מודעות ברמת הדף

דרושים בהייטק ופיננסים

יום רביעי, 22 בדצמבר 2010

תשעה דברים שנשים אומרות



משהו שכל גבר בזוגיות צריך לדעת:

1) בסדר : זו מילה שנשים משתמשות בה כדי לסיים ויכוח בו הן צודקות ואתה צריך לשתוק.
2) חמש דקות: אם היא מתלבשת, הכוונה היא חצי שעה. חמש דקות זה חמש דקות רק כאשר אתה קיבלת עכשיו חמש דקות נוספות לצפות במשחק לפני שתבוא לעזור לה.
3) שום דבר : זה השקט שלפני הסערה. היא מתכוונת למשהו ואתה צריך להיזהר. ויכוחים שמתחילים ב"שום דבר" בדרך כלל מסתיימים ב"בסדר".
4) קדימה : זו אזהרה, לא רשות. אל תעשה את זה !
5) אנחה קולנית: זו מילה לא וורבלית שלעיתים אינה מובנת על ידי גברים. אנחה קולנית משמעה שהיא חושבת שאתה אידיוט ותוהה למה היא מבזבזת את זמנה בוויכוחים איתך על שום דבר. (הסתכל בחזרה על מספר 3 למשמעות של "שום דבר").
6) זה בסדר: זו אחת האמירות המסוכנות ביותר שאישה יכולה להגיד לגבר. המשמעות של "זה בסדר" היא שהיא רוצה לחשוב טוב טוב לפני שהיא תחליט איך ומתי אתה תשלם על הטעות שעשית.
7) תודה: אישה מודה לך. אל תשאל ואל תתעלף. פשוט תגיד  'בבקשה'. (יש צורך להוסיף כאן תת סעיף: - הנ"ל נכון אלא אם כן היא אומרת 'תודה רבה לך' - זו היא ציניות טהורה והיא אינה מודה לך כלל. אל תגיד 'בבקשה' כי זה יביא 'לא משנה' - ר' להלן.
8) לא משנה: זו דרכה של אישה להגיד לך שתלך לעזאזל.
9) אל תדאג לזה - אני כבר עושה את זה: עוד אמירה מסוכנת שמשמעותה הוא משהו שאישה אמרה לגבר מספר פעמים לעשות אבל עכשיו עושה את זה בעצמה. זה יוביל מאוחר יותר לגבר שישאל 'מה קרה?' לתשובת האישה על כך - ר' סעיף 3 לעיל.

נשים יקרות (כן, רק מנשים) - אם אתן רוצות שגברים יבינו אתכם, הדברים הבאים לא יעבדו:
1. רמזים קלים
2. רמזים ברורים
3. רמזים עבים
4. רמזים פשוטים
5. התעלמות
6. אמירת "כלום" ו"הכל בסדר"
7. "תעשה מה שאתה רוצה"

במילים אחרות - פשוט תגידו מה אתן רוצות, באמא'שלכן, בסדר?
כן, צריך לדעת איך להתמודד עם הגבר כגזע נחות שלא מסוגל לעשות יותר מדבר אחד במקביל. תכונות נוספות המאפיינות את הגזע הנחות המכונה גבר: קודם כל לא מקשיב כשמקשיב לא שומע כששומע לא מבין כשמבין לא זוכר כשזוכר לא עושה וכשעושה - עושה הפוך

תגובה 1: