מודעות ברמת הדף

דרושים בהייטק ופיננסים

יום שישי, 30 בנובמבר 2012

רעיונות להוזלת החתונה לזוגות צעירים





קודם כל מזל טוב לרגל נישואייכם הקרבים.
מטרת הרשומה הנה לציין, כי חתונה גדולה ומפוצצת לא מבטיחה חיים מאושרים עם בן הזוג. הכי חשוב הקשר שאחרי החתונה. אחרי שקול תרועת הפסטיבלים נדם, ואתם נשארים לבד עם חיי היום יום: חובות, משכנתא
או שכירות, ואחר כך ילדים. אלה הדברים החשובים בחיי הזוגיות.
החתונה לכשעצמה, זה אירוע משמח וחגיגי, אבל לא צריך להגזים. ליבי על כל הזוגות שמוציאים הון תועפות על חתונה ואחר כך נשארים עם הגיבנת הכבדה של החובות.
טוב שעשתה חברתי הקרובה כשחסכה בהוצאות החתונה. אני מקווה שזוגות רבים ילמדו ממך ויעשו חתונה צנועה, בהתאם לאפשרויותו של הזוג, לא בהתאם לכמה אפשר להוציא מההורים.




תרומתי הצנועה לזוגות צעירים, מהניסיון של החברה הטובה ביותר שלי:
 1. קביעת תקציב: הצעד הראשון הוא לקבוע מסגרת וממנה לגזור את ההוצאות לספקים השונים. המשוואה פשוטה: ממוצע מתנה לאורח * מספר המגיעים המשוער. המתנה הממוצעת נעה סביב 250-300 לראש (יכול להיות פחות, אתם מכירים את האורחים שלכם ויכולותיהם). למשל- אם צפיתם 300 מגיעים, אז כדאי שהוצאות החתונה לא יעלו על סך של 90,000 ש"ח.
2. מתי מתחתנים: הכי בסיסי שיש- קיץ יקר, חורף זול. החודשים הכי יקרים הם יוני וספטמבר. המחיר עולה ככל שמתקרבים לסופ"ש (למעט יום שישי). עיתויים זולים נוספים: ספירת העומר (אחרי ל"ג בעומר), תקופת בין המיצרים, שישי צהריים, יום ראשון.
בפגישה עם אולמות כדאי לתת להם להציע תאריכים פנויים זולים ולא לבוא מקובעים - הם ינצלו את זה והמחיר לא יהיה לטובתכם.
3. שמלת כלה מהאינטרנט, אפילו מסין: לא לאמיצות בלבד. אחרי בדיקה מעמיקה הוזמנו 2 שמלות שהגיעו נאמנות למקור ובאיכות מעולה, בעלות כוללת של 2000 ש"ח- ואפשר גם בפחות.  מכירה מישהי שקנתה את השמלה מגמ"ח ומישהי נוספת שהזמינה שמלה מהאינטרנט עם תוספת בד כדי לעשות תיקונים
4. חליפת חתן: בבני ברק יש היצע רחב במחירים זולים, כנ"ל ברשתות הגדולות כשיש סיילים, אאוטלט בגיר בקרית גת לדרומיים שבינינו. אין מה לרוץ לחנויות שמתמחות בחתנים.
5. שקרים לבנים קטנים: אל תספרו שאתם צריכים את השירות לחתונה אם לא צריך. האמא של הכלה תפרה שמלה "ליום הולדת 50" בחצי מחיר מההצעות שקיבלה עבור חתונת בתה. הזר ניקנה בחנות פרחים עבור "בת המצווה של אחותי" בפחות מ-100 ש"ח, החתן יכול לחפש בגדים לחתונת אחיו / בר מצווה ועוד ועוד...
6. הפחיתו בגימיקים: בואו נהיה כנים, רוב האורחים ישכחו מה היה בחתונה שלכם מהר מאוד- יש להם דברים יותר חשובים להתעסק בהם בחיים. אתם תשארו עם החשבונות על רקדניות הגוגו, מסכי הענק, להקת הזמרים, עיצובי השנדלירים והפרחים, המפיות המשודרגות, בר אפטר פארטי (כאילו שאין מספיק אוכל...), 3 שמלות, מפעיל בלונים ועוד ועוד ועוד. לא חבל?
7. אל תתפתו. "10 שקלים לאורח לבר קינוחים משודרג" בעצם עולים לכם 3000 ש"ח (שווה ערך לשכר דירה חודשי/ חופשה קצרה/ תוספת לחסכון- הבנתם את הרעיון).
8. התמקחו. על הכל. כל מחיר שאתם מקבלים הוא בסיס למו"מ, וספק שלא מבין את זה ולא זז מילימטר מההצעה שלו- יכול לחפש לקוחות במקום אחר.
9. האוכל, מוזיקה וצלם היה כמו בכל חתונה- הזוג החליט לא לשלם עבור שמות ומוניטין של ספקים נוצצים, אלא השקיע יותר בחיפוש אחרי הטובים ביותר שעומדים בתקציב .
יש עוד המון רעיונות וטריקים ודרכים יצירתיות. אף אחד לא צריך לדעת שהשמלה מהאינטרנט, ושמדובר במחיר חורף לחתונה.
החתונה עלתה כ- 100,000 ש"ח כולל הכל הכל הכל, והעלות התחלקה על 310 אורחים. אפילו נשאר לנו עודף למגנטים ולקשקושים המנצנצים שרואים על כל רחבה. מחמאה שחזרה על עצמה הייתה שסופסוף האורחים הרגישו שהם בחתונה ולא בקרנבל או קרקס
הזוג יצא עם עודף כסף ולא בנה על סיוע של ההורים למימון החתונה, כך שהכסף שהם קיבלו מההורים היה באמת מתנה ולא כיסוי שגעונות
10. לקחתם משכנתא? לא נורא, חשוב מאוד למחזר אותה ותראו איך חסכתם בעלויות - עודד אהרוני, יועץ משכנתאות עצמאי, יסייע לכם להפחית את עלויות המשכנתא שלכם באמצעות מיחזור בעשרות אלפי שקלים.

להתייעצות בנוגע למסלול המשכנתא שלכם עם עודד אהרוני - יועץ משכנתאות עצמאי ומקצוען, צרו קשר. נא להשאיר פרטים ונחזור אליכם בהקדם.

בהצלחה ומזל טוב לכולם




יום שבת, 24 בנובמבר 2012

James Morrison - Broken Strings ft. Nelly Furtado







Let me hold you
For the last time
It's the last chance to feel again
But you broke me
Now I can't feel anything

When I love you,
It's so untrue
I can't even convince myself
When I'm speaking,
It's the voice of someone else

Oh it tears me up
I try to hold on, but it hurts too much
I try to forgive, but it's not enough to make it all okay

You can't play on broken strings
You can't feel anything that your heart don't want to feel
I can't tell you something that ain't real

Oh the truth hurts
And lies worse
How can I give anymore
When I love you a little less than before

Oh what are we doing
We are turning into dust
Playing house in the ruins of us

Running back through the fire
When there's nothing left to save
It's like chasing the very last train when it's too late

Oh it tears me up
I try to hold on, but it hurts too much
I try to forgive, but it's not enough to make it all okay

You can't play on broken strings
You can't feel anything that your heart don't want to feel
I can't tell something that ain't real

Well the truth hurts,
And lies worse
How can I give anymore
When I love you a little less than before

But we're running through the fire
When there's nothing left to save
It's like chasing the very last train
When we both know it's too late (too late)

You can't play on broken strings
You can't feel anything that your heart don't want to feel
I cant tell you something that ain't real

Well truth hurts,
And lies worse
How can I give anymore
When I love you a little less than before


Let me hold you for the last time
It's the last chance to feel again

Pallywood, "According to Palestinian Sources..."






Pallywood, "According to Palestinian Sources..." is a film, an online documentary video that was produced by Richard Landes, a professor from the Boston University . International news media extract a few convincing instants of staged scenes - sight-bytes, and present them as news. It presents specific instances of media manipulation.
The term "Pallywood" ( باليوودBālīwūdפאליווד‎), refers to the staging of scenes by Palestinian journalists in order to present the Palestinians as hapless victims of Israeli aggression. They are able to succeed in this endeavor in large part due to the credulity and eagerness of the Western press to present these images, which reinforce the image of the Palestinian David struggling valiantly against the overpowering Israeli Goliath. Pallywood has led to astonishing lapses in Western journalistic standards in which badly staged scenes regularly appear on the news as "real events." is a portmanteau of "Palestinian" and "Hollywood" (or "Bollywood") that used by the media watchdog advocate to describe a media manipulation, distortion and outright fraud by the Palestinians and other Arabs ... designed to win the public relations war against Israel. The incidents of the Muhammad al-Durrah tapes and the 2006 Lebanon War photographs controversies are notable events which have been cited as examples.
Landes shows in this movie an Arab-Israeli conflict-related footage that was taken mostly by freelance Palestinian video journalists. He argues that systematic media manipulation and argues that broadcasters are too uncritical of the veracity of Palestinian freelance footage.
He focuses in particular on the case of Muhammad al-Durrah, a 12-year-old Palestinian who was widely reported to have been killed by Israeli gunfire in the Gaza Strip on September, 2000. The shooting was filmed by a Palestinian freelance cameraman and aired on the France 2 television channel. It made worldwide headlines and the conduct of the Israel Defence Forces was heavily criticized internationally, severely damaging Israel's public standing on the world stage. Landes questions the authenticity of the footage and disputes whether al-Durrah was killed at all, arguing that the entire incident was staged by the Palestinians. This argument based on an incident earlier in the day that shows that Palestinian cameramen, especially when there are no Westerners around, engage in the systematic staging of action scenes.


 See how easy it is for the media to distort the truth!



הסרט "פוליווד: לדברי המקורות הפלשתינים ..." הנו סרט, וידאו תיעודי שהופק על ידי ריצ'רד לנדס, פרופסור מאוניברסיטת בוסטון. הסרט מציג מספר רגעים משכנעים של סצנות מבוימות על ידי הערבים ומופצים בחדשות ובתקשורת הבינלאומית - אז הם מוצגים כחדשות. הוא מציג מקרים ספציפיים של מניפולציה תקשורתית.המונח "Pallywood" (باليوود Bālīwūd; פאליווד), מתייחס לבימוי של סצנות של העיתונאים הפלשתינים במטרה להציג את הפלסטינים כקורבנות אומללים של תוקפנות ישראלית. הם מסוגלים להצליח במשימה זו במידה רבה בשל תמימותו והלהיטות של העיתונות המערבית להציג תמונות אלה, אשר מחזקים את הדימוי של הפלסטינים הנאבקים בגבורה נכגד ישראל הכובשת. הסרט מציג את עיוות המציאות ופחת בסטנדרטים עיתונאיים מערביים שבו מוצגות סצנות קשות ומבוימות אשר מופיעות באופן קבוע בחדשות ומוצגות כ"אירועים אמיתיים". פוליווד הנו שילוב של "פלסטיני" ו"הוליווד" (או "בוליווד") המשמשת כדי לתאר את התקשורת שאמורה להיות כלב השמירה של הדמוקרטיה אך יוצרת מניפולציה תקשורתית, עיוות והונאה על סף על ידי פלסטינים והערבים האחרים ... תוכנן כדי לנצח במלחמת יחסי הציבור נגד ישראל. דוגמאות לפוליווד הנם אירועים כגון הקלטות מוחמד אל-דורה וארועים ממבצע תמרות עשן.לנדס מציג בסרט הזה סרט הקשור ךסכסוך הערבי ישראלי שנלקח בעיקר על ידי עיתונאי וידאו הפלשתינים העצמאיים. הוא טוען למניפולציה תקשורתית שיטתית. הוא מתמקד במיוחד במקרה של מוחמד אל-דורה, פלסטיני בן 12, בן שדווח כי נהרג מירי ישראלי ברצועת עזה באופן נרחב בספטמבר, 2000. הירי צולם על ידי צלם הפלסטיני עצמאי ושודר בערוץ הטלביזיה הצרפתית פראנס 2. זה עלה לכותרות ברחבי עולם ואת ההתנהלות של צבא ההגנה לישראל הייתה ביקורת קשה בעולם, שפגעה קשה במעמדו הציבורי של ישראל בזירה העולמית. לנדס מערער על האותנטיות של חומר מצולם ומחלוקות אם אל Durrah נהרג בכלל, בטענה שהאירוע כולו בוים על ידי הפלשתינים. טענה זו מבוססת על אירוע מוקדם יותר שנערך באותו היום שמראה שהצלמים הפלשתינים עורכים סצנות פוליוודיות באופן שיטתי, בעיקר כאשר אין תקשורת מערבית מסביב.

יום שישי, 16 בנובמבר 2012

הימים שלנו / היהודים







השנים שעברו לקחו לי ת'כח
הנה אני כבר פוחדת לחשוב
הימים שלנו אין בם מרגוע
אולי אלוהים מנסה לעזוב
ויש שרואים את זה
יש שנוטים לחשוב
שהכל סגור ואין דבר שכבר יעזור
מאמינים בזה
עד ששוקעים בחול.

ואם יש שם אל אחד
אז אנ'לא יודעת למה
בלילות אני לבד
לא שלחת לי אף אחד
שיבוא אלי
כי אם יש שם אל אחד
אז אנ'לא יודעת כמה
עוד לילות אסבול לבד
לא שלחת לי אף אחד
אף אחד.


Where does Hamas hide its rockets?




The IDF has targeted more than 700 terror sites in Gaza over the past three days. Note how Hamas terrorists chose to place the sites - in the heart of the civilian population. 














 If during a deffence operation of Israel, the plane would not hit on the target exactly or explosives will explode in a terrorist work accident, the global media publish that women and children murdered by Israelis


 





















Hamas uses civilians in Gaza as human shields.


 When the terrorists of the hamas needs a place to hide, they run to hospitals





There really are people this evil in the world... and they must be stopped!










שימו לב כיצד בחרו המחבלים בחמאס למקם את האתרים - בלב אוכלוסייה אזרחית. במידה ובמהלך המבצע המטוס לא יפגע באתר במדוייק או שחומרי הנפץ יתפוצצו במסגרת תאונת עבודה חבלנית, התקשורת העולמית תפרסם שנשים וילדים נרצחו על ידי הישראלים. כשהמחבלים של החמאס זקוקים למקום מחבוא מזרועות הבטחון הישראלים, הם רצים לבתי חולים





The diffrence between Hamas and Isarel


Israel is the only decent nation in the Middle East & the only place where palestinians are flourishing, the only place where they have equal rights. Arabs in Israel can even sit on the knesset, go to university, etc., apart of course from those who live under Palestinian authorities, who can be murdered by Hamas w/o trial. They have never taken the opportunity to build a state. Israel needs to take back the land they've given & clear them out. They are responsibel for their own misery.
Friends, this is a  War against evil - The Hamas terrorist are using children as human shields. If they dies, the hamas wins - they would publish a pallywood lie in the world media about the Israeli soldiers made a war crime, while the crimes are on their heads. funny how their human losts are innocents...
Teaching hatred and murder is child abuse. 
While the world is swindled into criticizing Israel for imagined "crimes", Hamas in Gaza keep poisoning the mind of another generation and endangering them for propaganda points. Share this. Remind the world who the real criminals are.







Perfect representation of how Israel is portrayed by the mass media...spread the truth people!



 Please Share the Truth to as many people as you can......The World must know the Truth! Stop all the lies against Israel.








These are the "innocent civilians" in Gaza...a grotesque culture of violence and hate that needs to be eliminated. Please share this picture, this is what Israel is up against!



 So, when someone asks you why children are dying in the conflict, show them those pictures!!!



 The Arabs propaganda is always try to draw a picture of israel as the one which is cruel and don't care about the Arabs children.
However we never hear about the Israeli goverment which take care of thousands Arabs children and gives them FREE treatment in Israeli hospitals.
This is just another tragical story about how Israel cares about the
Arabs children more than their own parents!!


יש מקומות בהם הילדים שלך הם אוצר בלום, נכס יקר מפז.
ויש כאלו שהילדים שהם משאב זניח, כלי להשגת מטרה.










אולי, אם רק הם היו אוהבים את הילדים שלהם כמו שאנחנו אוהבים את שלנו, היה פה שלום. 




אנא עזרו לישראל להלחם כנגד הרשע והפיצו את התמונה הזו שמראה איך המחבלים של החמאס משתמשים בילדים ובאזרחים חפים מפשע כמגן אנושי. הם משתמשים בהרוגים אלו, כאשר היעדים הם המחבלים עצמם, כדי לצאת למסע הסברה עולמי פוליוודי כנגד ישראל ויכפישו את שמה תוך האשמה בפשעי מלחמה כשהחמאס עצמו מבצע את הפשעים. הפיצו את התמונות הללו. העולם חייב לדעת את האמת






גולדה מאיר, אחת מראשי הממשלה החזקות בישראל, אמרה בעבר: "אנחנו יכולים לסלוח לערבים על כך שהם הורגים את הילדים שלנו. אנחנו לא יכולים לסלוח להם על כך שהם מכריחים אותנו להרוג את הילדים שלהם. אנחנו נעשה שלום עם הערבים רק כשהם יאהבו את הילדים שלהם יותר משנאתם כלפינו"

Golda Meir, one of the powerfull prime ministers in Israel, once said: "We can forgive the Arabs for killing our children. We can not forgive them for forcing us to kill their children. We will make peace with the Arabs when they love their children more of their hate us





There really are people this evil in the world... and they must be stopped! 

A heartbreking case of a death of arab's child





In their attempt to win over the world, Hamas posted this heartbreaking image of a dead child in Gaza yesterday. But guess what?! The original picture was taken in Syria and posted three weeks ago. How many innocent people will fall for this Hamas propaganda?




Please note, that the Arabs have posted another picture - babygirl that got hit in Kiryat Malachi as a result from a missile launched from Gaza. The Arabs attributed it in they favour, claiming that this is an Arab baby that injured as a result fron the IDF's activities.
 Look at the differences in values ​​between Israel and the Jews and the Arabs. Still, tendentious editing occurs in the world media when the photographer focuses the camera and out of the picture that showed an Israeli soldier protects with his body on civilians against terror attack  versus an Arab terrorist hiding behind civilians using them as human shields, while the camera man shooting only the Israeli soldier aiming a weapon on Arab citizens.
This is another lie, when an innocent baby was presnted as an Arab baby that got injured fro the so called Israel's act of terrorisim. He is an Israeli baby that got hit from a hamas attack in Kiryat Malachi







This is another case of a childs that got killed in Syria but the arabs are claiming the deaths hapend in Gaza because of an attack by Israel


This arab child was killed by a Hamas missile intended for Israel that happened to land on their own people...the media will never tell you this, so we'll keep spreading the truth so our fans know the real story!




Pallywood in it's best



Could you believe this? Hamas is using photos from their own terror attack to slander the IDF







בניסיון להשפיע על התקשורת העולמית, החמאס פרסם תמונה שוברת לה של אב האוחז בילדו המת - לטענתם, התמונה צולמה אתמול בעזה. אבל, תנחשו מה? התמונה המקורית בכלל צולמה בסוריה לפני יותר משלוש שבועות.שימו לב לתמונה נוספת שהערבים פרסמו - התינוקת שנפגעה בקריית מלאכי כתוצאה מפגיעת טיל ששוגר מעזה, הם ייחסו לעצמם, בטענה שהתינוקת ערביה ונפגעה מפעילות של כוחות צה"ל. איזה הבדלים בערכים יש בין ישראל והיהודים לערבים. מצד שני, מתרחשת עריכה מגמתית בתקשורת העולמית, כאשר הצלם ממקד את המצלמה ומתוך התמונה בה רואים חייל ישראלי מגן בגופו על אזרחים לעומת מחבל ערבי שמתחבא מאחורי אזרחים ומשתמש בהם כמגן אנושי, מצלמים רק את החלק בו החייל הישראלי מכוון נשק לאזרחים ערבים



the most common paLIEstinian children's game












A dead man came to life in Gaza



  Exposed: Pallywood Returns to Gaza. What happens when the cameras turn up at the scene of an airstrike in Gaza and there simply aren't enough Palestinian dead and injured to produce dramatic footage that can be used against Israel in the international media?

Welcome to Pallywood!

 

 

חשיפה - איש מת שנהרג מאש כוחות צה"ל קם ללא פגע אחרי שהפסיקו לצלם. קסם פוליוודי. 

עמוד ענן, מתחזים לפצועים מול התקשורת كذابين غزة




על פי הגרסה של צה"ל ג'ון לנון נרצח בשנת 1980 בניו יורק ולא ביהודה ושומרון על ידי צה"ל. איזה טענה הזויה... טוויל פדיחה.




Hamas' Claims: True or False?







Pallywood in its best - Hamas has made a number of extraordinary claims in recent days. Let's go through some of them.

להלן כמה מהשקרים שמפיץ ארגון הטרור חמאס מאז יצאנו למבצע "עמוד ענן". שתפו!



יום חמישי, 15 בנובמבר 2012

Palestinian peace activists



פעילי שלום פלסטינאים: בסך הכל אנחנו מנסים להוריד את מחירי הדירות במרכז

Palestinian peace activists: Overall we are helping to lower the price of apartments in the center of Israel.

הצביעות של האירופאים עוברת כל גבול: רקטות משוגרות לעבר ישראל והאירופאים מגנים את מדינת ישראל על פרסום מכרזים לבנייה?







שחטנו יהודים ונמשיך לשחוט. לקחנו גם שלל (תמונות קשות)





עשרות שנים לפני שנולדה "הבעיה הפלשתינית," שחטו המוסלמים את היהודים ולקחו שלל.  
palestinian official: World must'nt know what's our real goal
(Abbas Zaki, a member of Fatah's centeral comittee)
(עבאס זכי, חבר הוועד המרכזי של פתח')




There really are people this evil in the world... and they must be stopped! 






יום רביעי, 7 בנובמבר 2012

מי באמת שורף את המסגדים?






האם מבצע 'תג מחיר' הוא פיקציה? האם המטרה בקונספירציה של 'תג מחיר' בהפללת יהודים בגרימת נזק לרכוש ערבים היא לעורר פרובוקציה מצד פרו פלסטינים או השמאל הקיצוני?
לא פעם ראיתי גרפיטי המיוחס לתג מחיר עם שגיאות כתיב. איך תלמיד ישיבה שקורא כל היום כותב בשגיאות כתיב? הערבים בעצמם טוענים שהנזק נגרם בעקבות סכסוכים פנימיים בין חמולות בכפר במסגרת משחק ה'עין תחת עין' - כתוצאה מכך, שבט אחד גורם נזק לשבט אחר, שורף רכוש ורושם גרפיטי ובו כתוב 'תג מכיר' - הם מנסים לעבוד על ראשי החמולות או על התקשורת?
אחד המקרים בהם נתפסו והודו ערבים בפעולות תג מחיר כנגד רכוש ערבי התרחש בבית זרזיר. במהלך הארוע, שני ערבים בני 15 ריססו כתובות נאצה וצלבי קרס בבית הספר בכפר. הם ריססו גם בגרפיטי 'מוות לערבים' ופרצו למחסן של בית הספר.
הבית השרוף הזה שבתמונה, למשל, אשר נמצא בכפר הערבי - מוסלמי סנג'יל, נמצא בבעלותה של אישה המתפרנסת במקצוע העתיק בעולם. כן, היא זונה. בכדי לטשטש את העקבות לשורפים האמיתיים, צוייר גרפיטי בעברית על החומה שמעליל שוב על היהודים שפוגעים ברכוש ערבי במסגרת פעילות תג מחיר.
שימו לב לכתב הדיסלקטי - ד"ש מעדן [החייל שנרצח השבוע בשנתו באוטובוס על ידי ילד ערבי בן 16]. האותיות מ' ו-ד' אינם קרובים להיות כתובים כראוי.
בנוסף, למה שיהודי שכרגע ממהר לברוח יטרח לצייר גרשיים, או בכלל לכתוב גרפיטי?


 ברור, כי הפגיעה ברכוש מיועדת כנגד בעלת הבית מצד אנשי הכפר. אחרת, למה רק בית אחד נפגע?
הבית לא נמצא בדיוק בשולי הכפר, אלא במקום מרכזי. אם יהודי היה נכנס למקום, אנשי הכפר היו מבחינים בו ושוחטים אותו, כמו שקרה במקרים קודמים. איך יהודי נכנס למרכז הכפר כדי להצית רק בית אחד, עוצר לרגע לצייר גרפיטי, ובדרך מדלג על בתים רבים ולא דואג לפגוע בבתים אחרים וברכוש נוסף?
מקצועה של בעלת הבית קומם עליה את השכנים המוסלמים. מסיבה זו בלבד הם פגעו ברכושם. בדרך, כדי להשיג קצת כבוד לכפר ולאנשיו, הם ייחסו את האירוע לרקע לאומני באמצעות הגרפיטי, פשוטו כמשמעו. באותה המידה, אני יכולה ללכת לבית של שכן, איתו אני יכולה להסתכסך לצורך העניין, לשרוף לו את הבית ולכתוב לו על הקיר בערבית איטבח איל יהוד [ואני יודעת לכתוב ערבית]. הדבר אינו מונע מהתקשורת ליצור באז סביב האירוע וליריב אופנהיימר לגנות את המקרה בתוקף כפי שהוא מבצע באופן קבוע ומבלי לבסס את המידע על ראיות ממשיות.

חשיפה :
1.  נערים ערבים הודו בריסוס "מוות לערבים" - שני נערים מבית-זרזיר נעצרו והודו כי ריססו על קירות בית הספר שלהם צלבי קרס וכתובות "מוות לערבים". הם גם פרצו למחסן בית הספר וניפצו חלונות במוסד. בתום חקירתם שוחררו השניים למעצר בית.
2.  מי באמת הצית את המסגד בטובא-זנגריא? מה לא מספרים לנו? - הוצת בידי ערבים
3. מכה לשמאל: משטרת ישראל פענחה את הצתת ששת הרכבים בכפר קוצרא בשומרון ומצאה כי מדובר בפיברוק של תושבי הכפר כדי להכפיש את המתיישבים באזור.
4. תיעוד: ערבים מביימים תג מחיר ליד עלי - תיעוד מצולם : ערבים כורתים עצי זית של עצמם, כותבים 'תג מחיר' ורצים לכלי התקשורת.
לא מזמן שרפו מסגד בבקה אלגרבייה ביום שבת, היה סכסוך פנימי שם בין המתפללים לבין העירייה בבקה אז אחד החמולות שם החליטו לשרוף את המסגד, דתיים יהודים לא שורפים ביום שבת אסור לגעת באש, דבר שני ביום שבת בקה עמוסה ביהודים חילוניים שבאים לעשות קניות.
בניגוד לכך,  14 כלי רכב של הגרעין התורני בלוד הושחתו והשקט בתקשורת ממשיך להישמר. גם לא תשמעו על השחתת מקום קבורתו של אלעזר בן אהרון הכהן בכפר עוורתא בשומרון בידי ערבים. הכתובות במתחם הקבר כוללים שבחים למחבלי ה"חזית העממית" ועמידתם כנגד האויב הציוני שמונע מהם לממש את זכותם על ארץ ישראל השלמה. אם יורשה לי להיות צינית:
אז זהו, שהגרפיטי הזה בשחור שקורא: ציונים החוצה בכלל לא נכתב נגד האויב הציוני האכזר, נגד היהודים בארץ ציון. כתובת זו הנה מחאה התומכת בבתי ספר דמוקרטיים שאינם מדרגים את התלמידים באמצעות ציונים.
והדבר הזה בצד שנראה כמו דגל של ארגון טרור - אז זהו שלא. זה מפה, מבוך עם חץ. זאת חידת חמיצר בסגנון של ללכת בכיוון החץ כדי להגיע לבית הספר הדמוקרטי שאינו דוגל בהרצאה פורנטלית כדי ללמד את התלמידים אלא בחינוך הילד על פי דרכו.
אז מה הקשר פוליטיקה עכשיו?
הרי זה לא שווה את התייחסותו של הנשיא פרס או אפילו את ניחומיו של בוז'י הרצוג.
חוץ מזה, ממתי ערבים בכלל יודעים לכתוב?
ערבים הם אנאלפבתים כי הכובש הציוני שם אותם בגטאות ובמחנות ריכוז והשמדה בלי חינוך ובלי יכולת לקבל השכלה. ועוד לכתוב בעברית? 
לא הגזמתם.... מה עוד? איך אתם מעיזים לבוא אליהם בדרישות.

אני עומדת בתור בסופר, ולפניי עומדים ומשוחחים אב ובנו הקטן:
הילד: אבא, מה זה תג מחיר?
האב: זה קשקושי גרפיטי וניקוב צמיגים שעושים לערבים.
הילד: מי עושה את זה?
האב: לא ברור כי לא מצאו אשמים, אבל יכול להיות יהודים.
הילד: למה שיהודים יעשו את זה לערבים?
האב: כי הם מתוסכלים אז הם פורקים את זעמם ככה.
הילד: למה היהודים מתוסכלים אבא?
האב: כי ערבים הורגים יהודים כבר הרבה שנים, ונמאס ליהודים.
הילד: אבא, אז למה במקום גרפיטי וצמיגים הם לא הורגים אותם בחזרה??