מודעות ברמת הדף

דרושים בהייטק ופיננסים

יום שלישי, 16 באוגוסט 2011

מרגלית צנעני (מרגול) נחקרת בחשד למעורבות במעשים פליליים





מרגלית צנעני נעצרה היום בכך ששלחה עבריינים, חייליו של עמיר מולנר, על מנת לקבל מאמרגנה לשעבר כספים שלטענתה הוא חייב לה, כך דווח היום בחדשות גלי צה"ל ובמספר אתרי אינטרנט. זוהי סיבת המעצר הרשמית לפחות, סחיטה באיומים. בהמשך דווח שאף ניסתה להטות את תוצאות בחירת המתמודדים בכוכב נולד לטובת מתמודד כזה או אחר. החוקרים בודקים, בנוסף, חשד שעלה במתן העדויות ולפיו ניסתה צנעני להטות תוצאות לטובת לירון רמתי, מתמודד שנפלט מתחרות "כוכב נולד". בהמשך, במהלך אחת התוכניות מסרה תודה לעבריין מוכר  הגברת תשאל גם בעניין זה. המעצר בוצע לאחר חקירה סמויה וממושכת, חקירה שהפכה הבוקר לגלויה. בנה, אסף, נשאל גם הוא על מעורבותו ונחשד שהוא זה שהכיר בין אימו לבין העבריין. אמנם לא ניתן להתעלם מאוצר המלים הקרימינלי שלה, אבל ראוי להדגיש שדודו טופז ידוע בלשונו החלקה, אך מעשיו הביאו למותו במקום הכי נמוך שאפשר.
מרגול מכחישה בחקירתה שהתרחש הליך בוררות [הליך השכנת שלום מול בכיר בעולם התחתון] עם האמרגן אסף אטדגי. גם היחצ"ן שלה הגיש לתקשורת גרסה דומה וטען שאין קשר בין צנעני לבין מולנר. עם זאת, מממצאי החקירה עולה שבמסגרת הליך הבוררות נקבע, כי על האמרגן לשלם למרגול פיצויים. נכון להלילה, היא תועבר לכלא הנשים נווה תירצה, שם תעביר את הלילה מחשש לשיבוש הליכי חקירה.
מעניין איך רשויות האכיפה מתמקדים דווקא בזמר המזרחי ואנשי הבידור כהי העור. לטענתם של ריטה ויורם גאון, הם גאים במוצא המזרחי/ספרדי שלהם. ריטה הגדילה לעשות ובכל אלבום שהוציאה יש ייצוג של שיר פרסי ואף לאחרונה הוציאה אלבום שלם בפרסית. עם זאת, השירים היחידים שמעידים על הקשר בין היותו של יורם גאון והרקע הספרדי שלו מאופיינים בלעג על הרקע ממנו בא. לא ידוע לי שהשניים נחקרו אי פעם, למרות שהתקשורת מלאה בידיעות על מחירים שמפקיעה ריטה עבור כל הופעה [והיא בכלל לא "עושה" חתונות ובר מצוות]. מצד שני, אמני זמרמזרחי לוהטים כמו אייל גולן וקובי פרץ נחקרו בחשד להעלמת הכנסות. הפרשות הסתיימו מזמן ולא זכור לי שהם הורשעו ואו נקנסו. החקירה נגד מרגול נמשכה 3 חודשים, אך היא נעצרה עכשיו כי המשטרה עוקבת ורואה ששום דבר לא קורה, כך לטענת עורך דינה בראיון שנערך ברדיוס 103fm בתאריך 22/8/2011. כשדודו טופז [גולדנברג לשעבר] רצה להוציא אל הפועל, מעשיו בוצעו תוך פחות משבוע ללא כל הפרעה מצד המשטרה. מעשיו חזרו על עצמם כמה פעמים כנגד בכירים שונים בתעשיית הבידור. גם בר רפאלי, דוגמנית מצליחה עם שיער בלונדיני ועיניים כחולות ידוע ביחסה האלים לצלמי פפראצי שונים והיא אף אינה מסתירה את קשריה עם העולם התחתון. איפה המשטרה כשצריך אותה?
אני מקווה בשבילה שמדובר בעורבא ופרח ולא בשידור חוזר של דודו טופז [אשכנזי דרך אגב]. רבים מחבריה הסלבריטאים תומכים בה. לדברי אבי ביטר, גם פרנק סינטרה שר למאפיונרים [רק חבל שלא ציין שבזכותם הייתה לו עבודה וחיים טובים עד ליום מותו]. יוני רועהמגבה גם הוא את מרגול ומצהיר שאין קשר בינה לבין אנשים מהעולם התחתון. אהובה עוזרי תומכת באומרה כי גם היא הופיעה לפני משפחת אלפרון, אבל מפה ועד קשרים עם העולם התחתון הדרך עוד רחוקה. גם גל אוחובסקי ואליקו הביעו תמיכתם במרגלית צנעני. ממש הביאה להם שליכטה בלב. עם זאת, הפקת כוכב נולד הודיעה שההתקשרות עם הטאלנט לא תימשך.






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה