מודעות ברמת הדף

דרושים בהייטק ופיננסים

יום חמישי, 2 באוקטובר 2014

מייקי מסייעת ומנחה סטודנטים בכתיבת ממ"נים, סמינריונים ועבודות אקדמיות







לפעמים אנחנו הולכים קצת לאיבוד בים של מאמרים, כמות מוגזמת של חומר לסקירת הספרות שיש למיין בהתאם לרלוונטיות לנושא העבודה או המחקר או אפילו כשאנחנו פשוט מתקשים לאתר מאמרים וחומר אקדמי רלוונטי. יותר מזה, לא פעם אנחנו לא מספיקים להתמודד עם עבודה אקדמית כזאת או אחרת.
בדיוק בשביל מצבים כאלה אני כאן.
שמי מייקי, אני עוסקת בכתיבת עבודות אקדמיות מזה 14 שנים. במסגרת זו, אני מסייעת לסטודנטים בכתיבה של עבודות אקדמיות, הכנת תרגילים, ממ"נים, הצעות מחקר, תכנון מחקר, בניית ראשי פרקים ואיתור מקורות.
במסגרת שירות זה, הנחיות מצד המרצה ואו המנחה יטופלו במקצועיות הראויה, בעמידה בזמנים ובסופו של דבר ביצירה מקורית ואיכותית ברמה אקדמית גבוהה.
השרות ניתן באופן דיסקרטי, תוך עמידה בזמנים ומקוריות העבודה ובאיכות גבוהה.
אשמח לעזור לך להתמודד עם תרגיל, עבודה, סמינריון, ממ"ן, פרוסמינריון, הצעת מקר או כל מטלה אחרת שמעייפת אותך.
גם אם סיימת הרגע את התואר,
אני בטוח שיש במעגל החברים שלך מישהו שאולי זקוק לי-אעריך אם תעבירו את הרשומה קדימה.

אל תהססו, פשוט דברו איתי


מייקי :)
טלפון 0558847962

מייל shechmonis@gmail.com

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה