מודעות ברמת הדף

דרושים בהייטק ופיננסים

יום רביעי, 13 בנובמבר 2019

עשו את בעצמכם - כשיש בעיית יונים על הגג







עברתי לדירה חדשה ומתברר, שבחדר בו נמצא הדוד התנחלו להם שנים זוג יונים שהעמידו בישראל בית וגוזלים. יחד איתם הגיעו הלכלוך, הזוהמה, הקקי וכיני היונים. אז אחרי ההדברה והצחצוח באקונומיקה (להומניטריים מביננו - אל דאגה... המתנתי לצערי עד שהגוזלים יוכלו לעוף במקום לתרום אותם לספארי וזה החמיר את המצב ברמה שלא יכולתי לגור בבית כמה שבועות עד שההדברה עבדה כי כינים של יונים). ועכשיו, כשהקן פונה, צריך להבהיר ליונים שכל עוד הם אינם משלמים שכירות ושותפים לניקיון, זהו אינו מקומם.
החומרים הדרושים - רשת נגד יונים ברוחב ובגובה המתאימים - במקרה שלי הייתי זקוקה ל-3 גלילים באורך 3 מטר וברוחב מטר.


קרש באורך המתאים - במקרה שלי הייתי צריכה לשניים כאלו


סולם מספיק גבוה,



 מתקן לסיליקון.



וגם למספריים, אבנים משתלבות, אזיקונים וסיליקון כמו C7  או C9





דבר ראשון - איך להוביל את הסולם מהטמבוריה המקומית. מאחר ובטמבוריה סרבו לעזור להכניס את הסולם לרכב או לקשור על הגג, עשיתי לבד. כמו גברים סטנדרטיים, הם אהבו לעמוד בצד בידיים שלובות כמו נוגש עבדים מצרי ולחלק לי הוראות. מאחר ולפי ההוראות הייתי אמורה להכניס את הסולם מהחלון או מהבגז', התעלמתי באלגנטיות ופשוט קשרתי אותו על הגג. הם לא האמינו אבל החזיק מעמד...



ועכשיו הגיע העת לקשור את הרשת לקרש באזיקונים





יש להקפחד ללפף מעט את הרשת מסביב לקרש [אפשר גם מוט ברזל, אולי יחזיק יותר מעמד אבל גם יחליד]





 ולגזור בגובה המתאים + תוספת של 15 סנטימטר טווח בטחון עבור התלייה על הקיר וכדי לשים על השארית לבנים. אפשר גם לגזור את תוספת של האזיקון בשביל האסתטיקה.





ועכשיו - הסיליקון - תכניסו את מיכל הסיליקון לאקדח, תגזרו את הסוגר שלו, תחברו אליו את הפתיל ותוודאו שיוצא החוצה חומר.





ופשוט להדביק על הקרש ולחבר את הקרש מייד לקיר. אם אתם לא מסתדרים תחברו פלאח - אפשר לחתוך חתיכה מהעץ ולהדביק בכל אחת מהקצוות של הקרש עם הסיליקון. צד אחד להדביק קרש לקרש וצדק שני דלת לחרסינה על הקיר העליון במקרה שלי. מאחר ןלא היה לי סבלנות להתחיל לחתוך קרשים או למצוא פלאח שישמש כתחליף, בחרתי לקשור לחבלי הכביסה שכבר היו תלויים על המעקה בגג העליון.
עכשיו מבחינת התוצאה הסופית - אפשר להשתמש באזיקונים כדי לחבר בין גדר לגדר או בין גדר לשארית כדי להשלים חתיכה משארית שגזרנו מגליל אחר למקרה שהאורך קצר מדי. אני חיברתי בין שארית לשארית ובין גדר לגדר כשהשארתי פתח כדי שאוכל להזיז ולעבור. וכשלא עוברת יש אבנים משתלבות בתחתית הגדר כדי למנוע מהיונים להיכנס בכל זאת. מרוצה מהתוצאה
מה שנשאר זה לשטוף עם אקונומיקה כדי לוודא שכל הכינים מורחקים


















אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה