מודעות ברמת הדף

דרושים בהייטק ופיננסים

יום שישי, 27 ביולי 2012

גם אני שולחת הודעות צ'אט מהסלולר בוואטס אפ



היי, הורדתי את אפליקציית WhatsApp למכשיר האנדרואיד שלי ואני אוהבת להשתמש בו. האפליקציה יכולה בקלות להחליף את פעולת ה SMS למי שיש סמארטפונים ואפשר לצ'וטט בה. בתוכנה הזאת אפשר לשלוח גם תמונות, סרטונים ועוד בלי צורך בתשלום נוסף על MMS [הודעות מולטימדיה].
התוכנה WhatsApp תומכת במכשירי אנדרואיד, אייפון, נוקיה, וינדוס פון ובלאקברי ולא צריך לזכור כינוי או מספר מזהה - זה פועל בדיוק כמו SMS אבל משתמש רק בחבילת הגלישה שלך. אפשר להוריד את זה מהאתר שלהם: http://www.whatsapp.com/download/ ולומר שלום ל-SMS.

תגובה 1:

  1. אנחנו משתמשים באפליקציה, היא תומכת במערכות הפעלה רבות של סמרטפונים.

    הנה עוד פיצ'רים נוספים שיש באפליקציה :
    האפליקציה אינה מהווה רק תחליף ל-sms - ניתן לצרף להודעה תמונה מהגלריה, וידיאו, אודיו, מיקום, כרטיס מרשימת אנשי הקשר ולשלוח תמונה בצילום חי. היופי שבשליחת כרטיס מרשימת אנשי הקשר (contact) שהמקבל יכול להכניסו לרשימה שלו על ידי הקלקה.

    ניתן גם ליצור קבוצות ולשלוח הודעה קבוצתית, כמו למשל : משפחה - ולהכניס את כל בני המשפחה לקבוצה, ואז כל הודעה הנשלחת בקבוצה זו - תגיע לכל בני המשפחה, ניתן גם להוסיף תמונה או לוגו לקבוצה.

    ניתן גם לדעת אם הנמען קיבל את ההודעה לפי הסמל : שעון - ההודעה טרם נשלחה , v - ההודעה נשלחה, vv ההודעה נשלחה ונתקבלה אצל הנמען.

    השבמחק