מודעות ברמת הדף

דרושים בהייטק ופיננסים

יום חמישי, 10 בנובמבר 2011

מה ההבדל בין חמאס לחומוס?



כן, בעולם חסרי מודעות למצב עמו על מדינת ישראל להתמודד ברמה כזו שהם שאלו את בנו של מייסד החמאס, מוסעב חסן יוסוף, "מה ההבדל בין החמאס לחומוס?". זה לא מונע מהם, כמובן לשפוט את ישראל לרעה על "מעלליה כנג הפלסטינים", או יותר נכון עלהפעולות אותן היא נוקטת בכדי להגן על עצמה, כמו הסגר הימי על רצועת עזה שמטרתו למנוע הכנסת אמל"חים לרצועה דרך הים ופעולת המניעה שבוצעה על ידי צבא ישראל כנגד המשט שיצא מטורקיה ועליו "פעילי שלום" שפעלו כדי לפגוע ולהרוג חיילים ישראלים.
לא מזמן ערכנו דיון עם מרצה שמוכר בתקשורת בעקבות התבטאויותיו השמאלניות וכן, לא פעם הוא מתוודא בפני הסטודנטים שלו על פעילותו במסגרת ארגוני שמאל קיצוניים ומדבר על העוול הנורא שנגרם לפלסטינים. הוא נשאל על ידי אחד הסטודנטים מה דעתו על הטבח שמתרחש בסוריה ומתבצע על ידי המשטר העלוואי בהנהגת בשאר אסד במיעוט הסוני. זה לא עניין אותו. הוא בכלל לא התעניין ולא היה מעורה בפרטים. תהיו בטוחים שזה לא עניין את פעילי השלום שנכחו במשט האלים ההוא או את יתר יפי הנפש שמבקרים את פעולות ההגנה של ישראל כפי שבא לידי ביטוי, למשל, בפעילות הגנתה כנגד המשט ובמסגרת מבצע עופרת יצוקה. אבל, הרי זה אמור לעניין אותם, בתור יפי נפש המתנגדים לדיכוי באשר הוא. זה לא שהם אנטישמים עוכרי ישראל. מתברר שכן.
ובכן, התשובה לשאלה מה ההבדל בין חמאס לחומוס הנה שארגון החמאס נוצר כדי להרוס את מדינת ישראל. הוא נועד להרוס ולהשמיד והוא לא מסוגל ליצור ולבנות. אלו הן מלותיו של בנו שלמייסד החמאס. זוהי המציאות. לדבריו, העם הפלסטיני עשה הכל במשך עשרות שנים במטרה להשמיד את מדינת ישראל ולא במטרה להקים מדינה פלסטינית. למעשה, מדינת ישראל אינה הבעיה במזרח התיכון, אלא הפיתרון, לאחר שבוצע בעם היהודי טבח בארופה. העם הפלסטיני אינו מסוגל להפנים את הפלא הזה.




מסעב חסן יוסף ח'ליל (בערבית: مصعب بن حسن بن يوسف بن خليل) הוא בנו של השייח' חסן יוסף ח'ליל, ממנהיגי תנועת החמאס ביהודה ושומרון, שהיה לאחד מסוכני השב"כ החשובים ביותר בתולדות מדינת ישראל. בשב"כ כינו אותו "הנסיך הירוק", "נסיך" - עקב היותו בנו של בכיר חמאס, ו"ירוק" - בשל צבע הדגל של חמאס.
בשנת 2010 פרסם מסעב את הספר "בן החמאס", בו הוא מגולל את סיפור חייו. הספר נכתב באנגלית, תורגם לעברית ולשפות אחרות, ונמכר בעותקים רבים - בעיקר בישראל ובארצות הברית. במקביל לפרסום הספר התראיין מסעב לכלי תקשורת שונים, בהם הישראליים, על מנת לקדם את הספר ולספר את סיפורו. בראיונות עמו הביע מסעב עמדות פרו-ישראליות וקרא לשלום בין העמים.

מאז פרסום הספר, נאלץ מסעב להסתובב עם שומרי ראש צמודים.

Ansprache von Mosab Hassan Yousef (Autor: "Sohn der Hamas")
حضرات السادة الكرام : ان الكل يتكلم عن حق إقامة الدولة الفلسطينية .ان يكون للفلسطينين مدينة خاصه بهم .انا اعتقد ان هذه فكرة سيئة وان الفلسطينين سوف يدفعون الثمن غاليا الفلسطينين لمدة اكثر من ٦٠ عام حاولوا هدم مدينة اسرائيل .لا لبناء مدينة فلسطينية والآن بعد تأخر كبير جدا يحاولون ملائمة دوله فلسطينية .مساحة الارض صغيره جدا .٢٧٠٠٠ كيلومتر .هذا لاشئ وهذه المساحة لا يمكن ان تحتوي دولتين. . لا اقول انه لا يمكن ان يمكن ان يكون للفلسطينين دوله وحكم خاص بهم لكن علينا ان ناخذ بالحسبان الحاجات الامنية للاسرائيلين .علينا ان نأخذ ذلك بالحسبان فكلنا رأينا ماذا حدث في قطاع غزة ولا نريد ان نعيد أخطاء الماضي لان الاسرائيلين والفلسطينين سيعانون وانا لا اتكلم عن القيادات الفلسطينية انما عن الاولاد الفلسطينين الذين ضاقوا من قيادتهم وأنانيتهم .وانا اتأمل ان لا يمر احد منهم بالذي مررت به وكما قلت انني اشتغلت من الامن الاسرائيلي وفي نفس الوقت احببت شعبي .مهمتنا لم تكن فقط حماية الأمن الاسرائيلي انما ايضا حماية أرواح البشر يوميا . عرب فلسطينين اسرائيلين وامريكين وكل أنواع البشر هذه كانت وظيفتنا لعدة سنين.لقد حاول الفلسطينيين تصوير الاسرائيلين على أنهم متعطشين للدم الفلسطيني .هذا كذب وافتراء وقيل وانا شاهد على ذلك .ان اسرائيل ليست مشكلة الشرق الاوسط بل هي الحل لجميع المشاكل. اريد ان يفهم أبناء شعبي ما مر به اليهود من مأسي وكيف ان هذا الشعب العظيم تعامل معها .بعد الكارثه لم يفكروا بالانتقام انما بكيفية البقاء . واختيار الحياة على الموت . لسوء الحظ شعبي لم يتعلم من هذه التجربه . وهم فعلوا العكس فقد اختاروا الموت على الحياة . لذلك انا اقول ان اسرائيل هي الحل . وأقول بصراحه انه اذا فشلت اسرائيل فسوف تفشل الحضارة الغربية كلها .من واجبنا الحفاظ على امن دولة اسرائيل وليس لإنجاز سياسي معين انا عملت ذلك في الماضي والحاضر والمستقبل لأجل الأجيال القادمة وشكرا



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה