מודעות ברמת הדף

דרושים בהייטק ופיננסים

יום שלישי, 20 במרץ 2012

חשיבותה של נאמנות





מכירים את האמרה "עדיף כלב חבר מאשר חבר כלב"?
ברוב המוחלט של המקרים, אומרים זאת בהקשר של החבר הכלב. לא ממש מייחסים חשיבות לכלב החבר. ההבדל הוא בחשיבותה של נאמנות. ההבדל בא לידי ביטוי באופן מדהים בסרט האצ'יקו, המבוסס על מקרה אמיתי, המבטא נאמנות של כלב לחברו הטוב ביותר, האדם. מי כמוני יודעת את המשמעות של חברות אצל כלב. הכלביות בישראל מפוצצות בכלבים שמחכים להיפגש עם חבריהם הנאמנים, בני האדם.
בואו לאמץ אותם, להרויח חבר נאמן ואמיתי ולהציל אותם ממוות בטוח.





סרטו של הבמאי לאסה האלסטרום הינו סרט אמריקאי, עיבוד המבוסס על סיפור אמיתי יפני , אודות כלב נאמן העונה לשם האצ'יקו. האצ'יקו נאמן מאוד לבעליו פרקר (ריצ'רד גיר) העובד כפרופסור באניברסיטה. בכל בוקר, מלווה האצ'יקו את פרקר אל תחנת הרכבת וממתין איתו עד לעלייתו. בסוף כל יום, הולך האצ'יקו אל תחנת הרכבת וממתין לקבל את פניו של פרקר בשובו הביתה.
הסרט חושף את שגרת החיים הרגילה, והרגישה של פרקר עם כלבו האצ'יקו ומערכת היחסים המיוחדת שנרקמת ביניהם. השלווה יוצאת מאיזון כאשר טרגדיה נוראית מביאה תפנית לסיפור, והנאמנות העמוקה ואהבתו של הכלב לבעליו עולה מדרגה. יום אחד, בשנת 1925, בעליו של האצ'יקו מת, ולא חזר הביתה ברכבת הרגילה שלו. מאז, ובמשך 9 שנים עד למותו של האצ'יקו, האצ'יקו המשיך לחכות שבעליו יחזור בתחנת הרכבת. האצ'יקו, המתמודד עם האסון, ממשיך את השגרה אליה היה רגיל וקורם מערכת יחסים מופלאה עם כל הסובבים אותו.
משמעות המילה האצ'יקו ביפני היא הספרה שמונה. סימול "אין-סופי" מיוצג על ידי הסיפרה 8 שוכבת ושמו של האצ'יקו בא לייצג את הנאמנות הנצחית של האצ'יקו.

בתמונה, הלוויתו של האצ'יקו ביפן.



The Japanese dog was famous for his incredible loyalty. His owner passed away and didn't come home on his usual train one evening in 1925. Hachiko returned to the station every day and waited for him to come home for 9 years until his own death.







בעלים לא רואים איך אתה נראה אלא מי אתה - לא משנה אם אתה נכה או הומלס, הוא איתך עוזר כמו שאתה עוזר לו.










אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה