יום שישי, 2 בספטמבר 2022

דרוש/ה מנהל/ת תיקי לקוחות לשלמה סיקסט- צריפין


 

*תנאי שכר מעולים, משרה מלאה*


אנחנו מגייסים מנהל/ת תיקי לקוחות לתפקיד מעולה בחברת שלמה סיקסט

✨ התפקיד כולל ליווי אישי של לקוחותינו בעלי רכב פרטי, מתן מענה בכל הקשור לנושאים טכנים, תקלות, ביטוחים, חשבוניות ועוד.

✨ משרה מלאה בין השעות 08:00-17:00 ובימי שישי אחת לחודש

✨ תנאי שכר מעולים- בסיס 34 שח פלוס עמלות מבוססות יעדי שירות, 

✨ חדר אוכל, חניה בשפע ואפיקי קידום מהירים.

✨ עבודה בצריפין- סמוך לבית חולים אסף הרופא

*מי מתאימ/ה לניהול תיק לקוח אצלנו?*

✨ שליטה בסביבת עבודה ממוחשבת , תודעת שירות גבוהה, יכולת תקשורתית גבוהה

נכונות לסייע, לעזור, כושר הכלה ואמפטיה, אסרטיביות, חתירה לפתרון בעיות, כושר התנסחות ברמה מעולה

זמינות מידית לתחילת עבודה


יש להעביר קורות חיים למייל desertstormil@gmail.com





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה