מודעות ברמת הדף

דרושים בהייטק ופיננסים

יום שישי, 12 באוגוסט 2016

עשו זאת בעצמכם: 10 דברים שאפשר לעשות עם מתלה למגבות (חוץ מלתלות מגבות)





מתלה למגבות זה אביזר יעיל ושימושי ביותר במטבח, במקלחת ואפילו בחורף מול התנור במרחק סביר שלא מסכן את המגבת בחימום יתר ושריפה אבל יוצר את הבד לנעים למגע אחרי המקלחת. יחד עם זאת, למתלה למגבות יש עוד שימושים ברחבי הבית ובעבודה מלבד תליית מגבות ומדובר באביזר יעיל לארגון מחדש של הבית ולשמירה על הסדר. כל מה שצריך זה מתלה למגבות בגודל המתאים לכם, ראש יצירתי ולא לחשוש מקצת קדיחה או שימוש בדבק חזק בהתאם לצורך.
מיקום נכון של מתלה למגבות במטבח, בחדר השינה ואפילו בארון ובמחסן, יכול לשמש אותנו למגוון שימושים מלבד תליית מגבות לשימוש מיידי. במטבח אפשר להצמיד אותו לקיר ולתלות עליו מכסים לסירים וכלי מטבח שונים, כגון פומפיות ואביזרי מטבח ניתנים לתלייה. שימוש זה יכול לחסוך לנו שטח אחסון רב בארונות המטבח והמגרות וכן, גישה ויכולת שימוש מיידים בכלים להם אנחנו זקוקים.
במידה ויש לכם מחסן או גינה, אפשר לתלות על מתלה למגבות כלי גינון וכלי עבודה שונים. אוהבים לצבוע? אפשר לתלות מתחת למתלה מגבות בגובה המתאים מדפון בגודל וברוחב המתאימים [אפשר להתאים מכל נגריה בהתאם להזמנה] ובכך ליצור מדפים ייעודיים לארגון הצבעים או מיכלים נוספים, דבר שמייעל גם את הנגישות שלהם. אפשר לתלות עליו עציצים בחצר או במרפסת. אפשר ליצור באמצעות המתלה למגבות מתקן להטענת סלולר - תתקינו את המתלה בקרבת תקע חשמלי, תלו עליו סלסילה להנחת המכשיר הסלולרי והרי לכם משטח טעינה זמין.
אפשר להשתמש במתלה למגבות גם כמתקן להנחת גלילי נייר טואלט בשרותים בעזרת סלסלה.
אפשר להשתמש בו כקולב בכניסה ליד הדלת כדי לתלות עליו תיקים, מעילים, מטריות וכובעים. אפשר לסדר את הבלגן בארון ולתלות על המתלה למגבות עניבות, צעיפים, מטפחות וכדומה. אפשר, בנוסף, לתלות את המתלה בארון או מתחת למדף תלוי בחדר כדי לתלות עליו קולבים לתליית קולבים לבגדים, ג'קטים, מעילים ועוד.


10 things you can do with towels hanger - except of hanging towels. you can hang on them garden tools and tools in the storage to save space and orginaize it, orginize the kitchen and hang pot covering, organize your closet and hang ties, scarfs and shawls, charges, baskets, flowerpots and even toilet papers.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה