מודעות ברמת הדף

דרושים בהייטק ופיננסים

יום שישי, 8 במאי 2015

כשארגון ידידים המציאו פעילות לטובה שהיה צריך להיות קיים

בתמונה: יונית לוי מדגמנת שוק




בשבועות האחרונים אני שומעת רבות ברשתות החברתיות על פעילותו המבורכת של ארגון ידידים. אם זה מישהו בפייסבוק ששיבח מתנדב מהארגון על כך שעזרו לו להתמודד עם פנצ'ר באחד מהירידות מירושלים, או על בתי הידידים המיועדho לסיוע לילדים בשכונות הנמצאות בסיכון מבחינת רמה סוציואקונומית ועוד.
השבוע מיכל נתקעה עם הרכב שלה פעמיים בגלל בעייה במערכת החשמל שדרשה התנעת הרכב באמצעות כבלים ומצבר חיצוני ולא באמצעות הסטרטר. כן גם זה קורה. היא הרימה טלפונים, דבר הראשון, לחברת הגרירה שדרשה כסף, מאחר ומדובר בבעייה חוזרת. עם זאת, כדי להתחמק מהתשלום, עליה להראות חשבונית שהיא תיקנה את הבעיה בחיווט בפעם הראשונה שטופלה במוסך. אך מאחר והחשמלאי רכב היה הוגן מספיק כדי לא לגבות ממנה כסף על כך שבסך הכל חיזק חיבור חשמלי שהשתחרר, היא לא יכלה להציג חשבונית. לכן, הבחירה הייתה לשלם סכום מופרז על שרות דרך או לבקש יפה מעוברי אורח כבלים. 
כסטודנטית עם רכב מודל 95', היא נאלצה לבחור באפשרות השניה. בפעם הראשונה היא אכן מצאה במהירות מישהו שייסיע לה. אך כשזה קרה בפעם השנייה, ההתנעה לא הצליחה ולכן, היא נאלצה למצוא מישהו שיודע מה הוא עושה כדי להתניע את הרכב. לכן, היא עשתה את מה שהציעו לה ופנתה לסיוע מארגון ידידים. וזה מה שהיא כתבה בפייסבוק לאחר החוויה המדהימה שעברה:




לפני כמה ימים נתקעתי עם הרכב [שוב] ורק שתדעו שבארגון ידידים, כל מתנדב הוא מלך, במיוחד Shai Gal שבמקרה גם היה כמה מטרים מ...
Posted by Michal Koren on Friday, May 8, 2015


"לפני כמה ימים נתקעתי עם הרכב [שוב] ורק שתדעו שבארגון ידידים, כל מתנדב הוא מלך, במיוחד Shai Gal שבמקרה גם היה כמה מטרים ממני והיה מוכן לעזור. ובמקרה, בפעם השניה שנתקעתי, שי המלך היה ג'נטלמן מספיק כדי להגיע אליי לכביש המהיר, לחלץ אותי וללוות אותי בנסיעה כדי לוודא שאני מגיעה למוסך בלי שהרכב יכבה שוב [בפעם הקודמת הרכב נכבה בחזרה מהמוסך. אשמתי, אני קשורה לרכב והוא היה צריך אשפוז].אז רק שתדעו, שמעבר לכך ששי הוא מלך, הוא גם אינסטלטור תותח. שי מבצע את כל עבודות האינסטלציה, כולל הכל, ושרותי האינסטלציה ניתנים בכל רחבי הארץ, כולל אזור גוש דן, השפלה וכדומה. הטלפון של שי גל, האינסטלטור של כולנו, הוא 050-5385517. בתמונה: יונית לוי בשוק. 
נ.בבזכותו גם אני התחלתי להתנדב בידידים. טלפון להתנדבות בארגון או בקשה לסיוע: 0533131310"

זה עובד ככה - יש רכז שמקבל את הפנייה מהזקוק לסיוע ומפיץ בהתאם לאזור. המתנדבים שזמינים לתת סיוע בסביבה מזניקים את עצמם למקום וללא כל תמורה, עושים את מיטב יכולתם כדי לחלץ את הפונה מהמצוקה בה הוא נמצא בהתאם ליכולתו של כל אדם סביר. לא הייתי פונה לשי כדי שיתנדב לפתוח לי סתימה בכיור רק בגלל שהוא אינסטלטור. פרנסה זו פרנסה. אבל כן הייתי מבקשת ממישהו זר לעזור לי עם פנצ'ר או עם כבלים להתנעה. ואם לא אפשרי לאתר עובר אורח שיכול לעזור, אין בעיה ליצור קשר עם ארגון ידידים לסיוע.
אז רק שתדעו ששי גל אינו רק אינסטלטור ושיפוצניק מקצוען, אלא גם אדם טוב לב שתורם ועוזר לאנשים זרים ללא כל תמורה מכל הלב ועד הסוף, ממש כמו שאני אוהבת ומעריכה. ומאחר ואני מאמינה בלהעביר את הטוב הלאה, כי העולם עגול, שתדעו שכל מי שצריך אינסטלטור מוזמן לפנות לשי גל בטלפון 053-3131310. יותר מכך, אני חושבת שאם הפעילות הזו לא הייתה קיימת, מישהו היה צריך להמציא אותה ולכן, גם אני מתנדבת בארגון ידידים לסיוע וזמינה בווטסאפ לכל מצוקה אפשרית. אז מעבר לכך ששי גל הוא מלך, הוא מוכר ואינסטלטור, גם את הג'יפ שלו - ולדבריו:

הג'יפ הזה,
יונדאי גאלופר שנת 1998
עם מנוע חדש,
חיה רעה, 
ל מ כ י ר ה ! ! !
אנא שתפו את המידע הזה...
תודה מראש.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה