מודעות ברמת הדף

דרושים בהייטק ופיננסים

יום חמישי, 25 באוגוסט 2011

התעוררות: רני רהב בדברי מופת לאומה בעניין המחאה החברתית והטייקונים





רני רהב איש שיווק ויחצ"נות, שמייצג את חברות הענק במשק, מדבר (בהתנשאות מתפרצת, ראוי לציין] ב-
yes דוקו על המחאה ועל היחס [המשפיל] לטייקונים. כנראה שאנחנו סתם מקנאים בהם. הרי הם מבזבזים 7.5 מליון שקל על חתונה רק כדי לפרנס לא פחות מ- 1,000 סטודנטים במלצרות בקייטרינג שעושק אותם במשכורת, שם הם אפילו לא מקבלים שכר מינימום, כשהקייטרינג בכלל מעדיף להעסיק מאחורי הקלעים [בעיקר במטבח ובניקיון] ערבים מהשטחים.
דווגמא זו מעידה על כך שהם חיים הרחק אי שם במגדל השן ואינם מפנימים את המסר המועבר במסגרת המחאה - מה זה 7.5 מיליון עבור אירוע של לילה אחד לעומת עשרות המיליונים שהטייקונים חייבים לבנקים, ברמה כזו שעלולה לגרום להם לפשיטת רגל? והמוחים הם אלו שגורמים לפגיעה בפרנסה...
באמת תודה רבה שכבודו תומך ברכישת רכב יוקרתי. הרי בזכות ההאמר והב.מ.ו שיושבים 360 ימים בשנה בחניה של הטייקון, הילד שלי זכאי לקבל מהמדינה בצהרים זבל מעובד שאינו ראוי למאכל [ושלא הייתי נותנת גם לערבים לאכול] בבית הספר. הרי אם יכולנו לסגור את החודש היינו עושים את זה, אבל נוצר מצב שאנחנו מונעים מעצמנו וחוסכים מהפה שלנו כדי שהילד לא יגיע למצב של תת תזונה, כי אנשים לא גומרים את החודש.
אני לא אצדיע לגברת שרי אריסון מסיבה אחת פשוטה - אם אעזוב את הבנק שלה, היא ממש לא תרוץ למכור יאכטה. אבל תארו לכם מה יקרה אם הטייקון לא יוכל יותר להחזיק מטוס פרטי? הוא יכנס לדיכאון! אבל אם יצחק תשובה או כל טייקון אחר בעל חובות הענק לבנקים יכריז שהוא לא מסוגל לעמוד בתשלומים, אז הכלכלה הישראלית תפגע באופן משמעותי, בנקים יקרסו, האינפלציה תהיה אדירה ברמה המקבילה למה שקרה בתחילת שנות ה-80. כל זאת על חשבון כספי הציבור, כיוון שמדובר בכספי הפנסיה שלנו. כי הציבור מטומטם אז הציבור ישלם.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה