מודעות ברמת הדף

דרושים בהייטק ופיננסים

יום שבת, 29 באוקטובר 2016

אפשר להציע לך איזה דרינק של חומצה זרחתית?





אפשר להציע לך איזה דרינק של חומצה זרחתית? לא? למה לא? זה סתם חומצה חלשה, מה אתה עושה מזה ענין. משתמשים בזה קצת בתעשיית חומרי הניקוי וגם להסרת אבנית. סתם אתה עושה עניין מ-לא עניין. ואם אני מוסיף לזה קצת E-332 וממתיקים ואפילו אספרטיים, תרצה? גם לא?
ואם אני משקיע בזה מיליונים בפרסומות, שם דוגמן חתיך אש, שנמרחת עליו מישהי חתיכה אש וגם קורא לזה בשם Cola-Zero אז תרצה?
יש לי שאלה אליך, אתה אוהב את החיים? כשאתה שותה חומצה זרחתית, זה מאריך או מקצר את תוחלת החיים שלך? זה משפר או מחבל באיכות החיים שלך?
יש לי עוד שאלה אליך? אתה אוהב את הילדים שלך? כשאתה קונה חומצה זרחתית הביתה, לילדים שלך, זה מאריך או מקצר להם את החיים? משפר או מחבל להם באיכות החיים?
אם אתה אוהב את החיים ואת הילדים שלך, איך אתה מסביר את זה שאין שום קשר בין המילים למעשים שלך?
החומצה הזרחתית שבקולה ממיסה מסמר תוך 4 ימים. היא פוגעת ביכולת הגוף להשתמש בסידן. פחית קולה, לא דיאט, מכילה בממוצע 10 כפיות סוכר, צבעי מאכל ומלחים של חומצה גופרתית. מי ששותה פחית אחת ביום, לא דיאט, מעלה ב-85% את סיכויו לחלות בסכרת. מחקרים מראים שהאספרטם שבדיאט מזיק לגוף יותר מאשר המשקאות שאינם דיאט. (כל הנתונים מתוך מאמר של דר' עידן סער לרפואה אלטרנטיבית).
אם קוקה קולה זה טעם החיים, מעניין איזה טעם יש למוות? אני קורא למחוקק לקדם בהקדם את הסימון של הרעל הזה בדיוק כפי שמסומן הרעל שמעשנים אותו. הסיבה היחידה למה זה לא קרה עד היום היא שיש לנו מחוקק חלש ותעשיית רעל חזקה.
אם אתם מסכימים עם הכתוב כאן עשו לייק ושתפו. תשמרו על עצמכם ועל הילדים שלכם.

















אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה