יום רביעי, 19 באפריל 2023

מנהל/ת מוקדי שרות ותמיכה טכנית בבני ברק

 


תיאור המשרה:

לחברה המעניקה סליקות אשראי דרוש/ה מנהל/ת מוקדי שרות ותמיכה טכנית למערכת סליקת אשראי ול- Digital Payment תיאור המשרה: ניהול, הובלה ופיתוח הצוות, חניכה ותמיכה בפתרון בעיות עבור אנשי הצוות, הובלת הצוות לעמידה ביעדים, טיפול בתקלות מורכבות ועוד. פתרון תקלות ומתן שירות בנושאים טכניים הכולל תעדוף וחלוקת משימות ובניית סדר יום עבודה. מתן מענה ניהולי ללקוחות ואסקלציות על פי צורך הכולל עדכון ודיווח סטטוס להנהלה. הטמעת בקרות על טיפול בפניות, הגדרת נהלי עבודה ומדדים. ניתוח מדדי התפוקה של המחלקה, תפעול ותחקור הפניות והתקלות המתקבלות. איתור צווארי בקבוק ונקודות משפיעות עיקריות על התהליך, כדי להביא לאופטימיזציית תהליכים. הובלת סטנדרט שירות מדהים, בתגובתיות ובאיכות המענה הניתן ללקוחות. עבודה מול ממשקים פנים ארגוניים מגוונים. שעות העבודה הן ימים א'-ה' בין השעות 08:30-16:30 ו/או 9:00-17:00 אחריות ניהולית ותמיכה במקרי הצורך לנציגים המשתמשים ככונני 24/7. מיקום בני ברק (גבול ר"ג) ניהול מוקד סביב 16 נציגים

דרישות תפקיד:

ניסיון של שנתיים לפחות בניהול צוות תמיכה טכנית ו/או ניהול לקוחות (Service/ Support Success) ניסיון בתחום הטכנולוגי - חובה. תחום התשלומים והסליקה – יתרון. אנגלית ברמה גבוהה (שיחה, קריאה וכתיבה) ניסיון ניהולי ויכולת הובלת הצוות לעמידה ביעדים הכרות מעמיקה עם Microsoft windows ומע' הפעלה טכנולוגיות - חובה ידע וניסיון קודם עם SQL, linux, CRM – חובה ידע וניסיון קודם עם סביבות web ועבודה מול אתרי מסחר, ידע בסיסי עם html , css , js-יתרון היכרות וניסיון קודם בעבודה עם ממשקי שליטה ובקרה (שו"ב) – יתרון יכולת ניתוח תקלות מורכבות ופתרון בעיות הנמצאות בפרטים תוך שימוש בדאטה ככלי לניתוח מקור התקלות. בעל/ת תודעת שירות גבוהה, כושר מנהיגות ויחסי אנוש מעולים. בעל/ת תשוקה לתחום חווית ושירות הלקוחות ולשיפור ערך המוצר והשירות בעיני הלקוחות. יכולת עבודה תחת לחץ ועומס יכולות הדרכה גבוהות תואר בהנדסת תעשייה וניהול- יתרון. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד

יש להעביר קורות חיים למייל desertstormil@gmail.com




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה