מודעות ברמת הדף

דרושים בהייטק ופיננסים

יום ראשון, 19 במרץ 2017

בחינת תרומתו של בנימין נתניהו למשק הישראלי ב-8 השנים האחרונות






שנתיים לבחירות 2015. ראש הממשלה נתניהו כבר בשנה הרצופה השמינית לכהונתו.
חבר הכנסת מטעם הליכוד, אמיר אוחנה, והצוות שלו בדקו איך היה לנו. יש כאן מולנו מקבץ נתונים *מדידים* בתחומים שונים, שיענו על השאלה: מה נתניהו קיבל - ולאן נתניהו הוביל. כלומר, מה היה המצב לפני תחילת כהונתו של נתניהו בין שנים 2000 ל-2008 ומהו המצב כיום מאז שנת 2008, לפני 8 שנים כשנבחר.
כן, יריביו הפוליטיים ימשיכו לברבר על איך "מר ביטחון מסכן את הביטחון" (הזמינו אותם למצוא מחזור כלשהו של שמונה שנים מקום המדינה ועד היום שבו היו *פחות* הרוגים ישראליים מאשר בשמונה השנים האחרונות), ואיך המשק על הפנים, והתיירים לא באים, וכו' וכו' - אבל עכשיו, יהיו לכם המספרים. העובדות. הנתונים.
כן. המספרים מראים שנתניהו חזק בביטחון. נתניהו חזק בכלכלה. נתניהו חזק בדיפלומטיה. שימו לב - האבטלה ירדה, התלג עלה, שכר המינימום עלה, השכר הממוצע עלה, התיירות הנכנסת עלתה, כמות כלי הרכב החדשים עלתה, שכר החיילים עלה ועוד. על זה תוסיפו שיאים בשיפור התשתיות - 2 נמלים חדשים, בנמל חיפה הישן השקיעו מאות מיליונים בהעמקה לאניות ענק מודרניות. מנופים חדשים לאניות עד 21 מכולות לרוחב. עוד מסילת רכבת לפריקת מכולות.
נמל תעופה בינלאומי שני לאחר 70 שנה. תוספת של עשרות קווי תעופה במחירים נפלאים ושלל חברות ויעדים חדשים. רכבת תחתית אחרי 50 שנות הבטחות. מוביל ארצי שני.
צמצום הילדים בכיתות ב30% ל28 ילדים בכיתה. גידול ענק בתקציב החינוך שהנו הגדול מכלל משרדי הממשלה. חוק חינוך חינם מגיל 3 ועוד נקודות זכות.
גידול של 60% בסל התרופות. גידול ענק בתקציב משרד הבריאות בשיעור של 12%. הכפלת מספר מכשירי Mri. עוד בית חולים באשדוד ששרון ואולמרט לא אשרו עשור. טיפול שיניים חינם לילדים.
תוספת של אלפי חדרי מלון וגידול בתיירות. חיבור שלל ערים בפריפריה לרכבת. השקעה מטורפת בכבישים גשרים ומחלפים. הפחתת מיסים עקבית.
מהפכת הסלולר שחוסכת לנו 90% מההוצאה. ולא, כחלון ממש לא אחראי לכך. כחלון הוא שר הרווחה שגרם להתדרדרות בתחום הרווחה בתקופת הכהונתו. החוק הוא לא יוזמה שלו ולא אופייני לו.
מהפכת הטלוויזיה רב ערוצית עידן+ וסלקום שזולים יותר.
הוזלת תחבורה ציבורית. מהפכת הרב קו.
כל הסעיפים חוסכים במצטבר כ20,000 שח למשפחה לשנה!
יש להוסיף התעצמות בטחונית בלתי נתפסת. מערכות נגד טילים (חלק חדש וחלק משופר) לרבות כיפות ברזל, שרביט קסמים (קלע דויד), חץ 2, חץ 3 וברק 8. יכולות בתחום החלל ולווינים מסוגים שונים. כלים בלתי מאויישים באוויר, ביבשה ובים. צוללות שלפי מקורות זרים מסוגלות לשגר נשק גרעיני. מטוסי F-35. מערכות מעיל רוח לטנקים ונגמ"שים. טכנולוגיות לגילוי מנהרות. יכולות אדירות בתחום הסייבר (הגנתיות והתקפיות). גדר לכל אורך הגבול עם מצרים, התחלת בניית גדר לאורך גבול ירדן גם מדרום וגם מצפון, חידוש הגדר מסביב לעזה והחלפתה בגדר יעילה יותר. וזו רק רשימה חלקית ביותר שמטרתה להגביר את בטחון ישראל ולהפחית את כמות המסתננים לישראל. ישראל היא אחת משש המדינות החזקות בעולם כיום למרות שיטחה הקטן וגודל האוכלוסיה שאינו בר השוואה אפילו לבריטניה וצרפת.
בנוגע לתשתיות אזרחיות:
הקמת מתקני התפלת מי-ים שממש מצילים אותנו כרגע, וניצול ומיחזור מי קולחין. שידרוג משמעותי בייצור החשמל. אינטרנט מהיר לרבות סלולרי. שידרוג משמעותי (אמנם כפוי) של מערך כיבוי האש. הקמת אוניברסיטה נוספת באריאל. הכנסת מחשבים לכיתות הלימוד. קליטה של קרוב לרבע מיליון עולים חדשים בשמונה שנים. העברה מאסיבית של בסיסי צה"ל לנגב. מיחזור פסולת ואשפה. עם התחלת יצוא גז ממאגר לוויתן ב- 2020 נהפוך למדינה ממש עשירה. יאפשר הפניית משאבים רבים לחינוך, בריאות, רווחה וצמצום פערים חברתיים כבר בעוד 3-4 שנים. שיפור מאוד משמעותי ביחסים עם מדינות כמו רוסיה, הודו, סין ויפן. יחסים טובים מאי-פעם עם מצרים וסעודיה. אמנם לאזרחים רבים עדיין קשה לגמור את החודש לצערי, אבל כמדינה צלחנו בקלות משברים כלכליים קשים מאוד שעברו על העולם. מצבם של אזרחי מדינות כמו יוון, ספרד ואפילו איטליה אינו טוב ממצב אזרחי ישראל.
הדבר נכון גם אם בודקים ומשווים רק את מצב הרבע היותר עני במדינה. מצבנו מעולה גם מבחינת גיל חציוני וריבוי טבעי, תוחלת חיים, תמותת תינוקות, ומספר הפריות מבחנה. זה מראה שהטענות שביבי הורס את המדינה או שמצבנו מידרדר הן מטופשות ולא נכונות במקרה הטוב או שקריות במכוון במקרה הרע. לשמאל יש חלק יותר חמור בשסע במדינה. רוב הפוסטים של מרצ / גלאון, המחנה הציוני והמפלגות הערביות, מפנים אצבעות לדתיים/מתנחלים/ימין/ליכוד. פוסטים של הליכוד / ביבי, אתה תראה שבודדים מאשימים את השמאל/ערבים והשאר מפארים (בצדק או שלא) את הישגי הממשלה. הנקודה היא שהשמאל נוהג להאשים יותר. זה מגיע להערכתי מהמקום המזלזל שבו השמאל נמצא וניתן היה לראות את זה יפה לאחר הבחירות - השמאל הממוסד בארץ (רמת המפלגות/ארגונים, זה לא בהכרח שכל השמאלנים כאלו. מאמין שהוא טוב יותר מהעם והוא יודע הכי טוב מה צריך להיות פה. רוב אושיות השמאל מאוד מזלזלות בצד הימני של המפה וזה גורם לחתך עמוק. תוסיף על זה כמובן את התפתחות המדיה החברתית שמאפשרת לכל גזען חשוך ולכל אידיוט פאשיסט לכתוב מה שבא להם וכולנו נראה, מה שיוצר אפקט פילוג חמור שניתן לראות בכל העולם - הבט בארה"ב, באירופה - זו לא צרה רק שלנו..
היום, למשל, נתניהו נמצא בביקור בסין, מעצמה כלכלית לא קטנה שארה"ב חייבת לה מליארדי דולרים. ביום בו סין תדרוש את החוב, כלכלת ארה"ב תקרוס. מדובר בכשל שנגרם במהלך כהונתו של אובמה. אז אותו נתניהו התקבל היום בסין בכבוד מלכים. ילדים הגישו לו פרחים כשירד מהמטוס. דגלי ישראל מתנוססים בגאון בחוצות בייג'ין לצידם של דגלי סין. במהלך הביקור, נתניהו יחזק את היחסים הדיפלומטים עם סין ומטרת הביקור הנה ציון 25 שנים ליחסים הדיפלומטיים ביננו.
להבדיל מכך, כשאובמה, נשיא ארה"ב דאז, ביקר בסין, הכניסו אותו מהדלת האחורי כאחרון המשרתים. כשאובמה בא לאולם האדיר, נשיא סין אפילו לא הסתובב לכיוונו ונתן לו ללכת את מאות המטרים לבד. רק חסר שכשנתניהו יחזור לישראל, יפתח לו תיק 8000 בגין הפרחים. אז מה בדיוק כואב פה לאנשים שראש מדינתם זוכה בכבוד מלכים בקרב מעצמות בעולם? כבודו הוא גם כבוד מדינת ישראל ותושביה. כשהרצוג ביקר במוקטעה, לא ניתלה לכבודו דגל ישראל ולא היה כל כבוד ממלכתי אליו. אבל שנאה מעוורת עייני חכמים ומסלפת עיני צדיקים.
כן, אפשר לומר זאת בצורה אינטיליגנטית, בפה מלא, בחזה זקוף. לא להשפיל ראש.
ואם יש כמה "יפי נפש" שיעקמו את האף?
יהיה להם אף עקום, אתם יודעים כבר.
שבוע טוב עמישראל!






תגובה 1:

  1. יש מציאות ויש פייק ניוז של התיקשורת והשמאל

    השבמחק