מילות מפתח | 10106, בשלות חברתית, בשלות רגשית, התפתחות, חשיבה קונקרטית, יישום, למידה, מוטיבציה, מטלת מנחה, מניע ההישג, סקינר, פיאז'ה, פיתוח, פתרונות ממנים האוניברסיטה הפתוחה, רמת שאיפה, תכנון, תכניות לימודים |
שנת הגשה | 2012 |
מספר מילים | 753 |
תקציר העבודה
מטלת מנחה (ממ"ן) 14 בקורס תכנון, פיתוח ויישום תכניות לימודים שמספרו 10106
א. בשלות רגשית – הבשלות הרגשית משפיעה על יצירת מוטיבציה ונכונות ללמידה, מאחר ולימוד מבוסס על הרצון ללמוד והטעם בלימוד. כאשר בא לידי ביטוי דוגמטיזם, קרי הצמדות לנקודת מבט אחת מבל להתחשב בהשקפות אחרות, הדבר מעיד על חוסר בשלות. יתרה מכך, היכולת לרסן רגשות והיכולת לבטא רגשות כראוי מאפיין בשלות רגשית.
ב. בשלות חברתית – ההתפתחות לבשלות חברתית מתבטאת בעידון ובמורכבות יחסיו החברתיים. פיתוח טיפוח כשרים חברתיים מסייעים לילד ביצירת מערכת יחסים חברתיים עם הסובבים אותו ובהסתגלותו לסייע לחברה בעת היותו בוגר. גזל תאר במודל שלו את ההתפתחות החברתית במהלך שנותיו הראשונות. מהמודל עולה, כי בחודשים הראשונים לחייו, הילד מתרכז בעולמו הקטן ובצרכיו. ככל שהוא מתפתח, כך עולמו …
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה