מודעות ברמת הדף

דרושים בהייטק ופיננסים

יום רביעי, 22 באוגוסט 2012

אבנים יכולים להרוג בנאדם

 

Arabs from the Palestinian Authority are continuing to carry out road terror attacks on the highways of Judea and Samaria.

 

 חשוב לדעת ולשתף:

בששת החודשים האחרונים, ערבים יידו לעבר ישראלים ביהודה ושומרון יותר מ-2,000 אבנים. אבנים יכולות להרוג.
חשוב שכל תושבי ישראל והעולם ידעו!

 

The fact is that in the past 6 months,more than 2,000 rocks were hurled at Israelis in Judea and Saamaria. . ROCKS CAN KILL 

 

 

 

 

איפה הזכות שלנו להגן על עצמנו?

rock hit Israeli soldier in Bilein


The Arabs makes terror atacks also on Highway road 443.

“Saturday night, I’m driving on Highway 443 to an event in Jerusalem. There’s a loud bang. The window shatters. I was hit by a rock, and thank G-d, ‘the snare broke and we escaped,’” said an attaced Rabbie

This road was closed to Arabs for years. After years of safe Israeli driving in the area, the old Tel Aviv - Jerusalem highway was opened to PA Arab traffic as a "good will gesture", despite numerous appeals to the government by area residents not to do so. for THAT REASON only.


Sharing is Caring!

 

Israeli infant critically injured in car crash caused by stone-throwing Arabs

Three other people, including the baby’s mother and sisters, also sustained injuries after the mother lost control of the car when Palestinians hurled rocks at it, causing her vehicle to smash into a passing truck.

מנתוני דוח של המועצה האזורית שומרון, ישנה עלייה של פי 3.5 במספר יידויי האבנים בשנתיים האחרונות. הדו"ח מתאר את התדרדרות המצב הביטחוני בשומרון בשנתיים האחרונות.

 

גם בקבוק מולוטוב יכול להרוג - so does the Molotov cocktails can kill 

 

 



שופט צבאי קבע, כי יידוי אבנים אינו בהכרח נסיון להרוג אלא עשוי להתפרש כמעשה קונדס



במקביל פיגוע טרור בארה"ב כששני מטעני חבלה הונחו על ידי מוסלמים מצ'צניה בקו הסיום של מרתון, הורגים 3 אנשים ופוצעים עשרות חפים מפשע:

 

ראש הממשלה בנימין נתניהו באינתיפדה הראשונה קורא לירות בזורקי אבנים על מנת להרוג

 

אלו הם דבריה של אורית בעלת הרכב:

ערבים בני 13-15 ניסו לרצוח אותי! נשמע הזוי? סוריאליסטי?? מסכימה!!

אבל אין לי דרך אחרת לתאר את מה שעברתי...נסעתי בכביש 60 מהעבודה הביתה, ממהרת כדי להוציא את הבנות שלי מהגנים, ופתאום אני רואה חבורת ילדים עם אבנים בידיים בעיקול שבין הפניה ל... צור הדסה לכניסה הצפונית של אפרת.
הבנתי שעוד שניה כנראה אני עומדת לחטוף אבנים ומיד התכופפתי.

לא עברה שניה ושמעתי "בום" חזק וכל החלון של הצד (איפה שהבנות שלי בד"כ יושבות!) מנופץ לרסיסים!!!! הייתי מזועזעת!!! לעזאזל, אני עדיין מזועזעת!!!

המחשבה הראשונה שלי הייתה מה אם הבנות שלי היו שם באותו הרגע. תסתכלו על התמונה של הבנות היקרות שלי טוב טוב... האם נראה לכם הגיוני שבמדינה מתוקנת אני צריכה לפחד לנסוע עם המשפחה שלי בכבישי הארץ??האם אני אמורה לחשוש פחד מוות לנסוע עם הבנות שלי במכונית מפני שאולי יזרקו עלי אבנים???

המציאות הזו לא הגיונית,לא שפויה! איפה האבא והאמא של המדינה הזו?ככה אתם נותנים לנו, אזרחי מדינת ישראל,לשמש כברווזים במטווח?? לא מגיע לי כאזרחית שומרת חוק וכבן אדם לנסוע בבטחה בכבישים? יש למשהו תשובה??

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה