מודעות ברמת הדף

דרושים בהייטק ופיננסים

יום שישי, 14 בנובמבר 2014

גם משטרת ישראל יודעת לנהל מבצע צבאי מקצועי כשהיא רוצה






בלילה שבין חמישי לשישי נתקעתי עם הרכב 200 מטר מהמחסום המשטרתי על כביש החוף. המחסום התנהל כמו מבצע צבאי מקצועי - השוטרים דיווחו ב-WAZE שהפקק נגרם כתוצאה מתאונה [כחובשת שאלתי את המוקד אם מד"א במקום והאם הפצועים מטופלים. התחלתי לחשוד כשהם השיבו לי שהתאונה פונתה - בהתחשב בכך שעברתי שם 10 דקות לפני כן והכל היה בסדר, מישהו כאן מטעה אותי]. שוטרים מסתובבים עם M16 ארוך ושכפצים לאורך 500 מטר לכל כיוון על כביש החוף - צפונה ודרומה.
כל 200 מטר רכב משטרתי סמוי חונה בשוליים ללא סימני זיהוי ובאורות כבויים. אם רכב עוצר בשול, הרכב הסמוי ניגש אליו כדי לברר מה הסיבה. זה מה שהם עשו איתי והסברתי שיש לי בעיה מכנית. הם הניחו לי כי לא נראתי שיכורה. במידה והכל תקין הסמויה חוזרת למקומה ברוורס בשול גם אם המרחק עולה על 100 מטר.
כל כך הרבה שוטרים ואף אחד מהם לא הציע לעזור לי אפילו להרים מכסה מנוע או במים, זאת למרות שהבהרתי שהרכב התחמם. במקביל דיברתי עם ידיד שמסר שמחסומים מוצבים גם בירושלים ואזור מבשרת ציון.
השעה הזו אותה העברתי בשול עד שתיקנתי את הרכב זעזעה אותי. ראיתי איך רכבים סמויים - רכבי מזדה לבנים סמויים, יוקרתיים ומצוחצחים של המשטרה וג'יפים אזרחיים מיחידת הג'יפים של מתנדבי המשטרה, מתעמרים באזרחים חפים מפשע רק כדי להגיע למעצר. 
מאחורי עצר נהג ותוך שנייה קפצו עליו מרכב מזדה לבן סמוי יס"מניקים לבושים בשחורים, רק חסר הכובע גרב. כן, הוא היה שיכור - הייתי 10 מטר ממנו והרחתי את האלכוהול. הוא התחיל לבכות שאמא שלו בבית החולים הולכת למות הלילה. השוטרים שלפו אזיקים באלימות ועצרו אותו כשהוא בכלל לא תוקף אותם אלא הולך ושוב בחרדה וללא כל התגרות מצידו. היס"מניקים כן ניסו להתגרות בו מילולית. במהירות, ארבעת היס"מניקים קיבלו סיוע מהכחולים עם ה-M16 מהמחסומים מצפון ומדרום. הרכב מוחרם - אחד מהשוטרים נוהג בו.
כמה דקות אחר כך, ג'יפון אזרחי של יחידת הג'יפים ובו שוטרים מתנדבים, לא עלינו, מתפרץ מהנתיב הימני קיצוני לנתיב השמאלי קיצוני כמו בסרטים, רק בפקק של 0 קמ"ש כי אין לאן לברוח, אלא בשביל הדרמטיות, חותך מלפנים רכב בו ישבו 4 צעירים בני 20+ שנסע בנתיב השמאלי קיצוני וחוסם אותו [דרמטיות כבר אמרנו? הרי מישהו רואה כאן יותר מדי סרטים]. השוטרים שולפים את הנהג מהרכב בלי לחשוב פעמיים, קוראים לו חוצפן בלי שהוציא מילה וכל הדרמה מסביב. הנהג מנסה לשמור על איפוק ומציין את העובדה שאין קשר בין העבר הפלילי שלו לכך שהוא נהג כחוק ואין להם סיבה לעכב אותו או לעצור אותו או להטריד אותו או למנוע ממנו מלהמשיך בדרכו. השוטרים המשיכו בניסיון להתגרות בו לעיני חבריו שנשארו יושבים ברכב. לבסוף הוא שוחרר תוך אזהרה 'להבא אל תתחצף'. אין אלכוהול עליו או ברכב.
חמישי בלילה. כן, הם חיפשו אלכוהול ולכן התמקדו באיתור רכבים עם צעירים היוצאים או חוזרים מבילוי. אז זהו התוצר של כספי המסים שלי? M16 נגד נהגים שיכורים? לעשות הכל כדי לכתוב בדוח 'התנגדות למעצר'?  מי פה הפושע

2 תגובות:

  1. כל עוד בראשות מח"ש (מחלקת חסרי שכל ) עומד איש חדל אישים וחסר כישורים אורי כרמל, והשרה הממונה ציפי לבני לא מגלה כל עניין במשרדה המחלקה מהווה רק חממת פטרי לכל הפסולת האנושית שנזרקו ממקומות קודמים , לא יהיה כל מורא על המשטררררע שהפכה לגוף מרושע זדוני ואפל הקולט לשורותיו רק את הלוזרים והסדיסטים , שתמשיך להתנהל בעבריינות ואלימות , שלא לאמר חוסר תבונה , אתם יכולים לשאול בתחנה הרקובה והמושחתת שם השוטרים נוטלים גם שלמונים מעבריינים ומשתפים אתם פעולה כנגד אזרחים הגונים . . . תחנת השכונות דרום ת-א מי ייתן וגם אהובייך ציפי ,יפלו קורבן להתעללות והתעמרות של שוטרעים מושחתים ! ! !

    השבמחק
  2. משטרת ישראל חייבת לדעת גם לנהל מבצעים צבאיים, חייב להיות שיתוף פעולה מלא בין המשטרה לצבא. במיוחד באזור השטחים הגיע הזמן ששוטרים יטפלו בבעיות האזרחיות שקיימות שם ולא ילדים שלפני רגע סיימו תיכון!!! חייבים ליצור לחץ כאן במדינה שישנה את המצב הזה שלא יכול יותר להימשך בצורה הזו, זה עסק לאנשים מבוגרים ולא לילדים.

    השבמחק