
לכך יש מספר פתרונות יצירתיים ומועילם, חלקן הוצעו על ידי ESenJ כדי להילחם בחזרה
"אני רק ילד קטן". בשיטה זו צריך להעמיד פנים שאתם ילדים קטנים ברגע שאתם מבינים מהי מטרת השיחה הנכנסת, להגיד בקול ילדותי את המשפט "אבל אני רק ילד קטן". ואם הנציג לא הבין את הרמז אז לשחק כ=גם את משחק ה"למה?" (בכל פעם שהנציג אומר
משהו, לשאול אותו בקול הכי ילדותי "למה?").

שיטת הארוטיקה "היי סקסי". פשוט לחשוב ארוטקה בדרך זו - ממש כשהנציג מתחיל לברבר בשכל, זורקים לו משפט שהוא לא מצפה
לשמוע. ככל שהמשפט יהיה מוזר יותר או בוטה יותר, ככה תצליחו לבלבל לחלוטין
את הנציג. למשל: "יש לך קול ממש סקסי"....
וכה תעשה שרה מעטוף לחברת הוט. קיראו את דבריה והתמוגגו:
"אתמול נציגה של הוט התקשרה אלי, כי לא שילמנו את החשבונית האחרונה.
אחרי שהיא סיימה לדבר, אמרתי לה שבעלי מטפל בזה, והעברתי לו את השיחה.
בעלי הקשיב לה, ואמר לה שהיא צריכה לדבר עם אמא שלי, כי זה לא קשור אליו, והעביר לאימי את השיחה.
אימי שמעה על מה מדובר, והעבירה את השפופרת לאבי.
אבא שלי העביר את השיחה לאחותי, ואחותי לגיסי, וגיסי העביר לסבתא שלי, עד שהפקידה התייאשה וניתקה.
ככה יעשה לחברה שמזלזלת בלקוחותיה"
דרך התמודדות נוספת היא להדליק להם את הטרנזיסטור על קול המוזיקה, להצמיד את השפורפרת ולתת להם לחכות.
ליקי ליקי ליקי
א ה ב ת י ! !
השבמחק