יום חמישי, 27 באפריל 2023

עוזר/ת למנהל תיקי לקוחות ליד חיפה





לחברה ייבואנית בתחום מוצרים חד פעמי דרוש/ה עוזר/ת למנהל תיקי לקוחות מטרת התפקיד היא סיוע ותמיכה למנהל תיקי לקוחות, שימורם והגדלת התשואה מולם. 1. עזרה בגביית כספים מול הלקוחות, ניהול כרטסת לקוח מול מחלקת הגבייה ואחריות לגביה. 2. מתן שירות ומענה רציף ללקוחות החברה בנושא תקלות בהזמנה/ מוצר. 3. ביצוע הזמנות של הלקוח במערכת, ביצוע בקרה ותיאום בין הגורמים השונים בחברה עד אספקת המוצר. 4. הכרות מעמיקה עם מוצרי החברה, והתאמת המגוון הקיים לדרישות הלקוח. 5. איסוף ומסירת דוגמאות מוצרים. 6. אספקת סחורה בעת הצורך. לא דרוש ניסיון במכירות *המטרה: להיות מת"ל מן המניין. הערות *תהליך הכשרה של בין שנה וחצי לשנתיים בכפוף למנהל תיקי הלקוחות של אזור הצפון. *המועמד צריך לגור באזור הצפון- עדיפות למרכז הצפון (אזור חיפה/ קריות). שעות וימי עבודה ימי עבודה: א' – ה'. שעות עבודה : 08:00 – 17:00, יתכן וידרשו נוספות. המשרה מיועדת לגברים ונשים כאחד

דרישות תפקיד:

קריאה באנגלית (לא דיבור רק יכולת קריאה של תיאור הפריטים). *אחרי צבא ללא ניסיון. *רצון להשתלב בחברה בינלאומית. *רצון להיות איש מכירות. *יכולת למידה.

יש להעביר קורות חיים למייל desertstormil@gmail.com            









 





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה