מודעות ברמת הדף

דרושים בהייטק ופיננסים

יום שלישי, 22 בנובמבר 2011

יציאות באין כניסה של משפטים מעספור

  • איציק -
- "מתפרנסים שחור מעשנים ירוק רואים ורוד."
- "עולם ורוד אפשר לראות רק דרך עיניים אדומות"
- "גם תרנגול עיוור מוצא לפעמים גרגר"
- "יאסה על העולם"
- "זה אורגינל רעיון בן זונה"
- "ניסית פעם גרר?"
 - "מוטי, אל תחתום, כוס אמ-אמא שלו, זה עוקץ!"
- "תכף תשמעי בחדשות 'גבר ירה בעצמו מרוב געגועים'"
- "הארוחות שאחרי הצום הכי טעימות"
-  "לא בפנים, טוב גבר?"
- "יש לי משהו שיפוצץ לך את הטוטה... אחושרמוטה"
-"קפד ראשו אינעל אחותו... כוס אמו"
"אס על העולם!"

- איציק-"תגידי אין לך בית או משהו את גרה בבית חולים?"
האחות-"לא אני עובדת כפולה-שתי משמרות ברצף.."
איציק-"אני טוב בשתיים ברצף,2 ברצף זה המומחיות שלי"

- נוהג באוטו רואה משטרה מולו "שיר המעלות אשא עיניי אל ההרים"
קקךךךקךךךךך עצור בצד! כושלייייייייראבקקקקקקקקקקקקקקק!!"
  • אבא של מוטי -
  - לך לך שלא תפספס את האוטובוס האחרון
  • סבא של מוטי-
- "מזל זה כמו ציפור, צריך לפזר לו גרגרים כדי שיגיע"
- "כשדמעות תקעות לך בגרון עדיף לא לדבר"
-"נער, נער, אך טיפה עוד תשאר."
- "או או או או חולה על,טקסס הולדם',או או או או או חבל לי על הזמן יאסו או או או או" 
  • זבולון -
- "אין להם למי להיטפל אז למי נטפלים, לחזק? לאא... לזה עם הכוח? לאאא....לזבולון? כןןןןן...!"
  • קובי -
- "דיסקרטיות זה חלק מהשירות שלנו"
- "עוד פעם אחת אתה מתערב לי באמצע משא ומתן אני מדליק פה מדורה ומשאיר אותך לישון, הבנת?" 
-"עוד פעם אתה מדבר איתי ע לדברים כאלא במקומות ציבוריים אני פורט אותך לאגורות"
  • זוטא - 
- "בטעם תפוח... הכל אותו דבר... הצבעים שונים בג'לי הטעמים כולם תפוח.."
- "בנאדם שלא ממלא כרטיס מזל , לא יכול לבוא בטענות לה' שהוא לא זוכה"
- "המספרים כבר לא לבד מוטי, נהיו משפחה" 
- "תודה תודה מוטי תוודה"
- "ולהצטלם ככה מחייך לכוווולםםםםם."
- "בן זונה איציק הבהלת אותי. בן זונהה."
-  "יש גם מיטה.. לא זוגית, נוער. "ספפה"."
  • סיון - 
-  "נראה לי הערק שלך מקולקל... הוא כל הזמן נגמר"
  • מוטי -
- "איזה ילד אתה. משחק עם גפרורים בתחנת דלק" 
- "לא קרה שום דבר... תמשיכו לנשנש"
- "החיים זה כמו בונבוניירה. אי אפשר לדעת מה יצא לך בתוך הפרלין"
- "אם את מזייפת ככה במיטה כמו שאת שרה אז שישאר אפלטוני בינינו, אה?"
- "איפה הנזלת הזאת שאת חיה איתה?"
- "שאני לא אתפוס אתכם משפשפים ביחד, אה?"
-"זה בתת מודע, זה הקומפיוטר"
-"דבר ראשון זוטא בן של זונה"

  • תבור -
- "תגידי שמעת ת'שמועות על הזיקפת בוקר שלי אז באת ליראות את גשר המיתרים"
  • ניוטון -
- "אם ההר לא בא למוחמד ...."
-"אתה קולט אם אני עושה לך מהפך מ4-1 ל5-4,מרס הודי, איצ'יקידנה"
-" אני אשרוף תמכולה הזאת חייה מוטי הוא לא מכיר אותי אני משוגע.,.. אני ארגע אני אשתה מים קרים"
- "זה אשכרה הפקולטה למדעי ה"שש-בש" על שם ניוטון"
- עדין במשחק ששבש: "חשבתי על עונש בשבילך אולי אני יוריד אותך ל60 כפיפות בטן,לאא.. אתה יודע מה תוכל מיונז עם כפית"
-50 יורו זה כלום בישבילך אה יפאריס?
- לא זה כל הקטע ימפגר כמה שיותר מזיעים ככה מוצאים יותר את הרעל מהגוף 
-בואו במדרגות נמתח את שריר היתומים)
-"ברוך אתה אלוקים אלוהינו מלך העולם בורא פרי המחייה" 
- "אתה יודע מה התפשרות אני הולך לתחנת דלק אני אביא את המתדלק הערבי לפה אני יגיד לו שיחפור הוא שהיה הגוי של הקבר."
- "אני איש אשכוליות אני זה מפזר אותי"
-  תדליק תדליק! *שם ת'חומר על הרגליים* נו תדליק!!
- "תמיד תזכור, אנשים באים, אנשים הולכים, רק עצים נשארים לנצח " 
- כסף שאין בו ברכה מביא את אסונך
- "WELCOME TO HOTEL CALIFORNIA"
- "זה מקום נחמד,לעשות ביד"
- "תשמע, ברומא תיהיה רומני"
- " אין כזה דבר הווה זה רק פוקציה. שלמה המלך אמר בכהלת מה שהיה הוא שיהיה זאת אומרת יש עבר ויש עתיד" 
- "אנחנו נמות פה חיים" 
- "לא התקלחתי מחודש כסלו"
- "מה מקדמה? אני נוסע לאמסטרדם למצוא חבר שלי שמת"
-" קצר? להפסיד? זה בכלל לא נמצא בלקסיקול שלו"
-" מי המוח קצר? אני המוח"
- " ואיך המוצרים עלו על המדף? טיפסו על הסולם לבד?"
נשבע לך סבתא רחל"
- "תדע לך כבוד השוטר,ערבים הם בני אדם כמעט כמונו!" 
- זה לא הזמן ולא השעה 
-"כמעט נפטרתי עכשיו" 
-אתה יודע מה אני תמיד אומר ההתקפה הכי טובה זה בהגנה
-"זהו, כל אחד מעכשיו דואג לתחת שלו, קצר תביא נייר"  
-"עדיף מאה גרם קשיו ביד מארבעים דונם של בונדוק בפוטנציאל"
-"בשביל מה אתה שופך לו שמן לקומזיץ ?"
-"אני תמיד נופל על הרגליים, כמו קיפוד."
- "מה אתה חושב שאני מפחד ממך? יחתיכת ראש בטטה."
- "מי שמתכנן תוכניות קוטף פירות."
- "ממה הלב שלך עשוי?! ארטיק סורבה?? "
" העיניים שלך זה המראה האחורית של הלב "
- "זה הכל מהקומפיוטר.
- במסעדה:

מלצרית-"זה לא מאפרה,זה פמוט"
ניוטון-אז למה אין פה נר?"
- הסטודנטית-"וואיי הראוטר הזה עושה לי מלא בעיות.."
ניוטון-"תקשיבי אני לא יודע מי זה ראוטר...אבל אם הוא עושה לך בעיות..אני מכיר כמה אנשים"
  • קצר -
- " חריף לי חריף לי אבל חפיף לי"
"למה לו יש ויזה ? לך יש ויזה ? לכוס אמאמא שלך יש ויזה ? אז איך ניקח הלוואה ?"
-"או ניוטון, אווו אוו ניוטון"
-" משנכנס אדר אמא שלך זונה"
- "הקומפיוטר קיבל וירוס"

- "חיפשתי מקום שקט לקרוא,והיציע של הפועל הוא היציע הכי שקט בארץ"
- "שאני אפסיד אני אדע" 
- "מזה התיק גועל הזה , מה אתה טס לוויאטנם"
"קרוקודיל דנדי ניהיה לי שם , אמן ינשך אותו איזה תנין"
- " שתוק אני יזייין אותך"

- "על מה כוס של אמא שלך חושב כל כך הרבה זמן"
קצר לניוטון-"כשאני אפסיד אני אדע אכלת זין!"
- "זה פרצוף של סטודנט זה? מאיזה מכללה המכללה לטיח ותפסנות ברזל"
- "בן של זונה! על הזין שלי שאתה חולה, הבנת?"
- "כוס אמק, לא רוצה למות. רוצה לחיות טוב. רוצה לעשן, רוצה לזיין, רוצה לאכול. לעשות מה שבא לי, מתי שבא לי. לפחות עד שאני אגיע לשולחן הזה של השטיפה, של הנירוסטה"
-  "גם הצרצר צחק על הנמלה בחורף אכל את כל הזין"
- לך לך מה מגרד לך הגוף?
-מה יש לכם אני לא כמו האידיוט הזה שפה
-תפתח תחלוק שלא תמות פה
-סססעמק המטקה הזאת!!!.... זונה! 
- "מה יש לכושיליאמאשלך?"

- "לאפ'חד אתה נותן את העור ולי כלום? בטח מה, אפ'חד לא בן אדם?"
-  "אפח'דדד, כוס אמא ש'ך"
-"יא בן של זונה , אני ארטש אותך "
-"אמן יכיש אותך נחש בתחת, תקום בבוקר יפול לך הבולבול לאסלה"
- "תסלחי לי הוא פשוט פרויקט שיקום שכונות זה..."
- "פאטמה מורגנה זאת אה ?"

  • קצר וניוטון -
- קצר-ניוטון-"יא בינת אל סולטן איפה רמת גן אין כמו אום אל פאחם הכי טוב בעולם!"
- " מסכנה דודה פפוקה , איך היה המשפט שלה שהיא תמיד הייתה אומרת ? תחזיר לי את זה , זה שלי , תחזיר לי את זה "(קצר וניוטון)

קצר-"אתה אשכרה דפוק, אתה אשכרה דפוק, אתה אשכרה דפוק"
ניוטון-"מה קצר חזר לך הגמגום?"
-  ניוטון "מה לעשות. כשחוטפים קרשים, עפים שבבים"
קצר "מה זה, קהלת?" 
ניוטון "איזה דפוק, זה סטלין"
- "ניוטון-"15 16 17."
קצר-"למה 17?"
ניוטון-"ח"י פחות אחד."
קצר-למה לא ח"י צעדים?"
ניוטון-כי כל גנב היה מחפש אחרי ח"י צעדים."
קצר-מה אתה פפוק?,איזה גנב יחפש שמונה אלף באדמה מה אתה ב"אי המטמון?"
איציק-מה יש?
קצר-"מה מה יש,אני כל היום חופר בורות שם כמו איזה לא יודע מה, הגעתי כבר עד לסין! פתאום אני קולט אותו עומד לי עם סיגריה, מסתכל עליי כמו איזה נוגס מצרי יא מזדיין!"
ניוטון-"קצר תקשיב רגע על תיתעצבן, אני נזכרתי שהוצאתי את הכסף לפני החורף, אני פחדתי שזה יירטב מהמי תהום."
קצר-אני יקבור אותך, הבורות מוכנים אני יקבור אותך!"
ניוטון-זה באוטובוס של איציק שמתי את זה בשקית, אתה יודע. מאחורי המסכה של האינדיאני."
קצר-אני אהרוג אותך, אני ישרוף אותך חי."
- קצר-"תגיד איזה שנה נולדת?"
ניוטון-"82 למה?"
קצר-"אומרים שנת 82 היתה שנה טוב את יודע למה?"
ניוטון-"למה?"
קצר-"כי ארדמילו אנס את אמא שלך ואתה נולדת" 
- ניוטון-"קצר.. נראה לך שאני אפרק לך את האוטובוס ככה מאחורי הגב?"
קצר-"ממממ... כן!"
- ניוטון-"קצר.. נראה לך שאני אפרק לך את האוטובוס ככה מאחורי הגב?"
קצר-"ממממ... כן!"

- ניוטון-"למה.. אם כל אחד מגרד 8 אלף, ביחד אנחנו ארבע.."
קצר-"נו, 4X8"?
איציק-"26 אולי?
תחשב רגע-ניוטון תחשב אתה-קצר נו תחשב שניה כמה זה 8*4 26? 
-ניוטון: " העיניים הם המראה האחרונית של הנפש"
קצר: "כן,והתחת זה הלוחיות רישוי"
- קצר: ניוטון למה לא הסתפרת?
לא יצא... זין לא יצא

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה