במסגרת התפקיד:
פיתוח וו בתחזוקה של אפליקציות קוליות (IVR) בסביבת Genesys GVP באמצעות Genesys Composer.
בנייה, תחזוקה ושיפור של אסטרטגיות ניתוב שיחות (Routing Strategies) במערכות Genesys, תוך הבנה עמוקה של מודל הניתוב, תורים, מיומנויות, סבב, זמנים וזמינות.
פיתוח פתרונות קוליים ותהליכי ניתוב מותאמים לדרישות העסקיות, תוך קישור בין לקוחות, נציגים ומערכות מידע.
תמיכה בתהליכי מוקד טלפוני: ניתוב, CTI, הקלטות, זיהוי ANI/DNIS, ניתוב מבוסס נתונים ודינמיקה עסקית.
אינטגרציה עם מערכות צד שלישי: CRM, TTS/ASR, SQL/MONGO, מערכות מידע ארגוניות.
פיתוח ממשקים מבוססי REST/SOAP, שימוש בטכנולוגיות VoiceXML, GRXML, ECMA/JavaScript.
תמיכה במעבר לסביבת Genesys Cloud תוך עמידה בדרישות עבודה היברידית (on-prem & cloud).
עבודה שוטפת מול צוותי מערכות מידע, מוקד שירות, תשתיות ופרויקטים.
דרישות משרה:
ניסיון מוכח בפיתוח אפליקציות IVR על בסיס Genesys GVP באמצעות Composer
ניסיון מעשי בפיתוח והטמעה של אסטרטגיות ניתוב במערכות Genesys (Routing Strategy, IRD
או דומה)
הבנה מעמיקה של עולם ה-Call Center: תורים, ניתוב שיחות, מיומנויות, CTI
שליטה ב־JavaScript וב־SQL – לפיתוח לוגיקה, שליפות, ואינטגרציה עם בסיסי נתונים
שליטה ב־VoiceXML, ECMA Script, XML/JSON, HTTP/S
ניסיון באינטגרציה עם CRM ועם מנועי TTS/ASR
אשמח לקבל קו"ח רלוונטיים אליי למייל
המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד
חושבים שמתאימים?
לחצו כאן עכשיו >>
להגשת מועמדות, יש להעביר קורות חיים למייל desertstormil@gmail.com
/ לחצו >>
https://www.facebook.com/groups/2926921214110603
ערימה של הנחות ומבצעים על סמארפונים לצופי הדף

אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה