מודעות ברמת הדף

דרושים בהייטק ופיננסים

יום שני, 23 במאי 2016

21 משפטים שאסור להגיד באמצע סקס





  1. *עונה לטלפון
  2. "אבא אני באמצע משהו, שנייה גומר וחוזר אליך"
  3. אכפת לך אם נעשה את זה עם אור ? בוא אור
  4. מאמי באלך להכניס כבר?(כשהוא כבר מזמן בפנים)
  5. אופס גמרתי (אחרי חצי דקה)
  6. סבתא שלי מתה במיטה הזאת
  7. עכשיו זה האיידס שלנו
  8. בונא את זזה בול כמו אחותך
  9. בואי לא נהפוך את האונס הזה לרצח
  10. מי זונה של איצקו
  11. אל תדאגי זה לא הרפס
  12. "זה בחיים לא קרה לי"
  13. "אז כמה אני חייב לך?"
  14. "תהיי בשקט אמא שלי ישנה"
  15. אני אוהב אותך
  16. או..מה זה פה היכל נוקיה? 
  17. אם לא תתנגדי זה לא יכאב
  18. לפחות תזייפי
  19. איך השינוי מין ? ניראה אורגנל !?
  20. אז אתה ואחיך לא באמת תאומים זהים
  21. נו תגמור כבר,
  22. שניה אשתי מתקשרת...


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה