מודעות ברמת הדף

דרושים בהייטק ופיננסים

יום ראשון, 29 בינואר 2012

ברכות לרוצחי משפחת פוגל בטלוויזיה הפלסטינית הרשמית



אחח.. איזה אחוות אחים, פשוט "עונג". הגיעו ימות המשיח. וחי זאב עם כבש. יהודים וערבים תומכים האחד בשני. ליהודים יש משאלת מוות, מניחים את צווארם על כס הגיליוטינה ונותנים מרונם החופשי לערבים את הזכות להנחית את המכה כרצונם תוך הצדקת גזר דין המוות לעמם.




תמליל:
מנחת התוכנית בטלוויזיה הפלסטינית: "יש לנו שיחת טלפון ממשפחת האסיר חכים עוואד."
אמו של חכים עוואד: "אני מודה לכם שאתם מקשרים ביני לבין בני, משום שאני וכל המשפחה מנועים ביטחונית [מלבקר אותו].
המנחה: "בבקשה, אחותי, אנו יכולים להעביר את קולך."
אמו של חכים עוואד: "אני מוסרת ברכות לחכים היקר, בבת עיני, מהכפר עוורתא, בן 17, מבצע פעולת איתמר, שנידון ל-5 מאסרי עולם ועוד 5 שנים בכלא שיטה."
דודתו של חכים עוואד: "אני אחותם של האסיר חסן עוואד ושל צלאח עוואד, [אני] אום חביב, מהכפר עוורתא. אני מוסרת דרישת שלום חמה לכל האסירים הגיבורים האדירים, לאחי האסיר חסן עוואד, ראש מועצת הכפר, לאחי צלאח עוואד, העיתונאי האסיר הגיבור, לאסיר הגיבור העומד איתן, האריה, יזיד עוואד, בן אחותי, ולבן אחותי חכים עוואד, הגיבור האגדה. אני מברכת אתכם לשלום."
המנחה: "אנחנו מצדנו גם מברכים אותם לשלום."
דודתו של חכים עוואד: [מדברת על דאגת משפחתה ואומרת] "לחסן עוואד, חכים עוואד וצלאח עוואד בכלא ג'למה, אני מקדישה את השיר של (הזמר) אבו ערב:
'אחי שבצינוק --קולך קראני
אוי לך לזרוק את הרובה
כך ביקשה ממני המולדת
בעיניך כולנו פידאיון.'
אני מוסרת ברכות לקול קליעי אחמד סעדאת וחכים עוואד.'"
המנחה: "תודה. הייתה איתנו משפחת האסירים חסן וצלאח עוואד מעוורתא."

[הטלוויזיה הפלסטינית (פת"ח), שודר ב-19 וב-21 בינואר, 2012]

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה