מודעות ברמת הדף

דרושים בהייטק ופיננסים

יום ראשון, 21 באפריל 2024

בנות כמוני לא בוכות / נועה קירל

 










מילים ולחן: רון ביטון , מאי ספדיה , נועה קירל וינון יהל הפקה ועיבוד מוזיקלי: ינון יהל אני באמצע עיר קרה מסתובבת סתם בלי מטרה מחפשת את עצמי שעה כבר אין למה כבר בשביל מה אתה מנסה לתפוס אותי כשרע רק ככה זה טוב אין לך ברירה רצית לראות איך אני שבורה תגיד מה חשבת שתבוא אלי ואז תראה אותי ככה עדיין לא למדת שבנות כמוני לא בנות כמוני לא בנות כמוני לא בנות כמוני לא בוכות איך מכל הבנות שהורידו דמעות כבר מילאת את כל הכנרת אני לא מקנאה בזאת שעוד תבוא אחרי אחריה תבכה גם אחרת איך זה עושה לך טוב על האגו לראות את הדמעות כמו גשם שוטף אמא אמרה לי מי שעושה לך רע שישרף אתה מנסה לתפוס אותי כשרע רק ככה זה טוב אין לך ברירה רצית לראות איך אני שבורה תגיד מה חשבת שתבוא אלי ואז תראה אותי ככה עדיין לא למדת שבנות כמוני לא בנות כמוני לא בנות כמוני לא בנות כמוני לא בוכות גם אם זה כואב בנות כמוני לא גם אם שברו לי את הלב בנות כמוני לא גם אם שקרו לי בפנים בנות כמוני לא שיכנסו כל הפחדים בנות כמוני לא גם אם המציאו סיפורים בנות כמוני לא גם אם יצאו לי השדים ומי יגיד לי מה להיות הכל עניין של לנסות גם אם עשיתי טעויות בנות כמוני לא בוכות קלידים ותכנותים: יאן זלקה ינון יהל קולות: מאי ספדיה , נועה קירל , יאן זלקה ורון ביטון מיקס ומאסטרינג: עומרי בר הוד וינון יהל ניהול וייצוג בלעדי: רוברטו מיוזיק – רוברטו בן שושן: יחסי ציבור: שיר פינטו shir@shirpinto.com להזמנת הופעות פרטיות - 054-798-0676 להזמנת המופע לאירועים סגורים - NMC- 03-6909817



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה