מודעות ברמת הדף

דרושים בהייטק ופיננסים

יום רביעי, 25 במאי 2016

כשהמוסלמים כובשים ואונסים בעקבות נביאם המצביא-צבאי מוחמד



משחר ההיסטוריה, נפוצה תופעה מוכרת בסוגיית הכיבוש הצבאי, תופעה במסגרתה כאשר צבא כובש טריטוריה, חיילי הצבא הכובש כובשים גם את הנשים השייכות לאוכלוסיה שנכבשה עם האדמה באמצעות אונס. כל צבא שכובש אדמה, יכבוש את נשות האוכלוסייה הנכבשת עם האדמה על ידי אונס כאמצעי שליטה, כצורך של מלחמה ובדומה לצורך של החיילים אף לבזוז את רכושה של האוכלוסייה הנכבשת בכדי להראות לאוכלוסייה הנכבשת מי הבוס עכשיו. על כך המוסלמים למדו מהנביא מוחמד, שכבש את המזרח התיכון ועודד אונס של ערביות, נשים מוסלמיות ונשים נכבשות. הנביא מוחמד, אבי האיסלאם, הנו מצביא צבאי לכל דבר.
יוצא דופן בתיאוריה זו הנו "הכיבוש" לכאורה של צה"ל כצבאה של מדינת ישראל, מדינת היהודים, את ארץ ישראל. לא ידועים מקרים בהם חיילי צה"ל, כצבא שכבש את ארץ ישראל, אנסו נשים ערביות ואו מוסלמיות בשטח ישראל בכלל וביהודה, שומרון וחבל עזה בפרט. לטענת חבר הכנסת הישראלי, אחמד טיבי, חיילי צה"ל אינם אונסים נשים ערביות מאחר והם עד כדי כך גזענים שהם לא מוכנים אפילו לשכב איתן, בטח שלא לאנוס אותן.
התיאוריה שלי היא אחרת - לדעתי, חיילי צה"ל אינם נוהגים לאנוס נשים ערביות משתי סיבות - (1) חיילי צה"ל הם עד כדי כך מוסריים שהם אינם מוכנים לאנוס (2) צה"ל אינו צבא שכבש טריטוריה, אלא שחרר אותה. טריטוריה זו הייתה שייכת מאז ומתמיד ליהודים והיא נכבשה על ידי המוסלמים. (3) באותה המידה, האוכלוסייה אינה אוכלוסיה כבושה ויש להם זכויות. דבר שמוכיח את התיאוריה שלי הנה העובדה ש- א. חיילי צה"ל אינם אונסים ערביות / מוסלמיות. ב. מחבלים ערבים / מוסלמים אונסים, תוקפים מינית ומטרידים מינית ישראליות ויהודיות כפיגוע על רקע לאומני, דבר שמעיד על כך שמדובר בכח צבאי כובש.
ידועים מקרים רבים בהם ערבים ביצעו פיגועי אונס כנגד יהודים על רקע לאומני, כגון מקרה האונס של נער ונערה על ידי שב"ח טרוריסט וכובש מיהודה ושומרון בגן העיר שבתל אביב. לפני כמה שנים, 4 שב"חים ערביים ביצעו פיגוע אונס קבוצתי בילדה בת 14. והנה מקרה מהשבוע, במסגרתו 4 ערבים אנסו אונס קבוצתי יהודיה נכה על רקע לאומני. האונס אף צולם על ידי המחבלים במטרה לתעד את הפיגוע. ישראליות נמנעות מלהסתובב ברחובות מועדים לפורענות, כמו דרום תל אביב, בידיעה שיותקפו מינית ואף ייאנסו על ידי ערבים. פעילות שמאל מוטרדות מינית ומותקפות על ידי ערבים בגדה. סטודנטיות באוניברסיטה העברית מותקפות ומוטרדות מינית על ידי ערבים כשהם בדרך לתחנת האוטובוס או לחניה. ההוכחה הניצחת לכך היא שכשהנאצים כבשו קהילות יהודיות ברחבי אירופה ושחטו יהודים במיליונים, היהודים לא הגיבו באמצעות פיגועים. הנאצים כבשו את אירופה. הנאצים שחטו יהודים. הנאצים לא שחטו יהודים כי היהודים כבשו את אירופה. היהודים לא ביצעו פיגועי טרור כנגד הכובשים והגטאות לא הוקמו בתגובה למעשי הטרור הללו. גם גנדי נכבש על ידי הממלכה הבריטית. הוא לא הגיב במעשי טרור. אבל הבריטים טבחו בהודים. הכובש המוסלמי הוא הטרוריסט בישראל, לא ההיפך. היהודים אינם כובשים.
יתרה מכך, הערבים - מחבלים  מוגנים על ידי מושתלים שמאלניים של ארגונים אנטיהודים ומבטאים כך את מעמדם כגורם צבאי כובש. פמיניסטיות שמאלניות מצדיקות מעשי אונס אלו של ערבים ומסייעות בהגנה על הגורם הצבאי הכובש בארץ ישראל מטעמים אוטואנטישמים.
דרך אגב, זוכרים את פרשת אלנבי 40? כאשר כל הפמיניסטיות הצווחניות בשקל רצו להבעיר את המדינה בגלל צעירה שיכורה? אז כאשר הותר לפרסום כי צעירה ישראלית הלוקה בשכלה נאנסה על פי החשד אונס קבוצתי על ידי מוסלמים תוך כדי קריאות גזעניות... בנוהל הקבוע, כל הפמיניסטיות דמיקולו ישר עוברות למצב מיוט ולא תשמעו שום ציוץ או גינוי על זה מאותה חבורה מתלהמת. כי אנחנו צריכים לגלות קצת סובלנות כלפי שכנינו, לא? והרי לאנוס זה א-ב בזכויות אדם... מותר להם. הצביעות הזאת מבחילה אותי כל פעם מחדש. כל כך אשמח לראות אותן נבעטות כבר מהכנסת.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה