מודעות ברמת הדף

דרושים בהייטק ופיננסים

יום שלישי, 12 במאי 2015

חופש ביטוי או הסתה? תלוי באיזה מחנה אתה נמצא





בעקבות ההסתה הפרועה נגד איילת שקד, נאלץ קצין הביטחון של הכנסת להצמיד אבטחה לשרה המיועדת לאחר שקיבלה איומים רבים על חייה. עד כה פורסמו בנושא ידיעות קצרות בחלק קטן מכלי התקשורת בארץ. אנחנו כבר יכולים לדמיין את הקרנבל התקשורתי וההסתה הפרועה שהייתה פורצת לו היו מצמידים אבטחה לשרה ממחנה השמאל שהייתה סופגת איומים על חייה.
למעשה, כשההסתה היתה נגד אנשי שמאל התקשורת רעשה וגעשה. עם זאת, הרבה אנשים מתקשים להבין, איך זה יכול להיות שהתקשורת לא רועשת לנוכח ההסתה הפרועה והמתגברת נגד איילת שקד? איפה כל ארגוני הנשים והשמאל הקיצוני שמתהדרים בנוצות הצדק והדאגה לנשים ולשלום? נאלמו דום. אין פוצה ואין מגיב. שתיקתם הנה תעודת עניות משוועת באופן המוכיח שהם לא אובייקטיביים אלא שמאלנים הזויים המקדמים אג'נדה פוליטית. הם איבדו את הלגיטימיות לטעון טיעונים למען השם והצדק!
זה היה מזעזע כשהלבישו את רבין במדי אס אס ומזעזע שהלבישו ככה את איילת שקד. זאת הסתה מזעזעת ומי ששיתף עם הדבר הזה פעולה צריך לשבת בכלא. מדובר באי הבנה של הכללים של האליטה הישראלית. הכלל בהקשר דיני הסתה וחופש ביטוי הוא כזה: הימין לא יכול להעביר ביקורת אלא רק להסית, והשמאל לעולם לא יכול להסית אלא כל ביקורת שהוא מטיח חוסה תחת הגנת חופש הביטוי. שהרי לשיטתם מדובר בסך הכל במיזם אומנות ביקורתי ולכן לא רק שאין מקום לדווח על זה, לחקור את זה. להפך, יש להציג את היצירה במכללת ספיר ומוזיאון תל אביב, ולדווח בהארץ ובגל״צ על נסיונות הרדיפה וסתימת הפיות של הימין החשוך שלא מבין באומנות.
בניגוד לכך, ח"כ שרון גל כינה את חברי מרצ "חבורה של משת"פים" אחרי שהקריאו עדויות מ"שוברים שתיקה" וסולק מהמליאה, לא לפני שספג קריאות "גזען, פשיסט, אין שכל - אין דאגות". חברי מרצ קראו במליאת הכנסת עדויות של חיילים מארגון שוברים שתיקה וח"כ שרון גל (ישראל ביתנו) כינה אותם "חבורה של משת"פים", ואמר "אתם פושעים, תתביישו לכם". יו"ר הכנסת ואדלשטיין קרא אותו לסדר והוציא אותו מהמליאה. מסקנה: חופש ביטוי או הסתה? תלוי באיזה מחנה אתה נמצא. ואתם, אנשי מר"צ, שעומדים ומקריאים עדויות אנונימיות של 'שוברים שתיקה'. אינכם 'אנשים יפים' ואינכם שווים שערה משערות ראשו של חייל צה"ל שנלחם עבורכם.




מתוך שידורי ערוץ הכנסת - ערוץ 99
אז אפשר להמשיך ולהלין על התקשורת השמאלנית ההזוייה. אבל אתם עדיין נכנסים לYnet או קוראים ידיעות. אתם עדיין רואים ערוץ 10 ו 2. אתם עדיין שומעים גל"צ, אין לכם את מי להאשים אלא את עצמכם. גם אם האלטרנטיבה היא לא אופטימלית, כל מי שרוצה בשינוי חייב להצביע עם השלט והארנק, זוהי הדרך היחידה. ערוצי תקשורת אלו נמחקו אצלי מזמן. נשארתי עם חדשות 0404 וערוץ 20, ערוץ המורשת. ידיעות וYNET כבר מרגישים את זה בכיס זה ברור. גם ערוץ 10 כבר רועד ועלול להסגר. צריך להמשיך וללחוץ, להחרים, לא לקנות, לא לצפות, להכאיב להם במקום שהכי כואב, בכיס. ולכן הסרתי את הלייקים שלי מאתרי החדשות האנטי ישראלים !!! ווהשארתי לייק רק אצל 0404. עיתון ללא נגיעה לשום פולטקאי. תתמכו בערוץ 20!! תתחברו לתכנים בהם. עם הזמן ישתפר כבר היום יש דברים מעניינים מכל הזבל שיש בערוצי 10-2 .. רק ככה נגרום לשינוי! תתחילו מזה חברים! לא לצרוך תקשורת שמלאנית. תורידו לייקים, תפסיקו לפרסם,לשתף להגיב



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה