יום שישי, 31 במרץ 2023

רכז/ת אדמיניסטרציה באיירופורט סיטי

 



חברה ציבורית העוסקת בייבוא ושיווק מוצרי ניקיון. העבודה כוללת: • ניהול יומן • הכנת סיכומי ישיבות ומצגות, מעקב אחר משימות ובקרה • ניהול משרד: אחריות על חב’ ניקיון ואחזקה, טיפול בדואר, הזמנת ציוד משרדי וכיבוד, טיפול במתנות לעובדים ועוד • הפקת דוחות שוטפים, עבודה עם Outlook וExcel- ימים/שעות עבודה: העבודה בימים א'-ה' בין השעות 8:00-17:00 ** קיימת אפשרות לעבוד גם בין 8:00-16:00 תנאים נוספים: טלפון נייד + סבסוד שיחות, החזרי נסיעות לפי חוק, ימי גיבוש וכיף, מתנות בחגים ובימי הולדת ועוד. משרה פונה לגברים ונשים כאחד

דרישות תפקיד:

דרישות המשרה: • תואר ראשון - חובה • שליטה טובה באקסל • ניסיון קודם בניהול יומן + אדמיניסטרציה – שנתיים לפחות, חובה אפשרי גם ניסיון מהשירות הצבאי
יש להעביר קורות חיים למייל desertstormil@gmail.com


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה