מודעות ברמת הדף

דרושים בהייטק ופיננסים

יום רביעי, 16 באוקטובר 2013

מושיק עפיה מציג: החרדה שכמעט ריסקה לי את הקריירה




 
עד לפני שנה וחצי הוא היה אחד הזמרים המצליחים בתעשייה - הופעות, להיטים ברדיו, ומיליונים בבנק - ובן לילה הכל נגמר. מושיק עפיה הבטיח לתכנית ריאליטי שיתגבר על חרדת הטיסה שלו וישתתף בצילומים בחו"ל. אבל רגע לפני הוא עשה סיבוב פרסה, נסע הביתה ושקע בדיכאון. כעת הוא מספר על התקופה הקשה בחייו
בסוף השבוע האחרון מושיק עפיה חגג יום הולדת 39. חגג זה תיאור קצת מוגזם אולי. הזמר שבמשך עשור לא הספיק לחגוג, העדיף הפעם להסתגר בבית ולא לעשות עניין גדול. "לא היה לי חשק לצאת מהמיטה, לקח לי זמן לעכל - ראבאק, מה עשית?", הוא אומר.
מה שמיוחד בסיפור של מושיק עפיה, בשונה ממקרים אחרים של אמן גדול שנפל והתרסק, הוא שהנפילה הזו היא באשמתו, ומה שיותר מפתיע היא העובדה שהוא לא מתבייש להודות בזה. "הייתי בדאון, תקופה שכמעט שום דבר לא עניין אותי, הייתי עסוק בלהעניש את עצמי", הוא משחזר. "הייתי מסתובב בבית ומאחל לעצמי שיהיה לי אפילו גרוע יותר".
סיבוב הפרסה שעלה מיליונים, לפני שנה וחצי הוא אמור היה להשתתף בתוכנית הריאליטי "חי בלה לה לנד", ששולחת זמרים מישראל להרפתקה נוצצת בהוליווד ונותנת להם צ'אנס להתערבב בתעשיית הבידור הגדולה בעולם. עפיה סומן ככוכב הגדול של העונה, קיבל כמעט מיליון שקל על ההשתתפות, ובמשך חודשים צחצח את האנגלית עם מורים פרטיים.
עפיה אמנם שיתף את ההפקה בכך שהוא סובל מקלסטרופוביה קשה שגורמת לחרדת טיסות, אבל הבטיח שהפעם הוא יתגבר על הפחד ויעלה על המטוס. "הוא היה נורא לחוץ הוא הזיע, לא הבנתי מה קורה, זה לא היה מושיק", מספרת אשתו לשעבר. "24 שעות לפני, קרה לי משהו בגוף, התחלתי להזיע ואמרתי שאני לא טס", הוא משחזר. אבל הסיפור של עפיה לא התחיל שם, אחרי עשר שנים של הופעות מיוזעות במועדוני לילה, דואט אחד שהקליט עם שלומי סרנגה הזניק את מושיק עפיה בין לילה - לליגה של הגדולים. "החלום המתוק" של עפיה נמשך כמה שנים, שבהן בקושי ירד מהבמה.
עם 35 הופעות בחודש ומיליוני שקלים בחשבון הבנק, המטוס ל"לה לה לנד" היה אמור לקחת אותו לא רק ללוס אנג'לס, אלא לשיא נוסף בקריירה, אבל במקרה שלו, הדלתות המסתובבות היו מהירות ואכזריות במיוחד. "התכוונתי ללכת לראות עולם, אבל פתאום גיליתי שהיומן שלי ריק מהופעות", הוא אומר. "עם תחבר את הסכום שהחזרתי על ההשתתפות בתוכנית, הבנקים לא נשארים החברים הכי טובים שלך".
"כשהתגרשנו, זלגו לנו דמעות"- ההחלטה להישאר בארץ הפכה לכדור שלג, שאת ההשלכות שלו אף אחד לא יכול היה להעריך. מאמן שהופיע כל ערב לפחות פעם אחת, עפיה מצא את עצמו יושב בבית יותר מחצי שנה בלי הופעות. בתקופה הזו הוא נאלץ למכור שני בתים שרכש, ובבת אחת לוותר על החיים הטובים שכל כך אהב.
המערבולת שנוצר מול הבנקים בעקבות הקשיים הכלכליים, לא פסחה עם על החיים האישיים של עפיה, שמלוס אנג'לס היה אמור להמשיך לירח דבש עם אשתו נטלי. השיא של המשבר הגיע לפני שלושה חודשים, כשהשניים החליטו להתגרש, שנתיים בלבד אחרי שהתחתנו. "בטקס הגירושים בכינו, זלגו לנו דמעות", הם משחזרים. "זה טקס לא נעים".

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה