מודעות ברמת הדף

דרושים בהייטק ופיננסים

יום שלישי, 31 בינואר 2012

מי הגזען האמיתי?






גל אוחובסקי העלה תמונת סלפי שלו עם הגיבורה האהובה שלו חנין זועבי ממסעדה פלצנית של הברנז'ה ברחוב רוטשילד שבמדינת תל אביב. היצור שמתפרנסת מכספי המסים שלי כחברת כנסת לא מפסיקה לקרוא לחילי צה"ל רוצחים ולהלל מחבלים שהורגים ילדים ותראו איך הזבל השמאלני הזה מצטלם איתה באהבה וחיוך, גם ללהיות שמאלני יש גבול.
עכשיו, תאכלס, אני לא יודעת מי עדיף מהשניים האלו - הערבייה שנלחמת למען השקרים הפוליוודים והפרובוקציות על העדה שלה ובדרך הצליחה להוציא מהיהודים המטומטמים תעודת חבר כנסת, נהג ומשכורת שמנה, או כתב שמאלני שהכתיר את עצמו כמנהיג ההומואים , בן אדם ששונא בעצמו את הכל, את איך שהוא נראה, את הדת שלו, ואת הנטייה המינית שלו וקיבל כוח ופרגון מהמדיה להוציא את התסכולים שלו בעיתונים, בקולנוע והטלוויזיה גם כלפי המזרחיים.
קיצר זאת תמונה המייצגת את כל מה שמעצבן אותי פה ויש צורך להשיג להם אזרחות סורית ותעודת מעבר בגבול בגולן לסוריה כדי ללמד אותם לקח או שניים בנוגע לחופש הביטוי שהם רוצים ליישם בישראל.



גל אוחובסקי היה רוצה שעם ישראל ילך כצאן לטבח. עם זאת, הוא הגזען האמיתי. הוא מצפה שהימני יהיה "מזרחי", או יותר נכון ערבי כמו המורוקאים הלא נחמדים <כדברי גולדה> לא עלינו. הוא לא ציפה שהיו"ר של 'אם תרצו' יהיה אשכנזי ועוד בלונדיני עם עיניים כחולות. איך בנאדם כזה אוהב יותר ערבים מאשר מרוקאים? איך הוא מצפה שנניח את צווארנו על הגיליוטינה ונאפשר לערבים-המחבלים האלו, עוכרי ישראל, לשחרר את הלהב, לאפשר להם לעשות ביהודים רצח עם? מוחמד בכרי הוא עוכר ישראל שבדומה לנאצים יוצר סרט תעמולה כנגד, מדינת ישראל וחייליה. אם כל כך טוב לו לצדד במחבלים האלו, שילך לגור איתם. הרי ידוע שהם חובבי הומוסקסואלים שמאלנים אפילו יותר מהתל אביבים, חבריו הטובים... הוא ממש חי במדינה משל עצמו. שיסכן את עצמו וידבר בשם עצמו.
אני שמחה לשמוע שמוחמד בכרי מוחרם גם על ידי התאטרון המאוייש על ידי חבריו השמאלנים של אוחובסקי. שימשיכו כך.לפחות הם לא עיוורים לחלוטין. אסור לנו לממן את הטרור.

תגובה 1:

  1. הגברת אוחובסקי לא נותנת לרונן שובל להשחיל מילה, וכשהיא כבר נותנת היא מפנה את גבה למרואיין אותו היא עצמה הזמינה לתוכניתה, ואם הנפת היד מעלה מטה, לכיוונו של שובל עם העט בידה, לא היה חסר ועוד שנייה היתה מוציאה לו את העיניים תרתי משמע. טיבי יכול ללמוד ממנה איזה תרגיל או שניים. אוי כמה אני ''אוהב'' את הפולניות האלו. איכס אחד גדול. גם פולניה וגם שמאלנית, מה שנקרא שילוב קטלני. כוס מים בקשה לגברת אוחובסקי שתרגע קצת.

    השבמחק