מודעות ברמת הדף

דרושים בהייטק ופיננסים

יום שני, 24 באוקטובר 2011

גלעד שליט חזר הבייתה




מצוות פדיון שבויים בוצעה. סמל ראשון גלעד שליט חזר הבייתה, חי. נכון, לא הכי בריא במיוחד, אבל הוא שלם, מתהלך, מתקשר ואמן יזכה לחיים ארוכים. לפי התקשורת, גלעד כבר הספיק לצאת לטיול אופניים עם אביו ולעשות הקפות של שמחת תורה ולאכול כמו שצריך וכמו שרק אמא יודעת לבשל.
עם זאת, מצער שפי 1,027 טרוריסטים חוזרים בריאים, שלמים, משכילים ומסואבים. לדעתי, צריך להשתיל שבב אלקטרוני בכל אסיר טרוריסט שישראל משחררת, ממש כמו שמשתילים לכלבים בין השכמות. בבוא העת, הטרוריסט יאותר וכדור מונחה ימצא את מקומו בדיוק בשבב בין השכמות. אז, יפגיש אותו עם אלוהים, שם יקבל את העונש שמגיע לו.
לערבים אין אנושיות. גם למערבים אין. הערבים שחטו את קדאפי. בארופה ובאמריקה צהלו משימחה למראה השחיטה המצולמת. זו אינה הפעם הראשונה שערבים שוחטים אנשים כמו כבשים בלי למצמץ או להרגיש רגשות אשמה - כמו הצלף שירה לתינוקת שלהבת, בת 3 חודשים, כדור בודד בין העיניים כשהיא ביידיו של אביה. שני המרצחים חסרי צלם אנוש ששחטו את משפחת פוגל בסכין מטבח, כולל את צווארה של התינוקת. הרוצח חזר לבית במיוחד כדי לסיים את העבודה אחרי ששמע אותה בוכה. הוא הסתכל לה בעיניים ושחט אותה.לא חסר סרטונים לבנים באינטרנט שהשוחטים האלו צילמו למען יראו וייראו שם, מתועדת שחיטתם ועריפת ראשם בסכין מטבח של בני כפר שבגדו או שנחשדים כבגדים ומשתפי פעולה.
והמערבים רואים וחוגגים על דמם של הברברים. למה זה טוב?
אולי צריך לשים לכולם משהו במים, כמו ששמים את החומר המיותר הזה נגד עששת במים שבישראל. מטרת המשהו הזה פשוט להרגיע את היצר האלים והברברי לשחוט ולרצוח חפים מפשע בצורה כזו גרפית ואלימה.

תגובה 1:

  1. הכל ניסינו. עונש מוות עדיין לא. אולי זה ברברי, אולי, אבל צריך לנסות. מחבלים אלו לא בני אדם שמגיע להם חמלה

    השבמחק