מודעות ברמת הדף

דרושים בהייטק ופיננסים

יום חמישי, 30 במאי 2019

בבתי החולים בישראל נותנים למחבלים יחס של אחמים




 שלום.
 אני לא יכול לשתוק יותר די מספיק הגיעו מים עד נפש. נמאס לי. אני עובד בבית החולים שערי צדק וכרגע נמצאים אצלנו 2 מחבלים שניסו לרצוח חיילים ונורו (בפלג גוף תחתון)
 פשוט מעצבן אותי היחס VIP שהם מקבלים כאן. יחס שחולים נורמטיבים יכולים רק לחלום עליו, ביקורים מסביב לשעון של משפחותיהם ועורכי דינם , אוכל משובח, טיפול צמוד וקפדני, כל חצי שעה נכנס לשם רופא לבדוק אותם, (אני לא מגזים) יש להם חדר פרטי, והכי מטריד זה החייל האומלל שבקושי מקבל אוכל שנתנו למחבל כמאבטח צמוד 24/7 (כיאה ל VIP)   החיילים נטחנים במשמרות של 12 שעות!!! 
אבל זה לא מה שגרם לי לכתוב לך, הקש האחרון היה  כשאחד הרופאים פנה לחייל וביקש ממנו להעביר למחבל בונבוניירה, החייל סירב אז הרופא עקץ את החייל ואמר לו "אז למה בכלל הגעת לפה אם לא הבאת לו ממתקים טעימים?" הלך והביא למחבל מלא ממתקים דווקא. החייל המסכן לא ידע מה לעשות ואיך להגיב וישב בצד מושפל ולי נשרף הלב..  (מיותר להגיד מה המוצא של הרופא הזה נכון?)
בכל מקרה אני מבקש תשתף את זה שכולם יראו את הביזיון הזה! נמאס לכל הצוות מהביזיון הזה אבל אסור לנו להגיד מילה. 
פשוט בושה שכך מתייחסים למי שמנסים לפגוע בחיילנו, פשוט בושה שבשם המוסריות מחבלים מקבלים מה שאזרחים וחיילים יכולים רק לחלום עליו ויחס של גיבורים.

לשתף את זה אולי יבוא שינוי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה