שורף רכוש ורושם גרפיטי ובו כתוב 'תג מכיר' - הם מנסים לעבוד על ראשי החמולות או על התקשורת?
אחד המקרים בהם נתפסו והודו ערבים בפעולות תג מחיר כנגד רכוש ערבי התרחש בבית זרזיר. במהלך הארוע, שני ערבים בני 15 ריססו כתובות נאצה וצלבי קרס בבית הספר בכפר. הם ריססו גם בגרפיטי 'מוות לערבים' ופרצו למחסן של בית הספר.
הבית השרוף הזה שבתמונה, למשל, אשר נמצא בכפר הערבי - מוסלמי סנג'יל, נמצא בבעלותה של אישה המתפרנסת במקצוע העתיק בעולם. כן, היא זונה. בכדי לטשטש את העקבות לשורפים האמיתיים, צוייר גרפיטי בעברית על החומה שמעליל שוב על היהודים שפוגעים ברכוש ערבי במסגרת פעילות תג מחיר.
שימו לב לכתב הדיסלקטי - ד"ש מעדן [החייל שנרצח השבוע בשנתו באוטובוס על ידי ילד ערבי בן 16]. האותיות מ' ו-ד' אינם קרובים להיות כתובים כראוי.
בנוסף, למה שיהודי שכרגע ממהר לברוח יטרח לצייר גרשיים, או בכלל לכתוב גרפיטי?


 ברור, כי הפגיעה ברכוש מיועדת כנגד בעלת הבית מצד אנשי הכפר. אחרת, למה רק בית אחד נפגע?
הבית לא נמצא בדיוק בשולי הכפר, אלא במקום מרכזי. אם יהודי היה נכנס למקום, אנשי הכפר היו מבחינים בו ושוחטים אותו, כמו שקרה במקרים קודמים. איך יהודי נכנס למרכז הכפר כדי להצית רק בית אחד, עוצר לרגע לצייר גרפיטי, ובדרך מדלג על בתים רבים ולא דואג לפגוע בבתים אחרים וברכוש נוסף?
מקצועה של בעלת הבית קומם עליה את השכנים המוסלמים. מסיבה זו בלבד הם פגעו ברכושם. בדרך, כדי להשיג קצת כבוד לכפר ולאנשיו, הם ייחסו את האירוע לרקע לאומני באמצעות הגרפיטי, פשוטו כמשמעו. באותה המידה, אני יכולה ללכת לבית של שכן, איתו אני יכולה להסתכסך לצורך העניין, לשרוף לו את הבית ולכתוב לו על הקיר בערבית איטבח איל יהוד [ואני יודעת לכתוב ערבית]. הדבר אינו מונע מהתקשורת ליצור באז סביב האירוע וליריב אופנהיימר לגנות את המקרה בתוקף כפי שהוא מבצע באופן קבוע ומבלי לבסס את המידע על ראיות ממשיות.

חשיפה :
1.  נערים ערבים הודו בריסוס "מוות לערבים" - שני נערים מבית-זרזיר נעצרו והודו כי ריססו על קירות בית הספר שלהם צלבי קרס וכתובות "מוות לערבים". הם גם פרצו למחסן בית הספר וניפצו חלונות במוסד. בתום חקירתם שוחררו השניים למעצר בית.
2.  מי באמת הצית את המסגד בטובא-זנגריא? מה לא מספרים לנו? - הוצת בידי ערבים
3. מכה לשמאל: משטרת ישראל פענחה את הצתת ששת הרכבים בכפר קוצרא בשומרון ומצאה כי מדובר בפיברוק של תושבי הכפר כדי להכפיש את המתיישבים באזור.
4. תיעוד: ערבים מביימים תג מחיר ליד עלי - תיעוד מצולם : ערבים כורתים עצי זית של עצמם, כותבים 'תג מחיר' ורצים לכלי התקשורת.
לא מזמן שרפו מסגד בבקה אלגרבייה ביום שבת, היה סכסוך פנימי שם בין המתפללים לבין העירייה בבקה אז אחד החמולות שם החליטו לשרוף את המסגד, דתיים יהודים לא שורפים ביום שבת אסור לגעת באש, דבר שני ביום שבת בקה עמוסה ביהודים חילוניים שבאים לעשות קניות.
בניגוד לכך,  14 כלי רכב של הגרעין התורני בלוד הושחתו והשקט בתקשורת ממשיך להישמר. גם לא תשמעו על השחתת מקום קבורתו של אלעזר בן אהרון הכהן בכפר עוורתא בשומרון בידי ערבים. הכתובות במתחם הקבר כוללים שבחים למחבלי ה"חזית העממית" ועמידתם כנגד האויב הציוני שמונע מהם לממש את זכותם על ארץ ישראל השלמה. אם יורשה לי להיות צינית:
אז זהו, שהגרפיטי הזה בשחור שקורא: ציונים החוצה בכלל לא נכתב נגד האויב הציוני האכזר, נגד היהודים בארץ ציון. כתובת זו הנה מחאה התומכת בבתי ספר דמוקרטיים שאינם מדרגים את התלמידים באמצעות ציונים.
והדבר הזה בצד שנראה כמו דגל של ארגון טרור - אז זהו שלא. זה מפה, מבוך עם חץ. זאת חידת חמיצר בסגנון של ללכת בכיוון החץ כדי להגיע לבית הספר הדמוקרטי שאינו דוגל בהרצאה פורנטלית כדי ללמד את התלמידים אלא בחינוך הילד על פי דרכו.
אז מה הקשר פוליטיקה עכשיו?
הרי זה לא שווה את התייחסותו של הנשיא פרס או אפילו את ניחומיו של בוז'י הרצוג.
חוץ מזה, ממתי ערבים בכלל יודעים לכתוב?
ערבים הם אנאלפבתים כי הכובש הציוני שם אותם בגטאות ובמחנות ריכוז והשמדה בלי חינוך ובלי יכולת לקבל השכלה. ועוד לכתוב בעברית? 
לא הגזמתם.... מה עוד? איך אתם מעיזים לבוא אליהם בדרישות.

אני עומדת בתור בסופר, ולפניי עומדים ומשוחחים אב ובנו הקטן:
הילד: אבא, מה זה תג מחיר?
האב: זה קשקושי גרפיטי וניקוב צמיגים שעושים לערבים.
הילד: מי עושה את זה?
האב: לא ברור כי לא מצאו אשמים, אבל יכול להיות יהודים.
הילד: למה שיהודים יעשו את זה לערבים?
האב: כי הם מתוסכלים אז הם פורקים את זעמם ככה.
הילד: למה היהודים מתוסכלים אבא?
האב: כי ערבים הורגים יהודים כבר הרבה שנים, ונמאס ליהודים.
הילד: אבא, אז למה במקום גרפיטי וצמיגים הם לא הורגים אותם בחזרה??














אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה