
בנוסף לכל, בסיום העברת החשבון, כרטיס האשראי של הלקוחה התוקפת לא אושר כשהוא העביר אותו בקופה וגם זה היווה מבחינתה עילה לאלימות - היא תקפה אותו מילולית בטענה שהכל בסדר בחשבון הבנק שלה וזה בעיה של הקופאי שהוא אינו יודע להפעיל מחשב ושהוא נותן שרות לקוחות גרוע.
הדוברת יצאה להגנתו של הקופאי הצעיר וביקשה מהלקוחה התוקפנית להרגע ולעבור הצידה כדי לפתור את בעיות האשראי שלה. היא לא צריכה להתנהג כך כלפי הקופאי והיא מעכבת את התור רק בגלל שיש לה בעיות בכרטיס האשראי. לכן, היא צריכה לשחרר את הילד. זהו אינו אשמתו שיש לו יום קשה ושלך יש בעיות כספיות.
בתגובה לדבריה, הקופאי החל לבכות וכשהדמעות זורמות מעיניו, הוא הגיע לאזור האריזה וחיבק בדמעות את הדוברת שגוננה עליו מפני הלקוחה התוקפנית. הדוברת חיבקה אותו ואמרה שהכל בסדר, אך הצעיר חש צורך להסביר.

מסקנה - גם אם מישהו נותן לך שרות לקוחות גרוע או שעובר עליך יום רע, אל תוציא את זה על אנשים אחרים. אתם לא יודעים מה עובר עליהם באותו היום או בכלל. תתייחסו לאחרים כמו שהייתם רוצים שיתייחסו אליכם. קחו צעד אחורה. תנשמו.
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה