מודעות ברמת הדף

דרושים בהייטק ופיננסים

יום חמישי, 22 בדצמבר 2011

האמת על השמאל הציוני שייסד את ישראל









הציונות לא נבעה בהכרח מאהבת ישראל והיהדות. דברים שלא ידעתם על דמויות מספרי ההיסטוריה. אתם יודעים מי באמת היה הרצל? האם שאלתם את עצמכם אי פעם: למה דוקא בארץ ישראל הקיטוב בין החילוניים לדתיים כזה גדול?
הרצל נולד בשנת 1860 למשפחה מתבוללת מן העיר בודפשט שבהונגריה, לאחר מכן השתקעה המשפחה בוינה, הרצל שחונך ברוח ההשכלה והקידמה אשר נשבה ברחוב הוינאי העריץ את התרבות הנוכרית ושאף בכל מאודו להיות חלק ממנה. הרצל לקה למעשה באותה מחלה בה לקו רבים מקרב המתבוללים היהודים אשר ראו בנכרי ובתרבותו את התגלמות האידיאל האנושי, ההתבוללות הייתה עבורו הדרך להגשים אידיאל זה. עדות לכך שהרצל היה קיצוני בהתבוללותו ניתן לראות בעובדה שאת בנו הנס לא טרח כלל להכניס בבריתו של אברהם אבינו...

בסרטון המצורף, מוצג מסע לתוככי הבעיה שמעסיקה את אזרחי ישראל בשנים האחרונות, מה באמת התכוונו ראשי הציונות לעשות בארץ ישראל, מה היו דיעותיהם האמיתיות לגבי אחיהם החרדים? באיזה אמצעים הם השתמשו כדי לממש את חזונם, דהיינו: מדינה חילונית ובה אזרחים סוג ב` ``הדתיים``. אנשי אקדמיה בליווי קטעי ארכיון מדברים על מה שלא שמעתם ומה שלא תשמעו בשום מקום אחר... כל האמת ורק האמת אודות המאבק המתמשך של ``הציונים`` ביהדות המקורית, הטריקים המלוכלכים, השקרים, והפשעים.







מדובר בשנאה עצמית שעלולה להביא לכליון. כל יהודי יהיה יהודי תמיד גם בעייני היהדות וגם בעייני אנטישמים כגון היטלר. השמאלנים יהיו הראשונים להתבולל, אין להם בעיה לאכול נבלות וטרפות, והם נאורים אלימים שמשסים את מוסד התקשורת ובגץ ככלב השמירה הנם מוסדות צבועים ונשלטים על ידי השמאל. התקשורת לא תפרסם את המידע הזה. סרט זה הינו חובה לכל מי שחרד לחיי עמנו במדינתו. אלוהים ישמור עלינו ויצילנו: כמו שכבר נאמר מחריבייך ומהרסייך ממך יצאו. בתור חילונית, כל מי שעבר שטיפת מוח בילדות, הסרט הזה צריך לשנות לו את צורת המחשבה ב180 מעלות. זה לא סוד שהשמאל שיכתב את ההיסטוריה וכפה את חילוניותו ושמאלניותו על העולים מקום המדינה, בעיקר על העולים ממדינות ערב. שטיפת המח שהם ביצעו על העולים הביאה לבחירתם המחודשת באופן מוחץ כל בחירות מחדש עד למהפך ב-1977 ולחטיפתם של מאות ילדים תימנים חרדים. השמאל שונא כל דבר יהודי וימני, מתנשא כלפיו ומטיף לשנאה לו.

<אתם חייבים לראות במו עיניכם! כמו היות הרצל אנטישמי ושונא יהודים שמייחל שהגויים ישדדו את רכוש היהודים. לכן, דמות היהודי בציונות הייתה חילונית לאור שנאתם לדת היהודית. משפטים שיכלו להאמר על ידי היטלר נאמרו על ידי הרצל. אדולף היטלר, זיגמונד פרויד, ולדמיר לנין, ליאון טרוצקי ועוד, היו כולם בוינה ב1913 והלכו לאותו בית קפה. גם תיאודור הרצל נהג לבקר בקפה, אבל כמה שנים קודם לכן. כמה עובדות נוספות שחייבים לדעת על חוזה המדינה הרצל:

הרצל הציע להכריח את היהודים כולם לעבור לדת הנוצרית. הרצל שנא את ירושלים. הרצל התמכר להימורים כשהיה צעיר. הרצל ביקר אצל זונה (וקיבל מחלת מין). הרצל הודה שהתאהב בילדה בת 13 - הרצל היה פדופיל. תורתו של הרצל אנטישמית והוא ראה בעצמו גרמני לא יהודי, אותה אומה שגרמה לשתי מלחמות עולם והביאה לשואה של עמים רבים שאינם ארים, בניהם העם היהודי, באמצעות מכונת השמדה יעילה ומשומנת. היטלר, שהופיע 30 שנה לאחר שיומניו של הרצל נכתבו, אמר את אותם הדברים בדיוק.
שווה לראות  את הסרט במלואו. הסרט מחזק את הטענה שאסור להשאיר את השלטון במדינה בידי השמאל הציוני, הפוסט ציוני והאנטי דתי ויהודי. לחילוניים אין תשתית אמיתית שתחזיק אותו קשור לארץ ישראל ולאדמת המדינה. השנאה שלהם כלפי היהודים והישראלים מקורה מימים ימימה. ז'בוטינסקי פעל כדי לשלול מיהודים שסרבו לגלח את הפאות שלהם את הזכות להצביע. השמאל הציוני לא התחייב להציל יהודים והם לא פעלו לטובתם של היהודים כשנודע לראשי הציונות על השמדת היהודים באירופה. הייתה לשמאל ההזדמנות להציל מיליון יהודים. אבל הם סרבו לכך, בנגוד לרביזיוניסטים ולאנשי אגודת ישראל (אנשי הימין בישראל) והעדיפו לנטרל את מי שתמך בהצלתם על ידי הסגרת מי שתמך בכך לרשויות. השמאל ידוע בשנאת אחיהם היהודים מהימין ונטרולם על ידי הסגרתם לשלטונות האוייב ובכך, להביא למותם, כפי שבא לידי ביטוי בימי הסיזון, אז הם הלשינו לבריטים על חברי האצ"ל רק בגלל שהם שייכים לימין. הם ניסו ליצור לא פעם מלחמת אחים ורצחו במו ידיהם אנשי ימין כפי שקרה בפרשת אלטלנה, מלחמה שנמנעה בזכות מנחם בגין.
למעשה, ב-21 ביוני 1948 הותקפה האניה אלטלנה. לימים לימדו אותנו שהדבר נבע מההחלטה לפרק את ארגוני המחתרות כדי שיהיה רק צבא אחד. לכאורה טענה הגיונית. אממה, רק ב7 בנובמבר 1948 הורה בן גוריון על פירוק הפלמ"ח.... נראה שלו היה עושה זאת קודם אזי היה זוכה מראש ליותר אמון והבנה מצג הארגונים האחרים וללא צורך בשפיכות דמים. באלטלנה היה נשק שובר שיוויון שהיה מאפשר כבר אז לכבוש את ירושליים ויו"ש. מה שהיה משנה לגמרי את מהלך ההסטוריה.



וזה ממשיך עד היום, באמצעות עוכרי ישראל ציונים בשמאל כגון זהבה גלאון, יריב אופנהיימר, רעיה ירון ושות' בארגונים כגון שלום עכשיו ומחסום ווטש. אפילו אמא של גלעד שליט, אביבה שליט, תירק על חיילים במחסום ווטש

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה