מודעות ברמת הדף

דרושים בהייטק ופיננסים

יום שבת, 3 בספטמבר 2016

מה גורם לכך שתושבי הרשות הערבית [רש"ע, המוכרת גם כרשות הפלסטינית] הנם עניים?









אם באמת אכפת לכם ממצוקת הפלסטינאים, אם אתם באמת מודאגים מסבלם, שימו לב למה שיש להם להגיד בסרטון הבא.
הערבים בעצמם יודעים מהו הגורם לסבלם אך כדי לספר על כך עליהם להסתיר את זהותם כדי שאנשי הרשות לא ירצחו אותם כפי שנהוג ומקובל בקרב מי שחושף את השחיתות ברשות. מי שגורם לסבלם של הערבים תושבי הרשות הנם מנהיגיהם שמקבלים לכיסם מליארדי דולרים כתרומות מהמערב. כספים אלו אינם מגיעים ליעדם, לצורך שיקום יישובי הרשות.
כספים אלו ממנים טרור, פעילות טרור, בניית מנהרות, רכישת אמצעי לחימה ואת חיי הנהנתנות של מנהיגי הרשות. מנהיגים אלו עולים לשלטון מלכתחילה בזכות מימון העולם המערבי. מדובר במאפיה לכל דבר ועניין שגונבת לאור יום את כספי התרומות לעיני כל. כולם יודעים ואינם עושים דבר בכדי למנוע זאת. מנהיגי הרשות לוקחים את כספי התרומות ומנציחים את סבלם של הערבים כדי להמשיך לקבל תרומות. המערב נחשף לסבלם של הערבים וממשיך לתת סיוע כספי. כך המעגל נמשך.
רוצים הוכחות? חשבו כמה כסף נתרם לרשות והועבר על ידי העולם המערבי - כן, גם על ידי משלם המסים הישראלי בעקבות אסון אוסלו. באופן יחסי, הועברו לרשות פי 15 עבור כל תושב הרשות מאשר הכספים שארצות הברית העבירה כדי לשקם את אירופה כולה לאחר מלחמת העולם השניה. אבל עדיין אין כלכלה פלסטינית, אין תעשייה, אין מסחר, אין ביוב, אין מים, אין מערכת רפואה, אין!
לאן הלך כל הכסף הזה? רוצים שמות? קבלו שמות!
המערב כיבד את הראיס יאסר ערפאת ברמה כזו שניתן לו פרס נובל לשלום הכולל פרס כספי של מליוני דולרים שיועדו לו אישית. ערפאת עודד את המערב להעביר את כספי התרומות דרכו ולא דרך ארגונים לא ממשלתיים כדי שיוכל לבנות עבור תושבי הרשות שרותי רווחה. אז למה שרותים אלו לא הוקמו? ולמה לאחר מותו של הראיס, הטרוריסט המושחת, נמצאו על ידי רואי החשבון שלו מעל למליארד דולר בחשבונות הבנק הפרטיים שלו? מדוע הראיס הנוכחי של הרשות, הטרוריסט ומכחיש השואה מחמוד עבאס, אבו מאזן, שווה מאות מליוני שקלים? איך זה שמנהיג מפלגתו של אבו מאזן, מוחמד דחלאן, הוא הבעלים של מגדל בדובאי?
גם החמאס, ארגון הטרור השולט ברצועת עזה ונבחר לנהל את ענייני הרשות ברצועה, מושחת באותה המידה. שוויו של מנהיג החמאס, חאלד משעל, מוערך ב- מליארד דולר. בשנת 2014, הוא בילה באחד מבתי המלון המפוארים ביותר במזרח התיכון בזמן שטילים נורים מהרצועה לעבר ישראל וכן, ישראל משמידה ברצועה מטרות טרור. למלחמה זו הוא הסית והיא הביאה רק הרס לתושבי הרצועה.
זהו רק קמצוץ מהסיפור, ממש על קצה המזלג. וזה עוד בלי שבכלל עסקנו ב-1,700 חברי החמאס המליונרים או על מאות ואלפי המחבלים עם דם על הידיים שמקבלים משכורות שמנות, שוות ערך להכנסה של עשירון העליון בכלכלה הישראלית, כל עוד הם יושבים בכלא הישראלי בגין הטרור שהם ביצעו. ככל שהם רצחו יותר ישראלים, חיילים ויהודים, כך המשכורת אותה הם מקבלים יותר גדולה. ולא דיברנו גם על המעצרים האלימים, העינויים וההוצאות להורג ללא משפט שתושבי הרשות הערבית עוברים מידי המשטרה הערבית של הרשות, בה עובדים פעילים בארגוני טרור. זה העולם שהמערב מממן ומעודד בכך את קיומו.
הפתרון הוא פשוט - למנוע את מימון הטרור באמצעות ניטור ומעקב אחר כל דולר וכל יורו שמועבר לרשות הערבית ולגורמים בעזה וביהודה ושומרון. הערבים באזור זקוקים נואשות לסיוע מערבי, אך המערב תורם לדיכויו ולהמשך פעילות טרור ושחיתות.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה