מודעות ברמת הדף

דרושים בהייטק ופיננסים

יום שלישי, 26 באפריל 2011

צו איסור פרסום הוטל על חקירה המתנהלת כנגד כתב טלויזיה החשוד באונס






זוהי שוב ידיעה על כך שהוגשה תלונה כנגד גבר על תקיפה מינית של אישה, תקיפה שלא פוחתת מביצוע מעשה סדום, ביצוע מעשה אונס. זוהי שוב ידיעה על כך שאיש תקשורת ידוע מואשם בביצוע עבירת מין אלימה ביותר והתקשורת שותקת. התקשורת ידעה מזה שנים שהנשיא קצב הנו עבריין מין ושתקה. כעת, כאשר הוגשה תלונה על כך שאיש תקשורת אנס, האיש הגיש בקשה לצו איסור פרסום כל עוד לא הוכחה אשמתו, בקשה שאושרה.
במדינה מתוקנת, תקשורת - לוחמת או לא, הייתה מתנגדת לכך ומגישה בקשה להסרת איסור הפרסום והבקשה אף הייתה מתקבלת. המתלוננת עצמה,לא פחות מעמיתתו לעבודה של איש התקשורת, אף מוכנה להחשף בתקשורת למרות שכמתלוננת החוק מגן עליה. אבל התקשורת נותנת את תמיכתה בשתיקתה - אף ערוץ תקשורת רשמי לא דיווח על כך - לא בטלוויזיה [ערוץ 2, ערוץ 1, ערוץ 10], לא בעיתונות [ידיעות אחרונות, מעריב, הארץ, ישראל היום], לא באתרי החדשות באינטרנט - דבר מפליא, כיוון שהצנזורה אינה כוללת את אתרי האינטרנט בכלל ופורומים בפרט. אולי מלבד אתר רוטר שנתן רמזים על הפרשה אבל לא מעבר.
לדברי עו"ד רוני אלוני סדובניק, התקשורת הישראלית לא מעוניינת להגיש בקשה לביטול צו איסור הפרסום על איש התקשורת שחשוד באונס, מכיוון שהחשוד נחשב לאחד מהברנז'ה, לאחד משלהם. חנה בית הלחמי כתבה בבלוג שלה על האופן שבו צו איסור פרסום הפך אצלנו לשיטה לניהול סדר היום מבלי שהעין הציבורית תפריע ל"לוחמת הצדק" של פורעי החוק. אני לא מוצאת נחמה באי איסור על חופש הגיגול. אמנם אי אפשר למנוע מאנשים לדבר ולבצע חיפוש בגוגל וכן, הדבר מסייע לחופש המידע אבל הארוע לא עולה לסדר היום הציבורי. הציבור לא מודע למתרחש.

אם תשאלו את הנשים סביבכם, אין אישה שברמה כזו או אחרת לא הותקפה מינית או לכל הפחות הוטרדה מינית לפחות פעם אחת במהלך חייה. יש סיכויים רבים שזה קרה בעבודה, הסיכוי אינו פוחת שהמקרה ארע גם על ידי מכר. אבל סביר שההטרדה או התקיפה תהיה ארעית, כגון התחככות ומישוש באוטובוס. האישה יכולה להיות אישה שבטוחה בעצמה מבחינה מינית או ההפך, מתלבשת יחסית צנוע או מראה טפח או שניים זה לא משנה. התנהגותה של האישה לא משנה, גם אם תתלבש כמו אמא טאליבאן. זה עדיין לא משנה את העובדה שהיא עדיין תוטרד מינית ואף תותקף. זה עדיין לא משנה את העובדה שגם אם היא תלך ערומה ברחוב, זה לא נותן לאף אחד את הזכות לפגוע בה. צריך לשבור את המעגל, חייבים למצוא את הסוף שלו.

עם זאת, על שום עבירה אחרת לא מאשימים את המתלונן כמו שמאשימים את מי שמאשים אחר בעברת מין - הרי זה כל כך נפוץ, רבים נפגעו ברמה כזו או אחרת וידוע שזה קיים ונפוץ. ועדיין יתקפו את המתלוננת, יאשימו אותה בתלונת שווא, יקראו לה זונה ויקבעו זאת כעובדה כפי שקרה במקרה של קצב [מי שבכלל נתן להאשמה זו במה תקשורתית צריך להתבייש ולנטוש את תפקידו]


 

*** עדכון: מאחר והמשטרה החליטה לסגור את התיק מחוסר ראיות [ולא חוסר אשמה], כיוון שהאנס מודה שהתרחש ביניהם יחסי מין ואף על פי גרסאות מסויימות הוא עבר בדיקת פוליגרף [כנראה פרטית] בהצלחה - בדיקה ללא תוקף משפטי ותלוי מה אתה שואל,
גרסתה של הנאנסת למקרה כפי שנמסרה למשטרה הגיעה לאינטרנט.

יום ראשון, 24 באפריל 2011

דרוש/ה אנליסט/ית שיווקי/ת






דרוש/ה אנליסט/ית שיווקי/ת לניתוח התנהגויות, פעילויות שיווקיות וקמפיינים. תחקור DATA, מיפוי ממצאים, ניתוחים סטטיסטיים, הסקת מסקנות ומתן המלצות.
תואר ראשון בסטטיסטיקה/הנדסת תעשיה וניהול/מנהל עסקים/כלכלה-חובה. ניסיון של 1-3 שנים בניתוחים כמותיים/סטטיסטיים/ אנליזה-חובה. אנגלית ברמה גבוהה-חובה. שליטה מלאה ביישומי Office-חובה. ניסיון בשימוש בבסיסי נתונים ב-BO, SQL- יתרון.
שלחו קורות חיים למייל desertstormil@gmail.com



דרוש/ה מנתח/ת מערכות / מנהל/ת פרויקט בצוות Priority












דרוש/ה מנתח/ת מערכות / מנהל/ת פרויקט בצוות Priority. תואר ראשון רלוונטי 2-4 שנות ניסיון בניתוח מערכות ERP אנגלית ברמה גבוהה - קריאה, כתיבה ודיבור. הכרות עם מערכת Priority נסיון בתחום הלוגיסטיקה .
שלחו קורות חיים למייל desertstormil@gmail.com



יום שלישי, 19 באפריל 2011

לאטמה מספר 98 - טאוויל וחברים











מהדורת השבט 98 עם השר הפלשתיני לענייני זעם בלתי נשלט, שיחד עם חבריו ממצרים, מהאו"ם ומשלום עכשיו שר "דיינו". ג'מיל ועוואד מגלים את הדרך לניצחון פשוט ומהיר.


פסח, דיינו, לאטמה, לטמה, ג'מיל ועוואד, קרולין גליק, אלחנן אבן חן, רונית אברהמוף, נעם יעקובסון, טאוויל פאדיחה, פלשתינים, ישראל, ביבי נתניהו יוהאן פלגמאט,חליל מג'נון, יריב גוגלהיימר, שלום עכשיו, סאטירה, מהדורת השבט, חדשות, רכבת ישראל,הסברה, ג'סטין ביבר

יום ראשון, 17 באפריל 2011

שערוריה בעקבות הכפילה לריקוד של נטלי פורטמן בברבור שחור






נטלי פורטמן, שחקנית יהודיה וישראלית גאה זכתה באוסקר על משחקה בסרט ברבור שחור. הזכיה העלתה את קרנה של השחקנית, שרזתה עבור התפקיד ב-9 ק"ג והגיעה למשקל המזעזע של כ-43 ק"ג ואף עברה תוכנית אימונים של כשנה וחצי בבלט.





כעת, חודש לאחר הזכייה, שרה ליין - רקדנית בלט שמתאמנת כבר 22 שנה טוענת לכתר. לדבריה, נטלי פורטמן לא רקדה את כל התפקיד והיא טוענת שהיא הבלרינה האמיתית. היא הייתה הכפילה שלה בסרט הברבור שחור והתמונות שונו בסרט בעזרת פוטושופ. זה הגוף שלה שהיה הברבור השחור, הגב שלה, כפות הרגליים שלה. לטענת ליין, ניסו לשלם לה כדי שלא תספר ואף איימו עליה שהיא לא תעבוד יותר בתעשייה.
בתגובה לשמועות, נטלי פורטמן גמגמה הכחשה. לדברי הכפילה, נטלי פורטמן ראויה לפרס האוסקר בו זכתה על משחקה בסרט ברבור שחור, רק שההכחשה לא ראויה.

יום שישי, 15 באפריל 2011

דרש/ה מתאם/ת יבוא ורכש







תואר אקדמאי- חובה. 1-2 שנות ניסיון ברכש וניהול מלאי- חובה.
אנגלית ברמה טובה מאוד- חובה.
ניסיון בתוכנת SAP - יתרון.

שלחו קורות חיים למייל desertstormil@gmail.com



דרוש/ה CFO









לניהול התהליכים העסקיים של החברה. עבודה מול לקוחות גלובאליים, משקיעים, גיוס כספים.
רישיון רו"ח-חובה. ניסיון בחברה ציבורית הנסחרת בנסדא"ק-חובה. ניסיון בחברה מתחום הטלקום-חובה.
אנגלית ברמת שפת אם - חובה.
שלחו קורות חיים למייל desertstormil@gmail.com



דרוש/ה רואה/ת חשבון למחלקת החשבונאות












תואר ראשון בחשבונאות-חובה. ניסיון לאחר התמחות במשרד רו"ח מה-Big5-חובה. ידע בתקינה הבינלאומית (IFRS)- חובה.
ניסיון קודם במוסדות פיננסיים-יתרון.
שלחו קורות חיים למייל desertstormil@gmail.com



דרוש/ה מנהל/ת חשבונות







דרושים מנהלי/ות חשבונות תעודת הנה"ח סוג 3- חובה. ניסיון של שנתיים לפחות בהנה"ח- חובה. ניסיון בתוכנת priority- יתרון משמעותי.
שלחו קורות חיים למייל desertstormil@gmail.com


דרושים יוצאי יחידות מחשוב כמו ממר"מ ו-8200





דרושים יוצאי יחידות מחשוב צבאיות כמו ממר"מ ו-8200 למגוון משרות
שלחו קורות חיים למייל desertstormil@gmail.com

דרושים אנשי Net.







דרושים אנשי Net. מבריקים לפיתוח מוצר חדש בטכנולוגיות Net. במסגרת חברה גלובלית.

שלחו קורות חיים למייל desertstormil@gmail.com


יום רביעי, 13 באפריל 2011

משחק הצוללות



מטרת המשחק הנה להטביע  את ספינות האוייב. אתה והמחשב תחילה תסדרו את מערך הקרב באזור המלחמה ואז כל אחד בתורו יפציץ את הספינות של השני. מומלץ לסדר את כלי השיט באופן אסטרטגי כך שלא יוכלו להפציץ בקלות את הספינות.


The purpose of this game is to sink all the enemy ships. You and the computer first arrange ships in an area, and then will take turn to bomb each other's ships. Since you do not know the location of each other's ships, you need to bomb strategically in order to be as efficient as possible when bombing the ships








יום שני, 11 באפריל 2011

בריונות בכביש - לחצות צומת באור אדום זה רצח








יש נהגים שבשבילם הרמזור זה בגדר המלצה בלבד, שהאור האדום הוא למעשה ירוק - בורדו ולכן, למרות הכל, חוצים את הצומת. בכך שהם "גונבים" רמזור, הם מסכנים את עצמם, את הנוסעים האחרים ברכב ונהגים אחרים. במידה וייגרם מוות, אני מוכנה לכנות את המעשה שלהם כרצח לכל דבר כיוון שהם חצו את הצומת באדום בכוונה תחילה.
לכן, מי שנתפס עובר צומת באור אדום, צריך לשלול את רשיון הנהיגה שלו לתקופה ארוכה ולהקצות לו כמה חודשי עבודות שרות בבית חולים לוינשטיין. משום מה, לא רואים את עבירת התנועה הזו בחומרה הראויה.





A compilation of blatant red-light runners caught on tape. Increasing the length of the yellow light signal would not have made a difference for these reckless red-light runners. Red light safety cameras are more than twice as effective at reducing collisions (96% to 36%) than longer yellow lights. 

יום שישי, 8 באפריל 2011

עומרי חיון, עריק ומשתמט משרות צבאי, בדרך לתהילה






עומרי חיון הוא סיפור - סיפור על חייל שהחליט שהשרות בצה"ל לא מתאים לו, סיפור על חייל שהצבא הסכים לעשות לו טובה, לגייס אותו ולשלבו בין שורותיו למרות הרקע ממנו הוא בא, רקע בעייתי מבחינה נפשית והתנהגותית. אבל כוונות טובות לחוד ועומרי חיון לחוד.
עומרי חיון מוכר כבלוגר רכילותי עם תנועת גולשים גבוהה לבלוג שלו ונטיה לחשוף ולדבר על הכל במסגרת הבלוג שלו בתפוז - הוא מוכר כאחד שהולך ראש בראש עם קשת ותוכניותיה כש"חשף" ספויילרים לתוכניותיה כמו מאסטר שף, רשימת המשתתפים באח הגדול וכשחשף שלאדם, המועמד מכוכב נולד, טרם מלאו לו 16. בנוסף, הוא יצא מהארון במסגרת הבלוג ואף דיווח על גיוסו לצבא והקדיש לטירונות רשומה או שתיים.
עם זאת, בשקט בשקט, התברר שבינתיים מר חיון החליט שלא מתאים לו לעשות צבא בדובר צה"ל למרות ניסיונו בתקשורת כיוון שהוא לא מוכן שהדבר יבוא על חשבון הבלוג שלו [קטע של ניגוד אינטרסים - כשחייל מייצג את הצבא הוא מייצג את הצבא ולא את עצמו/הסלבס/המוצרים והשרותים שעומרי חיון מקדם בבלוג שלו דרך קבע]. הוא גם לא מוכן לספק הצעה חלופית ולהגיד איזה תפקיד הוא כן מוכן לעשות בצה"ל או להיות על תקן אבטלה סמויה [אכן הגיון צבאי, כשהצבא מתאים תפקיד לכישורים והחייל לא מוכן או מסוגל לתפקד בו, הצבא נותן לו לעשות את הדבר שהחייל הכי טוב בו - הצבא נותן לו לעשות כלום, העיקר שלא ישבור ולא יהרוס ולא יפגע באחרים]. לכן, אחרי חצי שנת שרות, ערק טוראי עומרי חיון והחליט לא להגיע יותר לבסיס על דעת עצמו.
בנובמבר 2010, אחרי חצי שנת עריקות, החליט טוראי עומרי חיון להסגיר את עצמו. בניגוד למנהגו של עומרי חיון ולא כהרגלו לחשוף מידע יחצני למטרות קידום תוכניות טלויזיה ואף לחשוף את מערומיו [את מי זה מעניין שהבנאדם הומוסקסואל? שילך לישון עם מי שהוא רוצה, מבחינתי גם עם 8 חתולים. זה יעניין אותי רק אם הוא מנפגעי גל אוחובסקי], הדבר נשמר בשושו. לא דובר על עריקותו של עומרי חיון בתקשורת ועל
שחרורו המוקדם מהצבא בשל כך, הוא לא דיווח על כך בבלוג שלו וכן הלאה. זה לא ראוי כי עומרי חיון מזוהה כטאלנט שכן התגייס וקידם את העניין בבלוג שלו בניגוד לסלבס כאלו ואחרים. זה לא ראוי כי לא מגיע לו לרכב על הגל ולזכות באהדה כאדם בעייתי וכטאלנט שלמרות זאת התגייס. בשיחות פרטיות, עומרי חיון טוען שהוא שרת בצבא במשך שנה. הוא מציג זאת כאילו מראש הוא יועד לעשות שנת שרות אחת בלבד ולא שלוש. האמת היא שהוא שרת חצי שנה בלבד ולאחר שנה מהגיוס וחצי שנה של עריקות, הצבא החליט לשחרר אותו. מעבר לכך, עריקות לא נחשבת לפז"מ אלא ל"דפוק". משמע, במידה והחייל מיועד לשרת 3 שנים והיתה לו חצי שנת עריקות או כלא, יש לו חצי שנה של "זמן דפוק" והוא יחזיר אותו לצבא בשרות - ישרת 3.5 שנים. כך שבניגוד לטענתו של עומרי חיון, יש לו חצי שנת שרות וחצי שנת עריקה שסיפקה לו דפוק.
הצבא הביע נכונות לגייס חייל ולנצל את כישוריו לטובתו במסגרת יחידת דובר צה"ל. זה לא ייתכן שחייל יגיע ליחידה כזו מראש עם ניגוד אינטרסים כיוון שביחידה, חיילים חשופים למידע ברמת סיווג גבוהה. לא ראוי שמידע כזה יפלט לתקשורת כמו שלא ראוי שחייל יתבאס בפייסבוק או בטוויטר ויודיע לכל העולם ולדוד שלו מחיזבאללה מתי היחידה שלו עושה קו ולכן הוא לא יראה את הבית והחברה. עומרי חיון לא פעל כדי לדרבן את צה"ל לתת לו תפקיד חלופי ראוי, אפילו כטבח או ש.ג. שעושה שבוע - שבוע. עומרי החליט להיות שלילי, למרות הכל, ולערוק. העיקר שצה"ל אשם. צה"ל הרי נמצא כאן כדי למלא את צרכיו של עומרי ולא ההפך. עומרי ידע לעשות רעש וצלצולים בבלוג כשהתגייס לצבא אבל שתק כשהחליט להשתמט ולערוק.
שיהיה לך ברור עומרי, אף אחד לא יכול להבטיח לך גן של שושנים. כבר למדת שהחיים יכולים להיות מסריחים. הצבא יכול היה לשמש לך כקרש קפיצה בתחום בו אתה מעוניין לעסוק כדי שאתה תפסיק להיות האנדר דוג או חאפר. אח שלי הגיע לכאן בלי אמא ואבא כדי להתגייס ליחידה קרבית ועם 700 שקלים הוא צריך להסתדר עם שכירות. על מה יש לך להתלונן בתפקיד עורפי? הוא יכול היה להישאר בנוחות שלו בארצות הברית, ללמוד לתואר הראשון שלו, להרויח כסף אבל הוא בחר להגיע לישראל כדי להתגייס ולהגן על משתמטים כמוך. אני אכבד בנאדם שצומח למרות האתגרים עימם הוא צריך להתמודד, שמשתמש באתגרים העומדים מולו כקרש קפיצה. אתה ברחת במקום להתמודד, דבר שהופך אותך ללוזר.




**** 11.4.2011 - 14:14. תוספת
ממייל שקיבלתי זה עתה מעומרי חיון נראה, שעומרי לא מסכים עם הנאמר ברשומה זו. הוא לא הסכים להבהיר ולמקד את טענותיו מעבר לאי הסכמתו למשפט שהצבא עשה לו טובה וגייס אותו. לדבריו לא בדקתי את העובדות. לפיכך, הוא מנסה לאיים עליי בעורך דין ובתביעה משפטית. זה מאוד נוח לפרסם על סלבס אחרים אבל כשעומרי חיון ניצב במרכז, הצמרמורת גורמת לשערות בעורף לסמור ואי הנעימות נגרמת. היית צריך לחשוב על זה קודם, עומרי. אתה בחרת לוותר על השרות הצבאי כדי להיות סלב, טאלנט.
אני מדגישה שאני לא מכירה את עומרי אבל זוהי דעתי עליו המבוססת על מידע שהוא עצמו העביר לעיתונאי שביקר אותו בכלא הצבאי. הצבא לא נוטה לגייס הומוסקסואלים והוא בעצמו הודה שגייסו אותו למרות ההיסטוריה ההתנהגותית שלו ולמרות שבסופו של דבר סרב לשרת בדובר צה"ל כי לא הסכים לוותר על הבלוג שלו. אני מכירה הומוסקסואלים ששרתו בצבא והחבר הכי טוב שלי הוא הומוסקסואל, כיום מוצהר, ששרת שרות קרבי מלא ועושה מילואים עד היום. אין לי בעיה עם הומוסקסואלים בצבא. יש לי בעיה עם דיוות צבועות ועומרי חיון הוא דיווה שמנסה לתפוס טרמפ יחצ"ני על כך שגוייס לצבא, אך מסתיר את העובדה שהוא ערק ולבסוף שוחרר [אני מניחה שהסיבה הרשמית הנה אי התאמה או בגין פרופיל נפשי - הוא הצהיר בכלא שהוא בדיכאון ומצבו הנפשי מעורער, אכן דיווה].


**** עדכון בנוגע לשקר נוסף שמפיץ עומרי חיון:
לטענת עומרי חיון בתגובה לבלוג שתקף את העילגות שבכתיבתו, הוא לא פחות משכיר בתפוז אנשים. תפוז מעולם לא הודו בכך וכשבחרו בבלוג שלו לשיפוץ על ידי אנשים מהמערכת כניסיון, הוא נבחר כבלוגר מן השורה ולא כשכיר בתפוז. הם יכלו לבחור כל בלוג אחר של שכירים בתפוז, כמו זה של בצלאל או בלוג הבית. אך הם התייחסו אל עומרי חיון כאל בלוגר מן השורה גם כשפרסמו את העניין בפורום הבלוגיה ולא כשכיר. עצם העובדה שהוא קיבל את פרס "תגלית השנה" של מערכת הבלוגים מראה שבשבילם הוא בסה"כ עוד בלוגר. מעבר לקידום מיותר של הבלוג בדף הראשי שלתפוז ולמקום של כבוד ששמור לו כבלוגר שמזרים מספר רב של כניסות לבלוג, הוא אינו שכיר בתפוז. הם מעלימים עין כשלמשל הוא מפרסם בבלוג שלו בניגוד  לתקנון של תפוז [כן, הנהלת תפוז נוהגים איפה ואיפה - מפתיע?]. אבל הוא עדין לא עובד אצלם, למרות שהוא מקבל מהם צ'קים במסגרת תוכנית התשלומים של הבלוגרים - זה אומר שתמורתם הוא אמור לספק קבלה. אוי ואבוי לתפוז אם הם יגבו את השקרים שהוא כותב אצלו בבלוג. הם יעדיפו למחוק את הבלוג שלו מאשר שהוא יעלה להם כסף
יש לעומרי חיון תגובות בזיוניות. כבר נאמר, עומרי חיון לא חי בסרט, סרט חי בעומרי חיון.


יום שישי, 1 באפריל 2011

הַכְנִיסִינִי תַּחַת כְּנָפֵךְ – ריטה / חיים נחמן ביאליק














הַכְנִיסִינִי תַּחַת כְּנָפֵךְ וַהֲיִי לִי אֵם וְאָחוֹת,
וִיהִי חֵיקֵךְ מִקְלַט רֹאשִׁי, קַן תְּפִלּוֹתַי הַנִּדָּחוֹת.
וּבְעֵת רַחֲמִים בֵּיןהַשְּׁמָשׁוֹת שְׁחִי וַאֲגַל לָךְ סוֹד יִסּוּרָי
אוֹמְרִים יֵשׁ בָּעוֹלָם נְעוּרִים - הֵיכָן נְעוּרָי
וְעוֹד רָז אֶחָד לָךְ אֶתְוַדֶּה נַפְשִׁי נִשְׂרְפָה בְלַהֲבָהּ
 אוֹמְרִים אַהֲבָה יֵשׁ בָּעוֹלָם מַה זֹּאת אַהֲבָה
הַכּוֹכָבִים רִמּוּ אוֹתִי
הָיָה חֲלוֹם אַךְ גַּם הוּא עָבָר
עַתָּה אֵין לִי כְלוּם בָּעוֹלָם אֵין לִי דָבָר
הַכְנִיסִינִי תַּחַת כְּנָפֵךְ וַהֲיִי לִי אֵם וְאָחוֹת
 וִיהִי חֵיקֵךְ מִקְלַט רֹאשִׁי קַן תְּפִלּוֹתַי הַנִּדָּחוֹת