מודעות ברמת הדף

דרושים בהייטק ופיננסים

יום שישי, 8 באפריל 2011

עומרי חיון, עריק ומשתמט משרות צבאי, בדרך לתהילה






עומרי חיון הוא סיפור - סיפור על חייל שהחליט שהשרות בצה"ל לא מתאים לו, סיפור על חייל שהצבא הסכים לעשות לו טובה, לגייס אותו ולשלבו בין שורותיו למרות הרקע ממנו הוא בא, רקע בעייתי מבחינה נפשית והתנהגותית. אבל כוונות טובות לחוד ועומרי חיון לחוד.
עומרי חיון מוכר כבלוגר רכילותי עם תנועת גולשים גבוהה לבלוג שלו ונטיה לחשוף ולדבר על הכל במסגרת הבלוג שלו בתפוז - הוא מוכר כאחד שהולך ראש בראש עם קשת ותוכניותיה כש"חשף" ספויילרים לתוכניותיה כמו מאסטר שף, רשימת המשתתפים באח הגדול וכשחשף שלאדם, המועמד מכוכב נולד, טרם מלאו לו 16. בנוסף, הוא יצא מהארון במסגרת הבלוג ואף דיווח על גיוסו לצבא והקדיש לטירונות רשומה או שתיים.
עם זאת, בשקט בשקט, התברר שבינתיים מר חיון החליט שלא מתאים לו לעשות צבא בדובר צה"ל למרות ניסיונו בתקשורת כיוון שהוא לא מוכן שהדבר יבוא על חשבון הבלוג שלו [קטע של ניגוד אינטרסים - כשחייל מייצג את הצבא הוא מייצג את הצבא ולא את עצמו/הסלבס/המוצרים והשרותים שעומרי חיון מקדם בבלוג שלו דרך קבע]. הוא גם לא מוכן לספק הצעה חלופית ולהגיד איזה תפקיד הוא כן מוכן לעשות בצה"ל או להיות על תקן אבטלה סמויה [אכן הגיון צבאי, כשהצבא מתאים תפקיד לכישורים והחייל לא מוכן או מסוגל לתפקד בו, הצבא נותן לו לעשות את הדבר שהחייל הכי טוב בו - הצבא נותן לו לעשות כלום, העיקר שלא ישבור ולא יהרוס ולא יפגע באחרים]. לכן, אחרי חצי שנת שרות, ערק טוראי עומרי חיון והחליט לא להגיע יותר לבסיס על דעת עצמו.
בנובמבר 2010, אחרי חצי שנת עריקות, החליט טוראי עומרי חיון להסגיר את עצמו. בניגוד למנהגו של עומרי חיון ולא כהרגלו לחשוף מידע יחצני למטרות קידום תוכניות טלויזיה ואף לחשוף את מערומיו [את מי זה מעניין שהבנאדם הומוסקסואל? שילך לישון עם מי שהוא רוצה, מבחינתי גם עם 8 חתולים. זה יעניין אותי רק אם הוא מנפגעי גל אוחובסקי], הדבר נשמר בשושו. לא דובר על עריקותו של עומרי חיון בתקשורת ועל
שחרורו המוקדם מהצבא בשל כך, הוא לא דיווח על כך בבלוג שלו וכן הלאה. זה לא ראוי כי עומרי חיון מזוהה כטאלנט שכן התגייס וקידם את העניין בבלוג שלו בניגוד לסלבס כאלו ואחרים. זה לא ראוי כי לא מגיע לו לרכב על הגל ולזכות באהדה כאדם בעייתי וכטאלנט שלמרות זאת התגייס. בשיחות פרטיות, עומרי חיון טוען שהוא שרת בצבא במשך שנה. הוא מציג זאת כאילו מראש הוא יועד לעשות שנת שרות אחת בלבד ולא שלוש. האמת היא שהוא שרת חצי שנה בלבד ולאחר שנה מהגיוס וחצי שנה של עריקות, הצבא החליט לשחרר אותו. מעבר לכך, עריקות לא נחשבת לפז"מ אלא ל"דפוק". משמע, במידה והחייל מיועד לשרת 3 שנים והיתה לו חצי שנת עריקות או כלא, יש לו חצי שנה של "זמן דפוק" והוא יחזיר אותו לצבא בשרות - ישרת 3.5 שנים. כך שבניגוד לטענתו של עומרי חיון, יש לו חצי שנת שרות וחצי שנת עריקה שסיפקה לו דפוק.
הצבא הביע נכונות לגייס חייל ולנצל את כישוריו לטובתו במסגרת יחידת דובר צה"ל. זה לא ייתכן שחייל יגיע ליחידה כזו מראש עם ניגוד אינטרסים כיוון שביחידה, חיילים חשופים למידע ברמת סיווג גבוהה. לא ראוי שמידע כזה יפלט לתקשורת כמו שלא ראוי שחייל יתבאס בפייסבוק או בטוויטר ויודיע לכל העולם ולדוד שלו מחיזבאללה מתי היחידה שלו עושה קו ולכן הוא לא יראה את הבית והחברה. עומרי חיון לא פעל כדי לדרבן את צה"ל לתת לו תפקיד חלופי ראוי, אפילו כטבח או ש.ג. שעושה שבוע - שבוע. עומרי החליט להיות שלילי, למרות הכל, ולערוק. העיקר שצה"ל אשם. צה"ל הרי נמצא כאן כדי למלא את צרכיו של עומרי ולא ההפך. עומרי ידע לעשות רעש וצלצולים בבלוג כשהתגייס לצבא אבל שתק כשהחליט להשתמט ולערוק.
שיהיה לך ברור עומרי, אף אחד לא יכול להבטיח לך גן של שושנים. כבר למדת שהחיים יכולים להיות מסריחים. הצבא יכול היה לשמש לך כקרש קפיצה בתחום בו אתה מעוניין לעסוק כדי שאתה תפסיק להיות האנדר דוג או חאפר. אח שלי הגיע לכאן בלי אמא ואבא כדי להתגייס ליחידה קרבית ועם 700 שקלים הוא צריך להסתדר עם שכירות. על מה יש לך להתלונן בתפקיד עורפי? הוא יכול היה להישאר בנוחות שלו בארצות הברית, ללמוד לתואר הראשון שלו, להרויח כסף אבל הוא בחר להגיע לישראל כדי להתגייס ולהגן על משתמטים כמוך. אני אכבד בנאדם שצומח למרות האתגרים עימם הוא צריך להתמודד, שמשתמש באתגרים העומדים מולו כקרש קפיצה. אתה ברחת במקום להתמודד, דבר שהופך אותך ללוזר.




**** 11.4.2011 - 14:14. תוספת
ממייל שקיבלתי זה עתה מעומרי חיון נראה, שעומרי לא מסכים עם הנאמר ברשומה זו. הוא לא הסכים להבהיר ולמקד את טענותיו מעבר לאי הסכמתו למשפט שהצבא עשה לו טובה וגייס אותו. לדבריו לא בדקתי את העובדות. לפיכך, הוא מנסה לאיים עליי בעורך דין ובתביעה משפטית. זה מאוד נוח לפרסם על סלבס אחרים אבל כשעומרי חיון ניצב במרכז, הצמרמורת גורמת לשערות בעורף לסמור ואי הנעימות נגרמת. היית צריך לחשוב על זה קודם, עומרי. אתה בחרת לוותר על השרות הצבאי כדי להיות סלב, טאלנט.
אני מדגישה שאני לא מכירה את עומרי אבל זוהי דעתי עליו המבוססת על מידע שהוא עצמו העביר לעיתונאי שביקר אותו בכלא הצבאי. הצבא לא נוטה לגייס הומוסקסואלים והוא בעצמו הודה שגייסו אותו למרות ההיסטוריה ההתנהגותית שלו ולמרות שבסופו של דבר סרב לשרת בדובר צה"ל כי לא הסכים לוותר על הבלוג שלו. אני מכירה הומוסקסואלים ששרתו בצבא והחבר הכי טוב שלי הוא הומוסקסואל, כיום מוצהר, ששרת שרות קרבי מלא ועושה מילואים עד היום. אין לי בעיה עם הומוסקסואלים בצבא. יש לי בעיה עם דיוות צבועות ועומרי חיון הוא דיווה שמנסה לתפוס טרמפ יחצ"ני על כך שגוייס לצבא, אך מסתיר את העובדה שהוא ערק ולבסוף שוחרר [אני מניחה שהסיבה הרשמית הנה אי התאמה או בגין פרופיל נפשי - הוא הצהיר בכלא שהוא בדיכאון ומצבו הנפשי מעורער, אכן דיווה].


**** עדכון בנוגע לשקר נוסף שמפיץ עומרי חיון:
לטענת עומרי חיון בתגובה לבלוג שתקף את העילגות שבכתיבתו, הוא לא פחות משכיר בתפוז אנשים. תפוז מעולם לא הודו בכך וכשבחרו בבלוג שלו לשיפוץ על ידי אנשים מהמערכת כניסיון, הוא נבחר כבלוגר מן השורה ולא כשכיר בתפוז. הם יכלו לבחור כל בלוג אחר של שכירים בתפוז, כמו זה של בצלאל או בלוג הבית. אך הם התייחסו אל עומרי חיון כאל בלוגר מן השורה גם כשפרסמו את העניין בפורום הבלוגיה ולא כשכיר. עצם העובדה שהוא קיבל את פרס "תגלית השנה" של מערכת הבלוגים מראה שבשבילם הוא בסה"כ עוד בלוגר. מעבר לקידום מיותר של הבלוג בדף הראשי שלתפוז ולמקום של כבוד ששמור לו כבלוגר שמזרים מספר רב של כניסות לבלוג, הוא אינו שכיר בתפוז. הם מעלימים עין כשלמשל הוא מפרסם בבלוג שלו בניגוד  לתקנון של תפוז [כן, הנהלת תפוז נוהגים איפה ואיפה - מפתיע?]. אבל הוא עדין לא עובד אצלם, למרות שהוא מקבל מהם צ'קים במסגרת תוכנית התשלומים של הבלוגרים - זה אומר שתמורתם הוא אמור לספק קבלה. אוי ואבוי לתפוז אם הם יגבו את השקרים שהוא כותב אצלו בבלוג. הם יעדיפו למחוק את הבלוג שלו מאשר שהוא יעלה להם כסף
יש לעומרי חיון תגובות בזיוניות. כבר נאמר, עומרי חיון לא חי בסרט, סרט חי בעומרי חיון.


7 תגובות:

  1. אני אומר דבר כזה..לצאת ולהתנגח בו לא יעזור לאף אחד לא לך ולא לו, מה גם בעיניי שטות היה לפתוח איתו חזית, הרי בשביל מה? מה יצא לך מזה? להתפרסם על הגב שלו כביכול..?
    דבר נוסף..אני מרגיש שבאת רק לבקר אותו הרי יש עוד המון אנשים משתמטים במדינה שלנו כאלו שלא עשו צבא, כאלו שעשו צבא ועל ה *** שלהם והם פשוט רוצים לעוף כי לא " מתאים" להם, לשפוט לא אני ולא את יכולים, אני מדבר בתור אחד ששירת בקרבי 3 שנים וטחן.
    בכל אופן אני לא חושב שאת היית צריכה לפתוח את הנושא הזה בכלל ובטח שלא בצורה הזאת, הרגשתי כאילו כל מה שאת עושה זה להתנגח לדעתי היה צריך לעדן את זה טיפה, זה פשוט נראה מהצד כאילו זה כואב לך ואת שונאת אותו..
    בקיצור, שיהיה לך שבוע טוב - שכל אחד יעשה מה טוב לו, הרי בסוף הכל יוצא ואנשים ידעו מה לעשות עם המידע הזה טוב טוב תאמיני לי :).

    השבמחק
  2. תקשיבי , זה לא עיניינך מה שאת עושה ואת משפילה את עצמך אז די כבר יש הרבה אנשים שלא מתאימים לצבא ומשטמטים ופתאום שעומרי לא עושה אז זה סיפור ? יאאלה שבי בשקט !!!!

    השבמחק
  3. יש אנשים שפשוט עושה להם טוב להתנגח באנשים אחרים. די, זה רק מוציא אותך מכשפה ענקית. משתמשת בחולשות של אחרים ושואבת מהם כוח להמשך. מה, היה חסר לך שישמוש יתר במילים ציניות אז עשית גוגל ברשת כדי לחפש את הקורבן הבא? פשששי. ישר כוח. תהני. ממש מראה כמה את חסרת חיים. בהצלחה עם כל זה. את העונש שלך רק החיים יתנו לך.

    השבמחק
  4. חבל שירדת לרמה כ"כ נמוכה..
    עומרי תותח .
    זכותו להחליט החלטות משל עצמו בחייו ...
    להיות הומו סקסואל או להשתמט מצה"ל.
    נכון שלהשתמט זה לא דבר טוב , אבל לכל בן אדם יש סיבה אחרת.
    לחפור ולחטט בחיים של בן אדם זה עוד בסדר - זכותך !
    אבל להאשים אותו על משהו שהוא עשה? זהו רצונו הפרטי ! ועלייך לכבד אותו ^
    בתוקף היותך בלוגרית , יש לך את הזכות לחשוף .
    אבל לא את הזכות להאשים .

    השבמחק
  5. אני חושפת את העובדה שעומרי משקר כשהו טוען ששרת שנה - מתוך השנה מגיוסו ועד שחרורו יש לו חצי שנת "דפוק" וזה לא עושה לו נעים כשאנשים יודעים את זה

    השבמחק
  6. "לטענת עומרי חיון" - זה הסגר , תפקידו לציין את מקור הדברים , דבר שמעניק מהימנות לקוראים!

    השבמחק
    תשובות
    1. הוא לא הוכיח ולא יכול היה להוכיח שהוא שכיר בתפוז ועובדה שעד היום הוא לא הראה אפילו תלוש משכורת

      מחק