מודעות ברמת הדף

דרושים בהייטק ופיננסים

יום ראשון, 6 במרץ 2011

דר' אורלי אינס: "הטיפול בעבירות מין במדינת ישראל הוא קטסטרופלי"



"אם קצין בכיר, שמשאת חייו הייתה להיות מפכ"ל, אומר שהוא יוצא מהתחרות, צריכה להיות לכך סיבה רצינית. מאז ומתמיד, בכל המרוצים לתפקידים בכירים, היו ניסיונות של השמצות ותפירת תיקים. זה חלק מהמשחק, וזה קיים בכל ארגון שיש בו תחרות על תפקידים בכירים. מדובר בתירוץ! אני מאמין שמפקד (ובכלל זה של משטרת ישראל) לא זוכה רק לכבוד של להיות מפקד, יש לו אחריות מוחלטת על כל מה שקורה בארגון - לטוב ולרע - והיא קודם כל על המפקד (גם אם טרם תחילת כהונתו כמפקד)" ~ אריה עמית על הפרישה של קצינים בכירים משורות המשטרה בנסיבות אישיות וללא הסבר משכנע (כרמלי נ., "הטלטלה במשטרה: כישלון ברור של דנינו", אתר MAKO, תאריך 29.9.2014)
ועוד אחד: "זה מאוד לא מכובד ופוגע בכבודה של המשטרה. הניצבים הם שדרת הפיקוד של המשטרה, וכשהם לא מהווים דוגמה זה מאותת דברים רעים לשוטרים שתחתיהם. כשהמפקדים לא נוהגים כשורה, זה פוגע במורל השוטרים ובגאוות היחידה שלהם. יש נזק מבצעי גדול מאוד ובוודאי נזק תדמיתי, מפני שאם מפקדים בכירים אינם עוסקים בענייני עבודה, בלשון המעטה, זה מאוד לא מכובד" ~ אריה עמית על הנזק שבפרישת קציני משטרה בכירים מסיבות אישיות ולא מקצועיות (אוריך י., "במשטרה דוחים הביקורת: אנו שקופים לחלוטין", תאריך 29.9.2014)
ועוד אחד: "כל בן אדם שמנצל את תפקידו או עושרו או כוחו להשיג דבר כזה הוא אשפה שבאשפות, זה איש לא ראוי! בטח לא להיות מפקד או מפקד בכיר! והיו כבר מפקדים בכירים שפוטרו או העדיפו להתפטר מהר! אין עשן בלי אש!" ~ על השלדים בארון שגורמים לאנשים בתפקידים בכירים לנטוש תפקידים בטרם ייחשפו במערומיהם (טוקר ב., "ההשמצות במשטרה - חלק מכללי המשחק", אתר ערוץ 7, תאריך 1.10.2014)



דר' אורלי אינס, דר' לסוציולוגיה הידועה גם כ-א' שהתלוננה על אונס נגד אחד מהמועמדים למפ"כלות המשטרה (ניצב אורי בר לב), הגיעה לאוניברסיטת בן גוריון במטרה להרצות על פרויקט"עיר ללא אלימות". מאז החשיפה, היא נמנעה מלהרצות באופן פומבי עד להרצאה זו ולכן, ההרצאה נסגרה לחשיפה תקשורתית - לגיטימי. במסגרת ההרצאה, עיתונאים התבקשו שלא לצלם או להקליט אותה. על פי הכתבה, המטרה היא למנוע מהם להקליט אותה מדברת על הטרדות מיניות בישראל ואופן טיפולן. במסגרת ההרצאה, אף הצהירה דר' אינס, כי הטיפול בעבירות מין במדינת ישראל הוא קטסטרופלי. עם זאת, סטודנט לתואר שני בחוג ליישוב סכסוכים של האוניברסיטה לא הסתיר את העובדה שהוא מצלם אותה. מקובל וחוקי לצלם ולהקליט לצרכי הלימודים וכן, האיסור הנ"ל הוטל על עיתונאים בלבד. מעשה הצילום אינו אסור על פי תקנות האוניברסיטה אף מקובל וחוקי, גם אם הוא נעשה ללא ידיעת המרצה.
עם זאת, החומר הועבר לידיו של חברו של הסטודנט שעובד בערוץ 10 שהשתמש בחומר בכדי להכין כתבה. הסטודנט מודה בכך שמלכתחילה, הוא צילם את ההרצאה בכדי להעביר אותה לערוץ. כעת, הסטודנט הוזמן לועדת משמעת לאחר שנערך ברור בנושא מול ראשי המחלקה. לדבריהם, הוא אמנם לא עבר על החוק, אך עבר על כללי האתיקה.





תגובה 1:

  1. כל עוד בראשות מח"ש (מחלקת חסרי שכל ) עומד איש חדל אישים וחסר כישורים אורי כרמל, והשרה הממונה ציפי לבני לא מגלה כל עניין במשרדה המחלקה מהווה רק חממת פטרי לכל הפסולת האנושית שנזרקו ממקומות קודמים ,הם ימשיכו בהרגלם המגונה לסגור כ-93% מהתלונות כנגד השוטרעים , לא יהיה כל מורא על המשטררררע שהפכה לגוף מרושע זדוני ואפל הקולט לשורותיו רק את הלוזרים והסדיסטים , שתמשיך להתנהל בעבריינות ואלימות , שלא לאמר חוסר תבונה , אתם יכולים לשאול בתחנה הרקובה והמושחתת שם השוטרעים נוטלים גם שלמונים מעבריינים ומשתפים אתם פעולה כנגד אזרחים הגונים . . . תחנת השכונות הבזויה דרום ת-א . מי ייתן וגם אהובייך ציפי ,יפלו קורבן להתעללות והתעמרות של שוטרעים מושחתים , ושכבר לא תהיי בתפקיד בכיר יצוצו בך רגשות אשמה כבדים בשל כך . יכולנו לזכור אותך אחרת אבל סופך כקצף אדוות הגלים בים ! ! !

    השבמחק