מודעות ברמת הדף

דרושים בהייטק ופיננסים

יום חמישי, 1 באוקטובר 2015

תיעוד של אונס קבוצתי במועדון אלנבי 40 בפריים טיים בערוץ 10 ו-2








"סקס זה כמו איגרוף: אם אחד הצדדים לא נתן הסכמה ברורה לחלוטין להשתתפות בפעילות, הצד השני עובר על החוק." -ג'ון אוליבר 



באמצע המועדון ולעיני כל: קבוצת גברים "קיימו יחסי מין עם" [קרי אנסו] צעירה שיכורה. בחורה צעירה יוצאת למסיבה. היא שותה ורוקדת. בשלב מסוים עולה לרקוד על הבר. מפה לשם היא מוצאת את עצמה מקיימת יחסי מין עם מלא בחורים שהיא לא מכירה, לעיני קהל משולהב שלא רק מעודד אלא גם מצלם ומחלק הוראות בימוי.
בואו נדבר רגע על אחריות. נדמה שהסיפור המחריד על אונס במועדון "אלנבי 40" על ידי קבוצת גברים (לכאורה גברים) מול קהל מריע מצביע בעיקר על חוסר האחריות של כולם. חוסר האחריות של בעלי המועדון, העובדים והמאבטחים לבטיחות ושלום המבלים והמבלות במועדון. חוסר האחריות של המבלים שהיו עדים לאונס ולא רק שלא עצרו את הפשע, גם חלקם צילמו והפיצו. חוסר האחריות של משטרת ישראל ומחלקת רישוי עסקים של עיריית תל אבי, אשר עד עכשיו לא הוציאו צו סגירה למקום עד תום החקירה, זאת למרות שעברו כבר מספר חודשים מאז. חוסר האחריות של השר לבטחון פנים גלעד ארדן, ראש עיריית תל אביב רון חולדאי ושרת המשפטים איילת שקד שלא התייחסו לאירוע המחריד הזה. נדמה שזאת תופעה במדינה שלנו - אף אחד לא מוכן לקחת אחריות ותמיד מגלגלים את הבעיות מאחד לשני.
אתה!
כן, אתה!
אתה שהיית שם, מחאת כפיים וזרקת קריאות עידוד. אתה שצילמת. אשכרה צילמת את זה! אתה ששלחת והפצת את התמונות בווטסאפ לכל העולם. אתה שלא התערבת ולא פעלת כדי לנסות להפסיק את זה. אתה שעמדת מהצד. אתה ששתקת. אתה שותף!!!
להיכן נעלמה האנושיות שלך? כיצד הפכת לאטום וקהה חושים בצורה כה מזוויעה? היכן הערכים, המוסריות, קנה המידה? היכן האחריות? אתה עוד קורא לעצמך גבר?? אין שום דבר גברי במה שעשית, ושום דבר אנושי! 

ואתה! אתה שהשתתפת שם בפועל ב"אקט" הזה, באונס, בניצול, בבהמיות הזאת. לך אין לי מה לומר. אולי רק שאלה קטנה: אתה באמת מסוגל להסתכל על עצמך בראי בבוקר?? אותך כנראה פיספסנו כחברה בגיל צעיר מאד. כעת צריכות לטפל בכך רשויות החוק.
ואנחנו כולנו, כחברה וכפרטים, צריכים לחשוב היטב איך מונעים צמיחתם של "גברים" כמוך מבעוד מועד. כשאתם, הגברים, צריכים להתבונן באופן מיוחד במה שקרה באלנבי 40 ולחשוב טוב-טוב מה אנחנו יכולים לעשות כדי שהמילה "גבר" לא תהיה שם נרדף לאלימות, לאונס ולניצול. בגלל "גברים" כאלו, נשים רואות באדם מהמין הגברי כפונטציאל לאונס. בגלל מקרים כאלו, כל מגע עם גבר עלול להפוך לאונס אפשרי.
כמה חולני, כמה נואש וכמה שפל צריך להיות גבר בשביל לשכב עם מישהי שיכורה לעיני כולם ביחד עם עוד גברים?? העונש הכי גדול לדעתי זה לפרסם את תמונותיהם של הגברים השפלים הללו. בושה למין הגברי. אנשים שהיו שם אומרים שאי אפשר לפספס כמה היא הייתה שיכורה, קמה ונפלה. אבל לאף אחד זה לא הפריע. הסרטונים הדוחים מסתובבים בווטסאפ וברשתות החברתיות כדי להוסיף חטא על פשע.
והמועדון? לא רק שאף אחד מהבעלים לא עשה שום דבר כדי להפסיק את הזוועה אלא שהוא פתוח מאז כרגיל, תודה ששאלתם. זה רק עוד ערב שגרתי בבית היוצר של "תחרות החולצה הרטובה", שבו תרבות האונס חוגגת בעידוד בעלי המועדון.
אז אתה! אתה שמנהל ומפעיל את המועדון הזה. אתה שעובד בו. אתה שאחראי ליצירת הסיטואציה הזאת. אתה שלא עצרת את מה שקורה בתוקף סמכותך ואחריותך על המקום. אתה שכנראה נהנה מפירות עמלך שכל כולו מבוסס על שילהוב יצרים אפלים, על יחסי הכוחות בין גברים לנשים, על ניצול ועל התבהמות. אתה צריך להתבייש עד עמקי נשמתך. ואת המקום שלך צריך לסגור לאלתר!
בתמונה: שלט במועדון "אלנבי 40" - "תקיפה מכל הסוגים אסורה בהחלט".
מחוז תל אביב של המשטרה וראש עיריית תל אביב נדרשים לסגור מיידית את המקום ולהביא לדין את מי שאיפשר את האירוע האומלל הזה (להלן העצומה שקוראת לסגירת המועדון). הבעלים והמבלים צריכים לתת את הדין על מה שקרה שם על הבר.
מי אתם, הסובבים, למען השם? אני בטוחה שאתם לא גברים.
למען הסר ספק- משפטית (ואתית!), בחורה מעורפלת הכרה לא מסוגלת לתת הסכמה חופשית. נחשו למה זה הופך את זה.
אגב, לידיעת כל המריעים והמצלמים, מעבר לעניין המוסרי שלא נמצא צדיק אחד בסדום הזה שפשוט יקח משם את הבחורה, יש בישראל חוק "לא תעמוד על דם רעך״. אסור פשוט לעמוד ולהסתכל כשמתבצע פשע מול עיניך. גם להפיץ את הסרטונים האלו ברשת זו עבירה. כל מי שהיה שם, כצופה או כמשתתף, הוא שותף לפשע. כשאין הסכמה מדעת בגלל אלכוהול או אולי סמים, זה לא סקס, זה אונס.
בנוסף, כל מי שצילם והפיץ את זה בוואטס אפ - מזכירה לכם שיש סעיף בחוק להטרדה מינית שאוסר על הפצת תמונות אינטימיות ללא רשות (עד 5 שנות מאסר). ברכותיי, אתם עברייני מין. אם שלחו לכם את הסרטון, או אפילו אם הפצתם, תתקנו את הטעות ותמחקו את הסרטונים ותזכירו על החוק הזה לחבריכם (ושוב, אפילו לא התחלתי לדבר על אתיקה).
אני יושבת וקוראת תגובות למקרה המזעזע שקרה באלנבי 40. ולכל אלו שרצו להגן על הבחורים כי הם היו שיכורים. כולם היו מעורפלי הכרה במועדון? לא היו אף אחד או אחת שהיו נהגים תורנים/לא אוהבים לשתות/כל תירוץ שנתתם לעצמכם ללמה אף אחד לא עצר את הזוועה הזאת? איפה היה הצוות? גם הצוות היה מעורפל הכרה?

בתמונה: שלט במועדון "אלנבי 40" - "תקיפה מכל הסוגים אסורה בהחלט".
מה שקרה אתמול הוא כתם למדינת ישראל, לא פחות. פשע נקודתי הוא פשע נקודתי, אבל כשאני גדלתי פה תמיד דיברו על ישראל שבה אם מישהו מקבל התקף לב באמצע הרחוב כולם ירוצו לעזור לו. אז הנה, במשך 4-5 שעות אף אחד או אחת לא הפסיקו את הזוועה. במועדון שהכיל מאות אנשים. מאות שותפים שקטים לפשע. זה כתם על כולנו.
לצפייה בכתבה בחדשות ערוץ 10.

---אלו הם ציטוטים מהתיעוד המצולם של האונס (חלקם שודרו בפריים טיים בערוצים 10 ו-2 בחדשות ובתוכניות הבוקר והופצו בווטסאפים ובאינטרנט עשרות צילומים דוחים, איומים ופושעים כאלה - זוועת עולם)---

-"יאללה איזה תחת, תן עבודה"
-"יאללה - עוד! עוד! עוד!"
-"תוריד גבר, תוריד! תוריד!"
-"אף אחד לא עצר את זה, לא כלום. זה היה ככה במשך 4-5 שעות, עם אותה אחת"
-"הבחורה רואים שהיא לא מצליחה לעמוד, לא מצליחה לשכב, היא גמורה"
***


גברים פושעים אלימים ונוראים.
אם היא שיכורה - זה אונס.
אם היא לא יכולה לתת את הסכמתה - זה אונס.
אם היא לא מסוגלת לעמוד על הרגליים - זה אונס.
שימו לב שהתקשורת פושעת בכך שהיא מגדירה את מה שקרה כ'קיום יחסי מין'. מה שקרה שם זה לא יחסי מין, זה אונס קבוצתי.
אם הסיטואציה מופרכת והזויה ויש צעירה עירומה, שיכורה שעשרות אנשים מצלמים אותה ונוגעים בה - אל תהיה פושע, אנס, אלים, דוחה וחסר מצפון!! כי אישה יכולה לנצל גבר או גברים בלי בעיה בלי אלכוהול, בלי קהל ובלי מצלמות. מה שקרה כאן זו הובלה של הבחורה למצב הזה על ידי הגברים. האלכוהול שגברים דחפו לה לגוף גרם לה לאבד שליטה והיא לא יכולה הייתה להתנגד. גברים סיממו אישה באמצעות אלכוהול ולכו תדעו אם סם האונס היה מעורב. סם האונס יכול לגרום לה להסכים. אלכוהול זה סם שמשחרר עכבות. כיום, כשהיא פיכחת, הנאנסת נזהרת בדבריה ואומרת שהיה שם ניצול של מצבה.
עכשיו, יש משהו חשוב שצריך להבין, יש סקס בהסכמה ויש סקס מרצון. זה שהיא הסכימה זה לא אומר שהיא רצתה את זה. היא הייתה תחת השפעת סמים ואלכוהול שגבר דחף לה לגוף ולכן היא לא יכלה להתנגד. אם מישהו יבקש ממכם כסף באיומי אקדח, נכון שתסכימו לתת לו? זה שהסכמתם לתת לו כסף אומר שאתם רוצים לתת לו את הכסף? לכן, במקרה הנ"ל לא מדובר בסקס. זה אונס.
גם אם האנס לא היה זה שהשקה אותה אישית, מצופה מגברים לא להיות חיות ולעוט על טרף. אחריות אישית היא לא לנצל מי שבגילופין - גבר או אישה, ללא הבדל. אחריות אישית היא לא לצלם אקט שכזה ולפנות לאבטחה, או לנסות לעצור את זה ולא לעמוד ולצלם או למחוא כפיים כמו קופיי אדם. היא אחת והם הרבה ולכן הם הנבלים פה בסיפור. מצופה מהם לא לאנוס. אם היא מסוממת או שיכורה, זה לא סקס, זה אונס.

אוי ואבוי איזה זוועה זאת. פשוט מחריד. איזה עולם אנחנו חיים. זה בהמות לא גברים מקווה שיתנו להם את העונש המקסימלי. אלוהים! אם אתה רואה דבר כזה, תעצור את זה... איפה הלב שלכם?! איפה?!
--ואיפה האחריות של מועדון "אלנבי 40...?" איך אף אחד לא הזמין משטרה למקום? כן! במקום לעמוד ולצלם את זה כמו מטומטמים היו צריכים להזמין ניידת משטרה למקום. (כאילו ששוטרים היו מגיעים לטפל באונס קבוצתי, אבל נגיד. לפחות האחריות הייתה עוברת למוקד המשטרה). זוהי התוצאה של תרבות האונס שרואה אישה כזונה ושרמוטה.
בעיניי החלק הכי עצוב זה שרוב המשתתפים ב״חגיגה״ לא מבינים מה לא בסדר (גם הפאסיביים וגם האקטיביים). כשהורים לא משוחחים עם הבנים שלהם על המשמעות של סקס בהסכמה, על מה עושים כשבחורה לא מעוניינת ומה פירוש התגובה לא וכדומה, אז גדלים פה נערים עם חוש מצפון ששואף לפיסטוק. גם עם הבנות! גם הבנות צריכות ללמוד מה זה סקס בהסכמה! ובכלל שהסקס היחידי שאינו אונס הנו סקס מרצון!





באמצע המועדון ולעיני כל: קיימו יחסי מין עם צעירה שיכורה. לידיעה של מאור צור >> http://bit.ly/1j15fhc
Posted by ‎ערוץ 10 Channel10‎ on Wednesday, September 30, 2015






12 תגובות:

  1. וואווו לאן התדרדרנו כחברה!? עצוב מאוד לעם ישראל. אני בטוחה שבשמיים יושבים ומתאבלים על החברה הישראלית :-(

    השבמחק
  2. וואווו לאן התדרדרנו כחברה!? עצוב מאוד לעם ישראל. אני בטוחה שבשמיים יושבים ומתאבלים על החברה הישראלית :-(

    השבמחק
  3. שלום.
    א יצרה קשר עם אישה בקבוצת הפייסבוק שיח פמינסטי והעבירה את המסר הבא

    "***בתשובה לשאלתי מה הייתה רוצה לבקש מהקבוצה:***
    א' מבקשת לא לצפות ולא להעביר את הסרטונים מהאירוע. לא רק צילומם אלא גם פרסומם בחדשות היה ללא הסכמתה.
    בנוסף, לכל הנשים והגברים שנאבקות בדיונים סביב הנושא הזה, א' קוראת להמשיך להלחם את המלחמה הזו, כי היום זו היא ומחר זו יכולה להיות מישהי אחרת."


    לאור זה אם אפשר שתוריד את הסרטון מהפוסט. זה פוסט חשוב ומצויין וחבל שהוא כילול משהו בניגוד לרצונה

    השבמחק
  4. גם אני כתבתי על זה
    http://israelpersonalpower.com/%3Fp%3D861

    השבמחק
  5. גם אני כתבתי על זה
    http://israelpersonalpower.com/%3Fp%3D861

    השבמחק
  6. זה נוראי לאן שהידרדרו אנשים!
    http://cuentas8819.blogspot.co.il/

    השבמחק
  7. מעשים שפלים של אנשים שפלים!!
    כל התירוצים הנשמעים אינם נותנים ליגיטימציה למעשה נבזה

    השבמחק
  8. תגובה זו הוסרה על ידי מנהל המערכת.

    השבמחק
  9. היתה תמונה שהיא מכניסה בקבוק לאיבר המין. האם היא ביקשה הסכמה מהבקבוק???

    השבמחק
    תשובות
    1. אז?
      זה נותן את הזכות לכל הגברים בבר לאנוס אותה?

      מחק